ema pracant - UTV 4x4

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Je tomu už nějaký pátek, co se rozhodovalo o alternativě přibližovacího vozidla pro práce kolem statku. Forestříka je škoda pořad honit po hoře a po lůkách a stejně na většinu míst nemože, bo tam nevyjede nebo je to zbytečné riziko tam zajíždět.

Zkoumal sem možnosti a hledal čtyřkolku už nějaký rok. Doba uzrála a šlo se konečně do akce..... i započal výběr >B-) .
Hledal jsem všude možně jakékoliv informace, abych se trochu dostal do obrazu, wocogou, co hledat atd. (je to jako u aut,ale míň dostupných informací). Textu i videí o práci v lese a pastvinách moc není a co je, jsou většinou reklamní videa nebo ukázky činnosti s nějakou dražší technikou. Další videa z orání bahna, řádění apod. jsou z tohoto pohledu k ničemu.
U ATV už jsem zjistil, že je nutná delší verze (je o cca 200 mm delší) a obsah min. 500 ccm a víc. Další podstatnou věcí je schopnost táhnout něco těžkého a ustát náklony min. 30° a víc. Takže, co největší hmostnost a šířka. Další a dost podstatnou věcí je, jak se na tom bude jezdit ve dvou. Co se bezpečnosti týče, je to při překlopení u ATV dost ohubu :-D , bo celá hmota de na řidiče (nebo spíše po řidiči, jako utrhlý pes). Tadyk se začínala rýsovat jiná možnost původně zavržené varianty UTV (vypadalo to neohrabaně, moc velké a určitě nestabilní, takže touto cestou jsem si řekl, že spíše ne). Bo v okolí nevím o nikom, kdo by UTV měl, nebylo jak srovnat, kde se kouknout, na netu je dohromady prd videí. Nakonec pomohla Lucka, bo v UTV že se nebude tak bát a ochotneji v tom bude jezdit (u ATV to bylo spíše naopak ;-D ). UTV má střechu, kolem rám, prostě je to bezesporu bezpečnější řešení, má sklápěcí korbu a osobně jsou mi volant i pedály přirozenější. Změnil jsem směr hledání a našel něco inzerátů - na jedno UTV ve F-M jsme se jeli kouknout. Sice dost omlácený stroj, ale provozně funkční, po generálce motoru a se známou historií (alespoň doufám). Moje nadšení stoupalo a o ATV jsem přestal uvažovat. Bo ostatní inzeráty byly dost z ruky, bylo rozhodnuto.

UTV neboli emu mi dovezli až dom, čerstvé STK a s prodávajícím dobrá dohoda a všestranná vstřícnost (doma má ještě UTV polaris na závody). Sjeté pneu, AKU to už měl taky za sebou a bez navijáku.
Nějaké ty základní parametry:
- obsah 500 ccm
- rozměry (spíše nepřesné): šířka 1460, délka 3000, výška 1890 (mm)
- hmota cca 542 kg (přesně nevím, bo v TP je něco jiného než v manuálech)
- světlá výška cca 280 mm
- problémové omezení emy je na cca 100kg/150kg pro nebržděný/bržděný vozík ( <:-< >:-f )
- 2 přední a 1 zadní koutoučové brzdy
- pohon na zadní nápravu (rozvodka), připojitelný předek a urávěrka přední nápravy (takže 100% 4x4 ,,,,| (*_^) |,,,, )

Započalo seznamování se s novým vozítkem a zážitky to byly jářku dost silné. První projížďky jen po louce a cestách, pak trošku lesem - když to dal forestřík, toto mosí ema dát taky, tak sem jezdil klidněji, ale pořád s respektem a místy i se strachem z překlopení. Další dny, jak stoupalo mé nadšení se začalo s prací a jezděním po loukách, odvoz naplaveného štěrku a hned na to už s novými pneu pojezdit s bránami po louce a zbytek štěrku řádně a poctivě rozvláčit, vše v náklonech cca 25°-30° (je z toho i nějaké video).
Pak jsem si troufnul i do hory. Tam to bylo náročnější především na psychiku, bo sklony i náklony 30° jsou takový průměr. Několikrát jsem zůstal viset v hoře, bo motor chcípnul a nešel nastartovat. Jednou jsme takto emu dostali zpátky z vrstevnice na cestu (naše lesní cesty) jen s pomocí kladek a lana, pak dolů už pomohla gravitace a bo brzdy nejsou závislé na motoru, tak to šlo relativně bezpečně (pořád ještě v ostrém náklonu a s málo zkušenostma, co UTV vydrží a kdy se překlopí). Na rovině se podařilo nastartovat s dalším doneseným AKU a jel jsem dom, zkoumat problém. Jednou, když se už nepodařilo nastartovat ani s jiným AKU, udělal si forestřík zářez a dotáhl emu dom. Nakonec jsem odhalil problém v náhodně nefunkční ikdyž nové palivové pumpě (membránová pumpa čerpající benzín do přepadové nádržky nad motorem). Podobný problém se chcípáním motoru vznikal i při jízdě do ostrého kopce (to už jsem si troufl i na cca 40° svah), což jak si každý domyslí, není právě ideální místo na zastavení, natož couvaní mezi stromy a už vůbec na otáčení. Usadil jsem přepadovou nádržku o pár cm výš a problém se eliminoval. Hold karburátor má své požadavky na výšku hladiny benzínu.
V průběhu řešení těchto problémů začalo tahání vozíku se dřevem, nakládání do korby a vození všeho možného. Výkonu moc nebylo, ale co už, berme, co je a snažme se z toho dostat maximum.
Jelikož jsem byl trochu zvědavý a chtěl zjistit víc, kouknul jsem na motor a rozebral karburátor na součástky. Přitom jsem zjistil, že náhradní díly moc nejsou a když jo, tak hodně za draho. Vše bylo pročištěno a vráceno zpět. Ema se změnila. Líp táhla, ochotně šla za plynem a dokonce se byla ochotná se zahrabat do země, to když jsem to přecenil a zapřáhl moc velký kus dřeva a snažil se to vyhátnout do kopce.

Průběžně provádím úpravy a opravy.
Upravil jsem umístění SPZ a přendal jsem zásuvku - to bylo spíše nutné, bo se tam blbě přidělával vozík na tažné, předělal čepy na korbě, opravil tlumiče korby, oprava ruční brzdy, bo ten plech na je asik z konzervy a zuby na rohatce byly zjeté a další nějaké ty drobnosti. Bo je to čína, je třeba to více hlídat, ale bo je čék už zvyklý být důkladnější, není to nic náročného a většina věcí se dá udělat doma nebo s pomocí kámoše se strojním vybavením.
Navrhl a svařil jsem si vyvážečku na dřevo, teď se dělá radlice (navrženo, nakresleno a už čekám na výpalky) a postupně se bude upravovat - čelní sklo se stěračem (teď je tam plexi), osvětlení dopředu i dozadu aj.

Postupně přidám další foto, trochu textu a něco videa (ty se myslím povedly). >B-) >B-)
Přílohy
DSC01156.JPG
DSC01162.JPG
DSC01165.JPG
DSC01173.JPG
Nutná úprava garáže, bo se tam ema nevlezla...
Nutná úprava garáže, bo se tam ema nevlezla...
DSC01226.JPG
DSC01228.JPG
DSC01229.JPG
DSC01232.JPG
DSC01234.JPG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Další foto už z akce. Odvoz štěrku z luk, nějaké to dřevo a vláčení branami

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eMSo6TBUnpM[/youtube]
Přílohy
DSC01241.JPG
DSC01296.JPG
DSC01305.JPG
Nové pneu ....konečně
Nové pneu ....konečně
Vláčení lůky branami
Vláčení lůky branami
DSC01347.JPG
DSC01500.JPG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od PetrAT »

Podtlakovka má svoje "slabší" chvilky
Problém může být kdy je skutečně velké vedro , přestane dávat (měknou hadičky)
Nebo když dlouho sjíždíš z kopce a pak chceš vyjet do protikopce a v tu chvíli prostě "nedá"
Měl by tam být jeden "slepý" vývod, takové slepé střevo, ze kterého je dobré občas vypustit kal
Dírka v membráně je ojedinělá závada
Jinak to je ale dobré a levné řešení (teda nejlepší je samospád :-) )
.
Z čeho je ten motor ?
Uživatelský avatar
Špejlík
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 852
Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
Jméno a příjmení: Honza Nesládek
Bydliště: Kolín

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Špejlík »

Doro, tu čtyřkolku ti nezávidim, ale to bydlení je naprosto totální pecka!!! Nikde nikdo. Nebo je to jen zdání??
Odepsáno Macem...
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

zatým zme poslední trvale bydlící, kúsek vedla sůsed (kúsek přes 100 m), ostatní od 1/4 km a věc směrem k hlavní. Směrem na Léščí sú edem chatka (to teď kůpili po předchozím skvělém chatařovi jacýsik měšťáčtí kokoti, co sů s nimi spešej problémy, aj cajty už sem tam raz poslal, dyž ně jeden ze zešlosti začal jezdit s motorků po hoře a po lúkách) no a pár chalup. Až na ty ,,|,, (>_<) ,,|,, >>:-@@ >>:-@@ od chatky šecko kolem dobří sůsedi a s každým sa dá vyjít a pokecat, mimo pár dalších náplavek u hlavní, co neňá místní, sů tu chvilu a vím o nich nic (mimo to, že parkujú cochvila v křižovatce a blokujú výhled - takže, lidská elita to asik nebude :-DDD ).

Ale jinak je tu v celku klid, žádnů chalupu neviděť, bo šade stromy nebo jen kopce. Hlavně v zimě, bo jak věcej připadne, dojéť sa dá edem k nám a dalej už edem na vlastní riziko a po řádnéj chumelenici už průjezdné edem pro frézu (závěje přes 3m přes noc žádný problém).
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od VDC »

Marku skvělý. Díky. Jsem rád, že jsi to sepsal a pochlubil se. EMU se mi vždycky hrozně líbilo. Tak tvoje zážitky budu moc rád sledovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Šaman
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3038
Registrován: úte zář 08, 2009 10:26 pm
Bydliště: Kateřinice

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Šaman »

A to já Ti, Doro, toho pracanta trošku závidím. Líbí sa ně to. Na takové poskakování kolem baráka, svážaní všeckého možného z pola a sadu a občas dovézt nějaké krkošky z hor... Měl sem pučenou suzuku 700ccm a i ta pracovní čtyřkolka by sa hodila, ale zrovna nemám tolik barevných papírků. Doma máme" šlapací traktorek" Agrostroj mt8, taková malá obludka, skoro hračka, tam mám sakra strach aji z mírného náklonu, navíc je to pomalé.
Tož ať Ti ema slúží ulehčuje prácu co nejvíc.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od VDC »

Jo a až konečně dostavím Justy UTV, tak to vyvezeme někam na sraz a porovnáme schopnosti. ;-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Další dáfka fotek a výuka ježdění.
Nejdříve výroba vyvážečky na dřevo, včetně přísné kontroly.

Pak jsem zkoušel zajet pod cestu pro dřevo, jestli to pude. Ale ema je širší, nez se zdá, takže nešlo a zastavil jsem jen kousek od stromu. Vycouvat už neško, bo řemen variátoru kňučel jak kočka v průvanu. Další zářez pro forestříka :-D (vytáhnul emu na volnoběh).
Pařez musel pryč, ale dalo se to sjet a vyjet i kousek před - trocha adrenalinu navíc.

Zjišťoval jsem, kolik to uveze dřeva na korbě a vleze se tam fakt nečekaně dost. Jednoznačně možu potvrdit, že je UTV lepší volba. A vlezou tam i dva psi, leč vznikl další problém, a to, když jsme vezli malou keny při projížďce lesem, tak nám při jednom výjezdu v lese z kolejí na vyšší břeh tak nějak vypadla z korby :-DDD ....noo asi spíše seskočila v pudu sebezáchovy, bo ema zvládne aj dost drsně vypadající převýšení.

A konečně se podařilo sehnat naviják 3500lb se syntetikou (jak jsem psal, prodávající mi ochotně vypomohl i s tímto). Vzhledem k dost jetému AKU jsem naviják doteď pořádně netestnul.
Přílohy
vyvážečka.jpg
DSC02237.JPG
DSC02241.JPG
DSC02238.JPG
DSC01862.JPG
DSC01872.JPG
DSC02221.JPG
DSC02223.JPG
DSC02425.JPG
DSC02431.JPG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Nasledoval výjezd na chalupu na Soláň do hory a těžba polomů a sůšek. Hodí se mít SPZ, bo kus cesty vede po hlavní asfaltce.
Ema se opravdu šikovně proplétá lesem mezi stromy, přitom nezanechává škody na stromech ani porostu, bo je to fakt lehké drobek. Je to úplně o něčem jiném, když čék može zajet až ke stromu, přivázat, pak k dalšímu a více jich najednou vytáhnout z lesa na cestu. Vytáhnout se přitom dá i nečekaně těžký kus a to do kopce a na bahně.

Mezitím se mi podařilo najít nějaké ty limity.
Na asfaltě UTV drží velice dobře, asik jako forestr. Dokonce je i podélně stabilní a nemá snahu cukat nebo vyjíždět ze stopy - fakt pěkně se s ní jede. Rychlostní limit je kolem 70km/h. Z kopce to jede asik i rychleji, ale netřeba to hrotit. Cestu z domy do Rožnova to dá za 15min., skoro stejně jako autem, bo se jede hodně přes obec. Do kopce se dá udržet i ta 50-ka, ale výkonově to hold není ono. Navíc je motor dost, myslím hodně, hlučný, takže to určitě není rychlá a kochací jízda. To by se moselo jet pomalejš, kolem 30-40 km/h.

Boční náklon bez posádky na místě jsme s kámošem zkoušeli a ani při cca 50° náklonu to ještě nešlo přes budku, když sedím uvnitř a jedu, vidím to na limit kolem 35°. Jasně, je rozdíl za jízdy a na místě, ale až bude nějaký náklonoměr, poreferuju přesněji. Často jsem ale zastavil v ostrém náklonu na louce kolem 25-30°, vylezl ven a zkusil emu převrátit - kolo ve vzduchu cca 10-15cm a furt nic. Za jízdy je to ale stejně jiný pocit a respekt zůstal.
Pro snížení těžiště a zvýšení hmoty jsem pak na podlahu u spolujezdce položil cca 50kg pytel s pískem. To pomohlo dost zásadně, hlavně pak při mulčování.
Obecně je těžiště hooodně nízko, bo motor je vlastně na podlaze i s převodovkou a samotná kabina neváží zase tolik. Největší problém je psychický blok, bo čék to nechce položit na bok, bo neví, jaké by byly škody, no a osobně po tom vůbec netoužím ;-D .
Za jízdy, když jsme s bráchou mulčovali louky, jsme emu několiktáte málem položili :-()()-: . Jednou už chybělo sakra málo a obě boční kola už byly ve vzduchu. Ustáli jsme to, ale zážitky to byly sákryš silné :-DDD . Pak jsme to tedy brali formou sajtkáry, jeden odvážný se vyklonil a vyvažoval, druhý řídil. Takto jsme jezdili v klidu i 40°... a více :-D . Několikrát jsme to ale málem položili i tak. Důkazy naštěstí nejsou, tak nás nemože nikdo pomlouvat a ťukat si na čelo ;-D .
Přílohy
DSC02502.JPG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od mnov »

Doro co Ty jsi to za hospodáře? Já toto vozítko potkávám při procházkách na chalupě, jako výletní vozidlo místních hospodářů. Na korbě vezou vyvenčit psy a obhlídnou své majetky.
Na práci tam pak pošlou traktory. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Tadyk sů valachy, drsný to kraj, tu na věčinu míst traktor nedojede a dyž, tak po pak něm masakr. Vím, že kdo tu nežije, asik nepochopí. Taky než bys někoho sehnal, dřív to stihneš sám. Jasně, že na věčí těžbu to řešíme s ULKT, ale vše ostatní jen těžko, ani se to finančně nevyplatí. Ty ostré svahy nám tu traktor nezmulčuje a když, tak to, co po něm zostane je zase masakr a ktemu je to drahé (valachy sů chudý kraj). Taky oni s traktorem možou jen tehdy, když možou, nedbaje na počasi, jinak máš smolu. Jednu lůku nám tu dělal s reformem a i to bylo náročné. Na jednom místě oraniště, takže tam nikdy více a ktemu ně aj zmrvil odtok potůčku a včil ně to teče po cestě - kebuku mu klockem zmastit, smradovi >>:-@@ - prostě to neohlídáš, oni dojedou, kdy jim to vyjde.
No a taky, tadyk neňá lidi zdechlí jak věčina národa v čechách a místní ví, že jediná pomoc, která je, je na konci vlastní ruky >>:-@@
Večina místních tu ovládá řadu řemesel, bo musí a berou to vše jako běžné a normální....
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Doro »

Akce mulčovač.
Hledali jsme, až jsme našli možnou variantu. Záběr pod 1,5m jsme brali jako nevyhovující a z toho zbyla v podstatě jediná varianta z chinééés.
http://www.malotraktorysilesia.cz/prisl ... ovac-cron/
Zvolili jsme tu nejvyšší a nejvýkonější řadu. Jakékoliv informace na netu vesměs žádné, ani jedno video, natož z akce ve svazích. Na prodej jediný stroj v ČR i SK, jiný dovozce není, čekací doba cca 6 týdnů.
Sice dál je v plánu úprava na žací lištu před UTV, ale to je věc vývoje, na kterou teď není času - na trhu chybí chuť výrobců a zahraničí je v úplně jiných finančních dimenzích, dovoz do ČR nula, ochota dovozců taky skoro nula. Stroje za kterými se chodí nejsou špatné, ale co jsme dali s UTV za jeden den, se fyzicky nedá zvládnout pěšo. Pro vhodné a drahé stroje zas není využití. Použití žací lišty cca 1,6 m před UTV je jediné rozumné řešení.
Stroj s vlastním pohonem má přes 3 metráky (cca 330-340 kg), idea 280kg tak vzala za své vcelku rychle. Emu jsme přitom testovali po loukách s vozíkem, jestli bude výkonově stačit a mulčovač utáhne.To ale bylo do 3 metráků na tažném. Naštěstí tam byla rezerva a i tak se s tím dá jezdit ve svahu. Celková šířka je přes 2,2m (zase kecali).
Co se týče mulčovače, je to funkční stroj a řada věcí není ideálně dořešena. Náklony naštěstí zvládá dobře, hodně blbě se s ním ale couvá a je nutné si dobře rozmyslet, kam a jak zajet. Bo je to těžké heblo, tak je věčinou jen jeden pokus :-DDD :-DDD . Sešrotí to šecko, co temu vzeze do cesty. Stromky do cca 3 cm ze smrku - nezbude nic, z břízy zbydou malé pahýly a je lepší to vzít ještě jednou. Na stromky se ale mosí hodně pomalu. Tráva není problém při rychlosti kolem 5-7km/h, ať malá, velká, hustá apod. Výkonu na trávu je dost, na křoví málo, takže tam hold pomalu. cca 700 ccm se zdá hodně, ale je to na hraně použití.
Ema s mulčovačem dá max. cca 30° svah a i to jen krátký, pak sa mosí na vrstevnicu. Menší svahy nejsou problém.
Převoz mulčovače po cestě je oříšek a to ať si každý řeší po svém. My ho vozíme na vozíku za autem, bo UTV nesmí vzhledem k hmotnosti tahat víc jak cca 100 kg (což je jedna velká a úřední blbost).

Ty ostré hrby zatím strojně nikdo neposek, mimo jednoho odvážného s horskou žačkou, ale to už je hoodně dávno, a taky ne vše a mimo MF-70 s 1,4 m, kterou jsem dal úplně vše, i ďolík nad sloupem. S traktorem si na hrby netrouf zatím nikdo.

Zajímalo by mě, jak se s tím dá mulčovat s ATV, bo UTV má se mnou i pytlem písku cca 670 kg a je to tak akorát. Na rovině to utáhne cokoliv, ale kopce.... to by mohlo být zajímavé a dost akční. Zatím nevíme o nikom, kdo by mulčovač 1,5 m měl, tak není s čím srovnávat.
Přílohy
Dolní Bečva.jpg
žebračka.jpg
pasínek.jpg
DSC07125.JPG
DSC06917.JPG
DSC07184.JPG
Zbytky z břízy, od smrčků už nic
Zbytky z břízy, od smrčků už nic
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od yeti »

Já Dorovi závidím jak bydlení, tak i emu. Jediný co nezávidím je ta práca kolem. Té máš dost (*_^) |,,,,
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
Špejlík
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 852
Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
Jméno a příjmení: Honza Nesládek
Bydliště: Kolín

Re: ema pracant - UTV 4x4

Příspěvek od Špejlík »

Yeti, ale uvědom si, že práce šlechtí:-)
Odepsáno Macem...
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“