Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Šímův Forejs 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3662
Bydliště: Valašsko
To oslňuju i tak,bez deklu.Teda myslím bez toho pod motorem:-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob srp 06, 2016 11:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 2851
Bydliště: Valašsko
...přesně takto nastříkané by mi to vadilo a pokud by mi to tak někdo stříknul, trochu bych bych u toho vypěnil (spíše víc). Na výfuku, svodech katu aj. to nemá co dělat - mimo zbytečné plýtvání je to už z principu blbost. Prochu problém je to na manžetách, to bych hned odstranil.

To ostatní vypadá dobře vytmeleno >B-) .
Nejlepší matroš na nástřik je ovšem ten původní z výroby.... drží tam a nejde sloupnout, přitom je pružný a vrstva hodně tlustě. Snažil jsem se vypátrat, co to je, ale doteď vím prd....

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


pon říj 03, 2016 9:17 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5235
Bydliště: Brno
No já bych na tom spodku taky něco vynechal, proto si to udělám sám. Třeba výfuk, ten je stříkanej nějakou spešl barvou na výfuky a stejně shnije zevnitř, potom plastový věci a hlavně manžety pouze silikonem, diferáky taky jen silikon. Nejdůležitější jsou pro mne hnací hřídele, nápravnice, ramena. A zadní podběhy, protože tam je to z výroby ošetřený dost mizerně, mě už tam normálně prosvítá lak. Naštěstí ještě zdravej, ale po nástřiku ani památky.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon říj 03, 2016 9:33 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3662
Bydliště: Valašsko
U výfuku je léty ověřena účinnost nástřiku,tj bez debat,měl bych ix příkladů po ruce...a že jednou shnije "odněkud"je jasné,nic není na věky,ale dá se konec oddálit.Já tam mám navíc co vím vypalovací barvu na kamna,pak nigrin-to jsem stříkal já a pak toto,jde o to,že by to člověk měl obnovovat,zhruba co rok,aspoň tu zadní část,tam to kondenzuje-chládne logicky nejvíc,ale to není nic nového.A ta trocha matrjoše na ten výfuk,to je už při takovéhle akci to poslední,co by mělo člověka zruinovat.
Manžety jsem taky myslel,že vynechá,ale nevadí mě to,věřím,že to nic neudělá a hlavně nemám důvod nevěřit kámošovi,když řekne,že tohle nevadí.Manžety jsem já ani třá můj otec nikdy neměnil-vždy jsme nechávali ošetřovat auta u něj.Praktikuje to takhle přes dvacet let a aut takhle nastříkali už stovky,tj myslím nejlepší vizitka,lidi si nestěžujou,naopak se k němu vrací.
Jeho staré auta jsou toho důkazem,například favorit,výfuk tam měl ještě původní,navíc to auto by jinak celkově dávno shnilo..
A kdyby se přeci jen něco ukázalo časem špatně ošetřeno,dám vědět,nic netajím...i když na 14 letém autě,kde je většina věcí ještě origo z výroby těžko něco takhle určovat.
Jo a pro Míru-ramena jsem požadoval taky stříknout fest.Podběhy tak to je už automaticky,tj základ,tj jedna z hlavních věcí proč se tohle vše dělá.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte říj 04, 2016 1:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3662
Bydliště: Valašsko
Doplněna klima-bylo tam jen 300 gramů.Prvně jsem plnil klimu v zimě :-) taky to nebylo jen tak,musel jsem auto přes den nechat v servise,ve vytopené dílně,prý by to jinak řádně neodsál,mrzlo...
V létě jsem to neudělal,i když už to málo chladilo,čím dál méně a teď mě to dostihlo,už to i málo odmlžovalo,tak uvidím,zda se to zlepší.Kompresor stále spínal,jen málo tlačil,předtím 6 kilo,teď 9...jak jsem koupil tak prodávám,já do tej mašiny neviděl.
A hlavně to nejspíš nikdy nebylo plněno,dlea papírů a jiných info ne,což se mě zdá neuvěřitelné,ale všechno je možné,švára takhle jezdil s vectrou 10 let a klima stále fachčila na výbornou.
Cena 700 kč.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob pro 03, 2016 12:34 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19262
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Šímo já to za celý léto taky nestihl, takže se na to chystám taky teď v zimě. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob pro 03, 2016 9:23 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4852
Bydliště: České Budějovice
No tak když už jste u toho... Nefunkční klimu jsem zjistil někdy v létě, když jsme jeli ve 30°C do Rakouska. Protože se snažím ji v létě prakticky nepoužívat, jen v opravdu extrémních podmínkách, tak jsem se na to samozřejmě vybodnul a teď jste mi to připomněli. Vím, že před létem to chladilo míň, ale kompresor spínal. Náplň jsem nechával měnit loni na podzim (spolu s těmi rozvody). Po cestě do toho Reichu už ani kompresor nesepnul. Nemá tedy buď co tlačit nebo se tam něco posralo... A páč to určitě do konce roku nestihnu, když jsem ještě ani nepřezul (ale mám M+S, tak Orgánům to vadit nemůže), tak to padne asi na jaro... :-)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


sob pro 03, 2016 10:35 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2298
draconis píše:
Protože se snažím ji v létě prakticky nepoužívat, jen v opravdu extrémních podmínkách, tak jsem se na to samozřejmě vybodnul


To asi proto, že nemáš kožený sedačky, co? :-)) Mi připomíná, že to do léta musím dořešit nebo budu pečený kuře já :-DDD


sob pro 03, 2016 11:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4852
Bydliště: České Budějovice
spm píše:
To asi proto, že nemáš kožený sedačky, co?
To nemám, ty jsem měl předtím v Ochculi. Ale světlé, ne černé a dalo se to. Ale tam klima fungovala bez problému celých 6 let :-)

spm píše:
nebo budu pečený kuře já
Lepší pečený kuře v lidské podobě než na přístrojovce :-D

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


sob pro 03, 2016 11:47 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3662
Bydliště: Valašsko
VDC píše:
Šímo já to za celý léto taky nestihl, takže se na to chystám taky teď v zimě.

Až se zima zeptá...chtěl jsem říct,ale ono to tu vlastně nepasuje :-) Jeden by řekl na co v zimě klima.Já to nechtěl nechat zbytečně trápit a pokoušet to a hlavně to odmlžování a vysušování,když klima jede jak má,to je fakt super věc.
Dracu je to tvoje věc,ale pokud ti už nespíná ani kompresor zbytečně bych s tím neotálel,čím déle klima zahálí tím hůře pro ní,to víš ale sám.No já sám teprve uvidím,zda bude náplň držet a jak to bude fachat.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob pro 03, 2016 2:20 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19262
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To máš svatou pravdu, že v zimě je klima vysoce užitečná. Upřímně mi teď chybí mnohem víc, než v létě.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob pro 03, 2016 7:44 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2298
Já tu zimu bez klimy zas tak nějak tragicky nevidím... občas se to zamlží, když do toho člověk ráno přijde, ale i bez klimy když se pustí větrání na okno, tak je to za chvíli pryč. Co teprv lidi s naftou, která fouká ledovej vzduch i po 10km :-DDD


sob pro 03, 2016 9:49 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3662
Bydliště: Valašsko
Nj,já ji zase v létě používám jen sem tam,když už ten hic nejde moc vydržet.Naopak v zimě jsou dny,kdy bych bez klimy jel i několik km a na sklech furt "mléčná" tma,někdy je to fakt tragédie,(skla zásadně zevnitř ničím neutírám,neziglím :-) )klima si s tím však poradí rychleji,vytáhne navíc lépe tu věčnou zimní vlhkost z auta...navíc teplá klima nevadí tak jak vadí mrazivý,či jen studený průvan na rozhajcované tělo a jsou další důvody proč klimu v zimě jo,teda já to mám zase takhle.
V zimě je suchý-sahara výdech z klimy dost příjemný =) :-)
Jo a máš spm pravdu,některé diesly jsou úplně tragické,auto které netopí 10 kiláků to bych teda nestrávil,to fakt ne,nechápu jak to dělají a jak se s tím vyrovnávají ;)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob pro 03, 2016 11:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5235
Bydliště: Brno
draconis píše:
No tak když už jste u toho... Nefunkční klimu jsem zjistil někdy v létě, když jsme jeli ve 30°C do Rakouska. Protože se snažím ji v létě prakticky nepoužívat, jen v opravdu extrémních podmínkách, tak jsem se na to samozřejmě vybodnul a teď jste mi to připomněli. Vím, že před létem to chladilo míň, ale kompresor spínal. Náplň jsem nechával měnit loni na podzim (spolu s těmi rozvody). Po cestě do toho Reichu už ani kompresor nesepnul. Nemá tedy buď co tlačit nebo se tam něco posralo... A páč to určitě do konce roku nestihnu, když jsem ještě ani nepřezul …

V systému klimy je i tlakový sensor. Tzn., že pokud je v systému malý tlak - málo chladiva- tak nesepne klima kompresor jako jeho ochrana před "připečením", protože je tam málo chladiva, potažmo oleje v něm a kompresor by jel na sucho. Zkus si to nechat zkontrolovat a ořípadně doplnit, je fakt potřeba to občas zapnout. Mě taková kontrola těsnosti stála 3 kilča a budeš aspoň vědět proč to nejede.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon pro 05, 2016 12:21 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4852
Bydliště: České Budějovice
Ale jo, určitě to chci řešit. Ale do konce roku se nedostanu už nikam, páč jedeme 6 dní v týdbnu. Takže v roce 2017 dám vědět :-)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


pát pro 09, 2016 12:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: