Šímův Forejs
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Zarez na okne bych nechal v nejakym autoskle zalepit (nesmi to delat v zornym poli ridice, ale da se s nima domluvit) a narychlo to prelepit izolepou, at do toho nejde bordel. Ono to sice mozna pak uplne nezmizi, ale nemelo by se to aspon rozlezt dal. Ale muj pohled je pokriveny tim, ze to sklo nemam pojisteny, takze jsem radsi vysolil par stovek za lepeni nez 15 za novy okno
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Nojo, máš pravdu, to jsem přehlédl. A samozřejmě, když už vím, co to je, tak je to na první pohled přece jasný.cleo píše:Tomasi, psal, ze si toho vsimnul pri tankovani, tak by to mel byt otevreny tankovaci otvor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Šímo tohle není stav, respektive rozsah, kdy by mělo smysl do toho řezat. Smysl to bude mít, až tam fakt bude díra. Protože do tohohle místa až se řízne, tak to bude chtít přelakovat. Tak jak píšou kluci, odstrojit tapecírunk, respektive vyndat pravou kapsu a prostříkat to zevnitř. Respektive oškrábnul bych tu bublinu zvenku, zamáznul bych to barvou a pak bych to zevnitř prolil něčím, jako je ML. Určitě ne žádným černidlem, žádným wédéčkem a podobnejma hovadinama. Wédéčko je fajn na jiný věci, ale ne jako prevence koroze na karoserii.
Podle týhle logiky bys na to mohl použít třeba slunečnicovej stolní olej, určitě by byl fajn, když se na tom dobře smaží řízky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Šímův Forejs
jako správný kutil vím že všechno vyřeší izolepa, Ibalgin a WD-40 ...
tak když se mi na zadních lemech objevily bubliny zoufale jsem to prostříkal ... a už několik let to drží! ... tak bych to nezatracoval
občas to prostě prostříknu znovu, jen zvenčí a ok ... aby se to nešířilo, než přijde na řadu flexa ...
tak když se mi na zadních lemech objevily bubliny zoufale jsem to prostříkal ... a už několik let to drží! ... tak bych to nezatracoval
občas to prostě prostříknu znovu, jen zvenčí a ok ... aby se to nešířilo, než přijde na řadu flexa ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Tak já to úplně nezatracuju. Je to mastný, tak to chvíli funguje, stejně jako ten stolní olej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Ja vam do toho nechci kecat, ale WD je vynikajici vec , kdyz chci neco ocistit, ale ne odmastit, promazat zamky a tak. Funguje to dobre v byte nebo i v kabine auta, ale mam taky vyzkouseno, ze venku na aute nebo na plotu, kde na to prsi, pada rosa, sviti slunce nebo je vlhkost, to vydrzi fakt jen par dni nez to vyschne nebo se to smyje. Tomu Dinitrolu bych veril asi nejvic. WD je z 90% petrolej.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
Simo souhlas s tím co píše předseda samozřejmě ma pravdu, mám to taky tak možná i trochu víc, zrovna ale v tomto místě to asi ani zevnitř nejde, drží se tam vlhkost shora, tak vklidu ošetřit zvenku a zevnitř jen pro jistotu, ja to už davno jen zatrel shora a už je roky klid , to sklo chce mit hlavně pojištěne nebo rychle pojistit kdyby se to casem rozlezlo a nechal bych to zatím tak, nejspíš to nebude dělat nic
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Myslim si to same jako Petr. Ze tam neni dira, ale jenom rezovata hrana plechu. Oskrabat, necim "rozumnym" zapatlat, a pri kazdem tankovani vidis jestli se to zhorsuje nebo ne.
S tim oknem nevim, ale mam zkusenost, ze pokud je to jenom tecka, tak se nic moc nedeje. Jak se udela carka, tak vetsinou roste dal. Ale nechci te strasit.
S tim oknem nevim, ale mam zkusenost, ze pokud je to jenom tecka, tak se nic moc nedeje. Jak se udela carka, tak vetsinou roste dal. Ale nechci te strasit.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Šímův Forejs
Měl jsem tečku s čárkou asi dva měsíce. Pak přišly první mrazíky, pustil jsem ofuk okna (resp. na automatiku se pustil sám) a najednou to udělalo lup, a měl jsem čárku přes půl okna ale aspoň mě to donutilo ošetřit líp rez kolem okna
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Ja tu carku prave nechal zalepit a mam ji tam uz 5 let teda jestli mluvime o te carce, o ktere si myslim, ze mluvime
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Ano Jendo, mluvime o te carce, co si myslis ze o ni mluvime. A mas pravdu, ze se necha zalepit a drzi.(pokud neni velika). Dnes uz to taky vim.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Díky všem, zkusím to tedy ošetřit prvotně zvenku, rozborka zevnitř nejspíš proběhne, pro lepší pocit. Tome- to se mě právě samozřejmě nechtělo, řezat, lakovat, tak díky za takové přijatelnější řešení, víc chlapské, neposrat se zbytečně z toho hned tak jsem to dělával i dřív.
To WD-40, nechci se hádat, o to nám přeci zde nejde tak to jsem zmínil skrz dobré zkušenosti s ním, vytěsní vlhkost, skvělě vzlíná, hodně to tehdy zastavilo korozi v místě prahu a blatníku, proto jsem to zmínil.
Jen jsem to stříknul opravdu tak 2 ročně-tam to šlo, udělány "inspekční" dírky a otázka minuty... já tu radu tehdy dostal od jednoho moc šikovného a uznávaného garážníka...kdyby to nemělo efekt, nepsal bych to, ale jasně, není to nej a jediný prostředek jak bojovat s korozí, to rozhodně nepopírám, vy máte větší zkušenosti. Jen se stolním olejem bych to tedy úplně nesrovnával ten nic nevytěsní ne rez a bordel, vlhkost snad, ale ne sám o sobě... ale chápu a znám předsedovou oblíbenou nadsázku prostě jsou na to i lepší věci, opakuji se ale zkušenosti předsedy jsou opravdu nemalé, tj zcela bez debat
Sklo nechám nejspíš zatím tak, doteď mě podobné kazy nikdy nic dalšího neudělaly, nejelo to dál, ale jasně může se stát. I mckoci má takové zkušenosti.
Kdysi jsem se díval kdo řeší drobné poškození skel, jejich lepení, nabídka zde dost mizerná, tak zase zapátrám, jen pro spoustu jiných věcí, práce to nevidím hned tak brzy, ale měl bych z toho lepší pocit, tj fakt.
Pojištěné skla Petře mám- hav. pojištění, jen nevím jestli jsem to minule zvyšoval na víc jak 10 000 kč, nejspíš ne, ale furt je to lepší jak nic. Ohledně ohřevu aftermarket skel taky mckoci nemá problém, prý bez obav.
Ogaři máte taky pravdu s tím, že není čára jako čára, čárka!
To WD-40, nechci se hádat, o to nám přeci zde nejde tak to jsem zmínil skrz dobré zkušenosti s ním, vytěsní vlhkost, skvělě vzlíná, hodně to tehdy zastavilo korozi v místě prahu a blatníku, proto jsem to zmínil.
Jen jsem to stříknul opravdu tak 2 ročně-tam to šlo, udělány "inspekční" dírky a otázka minuty... já tu radu tehdy dostal od jednoho moc šikovného a uznávaného garážníka...kdyby to nemělo efekt, nepsal bych to, ale jasně, není to nej a jediný prostředek jak bojovat s korozí, to rozhodně nepopírám, vy máte větší zkušenosti. Jen se stolním olejem bych to tedy úplně nesrovnával ten nic nevytěsní ne rez a bordel, vlhkost snad, ale ne sám o sobě... ale chápu a znám předsedovou oblíbenou nadsázku prostě jsou na to i lepší věci, opakuji se ale zkušenosti předsedy jsou opravdu nemalé, tj zcela bez debat
Sklo nechám nejspíš zatím tak, doteď mě podobné kazy nikdy nic dalšího neudělaly, nejelo to dál, ale jasně může se stát. I mckoci má takové zkušenosti.
Kdysi jsem se díval kdo řeší drobné poškození skel, jejich lepení, nabídka zde dost mizerná, tak zase zapátrám, jen pro spoustu jiných věcí, práce to nevidím hned tak brzy, ale měl bych z toho lepší pocit, tj fakt.
