Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Další
Šímův Forejs 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6517
sima píše:
Mnove a Maslo fajn aspoň můžeme porovnat a vida první zajímavost je tu.Mnove-CO limit 0,5 a 0,3 jsem měl ještě před dvěma lety na STK taky,teď už mě píšou 0,3 a 0,2 jak na tvé impreze tj fakt dost divné,my netřebujem limity snižovat ale naopak hlavně by měly být přeci neměnné!(euro emisní třídy...)


Někde v nějakym článku na idnesu nebo kde to bylo popisovaný... bylo to cosi nějak tak, že se při kontrole vezme ta hodnota udávaná výrobcem a připočte se nějakej koeficient na toleranci (opotřebení, stáří, ...) Akorát že v tom zákonu byla nějaká nejednoznačnost či co a emisní stanice ten koeficient aplikovali 2x... a to se teď změnilo, tak možná je to ono.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon bře 12, 2018 4:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
To by mohlo být ono spm,je to možné.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte bře 13, 2018 11:47 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4018
Bydliště: Praha
Žádný koeficient stáří tam určitě nebude. Můj Forester s nejvyššími limity je z těch aut nejnovější.
Někde jsem tu dával metodický pokyn na měření emisí a tam je:
"Přiřazení diagnostických parametrů k vozidlu
Na základě provedené identifikace vozidla provedeme přiřazení diagnostických parametrů a limitů měření dle údajů výrobce nebo ze schválených databází. V případě, že výrobce limity nestanovuje, použijí se obecné limity dle vyhlášky."

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte bře 13, 2018 5:55 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6517
Bylo to tady: https://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cas ... servis_fdv

ale je fakt, že když to čtu podruhé, tak je to asi vztaženo na kouřivost, tedy diesely. A taky že tohle není zrovna spolehlivý zdroj :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte bře 13, 2018 8:32 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2010 2:36 pm
Příspěvky: 815
Bydliště: Okolo Vsetína
sima píše:
Mnove a Maslo fajn aspoň můžeme porovnat a vida první zajímavost je tu.Mnove-CO limit 0,5 a 0,3 jsem měl ještě před dvěma lety na STK taky,teď už mě píšou 0,3 a 0,2 jak na tvé impreze tj fakt dost divné,my netřebujem limity snižovat ale naopak hlavně by měly být přeci neměnné!(euro emisní třídy...)
Maslo-HC-zas jsem chytřejší a jinak je to pravda,sice jak jsem porovnával na netu,tak je to číslo velice nízké a tudíš nedůležité,ale ano,když řádně fajruješ i z komína lítají jiskry a jde oheň a my si rádi přiložíme do těch našich nezkrotných bestiií


S trochou zpoždění, ale přece - tady je můj poslední protokol z emisí:
Příloha:
emise_forester_sf_2017-12.jpg
emise_forester_sf_2017-12.jpg [ 156.48 KiB | Zobrazeno 599 krát ]

_________________
Subaru Forester 2.0 MY01 5MT alias Forejs
Toyota Previa 2.4 VVT-i MY02 alias Kinderwagen


stř bře 21, 2018 8:57 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
Až teď jsem si toho všiml Maslo,díky za srovnání.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob kvě 12, 2018 7:14 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
Mám radost,že jsem konečně poctil forejse taky nějakou tou údržbou,už si to zasloužil.Nové přední kotouče a desky+výměna brzdové kapaliny vše ATE.Kotouče by měly být s antikorozním povrchem.Brzdovku jsem chtěl ATE DOT 4 TYP 200,ale měli jen ATE SL.6 DOT 4 tak už jsem to nechal teda být a zkusmo je tam.Je to určeno už pro vozy s ESP apod,má poloviční viskozitu,malé rozdíly v bodech varu neřeším.
Vše děláno ve spěchu,nemám včil volného času,přistavil jsem auto na dílnu a ten den ho vyzvedl.Cenu za díly jsem kvitoval,jdou sehnat levněji,ale těch pár korun mě nestojí za případné tahanice pak a starosti a práce byla levná,tu jsem předem ani neřešil,neměl jsem tam auto prvně.Taky prohlídli zadní bubny,nic tam nebylo,ale preventivně vyčistili,je fakt,že teď to přestalo pískat,což začlo pomalu zase po dvou letech dělat,ale jen maličko,sem tam.
Taky jsem snad konečně přišel na příčinu vibrací od plynového pedálu,to mě teda ale děsně sralo,spíš teda znervozňovalo a ty vibrace byly do nohy i celkem dost nepříjemné.Kábl od cívky na pozici 4 měl odpor kolem 100 kilo ohmů,má mít 12,3-20,2.Po výměně vše v pořádku,tak to mám radost,snad to tak i zůstane bo předtím se mě stalo,že vibrace taky na chviličku zmizeli-asi jak se měnil odpor v narušeném káblu,přesně nevím čím to.Ale teď už pár dní vesele jezdím a nic,paráda,jen na to přijít.
Díky tomuhle se taky při zjišťování příčiny vibrací do plyn pedálu oklikou přišlo na to,že jsem měl přeskočený rozvoďák o jeden zub,s nej pravděpodobností už od montáže,ale to už je delší story,neřeším to,prostě se stalo.
Jsem hlavně rád,že se vibrace vyřešily!Furt jsem pátral a byl pod kapotou a hledal a taky googlil a jak jsem si přečetl takové vibrace do plyn pedálu jsou sice mizivě se vyskytující závada,ale o to záludnější a to dokonce závada,která se vyskytovala i u nových aut!A těch nářku majitelů,ale tam to bylo většinou způsobeno samotným motorem,jak tohleto pak řešit,že...Já byl znepokojený,aby něco nebylo s motorem,i když to bylo silně nepravděpodobné.
Tímto moc děkuji Petrovi z Beskyd za darování sady kabeláže,kterou měl původně na svém autě (*_^) |,,,, Petře použil jsem jen jeden kábl,zbytek uskladním v garáži,kdyby náhodou.Kábl není dle všeho origo,ukazuje na mém měřáku přesně 13 kilo ohmů,na druhém měřáku jen 10.Někde mezi bude pravda :-)


Přílohy:
2018-05-17-2957.jpg
2018-05-17-2957.jpg [ 134.54 KiB | Zobrazeno 457 krát ]
2018-05-17-2975.jpg
2018-05-17-2975.jpg [ 181.47 KiB | Zobrazeno 457 krát ]
2018-05-17-2979.jpg
2018-05-17-2979.jpg [ 209.07 KiB | Zobrazeno 457 krát ]

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


Naposledy upravil sima dne pát kvě 18, 2018 9:26 pm, celkově upraveno 1

pát kvě 18, 2018 8:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4018
Bydliště: Praha
Oprav si ty nesmyslné hodnoty odporu kabelů. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát kvě 18, 2018 9:15 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
:-D :-D jaj chybí tam kila,opravuju,já si říkal,že tomu něco chybí,to by bylo kapku málo co :-DDD Jo a tobě taky dík,za poskytnutí správných hodnot káblů =) =)
Fakt se tu člověk dozví všechno (*_^) |,,,,

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 18, 2018 9:18 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 25170
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Šímo tak to je bezva, že to zase funguje ke spokojenosti !

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 18, 2018 9:34 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
Jo fakt je...kábly mě napadly,když jsem vylučoval postupně vše možné a co se na tom dělalo,holt se zahýbalo s káblem jak se tahal ven a bylo po něm.A nej tu na clubu je,že ti každý poradí,Honza s tlaky na válcích,mnove s hodnoty káblů,petr ti poskytne jen tak kábly atd,žije to tu,tepe to tu,poradí tu,baví mě to tu neskutečně,vivat subarufanclub ,,,,| (*_^) |,,,,
Jo a čučel jsem,že kábl ,ten blíže ke kabině,pod nádobkou ostřikovače jde vyměnit i bez demontáže čehokoliv,za pár vteřin,jen ruce jsou zalomené a přidřené,ale jde to.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 18, 2018 9:43 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6517
to bych taky nikdy neřekl, že blbej kabel může udělat něco takového... já mám občas lehounkou vibraci v pedálu taky. Teda cítil jsem to hlavně minulý rok v létě; letos moc ne, ale já mám dar se vždycky upnout na něco, co nikdo jiný nevidí a to bedlivě sledovat :-DDD Nicméně jsem si byl skoro jistý, že to dělá ve chvíli, kdy běží klima kompresor. Dosti nápadně to bylo cítit delší dobu po startu, když to bylo vyhřáté na sluníčku a pak jenom občas :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát kvě 18, 2018 10:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
Už je moc hodin a dal jsem konečně dnes pár piv,nemusím zítra konečně nikde spěchat ráno... ;) na to abych přemýšlel,čím ty tvoje vibrace můžou být,jen,já ucítím max náběh kompresoru,ale to je tak minimální,že to je jiná a tohle ty neřešíš.
Ale jinak máme to podobně,já taky slyším a cítím co jiní kolikrát ne :-)
Ale tyhlety vibrace byly fakt zjevné a otravné i sám mechoš je po mém popisu režimu,kdy vibrace vznikají ihned přitakal,že to cítí taky,což mechoši kolikrát opravdu necítí vůbec nic :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 18, 2018 10:59 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6517
No, já cítil třeba i vibrace teď po výměně toho plast dekl za kofilkovo dural; za studena než se to ohřálo. Teď jak je hodně teplo to už necítím skoro vůbec, nevím jestli jsem si zvykl nebo je to fakt tou teplotou; uvidíme v zimě :-DDD Každopádně když i takováhle naprostá blbost jako dekl pod motorem dokáže ty vibrace vyloudit, tak si nedělám iluze, že běžící kompresor dokáže něco podobného (to ty deklové vibrace za studena mi přišly ještě o dost horší :-DDD ). Ale moje postřehy se asi musí brát už s rezervou. Kdysi jsem tu říkal, že nemám vůbec šajn, kdy mi ten klima kompresor běží. Dneska už to jeho spínání a běžící saharu slyším a ještě si to potvrzuju čuměním na display :-DDD a zdárně dokážu hledat chyby i na nových autech :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát kvě 18, 2018 11:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6725
Bydliště: Valašsko
Ten displej tě s tvou povahou ještě kua potrápí :-D Chyby na nových autech hledám-spíš teda nechtěně cítím nejradši,tam by přeci mělo být vše nej a ono není že kua ;-D

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 18, 2018 11:32 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: