Šímův Forejs
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Vibrace nedělá ani tak dekl samotnej, jako je spíš přenáší. A to samozřejmě může, když je plechovej. Sepnutej klimakompresor poznám v Toyotě, tam se taky od něj přenáší lehké vibrace. Takže proč by to nebylo možné u Outbacka.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
málem jsem myslel že ty kabely budu potřebovat , běhala mi kolem auta kuna možná i do auta naštěstí jsem ji přistihl při činu k její smůle a hlavně dřív než něco stihla prokousat a už visí v pergole , škoda že to nejde takhle řešit i s některýma co škodí ostatním , nemyslím uplně zastřelit ale aspoň střelit ty broky do zadku
tak jsem rád žes to dal do pořádku Simo to auto
tak jsem rád žes to dal do pořádku Simo to auto
Re: Šímův Forejs
Šímo,hezky . Jen ten km nájezd je otřesný
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Šímův Forejs
Taky mám dole dekl od Kofilky a když jsem měl u mechanika naposledy auto zvednuté, tak mne upozornil, že by bylo dobré udělat vykrojení na obou rozích/krajích (směrem ke kabině).VDC píše:Vibrace nedělá ani tak dekl samotnej, jako je spíš přenáší. A to samozřejmě může, když je plechovej. Sepnutej klimakompresor poznám v Toyotě, tam se taky od něj přenáší lehké vibrace. Takže proč by to nebylo možné u Outbacka.
Plech se tady na obou stranách opírá o podvozek (ramena?) cca dvěmi centimetry a to může vyvolávat/přenášet drnčení.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
To by drnčelo asi hlavně za jízdy... ale o ramena to opřený nemám (ono teda na Forestru bude vypadat úplně jinak), spíš ty výfukové svody tam mám natěsno, takže tam bych řekl, že je pravděpodobnější, že o něj drnčí oni. Měl jsem si zahnout ten límeček, k čemuž jsem se ještě nedokopal, aby tam bylo víc místa Ale jinak celkově možná ještě trochu míň místa než mezi svodem a plochou deklu je vzadu v té zahnuté části, kde je to zakrojení a jde to nahoru s tou packou pro úchyt. Každopádně teď v létě a taky co jsem vyměnil ty zhnilé šrouby a je to napevno přišroubované to nedělá. Jestli to začne dělat víc v zimním období, tak to začnu nějak tunit Ale bylo to jenom pro porovnání, že tu vibraci do kabiny lze dostat i úplnou blbinou, kterou by si člověk nikdy nemyslel
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
šel jsi na to od lesa,dobře jí tak mrše.Jo kábly ti klidně vrátím,když tak se ozvi,samozřejmě bych ti vrátil i ten co mám včil pod kapotou,je to odzkoušeno,tak bych nelitoval peněz za nové,nebo bych si sehnal starší,ale dobrý jiný káblík,nebo to opravit jak mnove.Pneu mám v garáži,buď je využiješ ty nebo já,ale já už těžko,vyhazovat je nebudu a kdyby tak dám předěm vědět,ale na nutný pořádek a reorganizaci v garáži se včil nedostanu.petr píše:málem jsem myslel že ty kabely budu potřebovat , běhala mi kolem auta kuna možná i do auta naštěstí jsem ji přistihl při činu k její smůle a hlavně dřív než něco stihla prokousat a už visí v pergole , škoda že to nejde takhle řešit i s některýma co škodí ostatním , nemyslím uplně zastřelit ale aspoň střelit ty broky do zadku
tak jsem rád žes to dal do pořádku Simo to auto
Mari máš pravdu,teď se dívám,že jsem za loňský rok najel opravdu jen 10 000km,to dřív bývalo víc,ale včil jsem to PŘEPÁLIL,za dva měsíce 3000km
Mareka to jsi mě dobře nasměroval,musím na kofiho plech kouknout,myslím si,že je to dost dobře možná příčina sem tam pazvuku co vzniká hlavně při nej akceleraci a když mám prudce natočené kola.To úplně vidím,jak se tam ten plech střídavě opírá a neopírá a vibruje.On je sicě těžký a na čtyři šrouby,ale v těch zadních rozích je to dost dobře možné =)uvidím.
Nevěnoval jsem tomu pozornost a nehledal příčinu,protože to udělá raz za měsíc dva...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tak plech od kofiho provizorně "vyložen" starou gumou ze siláče a po delší době můžu říct,že ojedinělé zaklepání od přední nápravy při jistém jízdním režimu zmizelo.Takže gumy půjdou časem pryč(radši ať je tam mezera a větrá to,kro na ramenech! ) a plech se vykrojí.
Servis:výměna oleje v zadním diferáku-opět totál dual sync 75w-90,po 30 000km,čistě z preventivních důvodů,bo furt po něčem pátrám...diferák ohledán bez zjevných závad,olej vytekl jak nový jakoby přímo z flaše i uvnitř diferáku vypadalo vše normálně.Tak to by bylo fajn,aspoň,že tak.
