Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tj bez debat,cena nic nezaručuje.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Co to bylo za značku nevim, vybrali je kucí v servisu dle svých dobrých zkušeností. A levný rozhodně nebyly. Přední jsou v pohodě, zadní se musely do roka vyměnit. I v servise se divili, že to vidí poprvé, kór s mým nájezdem asi 8 tisíc. Byly to evidentně vadný kusy. Teď jsou tam obyčejný TRW, páč byly levný a hned. Takže předpokládám, že vydrží mnohem víc. Cena prostě nic nevypovídá.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jo,to jsem vzpomínal kolikrát už,vadná serie,nebo spíš teda nějaký fake.Jinak tyčky odcházeli i na xantiích,ne teda origo ty vydržely mraky mraky km,ale povětšinou ostatní běžné značky vesměs všechny,známé značky,nic moc dobře nefungovalo.Mely HD klukům držely,tak uvidím,třeba nenarazím na tu "horší"čínu,o tom to je :-)Hlavně je fajn,že je u těchle dílů možnost i "lepšího"výběru a jistá naděje
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Vyměněny přední kosti,pravá měla vůli,ten zvuk jsem odtud i předem lokalizoval.Vyměněny rovnou obě,meylle hd.Prvních pár km a konečně to přestalo klepat-bouchat.Paráda,zas zažívat ten pocit,kdy se forejs jen tlumeně přenese přes nerovnosti,schválně jsem krom pár dír přefičel i žel.přejezd,nic.Uvidíme co ty HD vydrží.
Náhodně zachycen stav km,skoro to vyšlo :-)Jo a ještě jsem mimořádně poždímal nádrž,ale furt tam litřík,či pár zbylo,dle tankování jo.
Petře beskdyský,jestli to tu čteš,tak takhle mám tu ručku teploměr furt,ve největší zátěži v hicech,kdy auto dostane kouř a něco tahá je to možná o fousek výše,ale o málo.Jsem to poslední dobou sledoval a byl jsem trochu překvapen,myslel jsem,že ručka bývá výše,tak ať ti nekecám...
Náhodně zachycen stav km,skoro to vyšlo :-)Jo a ještě jsem mimořádně poždímal nádrž,ale furt tam litřík,či pár zbylo,dle tankování jo.
Petře beskdyský,jestli to tu čteš,tak takhle mám tu ručku teploměr furt,ve největší zátěži v hicech,kdy auto dostane kouř a něco tahá je to možná o fousek výše,ale o málo.Jsem to poslední dobou sledoval a byl jsem trochu překvapen,myslel jsem,že ručka bývá výše,tak ať ti nekecám...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Šímův Forejs
Tak kdybys příště Simo hledal letní pneu v tom našem rozměru, tak toto vypadá jako čistě letní pneu - žádný univerzál . A za 1500Kč/kus.
https://www.pneunet.cz/pneu/196054/mata ... 6-h-letni/
https://www.pneunet.cz/pneu/196054/mata ... 6-h-letni/
Re: Šímův Forejs
Susede, to je faň, že máš klid. Mně tam klepe furt cosi a dnes ráno už bylo cítit, že zima přichází....
RadekN: Díky za tip - až uhodí jaro, budu muset něco najít. Vypadá to, že to má aj dost pěkné hrubé drážky na odvod vody....Zatím jsem měl v hledáčku ty, co má Šíma. Matadory jsem kdysi měl na Š120 a nebyly špatné, dokonca aj vydržaly. Moje korejské papučky Kenda už asi končí - sice značky je vidět, ale... (od r 2011 už mají nárok)
RadekN: Díky za tip - až uhodí jaro, budu muset něco najít. Vypadá to, že to má aj dost pěkné hrubé drážky na odvod vody....Zatím jsem měl v hledáčku ty, co má Šíma. Matadory jsem kdysi měl na Š120 a nebyly špatné, dokonca aj vydržaly. Moje korejské papučky Kenda už asi končí - sice značky je vidět, ale... (od r 2011 už mají nárok)
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Susede vyber co ti vyhovuje mě zatím furt nic neklepe nové kosti a třmeny-hlavně jejich promazání pomohlo.Včil bylo auto na servisu u Emberta,více méně prevence a podvozek v cajku,jen jednu věc budu časem možná řešit.Popíšu později.
Radku díky za tip,ale předpokládám,že rikeny tam zůstanou ještě dlouho a taky jsem našel pár zajímavých tipů v tomto rozměru.
Radku díky za tip,ale předpokládám,že rikeny tam zůstanou ještě dlouho a taky jsem našel pár zajímavých tipů v tomto rozměru.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
8()našel jsem pod kapotou věci co tam dřív nebyly
Tak jsem se očistě nevyhnul ani já,i když jsem se tomu bránil.Musím říct,že přes veškeré pochybnosti ten pohled stojí prostě za to,mám z něj velkou radost a nafotil jsem si různé štítky na jednotlivých komponentech a na samotné kastli,dřív nečitelné či spíše neviditelné.
Na fotce druhé jsou vidět ještě zbytky 16 let starého vosku kterým se před převozem přes oceán patlal forejs,takové to nazelenalé...
Jo a umyl jsem letňáky před schováním do garáže,nějakým starým lidl přípravkem,docela to šlo.
Tak jsem se očistě nevyhnul ani já,i když jsem se tomu bránil.Musím říct,že přes veškeré pochybnosti ten pohled stojí prostě za to,mám z něj velkou radost a nafotil jsem si různé štítky na jednotlivých komponentech a na samotné kastli,dřív nečitelné či spíše neviditelné.
Na fotce druhé jsou vidět ještě zbytky 16 let starého vosku kterým se před převozem přes oceán patlal forejs,takové to nazelenalé...
Jo a umyl jsem letňáky před schováním do garáže,nějakým starým lidl přípravkem,docela to šlo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Nikdo se k tomu nemá, Šímo, tak Ti to musím aspoň já pochválit . Viděl jsem Šímův motor naživo a je fakt jak nový. Snad to taky risknu s umytím, ale to u turbíny nebude mít asi takový vizuální efekt
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Šímův Forejs
Skoro jako funglovka . Pěkné. Cos použil za chemii?
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Mari děkuji jj viděl jsi můj motor...nikdy nebyl myt,to si myslím,tak je to,dám pak pro srovnání starý stav.No máš tam méně místa,ale efekt to bude mít,teď mě napadlo,že tobě motor neumyli,no určitě jsi ho neměl tak zasraný jako já.
Radku,já ho nemyl,to servis-pan Embert.Já jsem si to neobjednal,ale,že to tak dělají,když je třeba a že se jim pak i lépe pod kapotou pracuje-se nedivím teda
Ale můžu se Radku zeptat čím to vycídili,to opravdu není problém,umyli už takhle nesčetně motorů a tvrdí,že u boxeru nikdy nebyl problém.Jen,že někdy se může dostat vlhkost do NEORIGO káblů zapalování,nahoře u u samotnéo zapalování,jak je izolace konce káblů,vidno je to z druhé fotky.Já mám jeden kábl taky neorigo a nestalo se nic.
Já motor nechtěl mýt,hlavně skrz to,že si furt říkám,že někde ta žravá chemie ostane,neopláchne se,to prostě nejde 100% a co pak bude dělat třeba s hadicema,káblema apod,ale tak nejspíš je to na nějakou tu agresivitu dělané,hadice určitě.No to nic,to už se tu řešilo taky ixkrát
Radku,já ho nemyl,to servis-pan Embert.Já jsem si to neobjednal,ale,že to tak dělají,když je třeba a že se jim pak i lépe pod kapotou pracuje-se nedivím teda
Ale můžu se Radku zeptat čím to vycídili,to opravdu není problém,umyli už takhle nesčetně motorů a tvrdí,že u boxeru nikdy nebyl problém.Jen,že někdy se může dostat vlhkost do NEORIGO káblů zapalování,nahoře u u samotnéo zapalování,jak je izolace konce káblů,vidno je to z druhé fotky.Já mám jeden kábl taky neorigo a nestalo se nic.
Já motor nechtěl mýt,hlavně skrz to,že si furt říkám,že někde ta žravá chemie ostane,neopláchne se,to prostě nejde 100% a co pak bude dělat třeba s hadicema,káblema apod,ale tak nejspíš je to na nějakou tu agresivitu dělané,hadice určitě.No to nic,to už se tu řešilo taky ixkrát
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
160800km.
Servis u pana Emberta.
-zatékání do auta,voda stékala k diag zásuvce.Sundány stěrače,torpédo,táhla a komplet zasrané odtoky vyčištěny(zatím jsem zkoušel wapkou a nic neteče tak uvidím).Nevěřil jsem,že budou odtoky tak ucpané,zasrané,byly fest i fotky mě ukazoval.
-sundána klapka sání,obtok krok. ventil a vše vyčištěno,bylo to řádně zasráno.Načteno znova přes diag.
Prý takový odhad cirka co 130000km by se mělo určitě vyčistit.Otáčky šlapou zatím naprosto vzorově,padají hned dolů a dokonce i v ranních mrazech nezůstavájí viset déle nahoře,někdy se to stalo+sem tam se zasekávali v mírně vyšším pásmu i při zahřátém motoru.Jen ještě drobná maličkost,ale nechám tomu čas-adaptaci,nemá cenu to zatím vůbec řešit.
Komlet kontrola podvozku-ok.Kontrola difu,kardanu,ložisek,převodovky,poslechově vše ok,jen mírně,opravdu mírně zadní pravé ložisko.To by sedělo,mírný hukot byl slyšet zprava zezadu,ale opravdu jen mírný a jen typicky při 80km/hod.Je to divné,ale jakoby to furt mizelo,v létě to bylo slyšet fest,teď maličko,embert říkal to samé.Budu řešit časem.
Umytý motor-viz výše.
Diagnostika-bez chyb,termostat funguje jak má.
Výměna žárovek osvětlení-přístrojovka,ovladač větráku a pár dalších.
