Šímův Forejs
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Automat by vyřešil spoustu vašich problémů
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Štěpáne, je to tak. Ono to má stejného "pindoura" a nikdo tu s ním problém neřešil.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24339
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Proč do toho furt montujete automat, no Tapan myslím má? tak to pak jooo, humoristi Automat v této motorizaci je strašný, to ať se na mě klidně někdo zlobí, kor v té době vyrobený, v tomto reálném výkonu lesníka. No a bez redukce toto auto? to bych fakt nedal v automatu ne. To by mě byly pak nějaké otáčky zcela ukradené, bo bych ji bylo furt naopak málo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Sima: já s automatem plachtím hlavně se SpecB, tady motor zasahuje sám minimálně. Otíci BR i BS neumní plachtit dlouho, hlavně 3.6 při plachtění sám podřazuje. BS taky podřazuje, ale ne tak citelně. S automaty mám slušnou spotřebu, takže vyřazování na neutrál neřeším
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Automat s touto motorizací funguje naprosto spolehlivě. Redukci nepotřebuje, protože má měnič. To mám vyzkoušené.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Šímův Forejs
Já do toho Šímovi ani nikomu nechcu kecat, ale kamarád bývalý závodník mě (mimo jiné) za ježdění na neutrál děsně plísnil, i když šlo o jen dojetí na červenou na křižovatce. Z automatu vím, že N = nepoužívat a tím se řídím furt... krom dojíždění na červenou
Neřeším spotřebu, bo ta úspora u našich aut je zanedbatelná, pokud vůbec nějaká. Jak to myslel japonský inženýr netuším. Ale je to blbý návyk, i když o nic nejde... bo když o něco jde a není čas přemýšlet, tak tělo dělá to, co má zažité a auto na neutrál nefunguje.
Neřeším spotřebu, bo ta úspora u našich aut je zanedbatelná, pokud vůbec nějaká. Jak to myslel japonský inženýr netuším. Ale je to blbý návyk, i když o nic nejde... bo když o něco jde a není čas přemýšlet, tak tělo dělá to, co má zažité a auto na neutrál nefunguje.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
To bys musel jezdit furt jen z kopca. Tu spotřebu máš z toho budíku? Nevěř mu, protože u pumpy jseš na tom se spotřebou skoro jak já, přitom já nevyřazuju. A musel bych tu hledat tak velkej kopec aby se to vyplatilo.sima píše: Spotřeba se opravu tak odvíjí, psal jsem o 2-3 lt vyšší a to jen v ideálním případě, jde o i víc.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
To bys musel jezdit furt jen z kopca. Tu spotřebu máš z toho budíku? Nevěř mu, protože u pumpy jseš na tom se spotřebou skoro jak já, přitom já nevyřazuju. A musel bych tu hledat tak velkej kopec aby se to vyplatilo.sima píše: Spotřeba se opravu tak odvíjí, psal jsem o 2-3 lt vyšší a to jen v ideálním případě, jde o i víc.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Automatu s měničem se žádná redukce nevyrovná, to není argument. Že automat "spotřebuje část výkonu" je fakt, na druhou stranu s ním umí hospodařit líp než nemálo řadičů
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24339
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Souhlasím i je mě jasné, že v tvé flotile jsou nějaké ty odlišnosti chování automatu, jinak mě ani nenapadlo, že by někdo s automatem za jízdy házel neutrál, to je přeci totálně špatně a to jsem automat nikdy neměl.quickly píše:Sima: já s automatem plachtím hlavně se SpecB, tady motor zasahuje sám minimálně. Otíci BR i BS neumní plachtit dlouho, hlavně 3.6 při plachtění sám podřazuje. BS taky podřazuje, ale ne tak citelně. S automaty mám slušnou spotřebu, takže vyřazování na neutrál neřeším
Míro budík ukazuje jako každý palubák, ukazuje v základním nastavení trochu víc, tu je výhoda, že se dá odchylka stáhnout, pak spotřeba sedí s tankováním a už na budík nešáhneš.
Co se týče spotřeby plachtění starých subar a s kvaltem stačí si zde dohledat, už to nebudu furt dokola mlít jak máma maso.
Redukci nepotřebuje na cestě, i když jsou i cesty a okolnosti, situace kdy by byl automat ve finiši, v cíli předčasně, jinak mimo cestu je v prdeli třikrát tak. Mluvíme každý o jiném využití auta. Pozor, mluvíme o starém SG v automatu, nemluvím o silnějších motorech nemluvím o nových autech, o X modech apod. stačilo už, vímmnov píše:Automat s touto motorizací funguje naprosto spolehlivě. Redukci nepotřebuje, protože má měnič. To mám vyzkoušené.
Tapane- automat v 92 kw SG to si tady vymýšlejt jaké chcete omluvy, ten je leda tak dobrý na klobouk a na asfalt, tu si to dokážu představit. Předjíždět s tím bych nechtěl, jen to ubere další část výkonu, ano to souhlasím. Terén- já nejezdím těžký terén, ale i tam kde občas potřebuju z místa ihned do kopce, tráva, svah, či přímo ze vahu rozjezd, nedej bože s vozíkem naloženým v zádech, tam bych to auto s určitostí zadusil, ten snížený výkon to nedá, měnič neměnič.
Vše je otázka kde kdo jezdí, jak jezdí, to samé se spotřebou. Míro jestli máš spotřebu jak já, může to být dané skladbou cest, tj grooo všeho a jak jezdíš, ale nedokážu si to moc představit, to turbo je pak k čemu, to mě povídej, já slyšel o zcela jiných spotřebách, to by musel být klobouk bez prohánění pavouků, proč ne, proč ne, o tom žádná, máš výkon v záloze, tj super, jen turbína má pavučiny, jinak to nelze.
Jackylle v poho, piš, jízdní styl měnit nebudu, taky si ale neodpustím, že od závodníka bych nečekal rady vyřadit a plachtit uber plyn to jo.
No já jsem hlavně furt zvědav na toho zajíce, zda tam nějaký byl, či je od toho na čas pokoj, včil otáčky fungují, jo a taky se jinak řadí samozřejmě, zcela na pohodu, když otáčky nevyletí k nebi, místo toho okamžitě letí dolů. A ráno studený motor? Tak takhle to vymyslel japonský inženýr, ne že špatně, ale naopak, opravdu mě během pár vteřin jdou na cirka 1000 a taky tam hned slítávají, jak říkám, jiné ježdění, myslím, že takhle by to mělo fungovat.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24339
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Ano Míro to bych musel furt jezdit z kopce, aby to byla total spotřeba celkově nižšší o dva tři litry. Jenomže já psal o rozdílu spotřeby ne celkové...Mira píše:
To bys musel jezdit furt jen z kopca. Tu spotřebu máš z toho budíku? Nevěř mu, protože u pumpy jseš na tom se spotřebou skoro jak já, přitom já nevyřazuju. A musel bych tu hledat tak velkej kopec aby se to vyplatilo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Nevim jak SGcko, ale treba co vim od misuse na liberu - i na tom mym novejsim se vstrikovanim - to tam z kopce bez plynu pere benzin jak protrzeny
Proc by to melo byt spatne z hlediska bezpecnosti si taky nejsem uplne jistej. V krizovejch situacich se stejne jako prvni uci slapnout na spojku, takze stejny stav. Jasne, je to chyba, kdyz je potreba u toho brzdit, nedejboze s vlekem, ale tohle neni ten pripad.
Na druhou stranu automaty z tyhle doby jsou naprosto v pohode menic za urcitych parametru funguje jako nasobic momentu, takze jako lepsi redukce. Urcite bys ho pri rozjezdu neudusil, toho bych se fakt nebal. Problem je spis s tim, ze ma mene kvaltu, o to delsi, takze kdyz chces predjizdet nekde ve vyssi rychlosti, moc to nepojede (i u te H6 je tam v urcite rychlosti dira, kdy to auto moc nejede).
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Proc by to melo byt spatne z hlediska bezpecnosti si taky nejsem uplne jistej. V krizovejch situacich se stejne jako prvni uci slapnout na spojku, takze stejny stav. Jasne, je to chyba, kdyz je potreba u toho brzdit, nedejboze s vlekem, ale tohle neni ten pripad.
Na druhou stranu automaty z tyhle doby jsou naprosto v pohode menic za urcitych parametru funguje jako nasobic momentu, takze jako lepsi redukce. Urcite bys ho pri rozjezdu neudusil, toho bych se fakt nebal. Problem je spis s tim, ze ma mene kvaltu, o to delsi, takze kdyz chces predjizdet nekde ve vyssi rychlosti, moc to nepojede (i u te H6 je tam v urcite rychlosti dira, kdy to auto moc nejede).
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24339
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
No ano, bere to benál jak prokoplé, násobek to prostě je.
Jak píšeš, přesně to samé mě hned vyvstanulo na mysli, jdeš stejně hned na spojku, naopak navíc tě nezajímá zařazený kvalt atd atd, je to ano a opět o konkrétní cestě, okolí, dopravě,... s vlekem je to úplně jiná písnička.
Automaty jsou v pohodě, jen krutě záleží na výkonu. Víš, já si radši nadávkuju plyn na redukci sám, nevěřím, že s tímto motorem by to šlo tak dobře, třebuju improvizovat a ne se oddat automatu.
To předjíždění musí být fakt už pruda, to mě nikdo nevymluví, s dvoulitrem v SG jo.
Jak píšeš, přesně to samé mě hned vyvstanulo na mysli, jdeš stejně hned na spojku, naopak navíc tě nezajímá zařazený kvalt atd atd, je to ano a opět o konkrétní cestě, okolí, dopravě,... s vlekem je to úplně jiná písnička.
Automaty jsou v pohodě, jen krutě záleží na výkonu. Víš, já si radši nadávkuju plyn na redukci sám, nevěřím, že s tímto motorem by to šlo tak dobře, třebuju improvizovat a ne se oddat automatu.
To předjíždění musí být fakt už pruda, to mě nikdo nevymluví, s dvoulitrem v SG jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Predjizdeni pruda bude, ale to davkovani plynu nekde pri manipulacich v maly rychlosti, v terenu, nalozeny... je s tim automatem mnohem lepsi. Ja taky nikdy nechtel automat, nez jsem si poridil H6 a ted zpetnym pohledem proste pri tehlech situacich resit to s HDM automatem je o hodne jednodussi, lepsi a jeste navic to tomu autu je fuk (narozdil od paleni spojky )
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Spotřeba je vždy o tom kde a jak s tím jezdíš. Třeba tenhle víkend jsem jel za skoro 12. Prostě z 200 mnm. do 820 a tempo alá "s tim TDI se na mě lepit nebudeš" projeví. Ale to bylo tim, že to bylo na Vervu, na Ono98 jsem pod 10 a po cestě z5 sem nevyřazoval.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem