J3rryho GC8 STi
Re: J3rryho GC8 STi
Já nebudu hodnotit Jerryho případ, nicméně k Embertovi už nějaký ten pátek jezdím servisovat a nemůžu na něj říct křivého slova. Ke mě byl vždy maximálně ochotný a vstřícný, nikdy jsem neměl problém že by něco opravil špatně (ba naopak - řešil i zdrbané opravy od jiných) takže nemám zatím důvod měnit servis.
Nicméně po zkušenostech bych doporučoval u větší opravy si nechat vystavit doklad (a to v jakémkoliv servise) já to třeba při opravě mého motoru neudělal (motor opravoval jiný servisák který to neudělal moc dobře a právě p. Ebert mi to po něm dodělával)....
Nicméně po zkušenostech bych doporučoval u větší opravy si nechat vystavit doklad (a to v jakémkoliv servise) já to třeba při opravě mého motoru neudělal (motor opravoval jiný servisák který to neudělal moc dobře a právě p. Ebert mi to po něm dodělával)....
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
- MISTRI3
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 849
- Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
- Jméno a příjmení: Dominik Tomík
- Bydliště: Horní Tošanovice
Re: J3rryho GC8 STi
Já taky nebudu řešit Tomášův případ, vím o něm prd. Ale k Embertovi jsem vozil auta a nemůžu říct jediného špatného slova, servis udělal vždy rychle a pořádně. offtopic
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Re: J3rryho GC8 STi
Mám stejně dobrou zkušenost jako garmont s mistri3.
Subaru Legacy BH 2.0 92kW MT kombi 1999
Subaru Forester SH 2.0 110kW MT 2012
Subaru Outback BR 2,5 127kW CVT 2014
Subaru Forester SH 2.0 110kW MT 2012
Subaru Outback BR 2,5 127kW CVT 2014
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Ještě krátce ke kvalifikovanosti čuráků z Fryčovic: Uložení na výfukové vačce na levé hlavě bylo špatně. Druhé a třetí bylo přehozeno... Nemám teď čas reagovat na všecko, toliko ventilovat svůj hněv. O víkendu sepíšu reakce na zbytek PR sraček doposud spokojených zákazníků těch naprostých amatérů... Taky jsem se počítal mezi Vás. Pro nyní Vám držím palce Peace...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: J3rryho GC8 STi
j3rry: Uplne chapu Tvoji nastvanost. Nejhorsi je ta bezmoc... To vedomi, ze s tim nejde nic udelat. Tak az das auto jinde dohromady tak at maka!!!!
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
K předchozímu ještě uvedu to, že jsem to napsal v návalu vzteku přímo ze servisu, kde jsem si s klukama dal regulérní 9h+ šichtu, kdy jsme po kontrole a zevrubném vyčištění motoru na blok použili moje již připravené, SROVNANÉ a VYLEŠTĚNÉ hlavy, závodní MLS těsnění cometic, silnější olejovou pumpu ze STi 2.5 a skončili jsme tím, že jsme si připravili na zítřek instalaci rozvodů. Po patnácti minutách práce jsem pochopil, že u Waltra jsem žil tak trochu v iluzi o tom, jakým způsobem má ke své práci mechanik, nedejbože MOTORÁŘ* (kterým Embert prostě není) přistupovat.
*V rámci objektivity odvolávám TOLIKO a POUZE obvinění, že tam Fryčovice dali špatný typ těsnění při první opravě. I poslední iterace foukaných EJ20G od výroby vskutku měly klingeritová těsnění pod hlavami. Tím však není dotčen zbytek bordelu, kterého se Embert/kdokoliv, kdo mi ten motor prasil, dopustil(i). Objektivní skutkový stav věci je však i bez ohledu na to takový, že to klingeritové bláto NIKDO do turbíny při G.O. nedá, pokud mu vskutku záleží na tom, aby to fungovalo... Ale ano, Waltr tam vskutku dal "správné" těsnění, rozumějte OEM, tedy "to od výroby"...
Dále bych znovu zdůraznil, že tři a půl roku jsem byl také nadmíru spokojen. Takže těm, kteří se tady Emberta zastávají z celého srdce přeju jedinou věc - aby se Vám průser, jaký způsobil mě, zkrátka vyhnul a to pokudmožno oklikou, ideálně přes sibiř, nebo tak něco...
