Šímův Forejs
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3651
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Mas dobry nervy Kure to nevydrzelo a radsi zhaslo.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
přesně málo odolné kuře Jo taky jsem si říkal, že bych měl něco dělat, obzvláště, když jsem nevěděl co se děje, co je to za hlášku, ale nechal jsem to do druhého dne a nechal bych i déle, já dám hodně na dojmy, že to nic nebude vážného teda. Fakt navíc nebyl čas, přímo z práce včera a dnes s kámošem zedníkem na chalupu, dojedeš večer, na nějakou chybu od rána od pěti v momentě vypnutí motoru hned zapomeneš, teda já jo
Tož uvidí se, može být vše jinak, něco nebylo v rychtyku, tj jasné.
Tož uvidí se, može být vše jinak, něco nebylo v rychtyku, tj jasné.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5156
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
tak to máš dobré, já mám to kuře odolné jak sviňa v obou autech , už jsem si říkal že tu žárovičku nějak zneškodním , třeba že tam navrtám dírku a něčím ji rozfláknu
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
zlikvidovat narušitele, jakkoliv.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tak chyba sice zhasla sama, vymazal jsem jí pak z protokolu, či ze seznamu, bo jak tomu nadávate.
Ale souvislost se projevila ihned-točky volnoběh šíleně vysoké, jen za jízdy drželi se na 1800-2000, pak postupně spadly na 1200-1400, stojící auto na volnoběh OK.
Tři dny jsem to nechal "pracovat", dnes vyčištěn krokáč motorek. Moc jsem tomu nevěřil, bo tyhlety závady o otáčkami, no je tu na to pěkně dlouhé téma...klapka vzduchu, výměna krokáče, výměna EGR, závada ŘJ...
Přesto jsem začal od píky, vyčištění krokáče, byl čištěn cirka před rokem a půl, i klapka. Použil jsem sprej z garáže na čištění škrtící klapky, valvoline turbo, krom samotného čudlu jsem nalil i na dno pouzdra čudlu a nechal působit, z toho šel trochu šmír. Vnitřní kanálky vyčištěny co šlo. Konektor prostříkán.
Nechal jsem jej tak nějak selsky blbě "sfázovat" a pak start- zdechlo, ha změna pak už vše jak švýcary, to jsem opravdu nečekal. Takhle mě točky nechodily ani po minulém větším čištění a opravě padají sakra rychle a drží opravdu minimum jak mají, jen krátičce po vyřazení zaváhají kol tisíce toček, tak to má chodit. Hlavně po vyřazení za jízdy nezůstávají někde u tisíce toček jako většinou před tím.
Jsem ale fakt zvědav co ráno, motor byl totiž při čištění zahřátý na provozní teplotu.
Tak jsem se vykecal a zítra ráno počítám či později, že se to zas vrátí, bylo by to moc jednoduché řešení
Jinak velká pochvala za přístup ke krokáči, dva šroubky krásně jak na dlani, nic snažšího jsem na autě nezažil
Ale souvislost se projevila ihned-točky volnoběh šíleně vysoké, jen za jízdy drželi se na 1800-2000, pak postupně spadly na 1200-1400, stojící auto na volnoběh OK.
Tři dny jsem to nechal "pracovat", dnes vyčištěn krokáč motorek. Moc jsem tomu nevěřil, bo tyhlety závady o otáčkami, no je tu na to pěkně dlouhé téma...klapka vzduchu, výměna krokáče, výměna EGR, závada ŘJ...
Přesto jsem začal od píky, vyčištění krokáče, byl čištěn cirka před rokem a půl, i klapka. Použil jsem sprej z garáže na čištění škrtící klapky, valvoline turbo, krom samotného čudlu jsem nalil i na dno pouzdra čudlu a nechal působit, z toho šel trochu šmír. Vnitřní kanálky vyčištěny co šlo. Konektor prostříkán.
Nechal jsem jej tak nějak selsky blbě "sfázovat" a pak start- zdechlo, ha změna pak už vše jak švýcary, to jsem opravdu nečekal. Takhle mě točky nechodily ani po minulém větším čištění a opravě padají sakra rychle a drží opravdu minimum jak mají, jen krátičce po vyřazení zaváhají kol tisíce toček, tak to má chodit. Hlavně po vyřazení za jízdy nezůstávají někde u tisíce toček jako většinou před tím.
Jsem ale fakt zvědav co ráno, motor byl totiž při čištění zahřátý na provozní teplotu.
Tak jsem se vykecal a zítra ráno počítám či později, že se to zas vrátí, bylo by to moc jednoduché řešení
Jinak velká pochvala za přístup ke krokáči, dva šroubky krásně jak na dlani, nic snažšího jsem na autě nezažil
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Šímo dobrý, stává se z Tebe zdatný opravář.
Já jsem s tímto akčním členem u Subaru ještě žádný problém neřešil, ale podobný ventil jsem řešil kdysi na LPG. Tam to nestačilo jen vyčistit, ale bylo potřeba i promazat.
Já jsem s tímto akčním členem u Subaru ještě žádný problém neřešil, ale podobný ventil jsem řešil kdysi na LPG. Tam to nestačilo jen vyčistit, ale bylo potřeba i promazat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jooo zdatný opravář
Promazat jsem to chtěl, měl jsem i připravenou vazelínu, ale dal jsem krokáč zpět a ejhle, zapomněl jsem Bylo už osm večer a chuť na chmel a taky si říkám, proč to nezkusit i bez promazání, pěkně krok po kroku.
No a taky si říkám, jestli se nebude pak víc olepovat bordel na čudlu motorku.
Promazat jsem to chtěl, měl jsem i připravenou vazelínu, ale dal jsem krokáč zpět a ejhle, zapomněl jsem Bylo už osm večer a chuť na chmel a taky si říkám, proč to nezkusit i bez promazání, pěkně krok po kroku.
No a taky si říkám, jestli se nebude pak víc olepovat bordel na čudlu motorku.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
To se musí promazat ten závit, co posunuje čudl. Z venku to nemá cenu mazat. Jestli se k němu dá dostat nevím.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Taky nevím, musel by se čudl nějak vyšroubovat? Možná se tam dostal ten uvolňovač a za krátko to bude dělat zas neplechu, opravdu nevím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Jo, u toho LPG ventilu to šlo odšroubovat. Vypadal stejně jako ten volnoběžný Subaru.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Hmm, vím že se třeba na xantii dal čudl vyšroubovat, ale moc jsem to nezkoušel, nešlo to bez násilí, včil jsem jen trochu pruboval, nedokážu si představit jak by to šlo ven. Beztak to lze, jen aby to pak nebylo horší, dát to správně zpět, je to přeci jen léty opotřebované, možná teda jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Používáme špatnou terminologii. Tady je zaveden termín pinďour.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jj četl jsem, tak teda hlásím, že pinďour zatím stále funguje, jen raz zahaproval, uvidím, ale furt tomu moc nevěřím, bo tyhlety závady dokážou být taky slušně zapeklité. Je to ale velká radost, když neutralizuješ, vyřadíš a motor se nevytáčí bůhví kam, nemusíš tam radši dávat rychlost, motor neslyšíš, jen si tak tiše plachtíš, velká to věc
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Opět točky haprujou, na volnoběh vysoké, z toho to chodí dobře a pak zas furt špatně, sundán naposled teda ten pinďour bez efektu, pak se to samo spravilo. Pak se rozsvítilo kuře, opět P0509, točky od té doby vysoké opět. Chybu jsem zhasl přes chytrý čínský budík, skvělé že to umí, vše hned vidím a můžu smazat, nemusím nic tahat a zapojovat, či přes foun blutůůů.
Nicméně co dál. EGR ventil jsem nesundal. Nebyl jistě nikdy dole a šrouby pěkně zakouslé. Nepomohl ani nástřik, nechtěl jsem to servat-hliník... bylo to vážně na krev, navíc jsem byl před odjezdem z chalupy.
Tak zatím necháno na jindy. Jen jsem sundal vršek EGR, ty čtyři šroubky nešly taky ale povolit, ani za boha, ale řádný nástřik a pauza a pak hooodně těžce ale jo, oxidace, namazáno...
Klapka vzduchu čištěna před rokem, moc nepočítám s tím, že tam by byla chyba. Musím se poradit, nebo zkusit jiný piňdour.
Ještě mám v paměti jak tu někomu taky blblo čidlo neutrálu, vyměněno za čidlo ale zpátečky( levnější) a prý vše vyřešeno. No a taky dalších tisíc řešení jiných, i závada přímo v ecu...
Nicméně co dál. EGR ventil jsem nesundal. Nebyl jistě nikdy dole a šrouby pěkně zakouslé. Nepomohl ani nástřik, nechtěl jsem to servat-hliník... bylo to vážně na krev, navíc jsem byl před odjezdem z chalupy.
Tak zatím necháno na jindy. Jen jsem sundal vršek EGR, ty čtyři šroubky nešly taky ale povolit, ani za boha, ale řádný nástřik a pauza a pak hooodně těžce ale jo, oxidace, namazáno...
Klapka vzduchu čištěna před rokem, moc nepočítám s tím, že tam by byla chyba. Musím se poradit, nebo zkusit jiný piňdour.
Ještě mám v paměti jak tu někomu taky blblo čidlo neutrálu, vyměněno za čidlo ale zpátečky( levnější) a prý vše vyřešeno. No a taky dalších tisíc řešení jiných, i závada přímo v ecu...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5156
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
raději to prodej , kupce mám
nedrhne ti třeba někde plynové lanko a špatně se vrací třeba ?
nedrhne ti třeba někde plynové lanko a špatně se vrací třeba ?