Mám radost,že jsem konečně poctil forejse taky nějakou tou údržbou,už si to zasloužil.Nové přední kotouče a desky+výměna brzdové kapaliny vše ATE.Kotouče by měly být s antikorozním povrchem.Brzdovku jsem chtěl ATE DOT 4 TYP 200,ale měli jen ATE SL.6 DOT 4 tak už jsem to nechal teda být a zkusmo je tam.Je to určeno už pro vozy s ESP apod,má poloviční viskozitu,malé rozdíly v bodech varu neřeším.
Vše děláno ve spěchu,nemám včil volného času,přistavil jsem auto na dílnu a ten den ho vyzvedl.Cenu za díly jsem kvitoval,jdou sehnat levněji,ale těch pár korun mě nestojí za případné tahanice pak a starosti a práce byla levná,tu jsem předem ani neřešil,neměl jsem tam auto prvně.Taky prohlídli zadní bubny,nic tam nebylo,ale preventivně vyčistili,je fakt,že teď to přestalo pískat,což začlo pomalu zase po dvou letech dělat,ale jen maličko,sem tam.
Taky jsem snad konečně přišel na příčinu vibrací od plynového pedálu,to mě teda ale děsně sralo,spíš teda znervozňovalo a ty vibrace byly do nohy i celkem dost nepříjemné.Kábl od cívky na pozici 4 měl odpor kolem 100 kilo ohmů,má mít 12,3-20,2.Po výměně vše v pořádku,tak to mám radost,snad to tak i zůstane bo předtím se mě stalo,že vibrace taky na chviličku zmizeli-asi jak se měnil odpor v narušeném káblu,přesně nevím čím to.Ale teď už pár dní vesele jezdím a nic,paráda,jen na to přijít.
Díky tomuhle se taky při zjišťování příčiny vibrací do plyn pedálu oklikou přišlo na to,že jsem měl přeskočený rozvoďák o jeden zub,s nej pravděpodobností už od montáže,ale to už je delší story,neřeším to,prostě se stalo.
Jsem hlavně rád,že se vibrace vyřešily!Furt jsem pátral a byl pod kapotou a hledal a taky googlil a jak jsem si přečetl takové vibrace do plyn pedálu jsou sice mizivě se vyskytující závada,ale o to záludnější a to dokonce závada,která se vyskytovala i u nových aut!A těch nářku majitelů,ale tam to bylo většinou způsobeno samotným motorem,jak tohleto pak řešit,že...Já byl znepokojený,aby něco nebylo s motorem,i když to bylo silně nepravděpodobné.
Tímto moc děkuji Petrovi z Beskyd za darování sady kabeláže,kterou měl původně na svém autě
Petře použil jsem jen jeden kábl,zbytek uskladním v garáži,kdyby náhodou.Kábl není dle všeho origo,ukazuje na mém měřáku přesně 13 kilo ohmů,na druhém měřáku jen 10.Někde mezi bude pravda