CoZmovo pekáč 3.0 H6
CoZmovo pekáč 3.0 H6
staronová klubovka, pořízeno od lukygoofyho...3.0 H6 2005
dosavadní investice: hromada peněz za benál, jinak zatím nic a bylo by pěkné, kdyby tomu tak zůstalo na věky...
dosavadní spotřeba: utlouk sem to na 10.0
stav: no parádní, taky doufám, že to udržím...samozřejmě opotřebení dané používáním tam nějaké je.
No a jede to! Fakt že jo...už chápu tu posedlost šestihrnkem...a snažím se stát krotitelem svých pudů, neboť ta chuť to prohánět je obrovská...
dosavadní investice: hromada peněz za benál, jinak zatím nic a bylo by pěkné, kdyby tomu tak zůstalo na věky...
dosavadní spotřeba: utlouk sem to na 10.0
stav: no parádní, taky doufám, že to udržím...samozřejmě opotřebení dané používáním tam nějaké je.
No a jede to! Fakt že jo...už chápu tu posedlost šestihrnkem...a snažím se stát krotitelem svých pudů, neboť ta chuť to prohánět je obrovská...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
..kolik na tom máš km??
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
147 XXX, čerstvě zajetý vůz..., máme za sebou něco přes 2tis km dle knihy jízd...do bahna jsem ho ještě ani nevzal, je takovej voňavej...
btw.: nikdo ze stávajících majitelů mne nikdy nevaroval, že studený těsně po startu se to chová jak splašená kobyla a zvlášť v případě couvání musí člověk stát vší silou na brzdě...takže radši parkuju na zavřeným parkovišti, rozhodně je to pro to auto asi příjemnější, jak pocukávat mezi autama...prý to dělají i jiné AT, já měl doposud zkušenosti spíš s těma, co jsou po startu rády, že se rozjedou...
btw.: nikdo ze stávajících majitelů mne nikdy nevaroval, že studený těsně po startu se to chová jak splašená kobyla a zvlášť v případě couvání musí člověk stát vší silou na brzdě...takže radši parkuju na zavřeným parkovišti, rozhodně je to pro to auto asi příjemnější, jak pocukávat mezi autama...prý to dělají i jiné AT, já měl doposud zkušenosti spíš s těma, co jsou po startu rády, že se rozjedou...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
Jo to je běžnej stav. Taky od chvíle, co mám AT plánuju parkování tak, abych po startu pokud možno odjížděl rovnou dopředu a nemusel couvat.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
Fakt jo? To se mi právě na AT vždycky líbilo, že stačí sundat nohu z brzdy a ono se to tak šourá na pohodu. Na parkování mi to právě přišlo fajn, ale je fakt, že mám zkušenosti hlavně z jiných aut než Subaru, u Suba jsem zatím s AT jel jenom se starým Legacy. Tam mi to nepřišlo, že by to nějak silně cuklo, ale je fakt, že jsem měl nohu na brzdě a pouštěl ji pomalu... Tak třeba jsem si za studena lehce přibržďoval než jsme se rozjeli, už se nepamatuju...
Dělá to tedy jen za studena?
Aspoň to oboucháš hned a nebudeš mít tendenci si z toho dělat leštěnku! 8)
Dělá to tedy jen za studena?
Aspoň to oboucháš hned a nebudeš mít tendenci si z toho dělat leštěnku! 8)
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
tak si to studený nastartuj, vystup, ubal si cigárko a až ŘJ usoudí, že už je to prohřátý a sníží otáčky, tak s tím v klidu vyjeďCoZmo píše:147 XXX, čerstvě zajetý vůz..., máme za sebou něco přes 2tis km dle knihy jízd...do bahna jsem ho ještě ani nevzal, je takovej voňavej...
btw.: nikdo ze stávajících majitelů mne nikdy nevaroval, že studený těsně po startu se to chová jak splašená kobyla a zvlášť v případě …
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
no Draconisi, ona se opravdu většina AT chová jak popisuješ (mám zkušenost Mercedes, Škoda/VW a moje starý lego)...prostě je tam asi řidší olej, kterej čím větší zima, tím víc to má tendenci k "prokluzu"a teprv ohřátím "houstne"... (bráno pocitově, jak je to technicky doopravdy nevím)
Tady je to spíš v levelu Jeepů apod., kde snad olej s rostoucí teplotou spíš řídne a navíc ŘJ je zima, tak hustí více otáček (ala sytič)...když to nastartuješ a pustíš brzdu, tak máš hned za 2, 30km/h...s mokrejma brzdama je zpátečka mezi autama trochu hazard...
naštěstí je to jenom za uplně studena, tzn. první ranní start s ranní rosou na oknech...pak už je to poslušný ňuňánek...akorát s výkonem, takže očekávám, že časem budu zase někoho tlačit po parkovišti, aniž bych si toho všim...
tzn. pokud nebude auto stát samo na dvoře, tak budu aplikovat radu od Lukáše
akorát že tohle prohřívání ve stoje bejvalo dobrý u starých vozidel, modernám to obecně spíš škodí...to je ještě můj dotaz, jak to tady vlastně je... (motor se ve stoje snaží spálit kvůli úspoře co nejmíň benzínu/nafty, takže se vlastně akorát prasí, ale tady je zas fakt, že ŘJ to žene do otáček...)
Tady je to spíš v levelu Jeepů apod., kde snad olej s rostoucí teplotou spíš řídne a navíc ŘJ je zima, tak hustí více otáček (ala sytič)...když to nastartuješ a pustíš brzdu, tak máš hned za 2, 30km/h...s mokrejma brzdama je zpátečka mezi autama trochu hazard...
naštěstí je to jenom za uplně studena, tzn. první ranní start s ranní rosou na oknech...pak už je to poslušný ňuňánek...akorát s výkonem, takže očekávám, že časem budu zase někoho tlačit po parkovišti, aniž bych si toho všim...
tzn. pokud nebude auto stát samo na dvoře, tak budu aplikovat radu od Lukáše
akorát že tohle prohřívání ve stoje bejvalo dobrý u starých vozidel, modernám to obecně spíš škodí...to je ještě můj dotaz, jak to tady vlastně je... (motor se ve stoje snaží spálit kvůli úspoře co nejmíň benzínu/nafty, takže se vlastně akorát prasí, ale tady je zas fakt, že ŘJ to žene do otáček...)
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
to je podle mě blbost, proč by pálil míň benzínu kvůli úspoře, když zvýšené volnoběžné otáčky po studeném startu potřebuje kvůli prohřátí soustavy a pak tam může stříkat míň (méně obohacené) směsi. od toho tam ta řídící jednotka je, aby na základě čidel vyhodnotila potřebu bohatosti směsi, jinak by tam bylo táhlo na sytič a poštěluj si sám, každopádně čím vyšší otáčky motoru, tím více automat pracuje při zařazené rychlosti, když se ti u prohřátého auta volnoběžné otáčky ustálý někde kolem 650 nebo kolik to přesně je u 3.0R a ty by jsi přidal na 1100 otáček, které auto točí při studeném startu, tak bude auto mít také tendenci se sunout dopředu nebo dozadu v závoslosti na zvolený režim převodovky a s hustotou oleje to nená nic společného. Letos tady taková zima nebyla, aby olej v převodovce nějak výrazně tuhnul, navíc je tam předepsaný co tam má být, takže s tímhle bych nelaboroval. Každopádně dvojspojkové automaty, které zmiňuješ, nemůžeš srovnávat s tímto hydraulickým spolehlivě fungujícím ústrojím. Automat řadí podle otáček motoru a odporu od kol a diferenciálů, takže pokud jsou při studeném startu otáčky zvýšené, snaží se tam nakopat vyšší kvalty. Není to chyba je to prostě specifikumCoZmo píše:no Draconisi, ona se opravdu většina AT chová jak popisuješ (mám zkušenost Mercedes, Škoda/VW a moje starý lego)...prostě je tam asi řidší olej, kterej čím větší zima, tím víc to má tendenci k "prokluzu"a teprv ohřátím "houstne"... (bráno pocitově, jak je to technicky doopravdy nevím)
Tady je to spíš …
každopádně něco jiného je lechtat mašinu co má 245 koní a něco jiného je lechtat škodovku co má v lepším případě 130 koní
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
lukygoofy> jojo, je to otackama, s ATF to nijako nesouvisi. Nase historicka H6 taky po ranu jeste na "sytic" vypali na zpatecku, ale kdyz je motor teplej, je treba ji z volnobehu trochu pomoci plynem, jinak se sune jako snek. Holt uz ma neco najeto :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
bude to asi fakt jenom o vykonu a o formě, kterou automobilka zvolila na rozehřátí po startu...esli stejnou formou použili i v lambu, tak to za studena nechci
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
mě by jenom zajímalo, jest-li by jsi takhle ve všem šťoural ikdyby jsi si to auto, před 10 lety koupil nový za 1.250.000 a pořád jim volal a ono to dělá tohle a ono zas tohle a jiný automobilky to maj takhle, tak proč jste mi prodali něco co se chová jinak? Jak jsem ti už několikrát říkal, pokud se ti auto nelíbí, pořiď si koncernovej slepenec nejlépe s nejvychytanějíšm haldexem a nejúžasnější dvojspojkovou převodovkou a já si rád vezmu Outbacka zpátky!CoZmo píše:bude to asi fakt jenom o vykonu a o formě, kterou automobilka zvolila na rozehřátí po startu...esli stejnou formou použili i v lambu, tak to za studena nechci
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
::-DDD:
volal
ono naštěstí nic není dokonalý, protože dokonalý = naprd a k ničemu...a navíc cenovka negarantuje dokonalost, to by ti to museli stavět na míru a ještě myslet za tebe...na toto tema byl krásnej jeden díl Simpsonů, kde Homer navrhoval svoje auto snů...
jsou tu pro mě jasný důvody, proč jsem léta chtěl OTB 2004-08 3.0 H6 a ne zrovna koncernovou vychystávku, jinak bych sháněl koncernovou vychystávku. Nad ničím takovým jsem nepřemýšlel a rozhodně si po večerech nenadávám, co sem si to přivez...spíš naopak :pr:
Subaru má prostě svoje specifika, stejně jako jiné automobilky a já je u tohohle modelu teprv objevuju...ale jsem pener, ještě jsem nestihl přečíst manuál...no a když něco nevím a nedělá se to intuitivně, a mám možnost...tak se zeptám...ale jo, jsem asi šťoura...
A pokud vím, tak žádnou reklamaci jsem nevznesl...spíš je škoda, že lidi neprodávaj auta ve stavu jako ty, protože pak by kupující nemuseli prožívat ty nekonečný ojeby, co prožívaj :826:
P.S. body v navi šli smazat snadno hromadně a při probržděný zatáčce se to nezavírá dovnitř, ale chová velmi neutrálně a lehce, paráda
volal
ono naštěstí nic není dokonalý, protože dokonalý = naprd a k ničemu...a navíc cenovka negarantuje dokonalost, to by ti to museli stavět na míru a ještě myslet za tebe...na toto tema byl krásnej jeden díl Simpsonů, kde Homer navrhoval svoje auto snů...
jsou tu pro mě jasný důvody, proč jsem léta chtěl OTB 2004-08 3.0 H6 a ne zrovna koncernovou vychystávku, jinak bych sháněl koncernovou vychystávku. Nad ničím takovým jsem nepřemýšlel a rozhodně si po večerech nenadávám, co sem si to přivez...spíš naopak :pr:
Subaru má prostě svoje specifika, stejně jako jiné automobilky a já je u tohohle modelu teprv objevuju...ale jsem pener, ještě jsem nestihl přečíst manuál...no a když něco nevím a nedělá se to intuitivně, a mám možnost...tak se zeptám...ale jo, jsem asi šťoura...
A pokud vím, tak žádnou reklamaci jsem nevznesl...spíš je škoda, že lidi neprodávaj auta ve stavu jako ty, protože pak by kupující nemuseli prožívat ty nekonečný ojeby, co prožívaj :826:
P.S. body v navi šli smazat snadno hromadně a při probržděný zatáčce se to nezavírá dovnitř, ale chová velmi neutrálně a lehce, paráda
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
nadstavbová kontrola v awd odhalila marné ložisko v levém předním kole, vyměněno obratem...jinak prý pekáč nic moc nechce
jinak proběhla diskuze ke splašenému studenému AT, kde potvrdili mou teorii s dovětkem, že esli je to takhle splašený, tak to vlastně ukazuje na dobrou kondici převodovky...což je fajn...a tahle informace může teoreticky někomu pomoct při nákupu jetého vozu...
jinak proběhla diskuze ke splašenému studenému AT, kde potvrdili mou teorii s dovětkem, že esli je to takhle splašený, tak to vlastně ukazuje na dobrou kondici převodovky...což je fajn...a tahle informace může teoreticky někomu pomoct při nákupu jetého vozu...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
CoZmo> nebo na starou ATF. Po vymene se mi automat na studenym motoru vzdy splasi vzdy nez pred ni ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6
jj, s tím AT je to sranda. Mě to dělá taky, ale už jsem si zvykl :845:
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG