Waltherovo dilema a prosba - H6
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Pafka jezdí s 2.5 AT za 9. Myslím, že na 14 let starý velký subaru s 2.5 + AT + 4x4 je to celkem v pohodě. Není to pro každýho - pro mě to bylo taky slabý a žralo to, protože jsem po tom asi chtěl moc.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Já mohl čerstvě chvíli pojezdit s Outbackem H6 2004 a jede to brutálně! Na takové to normální svižnější ježdění to mám mnohem lepší parametry než ta moje 2,5MT. Prostě to jede otáčky neotáčky kopec nekopec. Ale zase věřím, že na technické trati by ta auta byla stejně rychlá, protože ta moje lehkonohá 2,5 se vrhá do zatáček přímo lačně a zatáčí s vervou a radostí ... kdežto H6-ka s tím parním lokomotivovým strojem před přední nápravou se musí do zatáčení trochu nutit. Nicméně na rovinkách, dálnici a pro někoho koho nebaví točit furt 5-6000 otáček je 180 kW bez debat o parník rychlejší a příjemnější. Navíc je podle mě H6 lépe odhlučněná a celkově se chová tak nějak pohodlněji (ta původní cena o 300.000 vyšší se holt projevila nejen na motoru a převodovce :655: ). Ještě se s ní pořádně projedu, až to kamarád přitáhne z Dobřan :drive: . ... Nicméně za mě do budoucna už nic pod 154 kW :850:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Jo tak to je... za mě nejradši 154kW forever...Subaru4ever píše: . ... Nicméně za mě do budoucna už nic pod 154 kW
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Já už si moc zvyk... přijde mi to slabý Když jsem kupoval prvního OTB, tak jsem chtěl auto s >100 kW. V průběhu jeho vlastnictví jsem si nastavil, že další auto musí mít >100kW/t pohotovostní hmotnosti. Na příští auto žádný vzorečky vymýšlet nemusím... z aktuální produkce tomu odpovídá jedině poslední WRX STI. Kdyby dováželi silnýho Levorga nebo poslední Legacy 3.6R, tak bych měl hroznýho dylana, ale takhle je to jednoduchý A nebo uteču od Subaru ::-DDD:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Chybí mu turbína, aspoň malá, pro lepší krouťák a jeho průběh :850:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1056
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Ji když jsem chtěl jiné auto tak jsem si taky říkal min.100kW ....jen jsem nevěděl ze u subaru to musím ještě vynasobit tak 1,6 aby to mělo smysl......
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
romull: Přesně, stačilo by to foukat jenom tak jako decentně :845: I když z technickýho hlediska by se mi víc líbil kompresor :850:
Majer: Nefrfněj, tak si kup silnější
Majer: Nefrfněj, tak si kup silnější
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1056
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Tuz jistě ale otázka je 154 nebo už rovnou 180kw.
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
HonzaCZ: tak kompresor by byl bomba a vůbec kdyby byl na elektřinu a ne poháněný od motoru. Stačilo by fakt fouknout jen trošičku, třeba jako to dělali SAABy :850:HonzaCZ píše:romull: Přesně, stačilo by to foukat jenom tak jako decentně I když z technickýho hlediska by se mi víc líbil kompresor
Majer: Nefrfněj, tak si kup silnější
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
No, na 180kW H6 jsem kompresor viděl u nějakých tuším holanďanů
Edit: Tak kecám, byli to australani a bylo to turbo http://www.raptorsc.com.au/gallery_subaru.html
Edit: Tak kecám, byli to australani a bylo to turbo http://www.raptorsc.com.au/gallery_subaru.html
Naposledy upravil(a) parabolD dne čtv kvě 14, 2015 2:37 pm, celkem upraveno 1 x.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Zajímalo by mě, kolik by se to dalo tou elektrikou nafoukat, aby se nemuselo měnit SW řízení, nebo řešit dokonce nějakej HW.
EDIT:
Hej to musím mít!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jUW8mvKqpUI[/youtube]
EDIT:
Hej to musím mít!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jUW8mvKqpUI[/youtube]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Já bych otázku 154 nebo 180 kW nahradil zcela jinou otázkou: dáš 80.000 nebo 160.000 Kč? To je totiž aktuálně ten největší rozdíl mezi nimi :4690:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
Jsou tam i s kompresorem...parabolD píše:No, na 180kW H6 jsem kompresor viděl u nějakých tuším holanďanů
Edit: Tak kecám, byli to australani a bylo to turbo http://www.raptorsc.com.au/gallery_subaru.html
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1056
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Waltherovo dilema a prosba - H6
V tom případě bude 154kw muset stačitSubaru4ever píše:Já bych otázku 154 nebo 180 kW nahradil zcela jinou otázkou: dáš 80.000 nebo 160.000 Kč? To je totiž aktuálně ten největší rozdíl mezi nimi
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00