Šímův Forejs

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

No to si právě nejsem jist, říkám, jsou tam tři stavy provozu HUD. Mrtvo, polomrtvo- furt tma,jen akustické info- displej nefunguje, pak třetí fáze- HUD je plně v provozu.
Tak je možné, že spací režim může být taky druhá fáze. Změřím to, to bude nejjednodušší, S a bez HUD.
Méně 15mA je furt méně 15, to může být navýšení o 100% nebo taky o 1%. No i kdyby to bylo nakrásně navíc těh 15 mA tak SU klidný ;)
OBD je stále pod napětím?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od mnov »

Těch 15 mA není žádná tragédie. :-) Já mám ve Foresteru alarm a ten to bere taky.
Ano, OBD má trvalé napětí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Ok, přesto to změřím, no včil ale nééé :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Mira »

Jsem zvědavej na tu dlouhodobou spotřebu. Já se dnes koukal a ukazovalo mi to 9 litrů, což je hódně optimistický a nerálný, protože u pumpy to bude tak 10,4.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Na co jsi koukal, to nevím ;) Mě ukazuje budík zatím o 2,6 lt nahoru, oproti měření z minulého tankování, ale je fakt, že teď bych tomu i snad přibližně věřil, jezdil jsem věčně kotáry a sám led, čili redukce... + 11mm nové zimáky a teploty furt pod nulou.Teda v době, kdy jsem nainstaloval budík -HUD. Ale furt se mě to zdá moc, těch 12,2 lt ;-D
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Tak zatím potvrzeno, OBD posílá do " budíku" vyšší spotřebu a to o dost větší, zatím mě to vychází na 20%. Po dvojím tankování, sic jednou ne do cvaknutí pistole, ale celkový sčot to potrvdil. Tak jsem ubral na spotřebě na budíku 20% a uvidíme, logicky volnoběh spotřeba klesla, jízda zatím jen pár metrů. Celkovou spotřebu jsem ani nepřepl, neviděl, byl to fofr, jen jsem to narychlo v autě spočetl a " zkalibroval" na budíku.
Musím se v tom časem pohrabat, ukazuje to třeba i napětí na lambda sondě a beztak na něco ještě dojdu.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18906
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od hamoun »

je to parada, jak to někdo udela takto, jako hotovy produkt, který muzes kalibrovat, hrat si s tim … a da to do prodeje :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od mnov »

sima píše:... ukazuje to třeba i napětí na lambda sondě....
Tak to je další údaj, který ignoruj jako tu teplotu oleje. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Taky myslím, kor za těch pár kaček, jinak kalibrace obnáší opravdu jen zadání v procentech +a -.
Samozřejmě to budu dál sledovat, ať je to co nejpřesnější. Z prvních pár metrů jízdy jsem měl konečně pocit, že tohle by šlo, páč se v jistých situacích neobjevovaly tak nesmyslné neměřitelné hodnoty nad 30 lt, čili prostě nic, žádná hodnota. Kdybych tomu dával víc čočku, jezdil jak jsem zvyklý, tak neřeknu ani ň, ale takhle to moc nesedělo. Taky není možné aby forejs tak moc žral souvislou jízdou na čtverku, pětku, jednoduše po letech ježdění s ním to nesedělo.
Místo 12,1 lt bylo reálně MAX! 9,6(4) lt, což by tak mohlo být, furt couračky, sem tam max 20 km souvislé jízdy a zimní drapáky 11 m v tomhle počasí, věčně neprohřátý motor.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

mnov píše: Tak to je další údaj, který ignoruj jako tu teplotu oleje.
Tj možné, vůbec to zatím nevyhodnocuju, mě to ostatně ani nezajímá, dokud není proč ;)
Ještě na to mrknu, ale ukazuje to myslím napětí jen na jedné lambdě, píše to snad číslo dvě, tedy zadní, kdo ví :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od mnov »

Tak to beru zpět. Na zadní sondě se napětí měří. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Tak to bude nejspíš ono, tu dvojku jsem tam viděl, jednička nic, něměřitelné, bylo tam těch řádků o lambdách stejně ale víc a je to hodně v nastavení malým písmem, tak jsem to jen v rychlosti sotva vnímal.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Tapan »

To je škoda, že jsem o tomhle budíku nevěděl, když jsem měl SGčko. Spotřebu 11 litrů na sto bych si překalibroval třeba na 7,5 a to už by se dalo snést :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Mira »

Simo, šlapej na to vic a dostaneš se na moji spotřebu. Sem na deseti. Bejt leto, jsem taky na jednociferné. :-D A koukal jsem na teplotu a přes 90 pouze při delším stání na fleku, při jízdě nikdy, to jsem vždy pod.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Tapan píše:To je škoda, že jsem o tomhle budíku nevěděl, když jsem měl SGčko. Spotřebu 11 litrů na sto bych si překalibroval třeba na 7,5 a to už by se dalo snést
Vím za ty roky jakou má spotřebu mé SG, za jakých podmínek apod, a stále stejná tank pistole taky nelže.
Míro s tvou turbínou a s tvým cukáním, teda stáním po Brně, jak jsi tu mohokrát líčil bych měl dvanáct jak fík, při mém stylu jízdy ;)
Jo teplotu mám po prohřátí stále stejnou 92-4 až 5 to už by se měla spustit sahara, taky se spouští, občas jsem se mrkl... je úplně jedno zda je zima, či hicné léto, jen ten bod zlomu samozřejmě přijde dřív, tento průběh teplot jsem věděl už dřív, napojení na diag dříve...
Něco tomu k dokonalosti zřejmě opravdu chybí, vyčistit chladič, termostat, pumpa by měla být ok, to by možnááá pomohlo, dík za info, možná se ještě ozve časem mnov, sám zatím nevím, zda to zkusím pořešit,spíš při nějakém jiném servisu, takhle samotné ne, nerad rýpu do věcí co fungujou nějakým způsobem, stále vyhovujícím. Někdy se to vymstí a jsou pak další náklady či žádný efekt.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“