Šímův Forejs
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Motor byl zahřátý 140 km cestou z chalupy. Asi čtvrt hodiny stál a potom jsem to kousek projel na zalogování. Se starým termostatem se teplota držela na 90 °C. Nyní to vypadá tak na 85 °C.
Chladič jsem jen ofouknul stlačeným vzduchem.
Chladič jsem jen ofouknul stlačeným vzduchem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
No tak to jsi měl nižšší teplotu i předtím, o těch 5C, ty mě furt neštymujou. Proto jede sahara i v zimě i v létě, furt stejně se spouští.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Ty máš auto z teplých krajin, tak musí být zvyklé. Těch 95 °C je v pohodě, neřešil bych to.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
to je fakt.
Uvidím, to by bylo stejně až v létě, ať vidím hned výsledek ve větší zátěži a jen dle času, nejlíp to spláchnout s něčím jiným, to by mě pak ani nevadilo odstavení auta, na solovou akci to nevidím, netlačí mě to.
Ale pomohl jsi, to se cení.
Uvidím, to by bylo stejně až v létě, ať vidím hned výsledek ve větší zátěži a jen dle času, nejlíp to spláchnout s něčím jiným, to by mě pak ani nevadilo odstavení auta, na solovou akci to nevidím, netlačí mě to.
Ale pomohl jsi, to se cení.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Tak mi v pátek Šímův stroj i sám Šíma osobně pomohl. Odtransportoval část mé rodiny do tepla. Já jsem málem nedojel. Na teploměru vysoká teplota, nevřelo to, motor chladný, hadice měkké, únik nikde nevidět, pára žádná, syčení žádné. Po chvilce jsem nastartoval, popojel a zas ručička hore. Pak to začalo foukat teplý vzduch a teplota stálá. Musel jsem ještě zastavit v dědině a pak zas, teplota hore. Tak pomalu až pod kopec. Volal jsem Šímovi, přijel hned. Pak se pro mne vrátil, podumali jsme, nic jsme nezjistili, tak zkusím popojet. Teplota vylezla do normálu, lup, začalo to topit a teplota už zůstala v normálu. Dom jsem v doprovodu už dojel OK. Susede, děkuju za Subaru assistánc. A sorryjako za plevel v vlakňě.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Ja mel 96 ted v nedeli taky... holt zase klasika - male, ale dlouhe stoupani, mesto, rychlost kolem 50ky, takze to jede pod 1500 otacek, 94 normalni teplota a jak padne cervena a zastavim, tak to vyleze i na tech 96. Za mestem jsem na to slapnul a hned tam bylo 90
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Mi to po dojetí dom vyletí z 90 na 94 než jen co najdu flek a zaparkuju. Asi to neumím a trvá mi to dlouho. Když se to stane, nechám to ještě chvilku, páč sepne větrák a pěkně to vyfouká.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Susede, jen tu klidně piš, hlavně že to vypadá na tu lehkou závadu co jsme otipovali.Šaman píše:Tak mi v pátek Šímův stroj
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Renovace světel ve finiši stříknuto lakem, ať je to teda k něčemu a vydrží to. Jenomže ač je borec( automechanik) velice pečlivý a zručný a udělal už takhle spousty světel nevyšlo to úplně na 100%.
Nejdřív měl pifku na přemrzlou chemii, kterou mu dovezli tehdy v mrazech ráno do dílny, ale nikdy se mu nic takového nestalo...
Na jistých místech, nahoře na světlometech zůstaly takové sraženiny, téměř nepostřehnutelné. Pak došel na to, že ty světla už někdo dělal a stará chemie se nepohodla s novou a blbě to zreagovalo.
No tomu by i odpovídalo, že světla byly ještě dost průzračné, sám jsem váhal, jestli tohle už řešit. Nakonec jo, bo jsem chtěl co nejlépe vidět, jezdím často v mizerných podmínkách, krom skvělých osram žárovek, které to vše zvedli fááákt o level-y výše, tak ještě teda to rozleštění no. Minimálně na horní linii světlometů byl už typicky mléčný závoj.
Mechoš co to dělal absolutně a zcela důrazně odmítl za práci peníze a že mám určitě dojet příště, půjčí si řádnou leštičku za 15000 kč a zkusí dostat dolů ty staré nánosy, což se s jeho leštičkou nezdařilo na 100%. A pak znovu aplikuje clou proceduru renovace.
To mě teda dost překvapil, bo světla opravdu prohlédly a svítí lépe, ale on je akurátní a že trvá na svém.
No hlavně je třeba uvést, že za obě světla si účtuje jen 500kč! Bo přistaví ze tři auta a dělá je naráz, aby nevyšla chemie, lak draho, bere nějaký dražšší lak.
Tak to jsem jen smekl a poděkoval, s tím, že teda znovu přistavím auto, ale až bude k dispozici leštička a bude tepleji, ať to rychleji a bezproblémově schne.
Viděl jsem světlomety na staré kámošové fabce, má je od něj rozleštěné už víc jak tři roky a jsou furt krásně čiré...
U těch mých je už zevntiř vypálená vrstvička, někde a jen trošku, ale je, ale i tak to svítí včil suprovně.
Tož musel jsm to celé popsat, znáte mě a taky jako jednu takovou zkušenost.
První dvě foto před a pak po renovaci, na poslední jsou vidět nahoře ty "sraženiny".
Nejdřív měl pifku na přemrzlou chemii, kterou mu dovezli tehdy v mrazech ráno do dílny, ale nikdy se mu nic takového nestalo...
Na jistých místech, nahoře na světlometech zůstaly takové sraženiny, téměř nepostřehnutelné. Pak došel na to, že ty světla už někdo dělal a stará chemie se nepohodla s novou a blbě to zreagovalo.
No tomu by i odpovídalo, že světla byly ještě dost průzračné, sám jsem váhal, jestli tohle už řešit. Nakonec jo, bo jsem chtěl co nejlépe vidět, jezdím často v mizerných podmínkách, krom skvělých osram žárovek, které to vše zvedli fááákt o level-y výše, tak ještě teda to rozleštění no. Minimálně na horní linii světlometů byl už typicky mléčný závoj.
Mechoš co to dělal absolutně a zcela důrazně odmítl za práci peníze a že mám určitě dojet příště, půjčí si řádnou leštičku za 15000 kč a zkusí dostat dolů ty staré nánosy, což se s jeho leštičkou nezdařilo na 100%. A pak znovu aplikuje clou proceduru renovace.
To mě teda dost překvapil, bo světla opravdu prohlédly a svítí lépe, ale on je akurátní a že trvá na svém.
No hlavně je třeba uvést, že za obě světla si účtuje jen 500kč! Bo přistaví ze tři auta a dělá je naráz, aby nevyšla chemie, lak draho, bere nějaký dražšší lak.
Tak to jsem jen smekl a poděkoval, s tím, že teda znovu přistavím auto, ale až bude k dispozici leštička a bude tepleji, ať to rychleji a bezproblémově schne.
Viděl jsem světlomety na staré kámošové fabce, má je od něj rozleštěné už víc jak tři roky a jsou furt krásně čiré...
U těch mých je už zevntiř vypálená vrstvička, někde a jen trošku, ale je, ale i tak to svítí včil suprovně.
Tož musel jsm to celé popsat, znáte mě a taky jako jednu takovou zkušenost.
První dvě foto před a pak po renovaci, na poslední jsou vidět nahoře ty "sraženiny".
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jinak display-budík funguje fajn, odhad přenastavit spotřebu o -20% zatím při prvním tankování vyšel naprosto přesně. Dle tankování spotřeba 10,8 a dle budíku to samé, i když si samozřejmě budík tahal data z minula a celkovou spotřebu snižoval postupně, doslova padala na budíku o desetinky procent.
Takovou spotřebu beru momentálně za reálnou, studený motor, cukačky kol komína a zimní drapáky, rád občas motor proženu a město jízda je krutá, kolona...
Takovou spotřebu beru momentálně za reálnou, studený motor, cukačky kol komína a zimní drapáky, rád občas motor proženu a město jízda je krutá, kolona...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Tak spotřebu už mám nižší. Tedy bez kolon, ale někdy jen cukačky 5 km.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
No vidíš
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Šímo. Jen ten vršek světel mi přijde zlehka mléčnější, ale to může zkreslovat
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jo to zkresluje, taky jsem to viděl, ale jen na fotce...po renovaci je to už jen lom světla.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Tak to je ok
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130