Resumé:Embert i ti kluci tam tomu rozumí,jenoduše subaru znají a ví kam šáhnout,na co se zaměřit.Nebojím se říct dobře hodinový pokec o autu a nejen o tom,tomu dal těžce za pravdu.
Práce se nebojí,jdou tomu vstříc,tj hlavní,nad ničím se nemávne rukou,když to má teda smysl řešit.
Komunikace neuvěřitelná,to jsem jinde nezažil,mysím tak konkrétní řešení věcí,přímé,žádné ty tlachy,tj dobré,nebo asi asi a asi...ty znalosti tam prostě jsou.
Probrali jsem toho hodně,jště cestou zpět mě volal a dnes telefon-pan Embart,jak to šlape-zpětná reakce(měl jsem mu volat po víkendu,ale odložil jsem to,ať se auto projeví)Málem jsem spadl pod plejádu,když jsem zrovna vystupoval z auta
To se tedy hodně cení a v tomto musím dát za pravdu Marimu,nezažil jsem to-nikdy
Hned jsem se předběžně domlouval na dalších věcech,ale to má čas.
Za mě musím zatím říct-servis na jedničku.
Servis u pana Emberta.
-zatékání do auta,voda stékala k diag zásuvce.Sundány stěrače,torpédo,táhla a komplet zasrané odtoky vyčištěny(zatím jsem zkoušel wapkou a nic neteče tak uvidím).Nevěřil jsem,že budou odtoky tak ucpané,zasrané,byly fest i fotky mě ukazoval.
-sundána klapka sání,obtok krok. ventil a vše vyčištěno,bylo to řádně zasráno.Načteno znova přes diag.
Prý takový odhad cirka co 130000km by se mělo určitě vyčistit.Otáčky šlapou zatím naprosto vzorově,padají hned dolů a dokonce i v ranních mrazech nezůstavájí viset déle nahoře,někdy se to stalo+sem tam se zasekávali v mírně vyšším pásmu i při zahřátém motoru.Jen ještě drobná maličkost,ale nechám tomu čas-adaptaci,nemá cenu to zatím vůbec řešit.
Komlet kontrola podvozku-ok.Kontrola difu,kardanu,ložisek,převodovky,poslechově vše ok,jen mírně,opravdu mírně zadní pravé ložisko.To by sedělo,mírný hukot byl slyšet zprava zezadu,ale opravdu jen mírný a jen typicky při 80km/hod.Je to divné,ale jakoby to furt mizelo,v létě to bylo slyšet fest,teď maličko,embert říkal to samé.Budu řešit časem.
Umytý motor-viz výše.
Diagnostika-bez chyb,termostat funguje jak má.
Výměna žárovek osvětlení-přístrojovka,ovladač větráku a pár dalších.
Resumé:Embert i ti kluci tam tomu rozumí,jenoduše subaru znají a ví kam šáhnout,na co se zaměřit.Nebojím se říct dobře hodinový pokec o autu a nejen o tom,tomu dal těžce za pravdu.
Práce se nebojí,jdou tomu vstříc,tj hlavní,nad ničím se nemávne rukou,když to má teda smysl řešit.
Komunikace neuvěřitelná,to jsem jinde nezažil,mysím tak konkrétní řešení věcí,přímé,žádné ty tlachy,tj dobré,nebo asi asi a asi...ty znalosti tam prostě jsou.
Probrali jsem toho hodně,jště cestou zpět mě volal a dnes telefon-pan Embart,jak to šlape-zpětná reakce(měl jsem mu volat po víkendu,ale odložil jsem to,ať se auto projeví)Málem jsem spadl pod plejádu,když jsem zrovna vystupoval z auta
To se tedy hodně cení a v tomto musím dát za pravdu Marimu,nezažil jsem to-nikdy
Hned jsem se předběžně domlouval na dalších věcech,ale to má čas.
Za mě musím zatím říct-servis na jedničku.
Naposledy upravil(a) sima dne čtv lis 22, 2018 11:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
A konečně polepy,jsou moc pěkné,ty plastické vlaječky se mě moc líbí,díky Tomáši!
Jen jsem si nevšiml,že jsou vlaječky čtyři,furt jsem si říkal jak je rozdělit,až jsem kapku zdrbal rozložení vpředu na spz a pak když jsem vyhazoval potmě krabičku jsem našel zbylé dvě
Jo a našel jsem v garáži retro mazání to bylo ještě zadarmo-socialismus-svazarm-fabrika.
Jen jsem si nevšiml,že jsou vlaječky čtyři,furt jsem si říkal jak je rozdělit,až jsem kapku zdrbal rozložení vpředu na spz a pak když jsem vyhazoval potmě krabičku jsem našel zbylé dvě
Jo a našel jsem v garáži retro mazání to bylo ještě zadarmo-socialismus-svazarm-fabrika.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Ty jsi hroznej pisatel.
To jsem rád, že jsi spokojen, jak se servisem, tak s polepy.
To jsem rád, že jsi spokojen, jak se servisem, tak s polepy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6341
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Šímův Forejs
Výborně polepy, až se tam u vás příští rok budu motat, aspoň tě poznám
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek