Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Zdravím všechny fanoušky boxerů,
před rokem jsme v krátké době po sobě pořídili dvě Subara, tak jsem se konečně dokopal založit vlákno a přidat nějaké fotky.
Před cca rokem a půl vznikla potřeba dvou aut, jedno v automatu a u druhého to bylo jedno. Ideálně aby jedno z nich byl tak trochu pracant a 4x4, obojí jedině benzín.
Od doby co jsem nějak začal vnímat auta ne jen z plakátu ale i jako kus techniky, jsem byl fanoušek Subaru, takže jsem se v tomto omezeném výběru snažil najít něco od této značky. No podařilo se...Forester se objevil a dokonce v automatu, v dobrém stavu, bohužel bez servisky ale po prohlídce auto vypadalo opravdu dobře, tak vzhledem k možnostem na trhu jsme to riskli.
Zatím maximální spokojenost. Samozřejmě 17 let staré auto si vyžádalo nějaký servis, ale jen spotřební věci. Hned po koupi jsem v autorizovaném servisu nechal vyměnit řemen příslušenství, zkontrolovali rozvody (byly zánovní), nechal sem vyměnit všechny náplně včetně diffu a převodovky. Forrest dostal nové pneu Nexen Winguard SUV (můžu doporučit pokud někdo potřebuje hrubší a vysoký vzorek, ale zase ne vyloženě offroad, a za normální cenu), a udělala se geometrie. Tento měsíc jsme měnili přední koutouče a desky, ještě by něco najely ale řekl sem si vyměním to a už na to nejspíš nikdy nesáhnu. To stejné u zadních tlumičů, tam se nakonec ukázalo že tam někdo nechal moc tenké pružiny, a tlumiče byly asi ještě ok (SACHS Super Touring), už jsem měl ale koupený komplet KYB takže vyměněno a snad nebudu už nikdy řešit.
Co se týče koroze, při servisech vše potvrzeno jako naprosto zdravé, akorát nedávno vylezly puchýře na pravém zadním lemu, asi to už někdo opravoval ale ne moc dobře, snad pořešíme příští rok. Na podvozku je starší nástřik, ještě chvíli vydrží. V létě jsem odkryl kapsy v podbězích, ani náznak koroze - tak sem to jen vyčistil a dal vosk.
Jinak Forrest je naprosto skvělé auto na bězné ježdění - takové devadesátky, neotravuje startstopama a jinýma blbostma, perfektní výhled na všechny strany, pohon nenutí spěchat, prostě otevřete to strešní okno, pustíte příšerně hrající rádio a jedete...Automat je ve vyšších rychlostech lenivý, ale zase to má fakt slušný odpich od nuly, z principu automatu kde to nezpozdí řidič prací se spojkou atd. Pak je to už horší, když dojde na čtyřku a zavření měniče, nebo co to je ta jakoby pětka Ale prostě auto na pohodu. Takže toto je ten pracant, do kufru se vleze dost, nakládací hrana je naprosto ideál, nechal jsem dodělat tažné na odvoz trávy a jiného bio odpadu, občas nějaké lehčí dřevo na podpal, Forrest ani nepozná že něco veze (palety apod, tvrdou palivovku si nechávám vozit přímo z lesa domů).
Forrest bude mít vždy maximální péči, dívám se na to jako na typ auta které se dnes už nedá koupit a pokud nebude mít fatální poruchu tak jej klidně budu provozovat ještě dalších 20 let.
před rokem jsme v krátké době po sobě pořídili dvě Subara, tak jsem se konečně dokopal založit vlákno a přidat nějaké fotky.
Před cca rokem a půl vznikla potřeba dvou aut, jedno v automatu a u druhého to bylo jedno. Ideálně aby jedno z nich byl tak trochu pracant a 4x4, obojí jedině benzín.
Od doby co jsem nějak začal vnímat auta ne jen z plakátu ale i jako kus techniky, jsem byl fanoušek Subaru, takže jsem se v tomto omezeném výběru snažil najít něco od této značky. No podařilo se...Forester se objevil a dokonce v automatu, v dobrém stavu, bohužel bez servisky ale po prohlídce auto vypadalo opravdu dobře, tak vzhledem k možnostem na trhu jsme to riskli.
Zatím maximální spokojenost. Samozřejmě 17 let staré auto si vyžádalo nějaký servis, ale jen spotřební věci. Hned po koupi jsem v autorizovaném servisu nechal vyměnit řemen příslušenství, zkontrolovali rozvody (byly zánovní), nechal sem vyměnit všechny náplně včetně diffu a převodovky. Forrest dostal nové pneu Nexen Winguard SUV (můžu doporučit pokud někdo potřebuje hrubší a vysoký vzorek, ale zase ne vyloženě offroad, a za normální cenu), a udělala se geometrie. Tento měsíc jsme měnili přední koutouče a desky, ještě by něco najely ale řekl sem si vyměním to a už na to nejspíš nikdy nesáhnu. To stejné u zadních tlumičů, tam se nakonec ukázalo že tam někdo nechal moc tenké pružiny, a tlumiče byly asi ještě ok (SACHS Super Touring), už jsem měl ale koupený komplet KYB takže vyměněno a snad nebudu už nikdy řešit.
