J3rryho GC8 STi
Re: J3rryho GC8 STi
Doufám, že to budeš řešit z jejich pojistky... Já nechápu, jak někoho může napadnout jít se projet autem zákazníka. To je totální demence a jediný, co z toho může vzniknout je průser jak hovado. Když jsem se pohyboval kolem servisů, tak jsem to fakt nechápal. Jezdili třeba autama zákazníků na oběd, pro díly atd.
Teda samozřejmě pokud jsi jim tu projížďku explicitně nepovolil...
Teda samozřejmě pokud jsi jim tu projížďku explicitně nepovolil...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: J3rryho GC8 STi
Rozumim, diky za vysvetleni. Na tohle jsem zapomel
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: J3rryho GC8 STi
Další potvrzení, že lidská demence je neomezená, servisák a honí auto za studena.j3rry píše: Ne, jeli se projet a dali tomu zastudena, takže zahřátí proběhlo skokově/šokově, v důsledku čehož došlo k příliš rychlému a nadměrnému zkroucení hlavy a k selhání těsnění pod hlavou...
Jak to probíhalo ? Oznámili ti to sami se sklopenýma ušima, nebo hráli mrtvé brouky a čekali, jestli si něčeho všimneš ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: J3rryho GC8 STi
Hoši já vám nevím, ale to Subaru musí být děsnej krám. Jednou za život to dostane čoud za studena a hnedka je to na vyhození .
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: J3rryho GC8 STi
Tak musis vzit v potaz ze jiny motor by se treba pri takove zatezi rozpadl, kdyz nemas 1:1 srovnani pri stejne zatezi s necim jinym tak se to spatne hodnoti. Navic muze byt konstrukcne klidne nachylnejsi.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: J3rryho GC8 STi
To je hooodně velké lhani si do kapsy, prostě to hovno vydrží. X-krát jsme Jerrymu říkali, ať tu kasičku prodá, ale nedá si říct.
A proč vůbec ocas z pneusevisu jezdí projíždět auto?! Nebo to chtěl Jerry, kvůli kontrole vyvážení?
Já už bych měl strach ten krám vůbec nastartovat...
A proč vůbec ocas z pneusevisu jezdí projíždět auto?! Nebo to chtěl Jerry, kvůli kontrole vyvážení?
Já už bych měl strach ten krám vůbec nastartovat...
Naposledy upravil(a) M.Z. dne úte dub 18, 2017 10:43 am, celkem upraveno 1 x.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: J3rryho GC8 STi
To by me taky zajimalo (proc to jeli projet) a jeste vic, jak se k tomu postavi financne ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Já nemám náladu u Imprezy tyhle věci řešit...
A prosímvás nepište tu, že je to sračka... Konečně jsem měl dobrej motor... V Zimě neviděl nic jinýho, než 4 - 6k rpm, mnohdy full gas... Prakticky furt, celou zimu, pár amatérských rally, FTN, před i po FTN Sosna, a kromě toho nespočet nočních šichet na sněhu na Vysočině. Takže dobře poskládanej motor prostě cosi vydrží...
Jebat pneuservis, až najdu svůj vysněnej job v Kanadě, tak bude prostě hořet jakási hala ve Fryčovicích, jeden pneuservis v Brně a pár dopravněfašistickým zmrdům třeba v kanclu vybouchne bomba, nebo tak... Prostě moje auto bude nakonec stejně slavný, sral to pes, jsou to jen peníze...
Co mě však do běla nasralo, byla ta "palivová" hadička na Foresterovi - už mám sepsané TO a sepsal jsem i obžalobu (vražda ve stádiu pokusu), nějakej SZ bejvalej komouš se toho už rád chytne - když Ti zdechne motor, nebo přestanou fungovat parkovačky, nebo klimatizace a servis Ti to zkurví, jde jen o peníze, i když to nasere... Ale brzdy, řízení, únik vysoce hořlavých látek, jako je benzín, to prostě není sranda a já jsem si to holt vyložil, že mě, nebo mou přítelkyni chtěl někdo prostě upálit za jízdy zaživa - je mi jasné, že to přinejlepším překvalifikují na pokus o zabití z nedbalosti, případně nějaké obecné ohrožení, nicméně počítám s tím, že i díky nově zavedeným skutkovým podstatám v rámci trestní odpovědnosti právnických osob AsisTrans stáhne ocas a veškerou škodu mi zacvaká...
A když ne, tak zase - až z týhle zkurvený republiky půjdu do píče, prostě zapálím ještě jeden servis a hotovo. Mě vznikla škoda max. pár desítek tisíc na interiéru, oni budou mít škodu pár desítek mega na krásné nové servisní budově. Mám v píči
A prosímvás nepište tu, že je to sračka... Konečně jsem měl dobrej motor... V Zimě neviděl nic jinýho, než 4 - 6k rpm, mnohdy full gas... Prakticky furt, celou zimu, pár amatérských rally, FTN, před i po FTN Sosna, a kromě toho nespočet nočních šichet na sněhu na Vysočině. Takže dobře poskládanej motor prostě cosi vydrží...
Jebat pneuservis, až najdu svůj vysněnej job v Kanadě, tak bude prostě hořet jakási hala ve Fryčovicích, jeden pneuservis v Brně a pár dopravněfašistickým zmrdům třeba v kanclu vybouchne bomba, nebo tak... Prostě moje auto bude nakonec stejně slavný, sral to pes, jsou to jen peníze...
Co mě však do běla nasralo, byla ta "palivová" hadička na Foresterovi - už mám sepsané TO a sepsal jsem i obžalobu (vražda ve stádiu pokusu), nějakej SZ bejvalej komouš se toho už rád chytne - když Ti zdechne motor, nebo přestanou fungovat parkovačky, nebo klimatizace a servis Ti to zkurví, jde jen o peníze, i když to nasere... Ale brzdy, řízení, únik vysoce hořlavých látek, jako je benzín, to prostě není sranda a já jsem si to holt vyložil, že mě, nebo mou přítelkyni chtěl někdo prostě upálit za jízdy zaživa - je mi jasné, že to přinejlepším překvalifikují na pokus o zabití z nedbalosti, případně nějaké obecné ohrožení, nicméně počítám s tím, že i díky nově zavedeným skutkovým podstatám v rámci trestní odpovědnosti právnických osob AsisTrans stáhne ocas a veškerou škodu mi zacvaká...
A když ne, tak zase - až z týhle zkurvený republiky půjdu do píče, prostě zapálím ještě jeden servis a hotovo. Mě vznikla škoda max. pár desítek tisíc na interiéru, oni budou mít škodu pár desítek mega na krásné nové servisní budově. Mám v píči
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: J3rryho GC8 STi
j3rry: Teda ty máš zase dneska náladu.
Ale vůbec se ti nedivím, když jsem si to přečetl. To je na
No hlavně že se nikomu nic nestalo a dej to rychle všechno do pořádku..., i Forejse i placku.
Ale vůbec se ti nedivím, když jsem si to přečetl. To je na
No hlavně že se nikomu nic nestalo a dej to rychle všechno do pořádku..., i Forejse i placku.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: J3rryho GC8 STi
Evidentně ne. Taky mohl být načnutej tím zimním režimem.j3rry píše:Já nemám náladu u Imprezy tyhle věci řešit...
A prosímvás nepište tu, že je to sračka... Konečně jsem měl dobrej motor... V Zimě neviděl nic jinýho, než 4 - 6k rpm, mnohdy full gas... Prakticky furt, celou zimu, pár amatérských rally, FTN, před i po FTN Sosna, a kromě toho nespočet nočních šichet na sněhu na Vysočině. Takže dobře poskládanej motor prostě cosi vydrží...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
yeti, prosímtě, nebuď kokot. Za posledních pět let jsem v autech nechal dvě mega jen na provozních nákladech, konkrétně fouklých těsnění mám za sebou asi pět. Poznám, když mi někdo vrátí auto s fouklým těsněním pod hlavou, zvlášť, když jsem předtím týden stál, protože jsem čekal, než seženu někoho, kdo mi z Ovy doveze letní gumy (díky Rendolfe!) - poslední zimní jízda s Imprezou skončila dvojdefektem v Brně. To bylo auto ještě v pořádku. Pak jsem ho odvezl do pneuservisu s tím, že druhý den si ho vyzvednu přezutý. Taky že jsem si ho vyzvednul. S fouklým těsněním pod hlavou. Neserte mě!
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: J3rryho GC8 STi
j3rry :koukam,ze jsi rozpalenej do bela,ale to te chapu,ja bych teda taky silel.Rozumim ti,ale co dalj3rry píše:yeti, prosímtě, nebuď kokot. Za posledních pět let jsem v autech nechal dvě mega jen na provozních nákladech, konkrétně fouklých těsnění mám za sebou asi pět. Poznám, když mi někdo vrátí auto s fouklým těsněním pod hlavou, zvlášť, když jsem předtím týden stál, protože jsem čekal, než seženu někoho, kdo mi z Ovy doveze letní gumy (díky Rendolfe!) - poslední zimní jízda s Imprezou skončila dvojdefektem v Brně. To bylo auto ještě v pořádku. Pak jsem ho odvezl do pneuservisu s tím, že druhý den si ho vyzvednu přezutý. Taky že jsem si ho vyzvednul. S fouklým těsněním pod …
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: J3rryho GC8 STi
Tvl ted sem nasel toto tema a precetl ho cely na jeden zatah... neskutecny.
To auto je mi nejaky povedomy, j3rry nestal si v zime v kampusu v podzemnich garazich?
To auto je mi nejaky povedomy, j3rry nestal si v zime v kampusu v podzemnich garazich?
US OTB 03 2.5 AT
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Jj, obcas jsem se svezl do prace na ranni, nebo nocni...
Sent from my SM-J320F using Tapatalk
Sent from my SM-J320F using Tapatalk
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.