Stránka 1 z 12

PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 11:37 am
od PetrC
Rozhodl jsem se taky založit vlákno, ať se můžu pochlubit ::-DD:

Něco o voze:

SUBARU Impreza WRX STi Version II. Type RA

rozdíly oproti GT jsou:

- Výkon: 202 kW (275 hp), 319 Nm
- uzavřený blok (closed-deck) dimenzovaný do 500 hp
- pátý vstřik v sání
- kované písty
- ostřík pístu olejem
- ostřik intercooleru vodou
- kratší převodovka (maximálka 229 km/h)
- DCCD 35:65 - 50:50
- hliníková kapota, hliníková ramena, hliníkový intercooler, vzpěra mezi tlumiči z pravého karbonu
- odlehčené, náporové "střesní okno"
- ostřejší řízení, chladič serva
- jedna vrstva laku pro úsporu váhy
- manuální stahování oken
- nemá plastové prahy

A tady je pár fotek :subaru:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 11:47 am
od PetrC
pokračování foto

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 11:54 am
od PetrC
následující rok:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 12:00 pm
od PetrC
je těch fotek víc než jsem čekal

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 12:03 pm
od Traveller
To vypadá dost dobře. :supeer: :supeer: Bílá je slušivá. :850: :826:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 12:12 pm
od VDC
Petře jsem zmatenej, ty jsi přece nějakou Imprezu prodával, to byla jiná ?

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 12:18 pm
od PetrC
VDC píše:Petře jsem zmatenej, ty jsi přece nějakou Imprezu prodával, to byla jiná ?

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
ne ne, to byl asi někdo jinej, tuhle imprezu nikdy neprodám.

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 12:25 pm
od VDC
Tak to jsem se spletl. :-) I to se může stát... :-D

Edit: Už vím, to byl PetrM... :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 1:47 pm
od Juras
Jeste ti tam chybi karambol: Zruseny dve kola (moje puceny ::-DD: )
A kolik bylo tech ohoblovanejch pneumatik se me ani nechce pocitat. :845:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: stř čer 17, 2015 2:06 pm
od PetrC
Juras píše:Jeste ti tam chybi karambol: Zruseny dve kola (moje puceny )
A kolik bylo tech ohoblovanejch pneumatik se me ani nechce pocitat.
no ty kola tam nemám záměrně, protože nejsou moje ::-DDD: a gumy to je jen spotřebák, i když máš pravdu, čtyři sady za rok je celkem dost no

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: čtv čer 18, 2015 10:51 pm
od Šigy
Je to krasavice :supeer: koukám, že se tam připletla i fotka z Vyškova :826: Můžu se zeptat na co si jí vezl do Dekry? :845:

:subaru:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: pát čer 19, 2015 12:06 am
od PetrC
Šigy píše:Je to krasavice koukám, že se tam připletla i fotka z Vyškova Můžu se zeptat na co si jí vezl do Dekry?
nazdar Michale, vezl jsem jí tam na atest kontrola výhledů a osvětlení, abych ji mohl přihlásit na CZ doklady.

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: pát čer 19, 2015 10:35 am
od Šigy
To muselo stát balik v Té Dekře, jak to probíhalo? =]

Ta poslední fotka bez SPZ v zimě je super, jak ty po**** SPZky ničí vzhled auta ^_^

Jinak já už jezdím taky na těch origo kolech, 4 kg rozdíl na kolo je znát :]

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: pát čer 19, 2015 11:07 am
od PetrC
Šigy píše:To muselo stát balik v Té Dekře, jak to probíhalo? =]

Ta poslední fotka bez SPZ v zimě je super, jak ty po**** SPZky ničí vzhled auta ^_^

Jinak já už jezdím taky na těch origo kolech, 4 kg rozdíl na kolo je znát :]
Tak to je paráda :)

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Napsal: pát čer 19, 2015 11:32 am
od PetrC
K té dekře to to trochu rozepíšu....

- Takže jako první věc je pořeba se objednat u pana Ing. Jan Gragora (DEKTA Klíčany).
Hned v úvodu se zeptal jestli mám auto nachystaný (světla z LHD, mlhovku, tlačítko mlhovky s oranžovou kontrolkou...)
- Za druhé objednat valník na auto za auto
- Za 3. sehnat auto který má v TP tažny na takovou hmotnost.
- Pak auto odvést do Klíčan, tam jsem zaplatil, auto si odvezli do zkušebny, prověřili a za cca 1h bylo hotovo, vystavili 3 kopie protokolu (jednu mě, jenu jim a jednu na Ministerstvo dopravy) a jelo se domů.
- Doma pak emise a na dovozovou technickou, v UK chyběly údaje tak jsem musel posílat protokol do SUBARU ČR aby mi vypsali údaje co chyběly (řesil jsem před AWD.cz a naprostá spokojenost, vstřícnost, super), jelokož byl oauto vyrobený 9/1995, tak se musel protokol posílat do Japonska SUBARU (od MY96 se nemusí). Jak mi dojdou vypsané údaje, musím zase na dovozovku dopsat ty údaje.
- Ted jen zbývá vše (protokol z dekry, UK technicak, protokol z dovozovky) poslat na Ministerstvo dopravy a zažádat o vyjímku pro RHD vozidlo.
- A jako poslední věc pojistit a přihlásit na MÚ.

A kolik taková stranda stojí:
valník 500Kč
nafta 1 400 Kč
dekra výhledy 4 200 Kč
emise 510 Kč
Dovozova technická 1 650 Kč
______

nový TP a SPZ 2 800 Kč
EKO 10 000 Kč

a spoustu času