Co se týče koroze, při servisech vše potvrzeno jako naprosto zdravé, akorát nedávno vylezly puchýře na pravém zadním lemu, asi to už někdo opravoval ale ne moc dobře, snad pořešíme příští rok. Na podvozku je starší nástřik, ještě chvíli vydrží. V létě jsem odkryl kapsy v podbězích, ani náznak koroze - tak sem to jen vyčistil a dal vosk.
Jinak Forrest je naprosto skvělé auto na bězné ježdění - takové devadesátky, neotravuje startstopama a jinýma blbostma, perfektní výhled na všechny strany, pohon nenutí spěchat, prostě otevřete to strešní okno, pustíte příšerně hrající rádio a jedete...Automat je ve vyšších rychlostech lenivý, ale zase to má fakt slušný odpich od nuly, z principu automatu kde to nezpozdí řidič prací se spojkou atd. Pak je to už horší, když dojde na čtyřku a zavření měniče, nebo co to je ta jakoby pětka Ale prostě auto na pohodu. Takže toto je ten pracant, do kufru se vleze dost, nakládací hrana je naprosto ideál, nechal jsem dodělat tažné na odvoz trávy a jiného bio odpadu, občas nějaké lehčí dřevo na podpal, Forrest ani nepozná že něco veze (palety apod, tvrdou palivovku si nechávám vozit přímo z lesa domů).
Forrest bude mít vždy maximální péči, dívám se na to jako na typ auta které se dnes už nedá koupit a pokud nebude mít fatální poruchu tak jej klidně budu provozovat ještě dalších 20 let.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Krásný auto v nejlepší barvě.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Lewis, hezky to pises. Tady je jeste rozdeleni kdy auto jede, a ridic ridi. Zadny asistent ktery ti slape na brzdu, taha za volant, nebo chcipa motor.
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Subaru se nám zalíbilo - auto celkově, komunita, servis, taková ta jedinečnost oproti koncernu apod ? No je to už slušná diagnóza ale po dvou měsicích jsme pořídili druhé Subaru Tentokrát XV v manuálu, výbava Comfort - pro mě nejvyšší možná protože navigace je dnes k ničemu a kůži nechci...ok to střešní okno bych bral XV bylo u autorizovaného prodejce, plný servis a historie, nebylo co řešit...šel jsem do toho a zatím také spokojenost, na ježdění do práce, výlety na hory a všechny delší trasy které jezdíme je to skvělé auto.
Podvozek je trochu tvrdší, ale až budu dědek, budu chtít gaučík a bude mi jedno v čem jedu tak si koupím Superb Teď je to pro mne to správné a užívám si každou zatáčku...
Dnes přezuto na zimní Nexen Winguard Sport 2, auto je výrazně komfortnější než na letních (už DOT 2014 takže tvrdé a navíc XL), hned jsem to jel projet na nejbližší zatáčky do kopců...je neuvěřitelné jak s tak vysokým autem může být zábava, není to impreza ale s 22cm světlé výšky fakt klobouk dolů jak to drží, a zvuk boxeru nad 3tis otáček - kdo zná tak ví. Manuál má v tomto případě něco do sebe, ale ve špičce v Ostravě zase trpím
Podvozek je trochu tvrdší, ale až budu dědek, budu chtít gaučík a bude mi jedno v čem jedu tak si koupím Superb Teď je to pro mne to správné a užívám si každou zatáčku...
Dnes přezuto na zimní Nexen Winguard Sport 2, auto je výrazně komfortnější než na letních (už DOT 2014 takže tvrdé a navíc XL), hned jsem to jel projet na nejbližší zatáčky do kopců...je neuvěřitelné jak s tak vysokým autem může být zábava, není to impreza ale s 22cm světlé výšky fakt klobouk dolů jak to drží, a zvuk boxeru nad 3tis otáček - kdo zná tak ví. Manuál má v tomto případě něco do sebe, ale ve špičce v Ostravě zase trpím
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Kdyby někdo chtěl vědět jak XV vypadá s jinými origo Subaru disky (jsou z Outabacku nebo Forestera)
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Taková dva dny stará příhoda s Foresterem...
Kamarádovi jsem přehazoval nějaké věci z kufru do kufru, do jeho nabušeného Kodiaqa, najel sem cca dva metry od něj, otevřeli jsme víka, vše přehodili, on zmáčkl tlačítko na zavření kufru, kleslo to o 10cm a nic, dalších pět pokusů, nic...aha asi musím odjet s Foresterem jinak to nepůjde zavřít - asi čidla, zaklapnul sem svoje středověké víko a čau
To jsou přesně ty krávoviny co nesnáším na nových autech...hlavně že v myčce se mu to otevře a vyplaví kufr
nechci být zbytečně staromódní ale některé věci mi prostě nevadí dělat manuálně...
Kamarádovi jsem přehazoval nějaké věci z kufru do kufru, do jeho nabušeného Kodiaqa, najel sem cca dva metry od něj, otevřeli jsme víka, vše přehodili, on zmáčkl tlačítko na zavření kufru, kleslo to o 10cm a nic, dalších pět pokusů, nic...aha asi musím odjet s Foresterem jinak to nepůjde zavřít - asi čidla, zaklapnul sem svoje středověké víko a čau
To jsou přesně ty krávoviny co nesnáším na nových autech...hlavně že v myčce se mu to otevře a vyplaví kufr
nechci být zbytečně staromódní ale některé věci mi prostě nevadí dělat manuálně...
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Super káry Hlavně ten forester se mi líbí Vypadá v super stavu Jak píšeš je to poctivej kus železa bez fíčur okolo
Samo XV je taky pěkný Dovedl bych si ho představit jako druhé auto
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samo XV je taky pěkný Dovedl bych si ho představit jako druhé auto
Sent from my iPhone using Tapatalk
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Tak ja bral toho Forejse, ten je fakt nadhernej!!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48971
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Hezká flotila !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Forrest pózuje
byl takový vítr že skoro ani nešly otevřít dveře, tak sem aspoň vyzkoušel jestli už se mi v protivětru neotevře kapota po prolití WD (na základě info z fora samozřejmě) se to zdá být vyřešené
byl takový vítr že skoro ani nešly otevřít dveře, tak sem aspoň vyzkoušel jestli už se mi v protivětru neotevře kapota po prolití WD (na základě info z fora samozřejmě) se to zdá být vyřešené
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Včera XV přezuto na zimní...je z toho najednou jiné auto - dojížděl jsem staré zimní Continentaly, bylo mi líto je předloni po výměně vyhodit se vzorkem přes 6mm (dostal jsem je k autu při koupi), ale auto s něma bylo strašně tvrdé a jakoby uskákané, už nikdy dojíždění takto starých pneu, i když se v létě chovaly dobře dokonce i na mokru.
Matice kol byly strašně dorvané, raději jsem to ani nebral rázovým utahovákem, ale nejdřív povolil ručně aspoň kousek, doufám že žádný ze šteftů není "načatý". Auto bylo před měsícem v autorizáku na komplet výměnu brzd, tak příště je asi poprosím ať to dělají s citem, že si to doma dám na přesný moment sám po nějakých ujetých km
Myslím že obecně to v dnešní době servisy raději dorvou na krev právě proto, že málokdo si dotažení překontroluje třeba po 20km tak nechtějí riskovat.
Jinak brzdy jsem koupil komplet Jurid, až na přední kotouče, ty jaksi nebyli od Jurid k sehnání, takže TRW...komplet brzdy na XV cca 4200 KČ takže super.
Matice kol byly strašně dorvané, raději jsem to ani nebral rázovým utahovákem, ale nejdřív povolil ručně aspoň kousek, doufám že žádný ze šteftů není "načatý". Auto bylo před měsícem v autorizáku na komplet výměnu brzd, tak příště je asi poprosím ať to dělají s citem, že si to doma dám na přesný moment sám po nějakých ujetých km
Myslím že obecně to v dnešní době servisy raději dorvou na krev právě proto, že málokdo si dotažení překontroluje třeba po 20km tak nechtějí riskovat.
Jinak brzdy jsem koupil komplet Jurid, až na přední kotouče, ty jaksi nebyli od Jurid k sehnání, takže TRW...komplet brzdy na XV cca 4200 KČ takže super.
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Srovnání vzorku Nexen Winguard SUV (vlevo) a Nexen Winguard Sport 2
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Servis po 180tis. km dle servisního plánu ,v autorizáku...kdyby někoho zajímalo co se dělá a za kolik
byla tam navíc ještě výměna oleje v motoru a nejaká práce na brzdách (než jsem je po létě nechal vyměnit komplet), proto je tam větší hodinovka.
byla tam navíc ještě výměna oleje v motoru a nejaká práce na brzdách (než jsem je po létě nechal vyměnit komplet), proto je tam větší hodinovka.
Re: Forester SG 2004 AT + XV 2012 6M
Dneska dorazily nové letní pneu na XV, poprvé jsem si pořídil "prémiovky", tak jsem zvědavý jak budou fungovat a jak dlouho vydrží.
Teď jak se oteplilo tak jsem narychlo nasadil staré zimáky (radši sem ani nebudu psát jak staré ) které měly už jít pryč ale ještě je pár týdnů využiju, ať nehobluju zimní sadu když bývá okolo 15st.
Teď jak se oteplilo tak jsem narychlo nasadil staré zimáky (radši sem ani nebudu psát jak staré ) které měly už jít pryč ale ještě je pár týdnů využiju, ať nehobluju zimní sadu když bývá okolo 15st.