Pojištěné skla Petře mám- hav. pojištění, jen nevím jestli jsem to minule zvyšoval na víc jak 10 000 kč, nejspíš ne, ale furt je to lepší jak nic. Ohledně ohřevu aftermarket skel taky mckoci nemá problém, prý bez obav.
Ogaři máte taky pravdu s tím, že není čára jako čára, čárka!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
To srovnání se stolním olejem měla být pochopitelně trochu legrace. Já jsem tím chtěl jen říct, že mi přijde zbytečné na to používat WD40, když za stejný peníze si můžeš koupit třeba ten Dinitrol ML, který je na to určený, vzlíná skvěle a kromě toho tam vydrží a s hadičkou do dutin, kterou si k tomu lze pořídit, se dostaneš nejen k tomuhle místu.
Ale budeš-li myslet, že WDčko je to nejlepší, tak proč ne. Taky znám lidi, co měli nastříkanej spodek barvou na přechody pro chodce, protože dělali u cestářů. A funguje to. WDčko je modifikovanej vylepšenej petrolej, takže jasně, vzlíná, je mastnej, takže chránit bude. Jen ne moc dlouho. V tom já vidím ten největší rozdíl.
Ale budeš-li myslet, že WDčko je to nejlepší, tak proč ne. Taky znám lidi, co měli nastříkanej spodek barvou na přechody pro chodce, protože dělali u cestářů. A funguje to. WDčko je modifikovanej vylepšenej petrolej, takže jasně, vzlíná, je mastnej, takže chránit bude. Jen ne moc dlouho. V tom já vidím ten největší rozdíl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Šímův Forejs
trochu bych měl obavy že vosk nenavzlíná mezi ty dvojité plechy vyplněné rzí ap. ... a zevnitř to spíše uzavře a zvenku tam bude dál vzlínat voda, i když se to něčím zamatlá ... aspoň to je moje zkušenost z předchozích aut
mě zafungoval až olej (motorový) a pak třeba vosk, nebo mix (na rady mechaniků) ... nejlépe opakovaně ...
(ty vosky jsou dnes možná lepší ... ale pochybuju že o moc)
u současného, se mi objevily bubliny na pravých dveřích, dole zevnitř, ve spoji ... vosk (nějaký Dinitrol) nepomohl ... zastavil to až olej (motorový + WD, opakovaně)...
pokud se tam nedostaneš důkladně aby to šlo nějak aspoň vydrápat a ten vosk tam důkladně zatekl, tak bych to vzal napoprvé asi spíše tím WD, jen takhle zvenčí ... a pak vosk atd. ... ?
mě zafungoval až olej (motorový) a pak třeba vosk, nebo mix (na rady mechaniků) ... nejlépe opakovaně ...
(ty vosky jsou dnes možná lepší ... ale pochybuju že o moc)
u současného, se mi objevily bubliny na pravých dveřích, dole zevnitř, ve spoji ... vosk (nějaký Dinitrol) nepomohl ... zastavil to až olej (motorový + WD, opakovaně)...
pokud se tam nedostaneš důkladně aby to šlo nějak aspoň vydrápat a ten vosk tam důkladně zatekl, tak bych to vzal napoprvé asi spíše tím WD, jen takhle zvenčí ... a pak vosk atd. ... ?
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
Spousta lidi to kdysi tak delalo u skodovek a podobně , jeden tady u nás dodnes na ma krasnou skodu 1000mb , do prahu a vsude kde to šlo nalival vyjety olej a nic mu na tom nikdy nerezlo , mi to doporučoval taky , nakonec jsem šel do míň smrdiciho dinitrolu ml , funguje obojí, i petrolej by fungoval, někteří zas michali naftu a olej aby to líp vzlinalo, to wd s olejem by taky mohlo být fajn, jde o to at je to co nejdéle mastné o nic víc nejde
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Albi, delam to velice podobne. Do miniprasklin kam se nijak nedostanu, nastrikam "multifunkcni olej na jemnou mechniku," WD uz na plechy nepouzivam, i kdyz....mozna... no kazdy ma nejaky svuj system kteremu veri. Necham to jeden nebo dva dny pusobit, otru to co zbylo na povrchu a pak na to Dinitrol nebo Resistin. Co jsem totalne zavrhnul je jakykoli gumoasfalt nebo Bitumen.