FXT (Shulhoff)
Re: FXT (Shulhoff)
Kiti: O bobiškovi se musím poradit s manželkou, vony jsou na svoje inkognito děsně háklivý.. :850: Jsme z Prahy a původem z Brna (a poměrně často na Moravu jezdíme). Nicméně ta naše republika je docela malá, rád se uvidím s kýmkoli z "kolegů"..
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: FXT (Shulhoff)
Tak to jsem rád že jste cestovaci. K poznání subaru šílenců je super třeba Quicklyho srazik. Tedy pokud jsi na sraziky. Tak třeba někdy naviděnou
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: FXT (Shulhoff)
Jo, spletl. Myslel sem, že GLK je jak GL. Ale medvědy tak moc neznám, jen že v ML jsem jezdil a připadal jsem si tak nějak stísněně, jak v tanku (resp.BVP). Takže Kiti, do GLK se tvoje feny nevejdou. Kufr v ML je nic moc, pokud je to v GLK ještě horší, nebrat.shulhoff píše: Mira: Nespletl sis ty velikosti? GLK je ještě menší než ML, větší je naopak GL.. Ale to je asi fuk.. Tady jsme na SFC..
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: FXT (Shulhoff)
Mira
štěňata zatím mohutni takže další hund wagen bude muset být minimálně pick up. Asi toyota-tundra nebo něco podobného.
štěňata zatím mohutni takže další hund wagen bude muset být minimálně pick up. Asi toyota-tundra nebo něco podobného.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Re: FXT (Shulhoff)
Kiti, Mira: Koukám, že jste oba z Brna (a okolí).. Ozvu se, až budu mít cestu. Třeba se zadaří se potkat a probrat Subaru, psy a i to ostatní..
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: FXT (Shulhoff)
Shulhoff
telefon mám v profilu a rád Tebe i subárko (pokud nebudu u veterináře :666: ) uvidím. Aspoň zrelaxuju :supeer:
telefon mám v profilu a rád Tebe i subárko (pokud nebudu u veterináře :666: ) uvidím. Aspoň zrelaxuju :supeer:
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: FXT (Shulhoff)
Tak tohle vlákno mi zcela uteklo, ač je uživatel tak blízko. Mezitím se to tu posunulo k Srstka-Kubišová ::-DDD: , tak se to doufám brzo vrátí k původnímu tématu, nebo-li "kde co vrže a žbluňká u nového XT" :657:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: FXT (Shulhoff)
Marty73 napsal: Tak tohle vlákno mi zcela uteklo, ač je uživatel tak blízko. Mezitím se to tu posunulo k Srstka-Kubišová ::-DDD: , tak se to doufám brzo vrátí k původnímu tématu, nebo-li "kde co vrže a žbluňká u nového XT"
Tak zatím to vrže a žbluňká jen u mě..
Tak zatím to vrže a žbluňká jen u mě..
Re: FXT (Shulhoff)
A ještě Marty73: ..ano, zvrhlo se to pořádně! ::-DD: Nicméně teď už to určitě bude jen a jen k FXT 2014.. :850:
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: FXT (Shulhoff)
Dovoluji si opravit..., vrže, žbluňká a odpadává materiál i na Kolbenově XT 2014. Zrovna včera mu upadla guma kolem dveří či co. :670: :655: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: FXT (Shulhoff)
Traveller: A co se všichni divíte? Za ty peníze! :ironie:
Sesmolil jsem pár poznámek z prvních zkušeností s FXT 2014 Comfort. Najeto mám 5000 km. Několik majitelů tady na fóru už celkem přesně vystihlo s čím máme tu čest, ve většině bodů se asi shodneme. :unami:
Mě osobně velmi ovlivňuje zkušenost s 11 předchozími auty za období 9 let, porovnávám tedy s nimi, i když byla jiných tříd a cen (nahoru i dolů). Měl jsem i 4 kusy Subaru (Legacy 2.0R MT sedan 06, Impreza 2.0R AT combi 06, Legacy 2.0R AT Combi 07 a Legacy 3.0R AT sedan 08).
Tedy bodově, případně s dovětky:
Plusy:
+ MOTOR / je jen a pouze na řidiči jakým způsobem pojede a od toho se odvíjí následná radost vs. spotřeba, typický představitel moderního přímovstřiku s turbem - šlapete na to, žere to (+- 14), jedete jak eunuch - žere to tak málo (na AT / 4x4 / 1.7t), že se tomu skoro nechce věřit, dodržování předpisů na okresce + tempomat = 6.5 - 7, dlouhodobě mám (dle PP) 8.8. Podotýkám, že jsem velmi zdrženlivý, pasivní řidič. Plný výkon využívám zatím málo (do první výměny v 5.000km oleje “zajíždím”). Obecně se dá jezdit průměr kolem 10, což mi příjde supr. ::-DD:
+ PŘEVODOVKA / zatím jsme se nedostali do “tvrdé” zkušenosti, jezdím pouze uživatelsky (nikoli entuziasticky), ale musím říct - a to je pochvala - nevadí mi, dokonce bych ji srovnal s projevem 6AT od ZF, velmi příjemné překvapení, v AT (a Intelligent) režimu řadí logicky, tak jak bych čekal, neobtěžuje. V AT (a Sport) skoro dokonalost sama. Moc se mi líbí plynulé přechody mezi CVT režimem a virtuálními stupni. Malinko ještě nechápu logiku zasahování páčkami do AT režimu, ale věřím, že si to sedne.. :657:
+ PROSTORNOST OBECNĚ / auto jsem kupoval z důvodu rozrůstající se rodiny a po této stránce není co vytknout (např. CR-V je v tomto lepší, nicméně draze vykoupeno v minimální světlé výšce a nefunkčním 4x4) 8)
+ TUHOST KAROSERIE / alespoň ve srovnání s mými starými Subaru :845:
“Plusominus”:
+/- PODVOZEK / vzhledem k rodinnému charakteru auta a výborné tuhosti karoserie bych čekal odladěnější tlumení. Musí se jet rychleji aby podvozek začal fungovat (jistě, je to “sportovněji” laděné auto). Je to pochopitelné vzhledem k výšce auta, nicméně proklamované nizké těžiště by šlo využít lépe. Asi by to spravil adaptivní podvozek, ale to jsme v jiné kategorii. Je zvláštní, jak (v městských rychlostech) některé, zejména příčné nerovnosti způsobují otřesy a rázy do karoserie, přitom např. dlažba atp. jsou bez problémů.
Zpočátku mi ta tuhost hodně vadila, ale postupně tomu přicházím na chuť. Perfektní vedení stopy, jistota a jakási nedefinovatelná lehkost a hravost, která připomíná spíš menší a lehčí auto.
Minusy:
SEDADLA A POSEZ / na první dosed pohoda, jinak všechno špatně. Někdo už tady psal, že se sedí “jako na záchodě” a to je přesné. Sedák je skoro vodorovný, proto musím mít opěradlo takřka vertikálně. Sedáky jsou krátké, bez podpory stehen (měřím 183cm a mám dlouhá stehna). Naprostý úlet (vzhledem k "sportovnímu” charakteru auta) je absence jakéhokoli (!!!) bočního vedení. Sedadla jsou v kombinaci látka / kůže, takže látka trochu podrží zadek, jinak v zatčkách lítám jak nudle v bandasce. Vůbec si neumím představit ty chudáky v celokůži! :839:
PNEU Z TOVÁRNY / jsem pouze laik a žádný závodník, ale to co dělají ty gumy na mokru i v nízkých rychlostech, to je na ucvrknutí si do gatí. To auto přece není čínské? Nebo ano?
MÁLO MÍSTA NA NOHY, zejména na levou, ta zkrátka není kam dát, ono “stupátko” tam sice je, ale na dětskou velikost. Asi jsem divnej..
ABSENCE “PÍPÁKŮ” je v této kategorii faux pas neomluvitelné ani kamerkou s komickým zobrazováním na displeji á la Nokia z roku 1997 :713:
AUDIO / Subaru vždycky instalovalo otřesné základní “aparatury”, ale za ty peníze?? V této kategorii?? “Logiku” a ovládání a “design” ještě zkousnu, ale ten zvuk? No pardóóón.. :655:
Našla by se určitě ještě řada komentovatelných drobností. Ale to by byl text na 5 stran. To zásadní bylo napsáno.
Když jsem vybíral auto (výkon / 4x4 / AT / užitná hodnota / peníze), tento FXT vyhrál. Chtěl jsem jinou značku, ale čekací lhůty 4 - 7 měsíců mě odradily. A tak jsem se, s mírnými obavami, vrátil k Subaru a postupně si na sebe zvykáme.
Teď už jen uvidíme jak to bude se spolehlivostí. Někteří z vás (Kolben) mají úplně hrůzostrašné zkušenosti. Nedělám si iluze, uvidíme..
Bude-li někdo mít nějakou otázku, můžeme si ohledně FXT “zafilozofovat”..
Jízdě zdar! :supeer:
Sesmolil jsem pár poznámek z prvních zkušeností s FXT 2014 Comfort. Najeto mám 5000 km. Několik majitelů tady na fóru už celkem přesně vystihlo s čím máme tu čest, ve většině bodů se asi shodneme. :unami:
Mě osobně velmi ovlivňuje zkušenost s 11 předchozími auty za období 9 let, porovnávám tedy s nimi, i když byla jiných tříd a cen (nahoru i dolů). Měl jsem i 4 kusy Subaru (Legacy 2.0R MT sedan 06, Impreza 2.0R AT combi 06, Legacy 2.0R AT Combi 07 a Legacy 3.0R AT sedan 08).
Tedy bodově, případně s dovětky:
Plusy:
+ MOTOR / je jen a pouze na řidiči jakým způsobem pojede a od toho se odvíjí následná radost vs. spotřeba, typický představitel moderního přímovstřiku s turbem - šlapete na to, žere to (+- 14), jedete jak eunuch - žere to tak málo (na AT / 4x4 / 1.7t), že se tomu skoro nechce věřit, dodržování předpisů na okresce + tempomat = 6.5 - 7, dlouhodobě mám (dle PP) 8.8. Podotýkám, že jsem velmi zdrženlivý, pasivní řidič. Plný výkon využívám zatím málo (do první výměny v 5.000km oleje “zajíždím”). Obecně se dá jezdit průměr kolem 10, což mi příjde supr. ::-DD:
+ PŘEVODOVKA / zatím jsme se nedostali do “tvrdé” zkušenosti, jezdím pouze uživatelsky (nikoli entuziasticky), ale musím říct - a to je pochvala - nevadí mi, dokonce bych ji srovnal s projevem 6AT od ZF, velmi příjemné překvapení, v AT (a Intelligent) režimu řadí logicky, tak jak bych čekal, neobtěžuje. V AT (a Sport) skoro dokonalost sama. Moc se mi líbí plynulé přechody mezi CVT režimem a virtuálními stupni. Malinko ještě nechápu logiku zasahování páčkami do AT režimu, ale věřím, že si to sedne.. :657:
+ PROSTORNOST OBECNĚ / auto jsem kupoval z důvodu rozrůstající se rodiny a po této stránce není co vytknout (např. CR-V je v tomto lepší, nicméně draze vykoupeno v minimální světlé výšce a nefunkčním 4x4) 8)
+ TUHOST KAROSERIE / alespoň ve srovnání s mými starými Subaru :845:
“Plusominus”:
+/- PODVOZEK / vzhledem k rodinnému charakteru auta a výborné tuhosti karoserie bych čekal odladěnější tlumení. Musí se jet rychleji aby podvozek začal fungovat (jistě, je to “sportovněji” laděné auto). Je to pochopitelné vzhledem k výšce auta, nicméně proklamované nizké těžiště by šlo využít lépe. Asi by to spravil adaptivní podvozek, ale to jsme v jiné kategorii. Je zvláštní, jak (v městských rychlostech) některé, zejména příčné nerovnosti způsobují otřesy a rázy do karoserie, přitom např. dlažba atp. jsou bez problémů.
Zpočátku mi ta tuhost hodně vadila, ale postupně tomu přicházím na chuť. Perfektní vedení stopy, jistota a jakási nedefinovatelná lehkost a hravost, která připomíná spíš menší a lehčí auto.
Minusy:
SEDADLA A POSEZ / na první dosed pohoda, jinak všechno špatně. Někdo už tady psal, že se sedí “jako na záchodě” a to je přesné. Sedák je skoro vodorovný, proto musím mít opěradlo takřka vertikálně. Sedáky jsou krátké, bez podpory stehen (měřím 183cm a mám dlouhá stehna). Naprostý úlet (vzhledem k "sportovnímu” charakteru auta) je absence jakéhokoli (!!!) bočního vedení. Sedadla jsou v kombinaci látka / kůže, takže látka trochu podrží zadek, jinak v zatčkách lítám jak nudle v bandasce. Vůbec si neumím představit ty chudáky v celokůži! :839:
PNEU Z TOVÁRNY / jsem pouze laik a žádný závodník, ale to co dělají ty gumy na mokru i v nízkých rychlostech, to je na ucvrknutí si do gatí. To auto přece není čínské? Nebo ano?
MÁLO MÍSTA NA NOHY, zejména na levou, ta zkrátka není kam dát, ono “stupátko” tam sice je, ale na dětskou velikost. Asi jsem divnej..
ABSENCE “PÍPÁKŮ” je v této kategorii faux pas neomluvitelné ani kamerkou s komickým zobrazováním na displeji á la Nokia z roku 1997 :713:
AUDIO / Subaru vždycky instalovalo otřesné základní “aparatury”, ale za ty peníze?? V této kategorii?? “Logiku” a ovládání a “design” ještě zkousnu, ale ten zvuk? No pardóóón.. :655:
Našla by se určitě ještě řada komentovatelných drobností. Ale to by byl text na 5 stran. To zásadní bylo napsáno.
Když jsem vybíral auto (výkon / 4x4 / AT / užitná hodnota / peníze), tento FXT vyhrál. Chtěl jsem jinou značku, ale čekací lhůty 4 - 7 měsíců mě odradily. A tak jsem se, s mírnými obavami, vrátil k Subaru a postupně si na sebe zvykáme.
Teď už jen uvidíme jak to bude se spolehlivostí. Někteří z vás (Kolben) mají úplně hrůzostrašné zkušenosti. Nedělám si iluze, uvidíme..
Bude-li někdo mít nějakou otázku, můžeme si ohledně FXT “zafilozofovat”..
Jízdě zdar! :supeer:
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: FXT (Shulhoff)
Hezky jsi to sepsal :826: Koresponduje to s mým pocitem ze tvou hodinových zkušebních jízd.
Podvozek, motor, převodovka, kasle = :supeer:
Ty sedadla jsou z vlastní zkušenosti fakt na americké pr....le. Udělal bych cokoli pro výměnu. Jak jsi poznamenal, celokůže je ještě horší, tam se člověk musí držet rukama nohama. Ve srovnání s mými pohodlnými držícími sedačkami z WRX07 je to jiná liga.
Co se pryže týče, ty Geolandery nejsou úplně gumy na ostřejší jízdu, takže změna za Bridge nebo Pirelli by asi udělala svoje.
Ještě nedávno jsem si myslel, že parkovací pípáky tam jsou. Jaké to překvapení.
Každopádně sečteme-li a odečteme-li vše dohromady, je nutné konstatovat, že za tyto peníze (ač nemalé) na trhu podobné auto k dostání není. Takže užívej jízdu :drive:
Podvozek, motor, převodovka, kasle = :supeer:
Ty sedadla jsou z vlastní zkušenosti fakt na americké pr....le. Udělal bych cokoli pro výměnu. Jak jsi poznamenal, celokůže je ještě horší, tam se člověk musí držet rukama nohama. Ve srovnání s mými pohodlnými držícími sedačkami z WRX07 je to jiná liga.
Co se pryže týče, ty Geolandery nejsou úplně gumy na ostřejší jízdu, takže změna za Bridge nebo Pirelli by asi udělala svoje.
Ještě nedávno jsem si myslel, že parkovací pípáky tam jsou. Jaké to překvapení.
Každopádně sečteme-li a odečteme-li vše dohromady, je nutné konstatovat, že za tyto peníze (ač nemalé) na trhu podobné auto k dostání není. Takže užívej jízdu :drive:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: FXT (Shulhoff)
Na XT se Geolandary nedávají!!! Tam jsou tuším Bridže, jestli si dobře pamatuji co říkal Kolben. Ale ve finále stojí za úplně ten samý prd co Geolandary. ::-DD: ::-DD:
S XT jsem ještě nejel, ale pokud můžu porovnat a navázat na mé zkušenosti s atmosférou, tak se prakticky ve všem aplikovatelným ztotožňuji s výše uvedeným..., mimo CVT a trošku vyššího výkonu. ::-DDD: ::-DDD:
Add Kolben a jeho "hrůzostrašné zkušenosti"?!? :670: :655: Dyť ten kluk s tím vůbec nic neměl!!! Vypadl mu silentblok na stabíku, což by se tedy stávat nemělo, to uznávám. Že se mu párkrát svléklo těsnění dveří je taky divné..., mě to po 50.000km ještě neudělalo. Ale jinak s tím autem vůbec nic neměl, tak nechápu, na co si furt stěžuje?!?!? :655: :655: Nějaké divné zvuky z motoru tady teď nedávno s někým řešil a dělá mu to úplně to samé, takže nevím, jestli je to závada?!? :bp:
Pokud bys chtěl nějaké opravdu hrůzostrašné zkušenosti, tak se spíš podívej na poslednější příspěvky ve vláknu Travellerův forýsek a pak si teprve můžete na něco stěžovat vy ŽABAŘI. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: Musíte přestat poslouchat jak roste tráva... ::-DD: ::-DD: ::-DD: :bp: Ale abych to uzavřel optimisticky..., teď to mám v rámci záruky opravené a je to neskutečná paráda. :657: :657: :657:
S XT jsem ještě nejel, ale pokud můžu porovnat a navázat na mé zkušenosti s atmosférou, tak se prakticky ve všem aplikovatelným ztotožňuji s výše uvedeným..., mimo CVT a trošku vyššího výkonu. ::-DDD: ::-DDD:
Add Kolben a jeho "hrůzostrašné zkušenosti"?!? :670: :655: Dyť ten kluk s tím vůbec nic neměl!!! Vypadl mu silentblok na stabíku, což by se tedy stávat nemělo, to uznávám. Že se mu párkrát svléklo těsnění dveří je taky divné..., mě to po 50.000km ještě neudělalo. Ale jinak s tím autem vůbec nic neměl, tak nechápu, na co si furt stěžuje?!?!? :655: :655: Nějaké divné zvuky z motoru tady teď nedávno s někým řešil a dělá mu to úplně to samé, takže nevím, jestli je to závada?!? :bp:
Pokud bys chtěl nějaké opravdu hrůzostrašné zkušenosti, tak se spíš podívej na poslednější příspěvky ve vláknu Travellerův forýsek a pak si teprve můžete na něco stěžovat vy ŽABAŘI. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: Musíte přestat poslouchat jak roste tráva... ::-DD: ::-DD: ::-DD: :bp: Ale abych to uzavřel optimisticky..., teď to mám v rámci záruky opravené a je to neskutečná paráda. :657: :657: :657:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: FXT (Shulhoff)
Vzhledem k mnoha zkušenostem s celokůží na sedadlech by měli u forestra standardně dodávat 4-bodový pásy, jinak je to posilovna když se musíte rukama fest držet volantu, aby jste ustáli (useděli) každou zatáčku. Vůbec nedrží a kloužou až běda. Jediná výhoda je, že to můžete utřít hadrem, jinak jen minusy. Textil nade vše. A že se někomu svlíká těsnění u dveří? To je těma rámovejma oknama. Mít bezrámový tak se vám to nestane, max. vám fičí kolem špíglů. :845:
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: FXT (Shulhoff)
Traveller: Máš pravdu, Geolandery se dávají na 17" a XT má 18", takže tam jsou asi Brige Dueller. Taky nanic. Myslel jsem třeba RE50 nebo P-Zero atp. když to jezdí po silnici.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)