Obnoven nástřik celého laufu,kamnářskou barvou-šedá antracit,lauf ještě pořád komplet původní!16 let starý,to jsem zvědav jestli ještě něco vydrží nevypadal nějak extra zasažen,i když jsem do něj zajel kartáčem,ale dovnitř člověk nevidí.Nej bolest je klasicky vidět v přírubách.Přesto jsem si jist,že i "blbý" nástřik laufu zvenku pomůže,i když tu na clubu se tomu nevěří.Mě stačí mé zkušenosti a letité zkušenosti mého kámoše mechanika,opravdu jo,má doma už i pár veteránů,dá se říct a má na čem testovat...
Škrábl jsem počínající rez držáků sedadla řidiče a ošetřil je dvakrát brunoxem a dvakrát obyč barvou-černý mat.Brunox jakoby opravdu s tou rzí ihned pracoval nevím,uvidí se.Ale nešly mě zaboha povolit šrouby držáku sedadla,měl jsem to nechat působit pod uvolňovačem holt déle,ale aspoň nějaká prevence.Zajímavé, jak auto z itálie bylo na těch držácích naprosto netknuté i po 2-3 letech ježdění tu,jak nové byly.A pak opravdu rychlý start koroze,inu česká sůl roznesená z bot.To samé na místě spolujezdce zatím bez problému,tam se totiž zdaleka v zimě tak nenanosí...
A tj zatím vše,ještě jen zmínka,že se mě opět jelo s forejsem na dovču skvěle a s rohlíkem a HLAVNĚ bez únavy!To si ostatně pochvaule i má žena,skvělá nej navigátorka a společnice kdykoliv a kdekoliv na cestě Má ten samý pocit z toho auta,žádná únava,žádná bolest po dlouhých hodinách ze sedaček ani jiné nepříjemné pocity.
A režim jízdní celkem slušný-rychlý s kolama na střeše,spotřeba v pohodě,tohle rozhodně u SG neřeším!Já su tak spokojen a rád,že jsem se tu mezi váma vyskytl To auto je fakt univerzál,to všichni víme moc dobře
Tak snad budem s šímoj forejsem i nadále vycházet tak milostně
Servis:výměna oleje v zadním diferáku-opět totál dual sync 75w-90,po 30 000km,čistě z preventivních důvodů,bo furt po něčem pátrám...diferák ohledán bez zjevných závad,olej vytekl jak nový jakoby přímo z flaše i uvnitř diferáku vypadalo vše normálně.Tak to by bylo fajn,aspoň,že tak.
Obnoven nástřik celého laufu,kamnářskou barvou-šedá antracit,lauf ještě pořád komplet původní!16 let starý,to jsem zvědav jestli ještě něco vydrží nevypadal nějak extra zasažen,i když jsem do něj zajel kartáčem,ale dovnitř člověk nevidí.Nej bolest je klasicky vidět v přírubách.Přesto jsem si jist,že i "blbý" nástřik laufu zvenku pomůže,i když tu na clubu se tomu nevěří.Mě stačí mé zkušenosti a letité zkušenosti mého kámoše mechanika,opravdu jo,má doma už i pár veteránů,dá se říct a má na čem testovat...
Škrábl jsem počínající rez držáků sedadla řidiče a ošetřil je dvakrát brunoxem a dvakrát obyč barvou-černý mat.Brunox jakoby opravdu s tou rzí ihned pracoval nevím,uvidí se.Ale nešly mě zaboha povolit šrouby držáku sedadla,měl jsem to nechat působit pod uvolňovačem holt déle,ale aspoň nějaká prevence.Zajímavé, jak auto z itálie bylo na těch držácích naprosto netknuté i po 2-3 letech ježdění tu,jak nové byly.A pak opravdu rychlý start koroze,inu česká sůl roznesená z bot.To samé na místě spolujezdce zatím bez problému,tam se totiž zdaleka v zimě tak nenanosí...
A tj zatím vše,ještě jen zmínka,že se mě opět jelo s forejsem na dovču skvěle a s rohlíkem a HLAVNĚ bez únavy!To si ostatně pochvaule i má žena,skvělá nej navigátorka a společnice kdykoliv a kdekoliv na cestě Má ten samý pocit z toho auta,žádná únava,žádná bolest po dlouhých hodinách ze sedaček ani jiné nepříjemné pocity.
A režim jízdní celkem slušný-rychlý s kolama na střeše,spotřeba v pohodě,tohle rozhodně u SG neřeším!Já su tak spokojen a rád,že jsem se tu mezi váma vyskytl To auto je fakt univerzál,to všichni víme moc dobře
Tak snad budem s šímoj forejsem i nadále vycházet tak milostně
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Šímův Forejs
Ta sůl je zlo. Nejhorší místo na autě mám podlahu u řidiče i s pěknou dírou a jsem si na 99% jistý, že to vyrezlo zevnitř právě od nánosu z bot. A jinak je to pěkná náhoda, ale na Brunox jsem koukal včera u amíků na youtube a nechtělo se mi tomu věřit.. Natřeš něco jako penetraci na rez a oalá, je z toho cosi jako "tlumex". Zdá se mi to až moc jednoduchý na to, aby to fungovalo, ale kdo ví
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
No jo, sima tu píše slohy o orezlém držáku sedačky, ale pod koberečky se nepodíval.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jj kdo ví,ale brunox jakmile jsem to po rozumném odrezení jím natřel,tak ten nějakou tu anti korozi reakci na oko vytvořil,až jsem hleděl.Jak říkám nevím,uvidí se,taky jsem to mohl obrousit až na kost,ale to jsem nechtěl,tak právě proto brunox,jinak bych to musel vyndat a brousit mimo interiér.
Jinak jak říkáš,sůl je hnus,právě proto jsem rád,že mám max praktické gumové rohože,které se už dnes bohužel na forejse nedělají,sice se zákonitě dostane i trochu bordelu a soli mimo rohože a pak přmío na tapec a vsaje to do podlahy,ale mít na zimu,či celoročně nějaké krásné drahé "plyšáky"pod nohama tak to by byl úplně jiný šrumec.Na léto jsem je chtěl,ale když už tak už pořádné a luxusní a tak na ně zatím nedošlo.I když třeba na ně dojde a to tu přímo od výrobce z rožnova pod radhoštěm-ZPV,hlavně proto abych pošetřil ty ruské přesné gumáky s vysokým lemem na okraji.No a zase musím přiznat,že jsem byl dřív zvyklý na příjemný,neklouzavý plyš,ale už jsem si zvykl a navíc ty moje gumáky pasují přesně všude,vzadu taky pokrývají vše,včetně tunelu...aretace na "špunt" taky sedí.
Jj sůl je hnus,jen jsem zíral,když jsi psal,že máš díru pod podlahou řidiče,že až tak...
Jinak jak říkáš,sůl je hnus,právě proto jsem rád,že mám max praktické gumové rohože,které se už dnes bohužel na forejse nedělají,sice se zákonitě dostane i trochu bordelu a soli mimo rohože a pak přmío na tapec a vsaje to do podlahy,ale mít na zimu,či celoročně nějaké krásné drahé "plyšáky"pod nohama tak to by byl úplně jiný šrumec.Na léto jsem je chtěl,ale když už tak už pořádné a luxusní a tak na ně zatím nedošlo.I když třeba na ně dojde a to tu přímo od výrobce z rožnova pod radhoštěm-ZPV,hlavně proto abych pošetřil ty ruské přesné gumáky s vysokým lemem na okraji.No a zase musím přiznat,že jsem byl dřív zvyklý na příjemný,neklouzavý plyš,ale už jsem si zvykl a navíc ty moje gumáky pasují přesně všude,vzadu taky pokrývají vše,včetně tunelu...aretace na "špunt" taky sedí.
Jj sůl je hnus,jen jsem zíral,když jsi psal,že máš díru pod podlahou řidiče,že až tak...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Já psal slohy o celém servisu poslední doby jo pod koberečky jsem se nedíval ani nebudu,tohle je vyloženě působení zvenku,nános z bot,jinak řečeno-díru tam rozhodně nemám a mišus či předseda,či ty nejsem ani nebudu,nechci být a hlavně jsem si jist,že to nemá cenu,ani smysl zatím takhle řešit.A kdybych se náhodou mýlil,tak holt se to bude řešit,buď tak či onak,ale já na tohle fakt nejsem,už ne,i když jsem se dříve snažil jakkoliv zastavovat rez,ale tohle co tu děláte vy není bohužel nic pro mě.Já nevím,kde bych ten čas na to vše ještě urval a nic rvát už takhle vlastně ani nechci.mnov píše:No jo, sima tu píše slohy o orezlém držáku sedačky, ale pod koberečky se nepodíval.
Jedině si to nechat prachsprostě pohodlně a hlavně pocitvě udělat,to je varianta,pokud by ta možnost vůbec tedy vůbec byla!
Prostě jsem uděla apoň "něco" a jsem dobrý,jak říkají amíci
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Já se podíval pod koberečky hned po koupi auta a byl jsem zděšen. Provedl jsem ošetření a nyní už tam radši nekoukám.
PS: šrouby sedaček jsem povolil bez problému a nahradil je šrouby z Žigulíka.
PS: šrouby sedaček jsem povolil bez problému a nahradil je šrouby z Žigulíka.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
věřím ti,já tak trochu doufám v tu itálii,kde se tolik nesolí,či jestli vůbec se solí...jen kdybych to ošetřil předem preventivně tak by to možná bylo lepší,i když to bych pak preventivně taky mohl rovnout jít vyšetření k doktorům,což zásadně a z principu a ze zkušeností nemalých nedělám a nikdy nebudu... moje outěcha,dokud nebudu v podlaze jak Flintstoneovi,tak ok.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Šrouby sedaček, tam musí působit nějaké bludné proudy, protože to jinak není možné, že bychom je všichni, ale úplně všichni, měli rezaté jako kráva.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Šímův Forejs
Já se na ně soustředím a jsou snad rezavé na všech. To je asi nějaký znak či coVDC píše:Šrouby sedaček, tam musí působit nějaké bludné proudy, protože to jinak není možné, že bychom je všichni, ale úplně všichni, měli rezaté jako kráva.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130