Šímův Forejs

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14862
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Tapan »

Holt kdo s automatem v terénu nikdy nejel, ten má svou pravdu a nikdo mu ji nevymluví. Tam, kde budeš i s redukcí pálit spojku, protože volnoběh je moc rychle, tam je to pro automat s hydroměničem normální provozní režim. Ale napsalo ti to tady už asi 10 lidí, tak si nedělám iluze, že ti já otevřu oči.
Jinak jo, když jsem zkoušel extrémní eko race, tak jsem se s Legacy 2005 dostal na nejlepší výsledek (dle palubního počítače), když jsem střídal režim zrychlování pod plynem na vhodný kvalt a jízdu na neutrál. Myslím si, že s trvale zařazeným kvaltem bych se na takovou spotřebu nedostal, ani kdybych se postavil na hlavu a odpichoval ušima. Ale samozřejmě za předpokladu, že PP nekecá (resp. že ve všech režimech kecá furt stejně).
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Tapane, to prostě neberu, to nelze, to není vůbec o tom, že jsem v tom nejel, to fakt nemusím, mimochodem kterých deset lidí mě tu psalo, že má automat v SG 92 kw a že je to lepší, než redukce??? Já nevidím nikoho, asi bych si to měl pročíst zpět, mnove psal tak nějak obecně ne konkrétní situace, hodně obecně teda a tj vše?
No když berlička, tak mě stačí Petr z Bílé a jeho 2,5 outback a to to beru hodně s rezervou a vím kde jezdí, ale pozor ten výkon motoru je jinde...přesto jsem s ním o tom mluvil a jsem přesvěčen zcela jasně, že do terénu i ne těžkého to nepůjde tak dobře jako s obyč jeho lesníkem s redukcí, vždyť on kurec chlape jezdí ty samé trasy, lesy, všechno, tak si tohle nevymýšlí! Tož tak.
Jinak s eco režimem plně souhlasím, to ji zase vystihl naprosto přesně. To jsou ty dva světy, názory, kdy se zas plně potkáváme a proto ti věřím, že vše co jsi napsal myslíš upřímně, tj jasné.
Já totiž vím, takhle na dálku, že v mnoha věcech jsi naprosto jiný, ale v jiných zas naprosto stejný, takže to by byla dobrá diskuze, dobrý pokec, asik jo :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Mira píše:Spotřeba je vždy o tom kde a jak s tím jezdíš. Třeba tenhle víkend jsem jel za skoro 12. Prostě z 200 mnm. do 820 a tempo alá "s tim TDI se na mě lepit nebudeš" projeví. Ale to bylo tim, že to bylo na Vervu, na Ono98 jsem pod 10 a po cestě z5 sem nevyřazoval.
Kdyby jsi uměl vyřadit, tak jsi na sedmi jak tak ovce vole ;-D [IRONIE]
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14862
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Tapan »

Když auto nemá výkon, tak nemá výkon, s tím se nedá nic dělat. Když je pro někoho nějaký auto nízký a dlouhý, tak se s tím taky nedá nic dělat. Já netvrdím, že atmo SG v automatu je nějaký hardcore offroad. Na druhou stranu má ho Jirka námořník a nepřijde mi, že by za ostatními na srazech nějak zaostával, myslím, že větší vliv mají pneumatiky a řidič. Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Ale to s tím nijak nesouvisí. Já nikde nepsal ani slovo o atmo SGčku, přečti si to znovu. Argument, že manuál je lepší, protože má redukci a proto je lepší v terénu, protože automat je do terénu moc "rychlý", je prostě špatně. Hydroměnič snáší pohyb rychlostí chůze mnohem líp.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Tapan píše:Když auto nemá výkon, tak nemá výkon, s tím se nedá nic dělat. Když je pro někoho nějaký auto nízký a dlouhý, tak se s tím taky nedá nic dělat. Já netvrdím, že atmo SG v automatu je nějaký hardcore offroad. Na druhou stranu má ho Jirka námořník a nepřijde mi, že by za ostatními na srazech nějak zaostával, myslím, že větší vliv mají pneumatiky a řidič. Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Ale to s tím nijak …
Nj jenže já už několikrát napsal, že se bavím o automatu v SG.
Totok jsi nepochopil, cituji tě: "Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu"
Já tvoje zkušenosti s automatem přeci nezobecňoval na všechny subara, naopak jsem psal, že je rozdíl mezi výkonem motoru a automaty, elektronickými pomocníky ála X mode... A vůbec jsem už nezobceňoval(fuj tj špatné slovo) Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Petr má lesníka v manuálu a jinak ho netrápilo nic tak jako automat oproti redukci v lesníkovi, nehledě na to, že outback má výkon větší, nijak to ničemu nepomohlo, tak pak mě vysvětli jak může být automat v terénu lepší, opět se vracím k tomu, že mám SG a řešil jsem SG, původně otáčky, k tomu se sklouzli rady jak jezdit a že tohle vyřeší automat atd atd...tož skrz nefunkční element, či závadu, kterou řeším, si mám koupit automat, protože snáší pohyb rychlostí chůze dle tebe lépe, v terénu? Tím něco vyřeším a dostanu se dál v terénu? Tak to jsme fakt jinde.
Absolutně SG automat není schopen za stejných podmínek, ano- pneu, řidič, terén... zvládnout stejnou zátěž, terén.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14862
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od Tapan »

Ehm...
sima píše:Redukci nepotřebuje na cestě, i když jsou i cesty a okolnosti, situace kdy by byl automat ve finiši, v cíli předčasně, jinak mimo cestu je v prdeli třikrát tak. Mluvíme každý o jiném využití auta.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49202
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od VDC »

To nám ta diskuse nad Šímovo zvýšeným volnoběhem zase hezky sklouzla jinam... :-DDD

Jsem se do toho nechtěl míchat, aby to nesklouzlo jinam, ale zvládli jste to bravurně i beze mě... :-DDD
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Pravda, mě samotnému to bylo blbý, nicméně jsem to opravdu očekával a pak i reagoval, nestopl to, však mé vlákno to snese, vlákno otáčky zůstalo bez poskvrny :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Spotřeba padla na 8,8 lt. Na ty cukačky tu, kotáry a raz vozík, pneu papuče origo 205, s tím, že to rád občas po zahřátí maximálně proženu je to myslím dost fajn. Jezdit dálkové trasy, jako dřív, bude to zas úplně jinde, nevím proč se dnes vymýšlí již vymyšlené eko ježdění :-) když vezmu v potaz pohon a krabici káru a jaký jsou dnes auta rychlospotřebák, tak fakt ne :-)
Jo a volnoběh, ťuk ťuk ťuk drží, stále drží, motor neřve.
Mám taky bláto nástřik a visí mě tráva všude možně zpod auta, dnes jsem odvážel 300 kg dlaždic ze Zlína, fajnové a moc drahé musím říct, dívali se na auto podivně ;) Jooo kdo má eko auto, ušetří na dlaždice :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Roleta kufrová byla už dodrbaná, čekal jsem kdy ulítne madlo rolety, taky kulatinka vylezla ven...konečně mám novostarou- bez vady. Díky Vrťasovi. A tak zas skvělá domluva s ním. Přibral jsem jeden náhradní testovací krokáč piňdour obtoku vzduchu.
Jo a co by člověk tede neřekl a netušil, že i roleta na SG se může lišit 8() :-) holt amerikánec má všechno větší, i tu blbou roletu z SG :-) byla vzadu u madla širší myslím o 4 cm. Čili nepoužitelná a taky trochu jiné krytky.To jsou věci.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od mnov »

To já si roletku šetřím.
DSCF0144.JPG
Vlastně šetřím celého Forejse, protože stále odpočívá v garáži.
Dnes už jsem začal pracovat na jeho zprovoznění. :-)
DSCF0145.JPG
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

Šetři, šetři, hlavně teda ošetřuješ, to zas bude vymazlený kousek, jogurt na ramena (*_^) |,,,, ;-D
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20631
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od námořník »

Po jogurtu rostou kosti, asi to někdo blbě pochopil :-D
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od sima »

:-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22742
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Šímův Forejs

Příspěvek od spm »

Takže předtim než se tam daj zvedací podložky, tak se to maže jogurtem? :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“