PetrC - GC8 STi Type RA

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Šigy
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: sob čer 26, 2010 3:04 pm
Jméno a příjmení: Michal
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Šigy »

Toho je teda dost :670: a nejlevnější to zrovna taky není :845:
Subaru Impreza STI RA 96
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od newli »

Porad levnejsi nez prestavba na LHD ... ale pak je to trochu jine auto :-)

Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Hando
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
Bydliště: Ostrava/ExŽilina

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Hando »

newli píše:Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
Ako vlastnym autom jazdit v protismere :) (alebo zajst na dovolenku do UK)
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

newli píše:Porad levnejsi nez prestavba na LHD ... ale pak je to trochu jine auto

Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
já stím jezdím v provozu, je to ve všech vecech lepší ať už je to přednost z prava, nebo předjíždění ciklistu s chodců neosvětlených v uplné tmě, nebo co se týče bezpečnosti pokud do vás někdo napere, je menší šance že trefí pravou stranu, jediný mínus je předjíždění, protože není vidět ale jelikož většinou nejezdím sám tak je to bez problémů a toto auto nepotřebuje moc prostoru na předjetí takže kdyz jedu náhodou sám tak si drzím větší odstup abych viděl, takže to jde i s RHD. Řazení, bezpečnostní pás, blinkry a stěrače jsou jen o zviku.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1906
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Fiba »

Taky musí být supr vjezd na parkoviště se závorou, kde si musíš zmáčknout tlačítko, samozřejmě na levé straně ::-DD: To aby sis vozil násadu od smetáku s nějakou chňapkou na chňapnutí lístku ::-DD:
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Fiba píše:Taky musí být supr vjezd na parkoviště se závorou, kde si musíš zmáčknout tlačítko, samozřejmě na levé straně To aby sis vozil násadu od smetáku s nějakou chňapkou na chňapnutí lístku
Bydlím na vesnici a takovy features ::-DDD: tu nemáme a co jsem byl s imprezou v Brně tak jsem se stím zatím nesetkal a jak řikám z 95% nejezdím sám, vždy se najde někdo kdo se sveze...
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1906
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Fiba »

Ajooo, jsem si nevšim že seš z Bučovic :845: Tu "vesnici" trochu znám, jezdíval jsem tam do JKZ. Tam stávalo na dvoře hezký lego sedan první nebo druhé generace (si teď nějak nevybavím přesně).
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Fiba píše:Ajooo, jsem si nevšim že seš z Bučovic Tu "vesnici" trochu znám, jezdíval jsem tam do JKZ. Tam stávalo na dvoře hezký lego sedan první nebo druhé generace (si teď nějak nevybavím přesně).
Nekecej, v JKZ pracuju :D, je tam to modry lego 2.5 automat druhe generace, forester 2006 2,0X, bráchuv forester 2006 2.5 XT a moje impreza sti.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1906
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Fiba »

To jsou náhody :D Já už tam teda nebyl víc než 2 roky, ale matroš tam kupujem asi pořád. Nejvíc jsem tam jezdil v období, kdy byly skoro celý Bučovice zavřený a dělala se tam silnice. Dělal jsem rychlou spojku pro matroš, když se něco na dílně zmrvilo a byl potřeba rychle matroš na novej kus :D Jednou jsem tam byl i forýskem, 2 dny před vánocema jízda ve sračkách (odmít jsem v tom jet s kangem :D) a s flanděrou johnyho walkera za rychlost vyřízení a nařezání matroše :D
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Hando
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
Bydliště: Ostrava/ExŽilina

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Hando »

PetrC píše:Řazení, bezpečnostní pás, blinkry a stěrače jsou jen o zviku.
A to by ma zaujimalo ze ci su prehodene aj packy pod volantom a pedale (plyn,brzda,spojka), lebo v UK som videl ze na jednom aute boli blinkre nalavo, a na inom napravo (ford galaxy, chrysler voyager, uz neviem na ktorom ako)
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Hando píše:A to by ma zaujimalo ze ci su prehodene aj packy pod volantom a pedale (plyn,brzda,spojka), lebo v UK som videl ze na jednom aute boli blinkre nalavo, a na inom napravo (ford galaxy, chrysler voyager, uz neviem na ktorom ako)
Řadíš levou rukou ale je to stejne poskladaný, jednička je do leva nahoru.
Páčka na blinkry je napravo, sterače nalevo.
Pedálí stejně jako u LHD, spojka, brzda, plyn.

Ze začátku jsem místo řazení chtěl vystupovat a když jsem hledal pás tak jsem se automaticky jako řidič natahoval na levou stranu. A ještě jsem měl tendenci jet po prosředku silnice, než jsem si zvykl držet u krajnice.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od draconis »

PetrC píše:Řadíš levou rukou ale je to stejne poskladaný, jednička je do leva nahoru.
Aha, já myslel, že je to taky otočený. Takže jedničku neřadíš k sobě, ale od sebe?
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49121
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

Převodovka je stejně u lhd i rhd, takže řadíš prostě opačně. Ale osobně mi víc divný přijdou ty páčky blinkrů a stěračů. Ale je mi jasný, že i to je jen o chvilce zvyku. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

VDC píše:Převodovka je stejně u lhd i rhd, takže řadíš prostě opačně. Ale osobně mi víc divný přijdou ty páčky blinkrů a stěračů. Ale je mi jasný, že i to je jen o chvilce zvyku.
Ano, přesně tak, zvykneš si za chvilku a když se náhodou spleteš tak si pustíš stěrače
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od newli »

Je, ale tezko rict, jak by byl clovek flexibilni, kdyby auta pravidelne menil. Kdyz jsem byl pred lety 2 mesice v australii (pujcili jsme si auto aa cestovali), tak jsem nekolik dni misto blikani stiral :-) Pak si to sedlo, ale po navratu do CR jsem si na krizovatce taky parkrat zastiral, nez jsem se preladil zpet ::-DD:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“