Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Koho to nejspíš ne, chodí volně, aspoň jsem nic nezpozoroval, ale mrknu pro sichr. Ono to by nevyskakovala ta chyba...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
ta chyba říká teda co , něco se vzduchem? Kdysi jsem u kamaráda jen tak náhodou, když mu blbly otáčky volnoběhu přišel na to, že mu v servise nasadili blbě vzduchový filtr, špatně se dovřel ten plastový box na filtr tak to přisávalo bokem a lítaly mu otačky , spíš mu to teda za tepla chtělo zdechnout tak si to pak samo přidávalo a tak, tak jen takový tip než do toho začnete víc štourat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Ten budík je až moc chytrý, protože u H4SO motoru tahle chyba v servisním manuálu není.sima píše: Pak se rozsvítilo kuře, opět P0509, točky od té doby vysoké opět. Chybu jsem zhasl přes chytrý čínský budík, skvělé že to umí, vše hned vidím a můžu smazat, nemusím nic tahat a zapojovat, či přes foun blutůůů.
U motoru H4DOTC je, ale ten tam nemáš.
Tak nevím co to ukazuje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Šímův Forejs
Šímo to je mi líto, že je Forejs nemocnej.
Držím palce, ať je zase brzy v kondici a moc to nebolí.
Držím palce, ať je zase brzy v kondici a moc to nebolí.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Petře na to jsem se díval taky, ale tohle blbne s železnou pravidelností jinak- točky po vyřazení spadnou do téměř správných hodnot, pak chvíli zaváhají a jdou nahoru na cirka 1500, někdy i výše. A furt dokola, jen minimálně to chodí jak má. Přisávat to samozřejmě může kudykoliv, tj.
Budík je Mnove v pořádku, jen já ne to číslo jsem dával z hlavy a špatně, správně je to zde notorický známá porucha:
P0519 Idle Air Control System Performance.
search.php?keywords=+P0519&terms=all&au ... mit=Hledat
Lucko je to spíš takové otravné, ale zas je to furt prkotina, dá se s tím samože normálně jezdit, já jsem totiž bez auta, bez svého jak bez duše takže dobrý.
Budík je Mnove v pořádku, jen já ne to číslo jsem dával z hlavy a špatně, správně je to zde notorický známá porucha:
P0519 Idle Air Control System Performance.
search.php?keywords=+P0519&terms=all&au ... mit=Hledat
Lucko je to spíš takové otravné, ale zas je to furt prkotina, dá se s tím samože normálně jezdit, já jsem totiž bez auta, bez svého jak bez duše takže dobrý.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Tak u chyby P0519 je tam celkem jednoduchý postup. V podstatě zkontrolovat všechna těsnění okolo solenoidu a jiné netěsnosti, potom se podívat, zda nedrhne lanko plynu. Poslední bod je demontovat solenoid, kouknout, zda tam není nějaký bordel a když ne tak solenoid vyměnit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Všechny těsnění??? Já tam mám jen jedno kruhové těsnění, co je venitř, dosedá na proti plochu uvnitř krokáče, myslíš-li tí onen selenoid???
Marku líčíš to tak jednoduše, kéž by to tak bylo...já o této chybě přečetl celé story.
To těsnění krokáče mě napadlo taky, když už jsem to měl rozebrané, jen z prevence, je původní, už moc nedrží, možná je vytahané, ale neměl jsem to čím nahradit...
Marku líčíš to tak jednoduše, kéž by to tak bylo...já o této chybě přečetl celé story.
To těsnění krokáče mě napadlo taky, když už jsem to měl rozebrané, jen z prevence, je původní, už moc nedrží, možná je vytahané, ale neměl jsem to čím nahradit...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
To nelíčím já, ale servisní manuál.
Je to tam zjednodušeně, ale jako základní návod bych se toho držel.
Ty jsi solenoid demontoval předčasně. Mimochodem v návodu k montáži je uvedeno - použít vždy nové těsnění.
Je to tam zjednodušeně, ale jako základní návod bych se toho držel.
Ty jsi solenoid demontoval předčasně. Mimochodem v návodu k montáži je uvedeno - použít vždy nové těsnění.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Demontoval předčasně ano dle manuálu jo, jinak to teda neberu, každý řeší prvně tuto věc, to víš si myslím sám, bývá to zasrané. Těsnění- kde nepíšou dát vždy nové u čehokoliv. Ale nevyvracím to, jen jsem neměl těsnění a popravdě krom objednávky v subaru co mám trochu z ruky nevím kde ho objednat, nahradit jo to bych snad někde mohl něco objevit, přiměřeně podobného.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
...budík zatím slouží, jen zrovna tento týden se nějako zasekl či byl divně polomrtvý. Ukazoval jen napětí, to tam je stále ano, pak nic, jen při stisknutí na chvíli požadované zobrazované informace, hned to zas zmizelo. Tak si říkám, jestli ho nemám moc na hicu za tím sklem, ale to neberu, já ho tam takhle chci mít a musí to něco vydržet. Tak jsem jen vytáhl na chvíli káblík a nechal budík pár vteřin zdřímnout. Pak zas už šel, dobré je, že se nerozhodilo nastavení, jeden nikdy neví...
Naposledy upravil(a) sima dne sob kvě 23, 2020 10:19 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Já bych spíš zkontroloval těsnění škrtící klapky, protože to píšeš, že bylo také čištěno.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
To mluvíš dobře, protože to jsem tehdy nechával čistit při jiné servisní akci a chtěl ho vyměnit, bylo mě řečeno, že bylo absolutně v pořádku, to jsem moc spokojený nebyl, bo se často píše, že to těsnění se měnit musí, že je hyn. Díky za podporu, od té doby totiž podezřívám to těsnění, ono to nikdy nechodilo úplně 100% jak má, od toho čištění ne. A včil se to mohlo po roce jen zhoršit.
Klidně loctite jak psal kdysi Honza, a když nemámě těsnění, dáme... ale radši to těsnění.
Klidně loctite jak psal kdysi Honza, a když nemámě těsnění, dáme... ale radši to těsnění.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Čau, Ráďo. Nepojedeš s Forejsem k Waltrovi? Kdyby jo, tak napiš kdy . Dík
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Ahoj, zatím ne, s takovou jednou malou věcí se mě tam nechce. Zkusím něco tu sám, případně někoho na radu a diag, možná i opravu, uvidím potom. Mám tu jednoho známého subaráka, nějak spolupracoval i s proturbem. Ale Waltrovi možná budu volat, mám ti ho pak přepojit?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Nene, s Waltrem jsem se bavil nedávno. Já jen, že kdyby jsi náhodou k němu jel, tak bych se s Tebou svezl a udělal si výlet. Už jsem s Tebou dlouho nepokecal, tak proto
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130