mysiaqove legacy
Napsal: stř dub 22, 2015 10:58 am
v roku 2011 sa mi rozrastala rodina o jedneho prcka takze som sa rozhodol ze sedanova vectra musi prec a nahradi ju nieco kociaro-kompatibilne. chcel som stvorkolku koli pohode v zime a tak som pokukoval po rav4 outlanderoch a forestroch... nakoniec som zacal pozerat aj po kombikoch ale koncern som teda zamietol hned. casom mi do oka padlo legacy vo VIP cars v usti nad labem. kedze svokor pochadza z prahy a sli sme tam na navstevu tak sme si urobili vylet a isli sme to omrknut... legacy wagon 2,0 121kw r.v. 2007, pristup klasicky bazarovi, nic o aute nevedeli, bolo bez servisnej knizky, a bez natankivaneho plynu kedze bolo na LPG... bol som sa ale previest a na pocudovanie sle krasne, ziadny buchot od naprav nic... trosku cosi popiskavalo, vraj kladka na klimu (vtedy som o zotrvaku valeo este nevedel) kedze tam nebol nikto kto by vedel poradit co a ako (ja som bol uz v deliriu z auta) tak som kupil a napriek par aj velkym potiaziam nelutujem... cena vtedy 259000 czk, stav km 96000 (neverim im ale to je jedno, kupoval som koli technickemu stavu ktory vyzeral byt dobry)...
asi tyzden sme sa zdrzali v prahe, tam legacy len stalo. cestou spat som natankoval v uvalech plyn u nejakej pochybnej pumpy... asi po 200 km zacal blbnut a siel len na tri valce, samozrejme vyskocila kontrolka motora, na benzin vsetko v pohode. tak som myslel ze to bude zlym plynom. cestou domov som ho vynicil a natankoval slovnaft... no bohuzial bez zmeny, tak ma napadlo ze to mozno bude svieckami kedze podla km mali pred vymenou. 100 eur za vymenu ale bezvysledne. takze kontrola u plynara a vysledok dva vstreky v prdelke... odporucanie znelo: telefex konci, vstreky drahe... nahradime novym. suhlasil som, a za 500 eur mam nove brc... odvtedy s plynom ziadny problem prislo 105000 km a cas na vymenu rozvodov, hladal som niekoho kto to spravi a nebude tak drahy ako subaru servis. dohodol som sa s kamaratom ktory servisuje ople. chyba chyba, to ze mu to trvalo tyzden ma nenasralo ako to ze po 500 km uvolnena srubka rozdrala rozvodovy remen a skocil... subarka rok stala, menili da pri nech mechanici ale vsetci robili len ustami... nakoniec som sa nasral zobral motor a odniesol ho do JRT (subaru servis)... vseho vsudy vymena ventilov 1300 eur, dal som vymenit hned dvojhmotu ktora uz bola nacata za jednohmotu (700eur)... najhorsie na tom je ze peniaze za opravu od toho mechanika taham uz cez dva roky a stale sa k nim nemozem dostatat... inak som so subarkou maximalne spokojny
asi tyzden sme sa zdrzali v prahe, tam legacy len stalo. cestou spat som natankoval v uvalech plyn u nejakej pochybnej pumpy... asi po 200 km zacal blbnut a siel len na tri valce, samozrejme vyskocila kontrolka motora, na benzin vsetko v pohode. tak som myslel ze to bude zlym plynom. cestou domov som ho vynicil a natankoval slovnaft... no bohuzial bez zmeny, tak ma napadlo ze to mozno bude svieckami kedze podla km mali pred vymenou. 100 eur za vymenu ale bezvysledne. takze kontrola u plynara a vysledok dva vstreky v prdelke... odporucanie znelo: telefex konci, vstreky drahe... nahradime novym. suhlasil som, a za 500 eur mam nove brc... odvtedy s plynom ziadny problem prislo 105000 km a cas na vymenu rozvodov, hladal som niekoho kto to spravi a nebude tak drahy ako subaru servis. dohodol som sa s kamaratom ktory servisuje ople. chyba chyba, to ze mu to trvalo tyzden ma nenasralo ako to ze po 500 km uvolnena srubka rozdrala rozvodovy remen a skocil... subarka rok stala, menili da pri nech mechanici ale vsetci robili len ustami... nakoniec som sa nasral zobral motor a odniesol ho do JRT (subaru servis)... vseho vsudy vymena ventilov 1300 eur, dal som vymenit hned dvojhmotu ktora uz bola nacata za jednohmotu (700eur)... najhorsie na tom je ze peniaze za opravu od toho mechanika taham uz cez dva roky a stale sa k nim nemozem dostatat... inak som so subarkou maximalne spokojny