Šímův Forejs
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14862
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Holt kdo s automatem v terénu nikdy nejel, ten má svou pravdu a nikdo mu ji nevymluví. Tam, kde budeš i s redukcí pálit spojku, protože volnoběh je moc rychle, tam je to pro automat s hydroměničem normální provozní režim. Ale napsalo ti to tady už asi 10 lidí, tak si nedělám iluze, že ti já otevřu oči.
Jinak jo, když jsem zkoušel extrémní eko race, tak jsem se s Legacy 2005 dostal na nejlepší výsledek (dle palubního počítače), když jsem střídal režim zrychlování pod plynem na vhodný kvalt a jízdu na neutrál. Myslím si, že s trvale zařazeným kvaltem bych se na takovou spotřebu nedostal, ani kdybych se postavil na hlavu a odpichoval ušima. Ale samozřejmě za předpokladu, že PP nekecá (resp. že ve všech režimech kecá furt stejně).
Jinak jo, když jsem zkoušel extrémní eko race, tak jsem se s Legacy 2005 dostal na nejlepší výsledek (dle palubního počítače), když jsem střídal režim zrychlování pod plynem na vhodný kvalt a jízdu na neutrál. Myslím si, že s trvale zařazeným kvaltem bych se na takovou spotřebu nedostal, ani kdybych se postavil na hlavu a odpichoval ušima. Ale samozřejmě za předpokladu, že PP nekecá (resp. že ve všech režimech kecá furt stejně).
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tapane, to prostě neberu, to nelze, to není vůbec o tom, že jsem v tom nejel, to fakt nemusím, mimochodem kterých deset lidí mě tu psalo, že má automat v SG 92 kw a že je to lepší, než redukce??? Já nevidím nikoho, asi bych si to měl pročíst zpět, mnove psal tak nějak obecně ne konkrétní situace, hodně obecně teda a tj vše?
No když berlička, tak mě stačí Petr z Bílé a jeho 2,5 outback a to to beru hodně s rezervou a vím kde jezdí, ale pozor ten výkon motoru je jinde...přesto jsem s ním o tom mluvil a jsem přesvěčen zcela jasně, že do terénu i ne těžkého to nepůjde tak dobře jako s obyč jeho lesníkem s redukcí, vždyť on kurec chlape jezdí ty samé trasy, lesy, všechno, tak si tohle nevymýšlí! Tož tak.
Jinak s eco režimem plně souhlasím, to ji zase vystihl naprosto přesně. To jsou ty dva světy, názory, kdy se zas plně potkáváme a proto ti věřím, že vše co jsi napsal myslíš upřímně, tj jasné.
Já totiž vím, takhle na dálku, že v mnoha věcech jsi naprosto jiný, ale v jiných zas naprosto stejný, takže to by byla dobrá diskuze, dobrý pokec, asik jo
No když berlička, tak mě stačí Petr z Bílé a jeho 2,5 outback a to to beru hodně s rezervou a vím kde jezdí, ale pozor ten výkon motoru je jinde...přesto jsem s ním o tom mluvil a jsem přesvěčen zcela jasně, že do terénu i ne těžkého to nepůjde tak dobře jako s obyč jeho lesníkem s redukcí, vždyť on kurec chlape jezdí ty samé trasy, lesy, všechno, tak si tohle nevymýšlí! Tož tak.
Jinak s eco režimem plně souhlasím, to ji zase vystihl naprosto přesně. To jsou ty dva světy, názory, kdy se zas plně potkáváme a proto ti věřím, že vše co jsi napsal myslíš upřímně, tj jasné.
Já totiž vím, takhle na dálku, že v mnoha věcech jsi naprosto jiný, ale v jiných zas naprosto stejný, takže to by byla dobrá diskuze, dobrý pokec, asik jo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Kdyby jsi uměl vyřadit, tak jsi na sedmi jak tak ovce voleMira píše:Spotřeba je vždy o tom kde a jak s tím jezdíš. Třeba tenhle víkend jsem jel za skoro 12. Prostě z 200 mnm. do 820 a tempo alá "s tim TDI se na mě lepit nebudeš" projeví. Ale to bylo tim, že to bylo na Vervu, na Ono98 jsem pod 10 a po cestě z5 sem nevyřazoval.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14862
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Když auto nemá výkon, tak nemá výkon, s tím se nedá nic dělat. Když je pro někoho nějaký auto nízký a dlouhý, tak se s tím taky nedá nic dělat. Já netvrdím, že atmo SG v automatu je nějaký hardcore offroad. Na druhou stranu má ho Jirka námořník a nepřijde mi, že by za ostatními na srazech nějak zaostával, myslím, že větší vliv mají pneumatiky a řidič. Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Ale to s tím nijak nesouvisí. Já nikde nepsal ani slovo o atmo SGčku, přečti si to znovu. Argument, že manuál je lepší, protože má redukci a proto je lepší v terénu, protože automat je do terénu moc "rychlý", je prostě špatně. Hydroměnič snáší pohyb rychlostí chůze mnohem líp.
Ale to s tím nijak nesouvisí. Já nikde nepsal ani slovo o atmo SGčku, přečti si to znovu. Argument, že manuál je lepší, protože má redukci a proto je lepší v terénu, protože automat je do terénu moc "rychlý", je prostě špatně. Hydroměnič snáší pohyb rychlostí chůze mnohem líp.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Nj jenže já už několikrát napsal, že se bavím o automatu v SG.Tapan píše:Když auto nemá výkon, tak nemá výkon, s tím se nedá nic dělat. Když je pro někoho nějaký auto nízký a dlouhý, tak se s tím taky nedá nic dělat. Já netvrdím, že atmo SG v automatu je nějaký hardcore offroad. Na druhou stranu má ho Jirka námořník a nepřijde mi, že by za ostatními na srazech nějak zaostával, myslím, že větší vliv mají pneumatiky a řidič. Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Ale to s tím nijak …
Totok jsi nepochopil, cituji tě: "Nicméně zobecňovat moje zkušenosti s automatem na všechny Subara s automatem s hydroměničem je stejná blbost, jako zobecňovat Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu"
Já tvoje zkušenosti s automatem přeci nezobecňoval na všechny subara, naopak jsem psal, že je rozdíl mezi výkonem motoru a automaty, elektronickými pomocníky ála X mode... A vůbec jsem už nezobceňoval(fuj tj špatné slovo) Petrovo zkušenosti s Outbackem v automatu na Forestera v automatu.
Petr má lesníka v manuálu a jinak ho netrápilo nic tak jako automat oproti redukci v lesníkovi, nehledě na to, že outback má výkon větší, nijak to ničemu nepomohlo, tak pak mě vysvětli jak může být automat v terénu lepší, opět se vracím k tomu, že mám SG a řešil jsem SG, původně otáčky, k tomu se sklouzli rady jak jezdit a že tohle vyřeší automat atd atd...tož skrz nefunkční element, či závadu, kterou řeším, si mám koupit automat, protože snáší pohyb rychlostí chůze dle tebe lépe, v terénu? Tím něco vyřeším a dostanu se dál v terénu? Tak to jsme fakt jinde.
Absolutně SG automat není schopen za stejných podmínek, ano- pneu, řidič, terén... zvládnout stejnou zátěž, terén.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14862
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Ehm...
sima píše:Redukci nepotřebuje na cestě, i když jsou i cesty a okolnosti, situace kdy by byl automat ve finiši, v cíli předčasně, jinak mimo cestu je v prdeli třikrát tak. Mluvíme každý o jiném využití auta.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
To nám ta diskuse nad Šímovo zvýšeným volnoběhem zase hezky sklouzla jinam...
Jsem se do toho nechtěl míchat, aby to nesklouzlo jinam, ale zvládli jste to bravurně i beze mě...
Jsem se do toho nechtěl míchat, aby to nesklouzlo jinam, ale zvládli jste to bravurně i beze mě...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Pravda, mě samotnému to bylo blbý, nicméně jsem to opravdu očekával a pak i reagoval, nestopl to, však mé vlákno to snese, vlákno otáčky zůstalo bez poskvrny
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Spotřeba padla na 8,8 lt. Na ty cukačky tu, kotáry a raz vozík, pneu papuče origo 205, s tím, že to rád občas po zahřátí maximálně proženu je to myslím dost fajn. Jezdit dálkové trasy, jako dřív, bude to zas úplně jinde, nevím proč se dnes vymýšlí již vymyšlené eko ježdění když vezmu v potaz pohon a krabici káru a jaký jsou dnes auta rychlospotřebák, tak fakt ne
Jo a volnoběh, ťuk ťuk ťuk drží, stále drží, motor neřve.
Mám taky bláto nástřik a visí mě tráva všude možně zpod auta, dnes jsem odvážel 300 kg dlaždic ze Zlína, fajnové a moc drahé musím říct, dívali se na auto podivně Jooo kdo má eko auto, ušetří na dlaždice
Jo a volnoběh, ťuk ťuk ťuk drží, stále drží, motor neřve.
Mám taky bláto nástřik a visí mě tráva všude možně zpod auta, dnes jsem odvážel 300 kg dlaždic ze Zlína, fajnové a moc drahé musím říct, dívali se na auto podivně Jooo kdo má eko auto, ušetří na dlaždice
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Roleta kufrová byla už dodrbaná, čekal jsem kdy ulítne madlo rolety, taky kulatinka vylezla ven...konečně mám novostarou- bez vady. Díky Vrťasovi. A tak zas skvělá domluva s ním. Přibral jsem jeden náhradní testovací krokáč piňdour obtoku vzduchu.
Jo a co by člověk tede neřekl a netušil, že i roleta na SG se může lišit holt amerikánec má všechno větší, i tu blbou roletu z SG byla vzadu u madla širší myslím o 4 cm. Čili nepoužitelná a taky trochu jiné krytky.To jsou věci.
Jo a co by člověk tede neřekl a netušil, že i roleta na SG se může lišit holt amerikánec má všechno větší, i tu blbou roletu z SG byla vzadu u madla širší myslím o 4 cm. Čili nepoužitelná a taky trochu jiné krytky.To jsou věci.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
To já si roletku šetřím.
Dnes už jsem začal pracovat na jeho zprovoznění.
Vlastně šetřím celého Forejse, protože stále odpočívá v garáži.Dnes už jsem začal pracovat na jeho zprovoznění.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Šetři, šetři, hlavně teda ošetřuješ, to zas bude vymazlený kousek, jogurt na ramena
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Šímův Forejs
Po jogurtu rostou kosti, asi to někdo blbě pochopil
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22742
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Takže předtim než se tam daj zvedací podložky, tak se to maže jogurtem?