FXT (Shulhoff)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
shulhoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: úte pro 01, 2009 1:17 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Beran

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od shulhoff »

Traveller, Marty73: Přiznám se, že vůbec nevím co mám na autě za pneu, jen vím, že na mokru mi to ujelo pod zadkem, až málem došlo k onomu výše popisovanému urologickému efektu. :cenz:
Dnes se kouknu a vyvrátím / potvrdím značku a druh..
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11895
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od Traveller »

Každopádně, ať už máš nazuto cokoliv, tak to asi nebude "drift compatible" od 40km/h, jako Geolandary, co mám na atmosféře. ::-DD: ::-DD: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
shulhoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: úte pro 01, 2009 1:17 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Beran

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od shulhoff »

Tak, mám na XT 10.000 km, tedy drobná rekapitulace prvních zkušeností:

PNEU: jsou Bridgestone Dueler a předchozí zkušenosti na mokru lze jen potvrdit, klouže to.. Snad je to daň za jejich vyšší odolnost v terénu atp..

PODVOZEK: Mírně opravuji zkušenost. Vyhovuje velmi, pokud se nepřehustí pneu. Jezdím na 2,3/2,2, max 2 lidi a miniděti a pohoda. Jen prostě někdy něco ve městě způsobí nepříjemné “drncání”. Ve vyšších rychlostech je naopak poměrně měkký, což semtam vede k úleku (alespoň tedy u mě), když se auto v zatáčce nahýbá víc než je zdrávo. Nicméně sedí a nechá si líbit poměrně hodně, takže je to věc jen a pouze zvyku.
Perfektně zatáčí, přesné řízení, skoro jako v normálním nízkém autě. Maličko by mohlo být řízení tužší, ale to je daň za univerzálnost. Skvělý rejd.

SPOTŘEBA: Potvrzuji dlouhodobou 8,8 dle PP. Jezdím stále poměrně pasivně, často tempomat. Výkon používám jen vyjímečně nebo abych protočil semtam motor (přímovstřik). Velmi citlivé je to na krátké jízdy za studena. To pak žere hodně.
Takže velká spokojenost! Na to, že jezdím 50:50 město / ostatní. Myslím, že objektivní, normální spotřeba se může pohybovat do 10 litrů, což mi přijde na tak velké a relativně těžké a výkonné auto s 4x4 a AT super! A hlavně – není to nafta!!! ::-DD:

INTERIER: Jo, semtam něco drnčí, hlavně plast před středovým displejem a někde kolem reproduktoru vlevo u sloupku. Většinou ale jen za studena a jak kdy. Jinak relativně pohoda.
Logika obsluhy některých věcí (PP, bluetooth, tlak pneu atp.) je bez vulgarismů nepopsatelná, tedy bez komentáře. :713:

JÍZDNÍ VLASTNOSTI: nejsem schopen nějak odborně popsat. Jak jsem již uvedl, jezdím defenzivně, často s dětmi, tudíž jak eunuch. Semtam si trošku užiju a je cítit, že limity auta jsou o hodně výš než moje. Možná k tomu přispívají sedadla bez bočního vedení, takže je nutné se stále zapírat nohama o dveře a palubku, případně rukama o volant, což okamžitě zruší jakoukoli pohodu a lehkost při řízení. Někdy se mi zasteskne po normálním (rozuměj neSUV) autě. Ale obecně uživatelsky velmi příjemný pekáč, až na to pohodlí někdy, na nerovnostech.

SERVIS: výměna oleje nakonec v 6.000 km, v B.A. Praha (víceméně pro sympatie k Lukášovi a milé ceny). Teď čekám na první garančku. Uvidíme.. Nevím ještě kam, názory tady na fóru se dost různí. Osobně mám zkušenosti s E.F. Stodůlky (se všemi svými Subaru kdysi) a byly vesměs pozitivní. Nicméně auto jsem kupoval v Autwec Plzeň, tak uvidíme jak to všechno dopadne..

OSTATNÍ:
neustále narážím čelem do (na maximum) otevřených dveří do kufru (mám 183cm)
zvuk motoru už není co (u Subaru) býval (že by ten přímovstřik?)
lomoz z podběhů a podvozku by mohl být utlumenější
přehazování PRND dává někdy pocit, že jde o hydraulický buchar (např. u BMW, VW ani po 100.000 km nemyslitelné)
“double kickdown” funguje spolehlivě, páčky skoro nevnímám
nejpříjemnější a nejintuitivnější mód SI DRIVE je subjektivně “Sport”
karoserie je velmi tuhá, nicméně vnější plechy jsou snad ze staniolu od čokolády ::-DD:

OBECNĚ NA ZÁVĚR: Jako auto pro rodinu do mega, s taťkou, který nemá potřebu si honit triko přes “image”, pořebuje (chce) 4x4, světlou výšku, AT, výkon a aspoň špetku té legrace, jde o IDEÁLNÍ auto. Není to ani teréňák, ani závodník. Ale pokud mě někde slovo kompromis neuráží, pak je to právě Forester XT. :supeer: :diky:
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11895
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od Traveller »

Drnčení před kapličkou a na levo u sloupku jsme tu řešili snad všichni. ::-DD: ::-DD: Fakt záleží na teplotě apod. Nejjednodušší "oprava" bez demontáže čehokoliv je vzít 2ks gumy odpovídajícího rozměru a nacpat ji mezi mřížku reproduktoru a sklo, resp. mezi sklo a palubku přímo uprostřed před kapličkou. :657: ::-DDD: Stačí 2 proužky cca 1cm silné středně tvrdé gumy o rozměru 2x1cm a bude po drnčení. :811:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
shulhoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: úte pro 01, 2009 1:17 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Beran

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od shulhoff »

Traveller: Ano ano, vím.. Je obdivuhodné jak ta auta dokážou vyrobit s takovou přesností a stejnými vlastnostmi.. :845:
shulhoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: úte pro 01, 2009 1:17 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Beran

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od shulhoff »

Traveller: A za návod :diky:
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11895
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: FXT (Shulhoff)

Příspěvek od Traveller »

Není zač. Koupili jsme levňáky, tak se holt nesmíme divit, no. :655: ::-DDD: ::-DDD:
PS: A když budou ty gumové špalíky černé, tak si nikdo ničeho nevšimne. ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“