To bude nějaká příplatková výbavasima píše:Mluvím o jemných vibracích sedáku do prdele.
Šímův Forejs
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Mne to posledni dobou na volnobehu lehoucce vibruje taky. Asi bych mel s olejem vymenit vsechny silentbloky na motoru a prevodovce
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Jen je vyměň. To je sranda tak za desítku a ono se ti stejně bude zdát, že se to chvěje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Šímův Forejs
Každý auto se trochu chvěje. To by tam nesměl být motor:-) Záleží kdo jak má zatučněnou prd.. a cítí to:-D
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Nejspíš jo,jen nevím kde se zapíná,asi automat,dle ujetých km-únavy :-)Inu japonec.Tapan píše: To bude nějaká příplatková výbava
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Forejs přezut na papuče 205/70/15,kua proti oktu rozměru co jsem měl zimní to uhání a plachtí jako ďábel ale fakt,už okta rozměr nedám.Včil padla spotřeba pod 8 litrů A navíc je to zas auto,ten rozměr v koombinaci s liťáky,radost pohledět,konečně.Lesník už není zas břichoplaz.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Šímův Forejs
Jel jsem dnes prez Valmez a stav v Arealu za plotem a koukal na mne . Tak jsem hned za volantem konstatoval zene ze :Sima je v praci ! A byl jsi ze?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Nekecej,dobrý postřeh a sledovačka! Byl =)Sice jsem nevytvořil žádné hodnoty,pražádné,ale šichta uběhla i tak,měl jsem sám co dělat sám se s sebou,se svými zájmy,nebyl moc čas na práci no
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Šímův Forejs
Taky vibruju do sedačky, je to vidět i na motoru, občas se jakoby zatřese, p. Vaněk, co dělá LPG tvrdil, že trochu hůř pálí jeden válec, ale dělá to i po seřízení ventilů a výměně kroužků, diagnostika žádné missfire nehlásí, takže už to neřeším.
Outback 2,5 2017
Forester 2.0X 2006
Forester 2.0X 2006
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Já to zas necítím,musel bych se na to soustředit,pozorovat to na místě na volnoběh,pak snad.Jen jsem chtěl popsat míru vibrací-rozhodně nic co by se mělo řešit,to fakt ne,vsadím se,že takhle to dělalo od novoty,že to tak má být,o to jsem přesvědčen.Nevím jak moc to máš ty.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Opět v kamenolomu.Pneu vydrželi,hlavně ty na vozíku,sice udávají zesílenost,prýýý,ale kdo ví.Pneu rozčapené,přejíždění přes šutry,přeci ty šutráky nebudu tahat růčo nevím kam,představa nechání vozíku na místě,to by zas byl prokauč.
Jináč opět super pokec s týpkem z bagru,už si mě pamatuje Nechápu jak to stíhá,po práci jde vyrábět jezdecké koňské potřeby.
Jináč opět super pokec s týpkem z bagru,už si mě pamatuje Nechápu jak to stíhá,po práci jde vyrábět jezdecké koňské potřeby.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
ahoj to je dobré vědět, sedlářů je málo a jelikož máme koně občas něco potřebujem , máš na něho kontakt?
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Vidíš to,kontakt nemám,ale zjistím.Dělá ale pod firmou,v Hošťálkové,nejsou logicky lidi,tak proto.Přiitom je to krásné řemeslo,i slušně placené,jen to ovládnout,no mladí na tohle ale asi moc neslyší.
Jinak myslím,že Hošťálková je sedlářstvím docela pověstná,možná aj Ratiboř,ale to už vařím z vody.
Jinak myslím,že Hošťálková je sedlářstvím docela pověstná,možná aj Ratiboř,ale to už vařím z vody.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
166 600 km.
Výměna ložiska PZ kola.Ufff spadl menší kámen ze srdce, bylo to hučení tím, nebyl to diferák. Počalo mírné hučení před 10 000 km, to bylo sotva slyšet, včil teda už víc, ale furt žádná hrůza, byl jsem od špatného ložiska z předešlých aut zvyklý ihned ze startu od počátku na fest větší hukot, to mě kapku mátlo.
Něco podobného jak tu dával Radek N nedávno, to byl typický hukot ložiskový pro mě Já byl navíc zatemněn přes zimu vraníky, hukot ložiska se najednou ztrácel
Ložisko NTN-SNR, prý v podstatě originál.
Výměna uložení kostí- stab. tyček. Tyčky měněny loni, jinde než u Emberta, no mělo se to udělat zrovna, furt tam něco klepalo, šel jsem po brzdách, výměna čepů u nich pomohla, ale furt to nebylo ono a zhoršovalo se to. Pan Embert se mě při vůbec prvním setkání ihned optal, zda se měnilo i to samotné uložení tyček, no věděl proč se ptá.
Závady byly přeběžně vytipovány mnou i Embertem, vše klaplo, bylo to ono a to prosím pěkně jsem dovezl auto ráno a v poledne foun, že je hotovo, to teda překvápko!
Díly originální. Původní "gumy" byly už vymačkané, nebyly do kruhu,ale šišaté, viděl jsem...
Přiheftován opět štít laufu, ale kdo ví jak dlouho vydrží, asi půjdu časem cestou odstranění štítů, podobně jako mnove. Jediná obava ať nezapálím louku, musím si dát bacha Moc jsem nevěřil, že by tam byl štít skrz zachování správné teploty lambd, taky prý ne, lambdy jsou prostě víc citlivé, jak už není něco v pořádku začnou to hlásit.
Podvozek jinak ok i brzdy.
Po výměně tyček to byla teprv další výměna na podvozku a první ložisko. Mám faktury cirka dvakrát ročně z itálie a tam byl dokola furt jen olej, filtry, svíce, sem tam žárovka a jedna svolávačka na přední ramena.
To je myslím na ročník 2002 úctyhodný výkon a pěkná reference v čase jaké se kdysi dělaly auta.
Samozřejmě starosti časem budou, lesník stárne, ale co ne...
Jinak jsem měl zapůjčeno corollu, to se mě ihned oživily vzpomínky jaký to býval držák a co vydržel za prasáckou absolutní nepéči mého kámoše co jí měl a jezdil s náma do talošky- nebojím se říct nesmrtelné auto co opravdu nic nechce, vůbec nic.
Velice příjemně se s ní i po těch letech jelo, motor jel moc fajn, nikde nic netlouklo, nebouchalo, auto na cestě v zatáčkách velice, velice čitelné a přirozené, žehlilo nerovnosti, na tacháči 200 000 km, vše původní origo, bez výměny ne že něčeho, ale absolutně ničeho, spotřeba (benál 1.4) hlásila furt 6,1-2 lt.Kua to byly auta!
Normálně najít auto v pokud co nejmenší korozi a v dobrém stavu, nemajíc natočené půl mega a víc, dovedu si ho představit jako druhé auto, které je vždy připraveno sloužit, jo corolly to byl pojem...
Jediné negativum- méně místa pro řidiče, špatný posez aspoň pro mě jo, to v saxu oproti tomu sedím jak král, ale zase na ježdění kol komína bych to vůbec neřešil.
Taky jsme s p. Embertem o tom autě nadšeně splkli a pak i samo o subárech, o jeho bestii, která měla nádherné kola a vůbec byla moc fešná.
Odjížděl jsem se srdíčkem potěšeným, vůbec nelituji, že jsem neváhal zajet si pár km a nechat servisovat lesníka lidmi co znají sůba jak svoje boty a to doslova, na vše hned mají řešení, jednoduše ty auta mají v malíčku. Je to fakt rozdíl oproti garážníkům, které musíš sám na něco navézt a pak se obávat ještě, jestli to dopadne tak jak má. A navíc ta nemalá přidaná hodnota následného pokecu o plejádách, o závadách o všem okolo...hleděli jsme mimo jiné na laufy pod plejádama, kdo jaké dělá, co je dobře, co špatně, no bylo toho moc
Díky Marimu, že mě utvrdil a přesvědčil že to u Emberta mám zkusit
Taky jsem si už vybrousil nádhernou cestu přes kotěhůlky a zapadlé cestičky, zkráceno na 37 km, čili za rohem, paráda.
Chlapci tj zas elaborát, ale musel jsem, musel jsem, protože to je taková nádhera, když v autě konečně nic nehučí a neklepe Ticho jak v kostele, teda ticho jaké má být v lesníkovi.
A ve finiši odjíždí člověk potěšen, že někdo ještě dělá auta poctivě, vše maže, co jde, aby to příště zas šlo dobře ven případně a navíc moc dobrých informací dostane.
Díky za takové lidi, není to samozřejmost.
Výměna ložiska PZ kola.Ufff spadl menší kámen ze srdce, bylo to hučení tím, nebyl to diferák. Počalo mírné hučení před 10 000 km, to bylo sotva slyšet, včil teda už víc, ale furt žádná hrůza, byl jsem od špatného ložiska z předešlých aut zvyklý ihned ze startu od počátku na fest větší hukot, to mě kapku mátlo.
Něco podobného jak tu dával Radek N nedávno, to byl typický hukot ložiskový pro mě Já byl navíc zatemněn přes zimu vraníky, hukot ložiska se najednou ztrácel
Ložisko NTN-SNR, prý v podstatě originál.
Výměna uložení kostí- stab. tyček. Tyčky měněny loni, jinde než u Emberta, no mělo se to udělat zrovna, furt tam něco klepalo, šel jsem po brzdách, výměna čepů u nich pomohla, ale furt to nebylo ono a zhoršovalo se to. Pan Embert se mě při vůbec prvním setkání ihned optal, zda se měnilo i to samotné uložení tyček, no věděl proč se ptá.
Závady byly přeběžně vytipovány mnou i Embertem, vše klaplo, bylo to ono a to prosím pěkně jsem dovezl auto ráno a v poledne foun, že je hotovo, to teda překvápko!
Díly originální. Původní "gumy" byly už vymačkané, nebyly do kruhu,ale šišaté, viděl jsem...
Přiheftován opět štít laufu, ale kdo ví jak dlouho vydrží, asi půjdu časem cestou odstranění štítů, podobně jako mnove. Jediná obava ať nezapálím louku, musím si dát bacha Moc jsem nevěřil, že by tam byl štít skrz zachování správné teploty lambd, taky prý ne, lambdy jsou prostě víc citlivé, jak už není něco v pořádku začnou to hlásit.
Podvozek jinak ok i brzdy.
Po výměně tyček to byla teprv další výměna na podvozku a první ložisko. Mám faktury cirka dvakrát ročně z itálie a tam byl dokola furt jen olej, filtry, svíce, sem tam žárovka a jedna svolávačka na přední ramena.
To je myslím na ročník 2002 úctyhodný výkon a pěkná reference v čase jaké se kdysi dělaly auta.
Samozřejmě starosti časem budou, lesník stárne, ale co ne...
Jinak jsem měl zapůjčeno corollu, to se mě ihned oživily vzpomínky jaký to býval držák a co vydržel za prasáckou absolutní nepéči mého kámoše co jí měl a jezdil s náma do talošky- nebojím se říct nesmrtelné auto co opravdu nic nechce, vůbec nic.
Velice příjemně se s ní i po těch letech jelo, motor jel moc fajn, nikde nic netlouklo, nebouchalo, auto na cestě v zatáčkách velice, velice čitelné a přirozené, žehlilo nerovnosti, na tacháči 200 000 km, vše původní origo, bez výměny ne že něčeho, ale absolutně ničeho, spotřeba (benál 1.4) hlásila furt 6,1-2 lt.Kua to byly auta!
Normálně najít auto v pokud co nejmenší korozi a v dobrém stavu, nemajíc natočené půl mega a víc, dovedu si ho představit jako druhé auto, které je vždy připraveno sloužit, jo corolly to byl pojem...
Jediné negativum- méně místa pro řidiče, špatný posez aspoň pro mě jo, to v saxu oproti tomu sedím jak král, ale zase na ježdění kol komína bych to vůbec neřešil.
Taky jsme s p. Embertem o tom autě nadšeně splkli a pak i samo o subárech, o jeho bestii, která měla nádherné kola a vůbec byla moc fešná.
Odjížděl jsem se srdíčkem potěšeným, vůbec nelituji, že jsem neváhal zajet si pár km a nechat servisovat lesníka lidmi co znají sůba jak svoje boty a to doslova, na vše hned mají řešení, jednoduše ty auta mají v malíčku. Je to fakt rozdíl oproti garážníkům, které musíš sám na něco navézt a pak se obávat ještě, jestli to dopadne tak jak má. A navíc ta nemalá přidaná hodnota následného pokecu o plejádách, o závadách o všem okolo...hleděli jsme mimo jiné na laufy pod plejádama, kdo jaké dělá, co je dobře, co špatně, no bylo toho moc
Díky Marimu, že mě utvrdil a přesvědčil že to u Emberta mám zkusit
Taky jsem si už vybrousil nádhernou cestu přes kotěhůlky a zapadlé cestičky, zkráceno na 37 km, čili za rohem, paráda.
Chlapci tj zas elaborát, ale musel jsem, musel jsem, protože to je taková nádhera, když v autě konečně nic nehučí a neklepe Ticho jak v kostele, teda ticho jaké má být v lesníkovi.
A ve finiši odjíždí člověk potěšen, že někdo ještě dělá auta poctivě, vše maže, co jde, aby to příště zas šlo dobře ven případně a navíc moc dobrých informací dostane.
Díky za takové lidi, není to samozřejmost.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Šímův Forejs
Hoooj Šímo. Tož to je špica, že to máš zas dokonalé.
Co ta tvoje cestička? Poděl se Nutně potřebuju nějakou vyjížďku, když včil zas můžu krosit terény.
Co tak nějaké neorganizované poježdění vašich kopečků valašských?
Co ta tvoje cestička? Poděl se Nutně potřebuju nějakou vyjížďku, když včil zas můžu krosit terény.
Co tak nějaké neorganizované poježdění vašich kopečků valašských?
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road