Diagnóza 2,5XT - Bekrovy vehikly
Napsal: stř dub 22, 2015 10:56 pm
Bylo to až nečekaně rychlé, vzhledem k mým požadavkům (a znamení) až dábelsky rychlé rozuzlení mého rozhodnutí omladit a posílit rodinný vozový park...
Po asi týdeních telefonických jednáních, jsem se v pondělí vypravil s manželkou na výlet za krásami jarního Strasbourgu a jen tak mimochodem včera finálně dojednal koupi Subaru Forester 2,5XT. :845:
Po jistých legislativních peripetiích jsme včera auto dovezli po ose domů a dnes jsem ho protáhl dovozovou technickou a čekám (doufám, že už jen čekám) na zapsání do registru a na značky.
Auto má celkem zajímavou diplomatickou historii a při jeho prvním ohledání jsem měl pocit, že prošlo i nedávným balkánským konfliktem. Původním majitelem byl totiž srbský ambasador ve Strasbourgu. Mé rozčarování z drobných estetických vad, kdy jsem se chtěl otočit a jet zpátky domů, ovšem vzalo brzy za své po nastartování studeného auta a po první projížďce (a že jsme jich ten den nakonec při kolování mezi jednotlivými úřady udělali...). Po mechanické stránce - šepot květin...
Takže shrnuto podtrženo, z motoristického hlediska nejdůležitější data:
model: SG II
MY: 2008 - motor, spojka, převodovka by měli odpovídat SH-čku, tj. zejména lépe řešená spojka, ale zase pouze "obyčejný" diferák - no LSD... :666:
převodovka: MT
Výbava LOW + střešní okno - tj. vše bez kůže, elektricky stavitelných sedadel a navigace (tj. to, co jsem měl na seznamu "nežádoucí výbava")
Najeto: 96tkm (po dnešku už skoro 97)
Technický stav: mechanika OK, pouze zadní tlumiče odpovídajíce nájezdu a stáří a už nejsou v top kondici a záď začíná pomalu ale jistě klesat.
Exteriér: trošku obouchané, zejména zadní nárazník (bude se muset lakovat); podvozek zatím bez koroze, ale bude nutno ošetřit
Interiér: Kromě loketních opěrek řidiče, které jsou značně jeté a drobného poškození zadního levého top rollu jako nový
Pár foto závěrem: P.S. Moje starré SG 2,0X MY03 je tímto na prodej. Podrobnost a foto dodám. Cenu zvažuju kolem 130tkč, pro zdejší pacienty o něco méně.
Po asi týdeních telefonických jednáních, jsem se v pondělí vypravil s manželkou na výlet za krásami jarního Strasbourgu a jen tak mimochodem včera finálně dojednal koupi Subaru Forester 2,5XT. :845:
Po jistých legislativních peripetiích jsme včera auto dovezli po ose domů a dnes jsem ho protáhl dovozovou technickou a čekám (doufám, že už jen čekám) na zapsání do registru a na značky.
Auto má celkem zajímavou diplomatickou historii a při jeho prvním ohledání jsem měl pocit, že prošlo i nedávným balkánským konfliktem. Původním majitelem byl totiž srbský ambasador ve Strasbourgu. Mé rozčarování z drobných estetických vad, kdy jsem se chtěl otočit a jet zpátky domů, ovšem vzalo brzy za své po nastartování studeného auta a po první projížďce (a že jsme jich ten den nakonec při kolování mezi jednotlivými úřady udělali...). Po mechanické stránce - šepot květin...
Takže shrnuto podtrženo, z motoristického hlediska nejdůležitější data:
model: SG II
MY: 2008 - motor, spojka, převodovka by měli odpovídat SH-čku, tj. zejména lépe řešená spojka, ale zase pouze "obyčejný" diferák - no LSD... :666:
převodovka: MT
Výbava LOW + střešní okno - tj. vše bez kůže, elektricky stavitelných sedadel a navigace (tj. to, co jsem měl na seznamu "nežádoucí výbava")
Najeto: 96tkm (po dnešku už skoro 97)
Technický stav: mechanika OK, pouze zadní tlumiče odpovídajíce nájezdu a stáří a už nejsou v top kondici a záď začíná pomalu ale jistě klesat.
Exteriér: trošku obouchané, zejména zadní nárazník (bude se muset lakovat); podvozek zatím bez koroze, ale bude nutno ošetřit
Interiér: Kromě loketních opěrek řidiče, které jsou značně jeté a drobného poškození zadního levého top rollu jako nový
Pár foto závěrem: P.S. Moje starré SG 2,0X MY03 je tímto na prodej. Podrobnost a foto dodám. Cenu zvažuju kolem 130tkč, pro zdejší pacienty o něco méně.