Stránka 1 z 8

Diagnóza 2,5XT - Bekrovy vehikly

Napsal: stř dub 22, 2015 10:56 pm
od Bekr
Bylo to až nečekaně rychlé, vzhledem k mým požadavkům (a znamení) až dábelsky rychlé rozuzlení mého rozhodnutí omladit a posílit rodinný vozový park...
Po asi týdeních telefonických jednáních, jsem se v pondělí vypravil s manželkou na výlet za krásami jarního Strasbourgu a jen tak mimochodem :wink: včera finálně dojednal koupi Subaru Forester 2,5XT. :845:
Po jistých legislativních peripetiích jsme včera auto dovezli po ose domů a dnes jsem ho protáhl dovozovou technickou a čekám (doufám, že už jen čekám) na zapsání do registru a na značky.
Auto má celkem zajímavou diplomatickou historii a při jeho prvním ohledání jsem měl pocit, že prošlo i nedávným balkánským konfliktem. Původním majitelem byl totiž srbský ambasador ve Strasbourgu. Mé rozčarování z drobných estetických vad, kdy jsem se chtěl otočit a jet zpátky domů, ovšem vzalo brzy za své po nastartování studeného auta a po první projížďce (a že jsme jich ten den nakonec při kolování mezi jednotlivými úřady udělali...). Po mechanické stránce - šepot květin...
Takže shrnuto podtrženo, z motoristického hlediska nejdůležitější data:
model: SG II
MY: 2008 - motor, spojka, převodovka by měli odpovídat SH-čku, tj. zejména lépe řešená spojka, ale zase pouze "obyčejný" diferák - no LSD... :666:
převodovka: MT
Výbava LOW + střešní okno - tj. vše bez kůže, elektricky stavitelných sedadel a navigace (tj. to, co jsem měl na seznamu "nežádoucí výbava")
Najeto: 96tkm (po dnešku už skoro 97)
Technický stav: mechanika OK, pouze zadní tlumiče odpovídajíce nájezdu a stáří a už nejsou v top kondici a záď začíná pomalu ale jistě klesat.
Exteriér: trošku obouchané, zejména zadní nárazník (bude se muset lakovat); podvozek zatím bez koroze, ale bude nutno ošetřit
Interiér: Kromě loketních opěrek řidiče, které jsou značně jeté a drobného poškození zadního levého top rollu jako nový

Pár foto závěrem:
20150422_083347.jpg
20150422_083139.jpg
20150422_083411.jpg
20150422_083511.jpg
20150422_092557.jpg
P.S. Moje starré SG 2,0X MY03 je tímto na prodej. Podrobnost a foto dodám. Cenu zvažuju kolem 130tkč, pro zdejší pacienty o něco méně.

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: stř dub 22, 2015 11:35 pm
od cerv
Pekny,at slouzi!Pouze jsem se pozastavil nad titulkem "konecne reseni",toto slovni spojeni nemam rad!Asi te napadlo pri tom dlouhym prejezdu Reichem co....:-)

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 6:01 am
od VDC
Spíš tam při tý rychlosti mělo být "promptní řešení", ale důležitý je výsledek. Tome gratulace velká. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 6:17 am
od kiti
Taky se přidávám a gratuluji k volbě super stroje. Krásné auto a hlavně poctivá mechanika a kvalita lepší než facelift. A jizdni vlastnosti taky lepší než následují generace. Už jen to zrychlení, prostě 4x4 stíhačka.

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 7:05 am
od garmont
parádní kus - gratulace!

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 9:06 am
od bushman1
Moc pěkné XT s manuálem. To bych doma snesl :-)

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 2:38 pm
od draconis
2.5XT jsem chtěl původně taky, ale nabídka byla tou dobou velice omezená, prakticky nulová. Tahle motorizace překvapí na silnici prakticky cokoli, takže budeš mít velkou radost z protažených ksichtů majitelů eReS... Tohle auto je peklo a největší zbraň je, že na to vůbec nevypadá - kdo nezná, bude se hooodně divit. Takže gratulace a upřímně i maličká závist. Ale jenom lehce, já jsem se svým veteránem spokojen :-)

Hlavně oproti SH ještě starý dobrý Forejs, určitě budeš spokojen!

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 2:40 pm
od draconis
A ještě k té otázce konečného řešení - hoď to do plynu a nech si narůst knírek ::-DD:

Samozřejmě ne LPG, ale Zyklon B.

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 2:55 pm
od bushman1
draconis píše:Tahle motorizace překvapí na silnici prakticky cokoli, takže budeš mít velkou radost z protažených ksichtů majitelů eReS...
Proto si také dávám hodně pozor, když chci se škodověnkou předjet nějakého Forestera, jestli nemá na zadku XT :-)
Ten poslední XT neměl, takže... :3gears:

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 7:06 pm
od SuubaruforEster
Tak vítej v klubu postižených 2.5XT..........
jo a konečné řešení, protože dlouho jiné auto chtít nebude..... :subaru:

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 7:10 pm
od Tomáš1002
Jo, sice mám XT až z roku 2011, ale konečné řešení to je. Je to auto zbytečné, žravé, drahé, přemotorované, jeho schopnosti využiješ naplno málokdy, ale........

...představa, že ještě kdy budu řídit něco jiného, je prostě nepřijatelná :845: .

Vítej v klubu :pr: .

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 7:51 pm
od kiti
Nevěřil bych klukům. Vždyť to to žere miň než 1.2htp.

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: čtv dub 23, 2015 8:50 pm
od Mira
By ses divil. Po posledním tankování jsem na 12. Nějak mi ztěžkla noha. Ale to se prostě nedá odolat na to šlápnout. A ten motor je opravdu šepot květin. Lepší zvuk má snad jen H6.

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: pát dub 24, 2015 9:45 am
od Subaru70
Pokud to není tajemství na kolik to přišlo? Slušnej kousek s hezkým nájezdem..to bych taky potřeboval :supeer:

Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení

Napsal: pát dub 24, 2015 2:19 pm
od M.Z.
Gratulace!
Ten obyčejný diferák jsem měl taky... hlavně všude se psalo, že je to LSD.
Pokud nechceš upravovat, dal bych aspoň silnější stabíky, s tím budeš ještě více spokojený.