CoZmovo pekáč 3.0 H6

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

staronová klubovka, pořízeno od lukygoofyho...3.0 H6 2005
dosavadní investice: hromada peněz za benál, jinak zatím nic a bylo by pěkné, kdyby tomu tak zůstalo na věky...
dosavadní spotřeba: utlouk sem to na 10.0
stav: no parádní, taky doufám, že to udržím...samozřejmě opotřebení dané používáním tam nějaké je.

No a jede to! Fakt že jo...už chápu tu posedlost šestihrnkem...a snažím se stát krotitelem svých pudů, neboť ta chuť to prohánět je obrovská...
Přílohy
OTB.JPG
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od Subaru70 »

..kolik na tom máš km??
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

147 XXX, čerstvě zajetý vůz..., máme za sebou něco přes 2tis km dle knihy jízd...do bahna jsem ho ještě ani nevzal, je takovej voňavej...

btw.: nikdo ze stávajících majitelů mne nikdy nevaroval, že studený těsně po startu se to chová jak splašená kobyla a zvlášť v případě couvání musí člověk stát vší silou na brzdě...takže radši parkuju na zavřeným parkovišti, rozhodně je to pro to auto asi příjemnější, jak pocukávat mezi autama...prý to dělají i jiné AT, já měl doposud zkušenosti spíš s těma, co jsou po startu rády, že se rozjedou...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od VDC »

Jo to je běžnej stav. Taky od chvíle, co mám AT plánuju parkování tak, abych po startu pokud možno odjížděl rovnou dopředu a nemusel couvat. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od draconis »

Fakt jo? To se mi právě na AT vždycky líbilo, že stačí sundat nohu z brzdy a ono se to tak šourá na pohodu. Na parkování mi to právě přišlo fajn, ale je fakt, že mám zkušenosti hlavně z jiných aut než Subaru, u Suba jsem zatím s AT jel jenom se starým Legacy. Tam mi to nepřišlo, že by to nějak silně cuklo, ale je fakt, že jsem měl nohu na brzdě a pouštěl ji pomalu... Tak třeba jsem si za studena lehce přibržďoval než jsme se rozjeli, už se nepamatuju... :-)

Dělá to tedy jen za studena?

Aspoň to oboucháš hned a nebudeš mít tendenci si z toho dělat leštěnku! 8)
Uživatelský avatar
lukygoofy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 361
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
Bydliště: Plzeň

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od lukygoofy »

CoZmo píše:147 XXX, čerstvě zajetý vůz..., máme za sebou něco přes 2tis km dle knihy jízd...do bahna jsem ho ještě ani nevzal, je takovej voňavej...

btw.: nikdo ze stávajících majitelů mne nikdy nevaroval, že studený těsně po startu se to chová jak splašená kobyla a zvlášť v případě …
tak si to studený nastartuj, vystup, ubal si cigárko a až ŘJ usoudí, že už je to prohřátý a sníží otáčky, tak s tím v klidu vyjeď :-)
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

no Draconisi, ona se opravdu většina AT chová jak popisuješ (mám zkušenost Mercedes, Škoda/VW a moje starý lego)...prostě je tam asi řidší olej, kterej čím větší zima, tím víc to má tendenci k "prokluzu"a teprv ohřátím "houstne"... (bráno pocitově, jak je to technicky doopravdy nevím)
Tady je to spíš v levelu Jeepů apod., kde snad olej s rostoucí teplotou spíš řídne a navíc ŘJ je zima, tak hustí více otáček (ala sytič)...když to nastartuješ a pustíš brzdu, tak máš hned za 2, 30km/h...s mokrejma brzdama je zpátečka mezi autama trochu hazard...
naštěstí je to jenom za uplně studena, tzn. první ranní start s ranní rosou na oknech...pak už je to poslušný ňuňánek...akorát s výkonem, takže očekávám, že časem budu zase někoho tlačit po parkovišti, aniž bych si toho všim...
tzn. pokud nebude auto stát samo na dvoře, tak budu aplikovat radu od Lukáše :-)
akorát že tohle prohřívání ve stoje bejvalo dobrý u starých vozidel, modernám to obecně spíš škodí...to je ještě můj dotaz, jak to tady vlastně je... (motor se ve stoje snaží spálit kvůli úspoře co nejmíň benzínu/nafty, takže se vlastně akorát prasí, ale tady je zas fakt, že ŘJ to žene do otáček...)
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
lukygoofy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 361
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
Bydliště: Plzeň

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od lukygoofy »

CoZmo píše:no Draconisi, ona se opravdu většina AT chová jak popisuješ (mám zkušenost Mercedes, Škoda/VW a moje starý lego)...prostě je tam asi řidší olej, kterej čím větší zima, tím víc to má tendenci k "prokluzu"a teprv ohřátím "houstne"... (bráno pocitově, jak je to technicky doopravdy nevím)
Tady je to spíš …
to je podle mě blbost, proč by pálil míň benzínu kvůli úspoře, když zvýšené volnoběžné otáčky po studeném startu potřebuje kvůli prohřátí soustavy a pak tam může stříkat míň (méně obohacené) směsi. od toho tam ta řídící jednotka je, aby na základě čidel vyhodnotila potřebu bohatosti směsi, jinak by tam bylo táhlo na sytič a poštěluj si sám, každopádně čím vyšší otáčky motoru, tím více automat pracuje při zařazené rychlosti, když se ti u prohřátého auta volnoběžné otáčky ustálý někde kolem 650 nebo kolik to přesně je u 3.0R a ty by jsi přidal na 1100 otáček, které auto točí při studeném startu, tak bude auto mít také tendenci se sunout dopředu nebo dozadu v závoslosti na zvolený režim převodovky a s hustotou oleje to nená nic společného. Letos tady taková zima nebyla, aby olej v převodovce nějak výrazně tuhnul, navíc je tam předepsaný co tam má být, takže s tímhle bych nelaboroval. Každopádně dvojspojkové automaty, které zmiňuješ, nemůžeš srovnávat s tímto hydraulickým spolehlivě fungujícím ústrojím. Automat řadí podle otáček motoru a odporu od kol a diferenciálů, takže pokud jsou při studeném startu otáčky zvýšené, snaží se tam nakopat vyšší kvalty. Není to chyba je to prostě specifikum

každopádně něco jiného je lechtat mašinu co má 245 koní a něco jiného je lechtat škodovku co má v lepším případě 130 koní
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od Slavek_xxx »

lukygoofy> jojo, je to otackama, s ATF to nijako nesouvisi. Nase historicka H6 taky po ranu jeste na "sytic" vypali na zpatecku, ale kdyz je motor teplej, je treba ji z volnobehu trochu pomoci plynem, jinak se sune jako snek. Holt uz ma neco najeto :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

bude to asi fakt jenom o vykonu a o formě, kterou automobilka zvolila na rozehřátí po startu...esli stejnou formou použili i v lambu, tak to za studena nechci :-)
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
lukygoofy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 361
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
Bydliště: Plzeň

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od lukygoofy »

CoZmo píše:bude to asi fakt jenom o vykonu a o formě, kterou automobilka zvolila na rozehřátí po startu...esli stejnou formou použili i v lambu, tak to za studena nechci
mě by jenom zajímalo, jest-li by jsi takhle ve všem šťoural ikdyby jsi si to auto, před 10 lety koupil nový za 1.250.000 a pořád jim volal a ono to dělá tohle a ono zas tohle a jiný automobilky to maj takhle, tak proč jste mi prodali něco co se chová jinak? Jak jsem ti už několikrát říkal, pokud se ti auto nelíbí, pořiď si koncernovej slepenec nejlépe s nejvychytanějíšm haldexem a nejúžasnější dvojspojkovou převodovkou a já si rád vezmu Outbacka zpátky!
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

::-DDD:
volal :-)

ono naštěstí nic není dokonalý, protože dokonalý = naprd a k ničemu...a navíc cenovka negarantuje dokonalost, to by ti to museli stavět na míru a ještě myslet za tebe...na toto tema byl krásnej jeden díl Simpsonů, kde Homer navrhoval svoje auto snů...

jsou tu pro mě jasný důvody, proč jsem léta chtěl OTB 2004-08 3.0 H6 a ne zrovna koncernovou vychystávku, jinak bych sháněl koncernovou vychystávku. Nad ničím takovým jsem nepřemýšlel a rozhodně si po večerech nenadávám, co sem si to přivez...spíš naopak :pr:
Subaru má prostě svoje specifika, stejně jako jiné automobilky a já je u tohohle modelu teprv objevuju...ale jsem pener, ještě jsem nestihl přečíst manuál...no a když něco nevím a nedělá se to intuitivně, a mám možnost...tak se zeptám...ale jo, jsem asi šťoura...
A pokud vím, tak žádnou reklamaci jsem nevznesl...spíš je škoda, že lidi neprodávaj auta ve stavu jako ty, protože pak by kupující nemuseli prožívat ty nekonečný ojeby, co prožívaj :826:

P.S. body v navi šli smazat snadno hromadně a při probržděný zatáčce se to nezavírá dovnitř, ale chová velmi neutrálně a lehce, paráda
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od CoZmo »

nadstavbová kontrola v awd odhalila marné ložisko v levém předním kole, vyměněno obratem...jinak prý pekáč nic moc nechce

jinak proběhla diskuze ke splašenému studenému AT, kde potvrdili mou teorii s dovětkem, že esli je to takhle splašený, tak to vlastně ukazuje na dobrou kondici převodovky...což je fajn...a tahle informace může teoreticky někomu pomoct při nákupu jetého vozu...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od Slavek_xxx »

CoZmo> nebo na starou ATF. Po vymene se mi automat na studenym motoru vzdy splasi vzdy nez pred ni ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
marlin
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: ned úno 12, 2012 8:18 pm
Bydliště: Nový Bor

Re: CoZmovo pekáč 3.0 H6

Příspěvek od marlin »

jj, s tím AT je to sranda. Mě to dělá taky, ale už jsem si zvykl :845:
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“