PetrC - GC8 STi Type RA

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Ták převodovka je doma, nakonec se povedlo sehnat všechny ložiska co bylo potřeba jen ty do DCCD nejsou origo SUBARU ale lepší než kupovat celej sřed. diff za 30k.

Ceny:

Ložiska DCCD - 2x 750 Kč
Ložisko vrchní hřídele - 1300 Kč
Ložisko spodní hřídele - 3729 Kč
Ložiska předního diffu - 2x 1669 Kč
Ložisko vývodové hřídele - 631 Kč
Ložisko vývodové hřídele - 410 Kč
Ložisko středového differáku - 1159 Kč
Přílohy
20160415_183228.jpg
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49202
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

Paráda a jaký je to ložisko, co se povedlo sehnat ? To je rozměrově stejné jako originál, jen jiná značka, nebo je to ložisko v něčem jiném ?
Kdo ti to spravoval ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

VDC píše:Paráda a jaký je to ložisko, co se povedlo sehnat ? To je rozměrově stejné jako originál, jen jiná značka, nebo je to ložisko v něčem jiném ?
Kdo ti to spravoval ?
To ložisko je od jiného výrobce, hledalo se podle čísla na ložisku, takže totožné s originálem. Dělal to Mirek Bím z Čisté, byl to momentálně jedinej člověk, kterému jsem věřil, že to zvládne. Původně jsem s tím byl u Ladise z Proturbo ale někdo mu dojebal přípravek na rozebrání převodovky, takže jsem volil Bíma.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49202
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

Tak to je moc dobře, že už ti to vrčí a je moc dobře, že lze to ložisko pořídit podle čísla za celkem směšný peníze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Aktuální plán je dát auto do originálního stavu na čemž se usilovně pracuje a pořídít jinou imprezu na závody. S RAčkem se bude jezdit jen na srazy a případně někam na výlet.

čtyř-pístkové brzdy nechám, stejně tak kola SUBARU 16" (oboje je z STI 1997, ale pro mě je to spíše plus k bezpečnosti)

Zbývají předělát:
- předná spoiler (původní byl vyřezán kvůli FMIC)
- zdemontovat budík tlaku oleje z interéru
- v motorovém prostoru navést originální odvětrávání kliky a hlav
- originální sání
- původní nádobka chladící kapaliny

Aktuálně hotové:
- originální intercooler STI
- originální červené tlumiče STI
- výfuk SUBARU Impreza STI GC8
- tlačítka v interiéru
- japonská povinná výbava


Aktuální foto:
Přílohy
20160425_174134.jpg
20160425_174151.jpg
světlice (povinná výbava v Japonsku)
světlice (povinná výbava v Japonsku)
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od martas »

PetrC píše:Aktuální plán je dát auto do originálního stavu na čemž se usilovně pracuje a pořídít jinou imprezu na závody. S RAčkem se bude jezdit jen na srazy a případně někam na výlet.

čtyř-pístkové brzdy nechám, stejně tak kola SUBARU 16" (oboje je z STI 1997, ale pro mě je to spíše plus k bezpečnosti)

Zbývají předělát:
- předná spoiler (původní byl vyřezán kvůli FMIC)
- zdemontovat budík tlaku oleje z interéru
- v motorovém prostoru navést originální odvětrávání kliky a hlav
- originální sání
- původní nádobka chladící kapaliny

Aktuálně hotové:
- originální intercooler STI
- originální červené tlumiče STI
Mas to fakt krasny :supeer: jen ten Volant na prave strane,to bych asi nedal :655:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od vojtasbus »

Spíš naopak. Pravovolant je něco neskutečně luxusního. Obzvlášť u RA :)
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od martas »

vojtasbus píše:Spíš naopak. Pravovolant je něco neskutečně luxusního. Obzvlášť u RA :)
ja tedy nevim,ale me to zas az tak uzasny neprijde :655: ale pravostranym autem jsem jeste nejezdil,tak nevim :850:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od martas »

vojtasbus píše:Spíš naopak. Pravovolant je něco neskutečně luxusního. Obzvlášť u RA :)
ja tedy nevim,ale me to zas az tak uzasny neprijde :655: ale pravostranym autem jsem jeste nejezdil,tak nevim :850:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Tenkrat jak jsem si ho dovezl domu, jeste neslo prihlasit jako pravostranka a uvazoval jsem ze ho predelam na LHD ale celkem rychle jsem tomu prisel na chut a navic jsem se rozmyslel opravdu dlouho jestli predelavat vzhledem k tomu ze predelanim RA straci dost na hodnote a ted uz to jde ptihlasit i jako RHD. Coz jsem absolvoval ale byl to taky boj.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Musím dát report, už je to delší dobu co se to stalo ale nevěděl jsem jak do dopadne, tak píšu až teď. Oficiálně jsem zase nepojiznej a zase ta převodovka :839: Po tom co jsem dovezl převodovku od Bíma po výměně všech ložisek, jsem namontoval převodovku zpět do auta a jezdil asi 14 dní (mimochodem výměna ložisek nepomohla, převodovka hučela pořád stejně :686:). No a pak jsem jel do SUBARU pro nějaké díly a tam už jsem nedojel. Řadil jsem ze 4° na 5° a jako bych zařadil neutrál a nešlo vyřadit, původní odhad byla vidlička ale nakonec to bylo páté soukolí převodového stupně. Takže jsem pozjišťoval číslo dílu a jel objednat do SUBARU, tam mi řekli že to objednají ale za hodinu mi volal ze už je vyprodané, tak jsem ho objednal a zaplatil v DE a druhý den mi píšou že vyprodané. To už bylo podezřelé a tak jsem psal přímo do Japonska a verdikt? Bohužel nemáme. Takže soukolí nikde nemají a převodovka taky není na prodej, nezbývá než čekat až se objeví převodovka na prodej a porvat se o ní a do té doby bude auto stát a to mě velice štve, protože jsem prošvihl už 2 srazy.
Přílohy
20160706_161044.jpg
20160715_140555.jpg
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49202
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

Petře tak to je velmi nepříjemný důvod. :-/ Tak držím palce, ať se někde nějaká brzo objeví. Nebylo by řešení to kolečko nechat vyrobit ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od j3rry »

Jediným neprůstřelným řešením je prostě zástavba GD+ šestikvaltu. Ovšem to je drahá záležitost (skříň, zadní diferák, poloosy atd...). Otázka je, jestli se vyplatí měnit ty papírové pseudošpajzky TY752/754 jak na běžícím páse, nebo jestli zastavět ten šestikvalt. Dřív, nebo později budu tu samou otázku řešit taky, protože ten pětivkalt je prostě poddimenzovanej.

Ovšem co když chceme nechat auto v původním/sériovém stavu? Ta zakázková výroba by teoreticky přicházela v úvahu, ale to by musel někdo vyrobit tak, aby to bylo nafurt... Chtělo by to zjistit, jestli se někdo takovýmto "upgradem"/"zesílením" převodového mechanismu zabývá - pokud by cena byla byť i jen o málo nižší, než celková zástavba GD STi 6Q, tak bych o něčem takovém asi uvažoval - zvlášť, když vidím, že je problém OEM díly sehnat. Celkem to ovšem koresponduje s tím, co o těch pětikvaltech tak nějak všichni víme - jsou to skořápky, které prostě failujou jedna za druhou - nedivil bych se, kdyby skladové zásoby v průběhu těch let došly i kvůli tomu ::-DDD:

Ale teď zase vážně - předsedův dotaz je zcela na místě - nevíte o někom, kdo by uměl ta převodová kolečka vyrobit na zakázku dle zadání? Ideálně, pokud by materiál byl odolnější, než OEM díly...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Problém je, že RA má neobviklej poměr, FD je 3.9 a 5° má 0.972. Chci auto zachovat v originálním stavu, takže to nemůžu řešit 6q, ten půjde do druhého auta na blbnutí protože s RA budu jezdit jen na srazy aby se nedokurvilo něco dalšího. Jerry třeba do tvojeho STi není problém převodovku sehnat ta má tuším FD 4.111 ale i 4.444 je jich na prodej spoustu (tím nechci nic přivolávat, klep klep na dřevo, tvoje vlákno sleduju taky).

Tome o výrobě jsem taky uvažoval ale nevím jak by to bylo s kvalitou výrobku, musí se to nějak nitridovat a je to z nějakého speciálního materiálu, což by asi nebyl pro mě problém sehnat ale bohužel nevím jakej a ještě je tu ta cena za výroku, která by byla dost vysoká, ted nevím přesně kolik ale valil jsem oči. A to se dostávám k třetímu problému, potřeboval bych nákres s kótama pro výrobu, z toho co zbylo to neudělají.

Takže opravdu čekat, až se objeví převodovka na prodej a vyměnit 5°.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
matty
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 474
Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
Jméno a příjmení: Martin Kopecky
Bydliště: Jičín

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od matty »

Vim že to dělá jeden pán v Jablonci nad Nisou a že s ním byla perfektní komunikace i ceny v pohode. Můžu Ti zítra touto dobou poslat kontakt ale bez pořádné předlohy je to asi v temnotě :-( držím palce ať se brzy nějaká objeví
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“