Zítra pokračujeme nasazením rozvodů a motor půjde do auta. Držte palce - snad mi ten spodek tentokrát chvíli vydrží - no, kdyby ne, tak se do toho prostě za měsíc naskládají komplet vykovaný vnitřnosti - večer se pokusím zase podat report. Podrobnější rozbor toho, co bylo špatně na opravách ve Fryčovicích dle mého předchozího příspěvku tím není dotčeno...
No, a kdyby to frčelo v cajku, tak mám motor do foroty, ale především to znamená, že se pro mě otevírá možnost dostavit se aspoň na otočku na Severku. A třeba osobně všem kteří mají pochybnosti o absenci zavinění Emberta ve věci mého dvakrát dokurveného motoru vysvětlit, proč jsem si skálopevně jistý, že obě opravy byly mizerné... K čemuž dříve nebo později dojde tajakotak, ale nepředbíhejme, a držte mi palce, ať zítřek proběhne bez komplikací...
*V rámci objektivity odvolávám TOLIKO a POUZE obvinění, že tam Fryčovice dali špatný typ těsnění při první opravě. I poslední iterace foukaných EJ20G od výroby vskutku měly klingeritová těsnění pod hlavami. Tím však není dotčen zbytek bordelu, kterého se Embert/kdokoliv, kdo mi ten motor prasil, dopustil(i). Objektivní skutkový stav věci je však i bez ohledu na to takový, že to klingeritové bláto NIKDO do turbíny při G.O. nedá, pokud mu vskutku záleží na tom, aby to fungovalo... Ale ano, Waltr tam vskutku dal "správné" těsnění, rozumějte OEM, tedy "to od výroby"...
Dále bych znovu zdůraznil, že tři a půl roku jsem byl také nadmíru spokojen. Takže těm, kteří se tady Emberta zastávají z celého srdce přeju jedinou věc - aby se Vám průser, jaký způsobil mě, zkrátka vyhnul a to pokudmožno oklikou, ideálně přes sibiř, nebo tak něco...
Zítra pokračujeme nasazením rozvodů a motor půjde do auta. Držte palce - snad mi ten spodek tentokrát chvíli vydrží - no, kdyby ne, tak se do toho prostě za měsíc naskládají komplet vykovaný vnitřnosti - večer se pokusím zase podat report. Podrobnější rozbor toho, co bylo špatně na opravách ve Fryčovicích dle mého předchozího příspěvku tím není dotčeno...
No, a kdyby to frčelo v cajku, tak mám motor do foroty, ale především to znamená, že se pro mě otevírá možnost dostavit se aspoň na otočku na Severku. A třeba osobně všem kteří mají pochybnosti o absenci zavinění Emberta ve věci mého dvakrát dokurveného motoru vysvětlit, proč jsem si skálopevně jistý, že obě opravy byly mizerné... K čemuž dříve nebo později dojde tajakotak, ale nepředbíhejme, a držte mi palce, ať zítřek proběhne bez komplikací...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: J3rryho GC8 STi
IMHO na spokojenost kazdeho se servisem hodne zalezi, co se vlastne dela a jak to maji nacvicene. Rutinni servis je o peclivosti, tam je malokdy treba neco vymyslet a tim clovek resi jestli to uplne nezmrvi a jsou-li ochotni. A jakmile se zacne hrabat do motoru zpusobem jako musel projit Jerry, tak uz tech lidi co to v republice zvladnou je jen par. Totez prevodovka. Me na 86 rozebirali prevodovku i diferencial a kazdy delala jina firma. Ciste proto, ze jinak servis co mam v oblibe na ferovku rekl, ze to co chci neumi a ze to z auta vyndaji a odvezou kam je potreba, ale delat nebudou.
Jinak obecne mi prijde spatne rozdil ceny na fakture a v realite. Jednak se odrbe stat, coz se tak nejak bere jako ok, ale hlavne z duvodu jako se ti stalo je pak fakticka vymahatelnost dost slozita. Ono to jde blbe i kdyz ma clovek skutecnou fakturu.
Jinak obecne mi prijde spatne rozdil ceny na fakture a v realite. Jednak se odrbe stat, coz se tak nejak bere jako ok, ale hlavne z duvodu jako se ti stalo je pak fakticka vymahatelnost dost slozita. Ono to jde blbe i kdyz ma clovek skutecnou fakturu.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
V zásadě tady vidím obrovskou chybu na své straně... Sice s "odrbáváním státu" v zásadě souhlasit nebudu, nicméně z hlediska vymahatelnosti škod je to samozřejmě jen a pouze moje kravina... No, drahé poučení, ale má to i svá nesporná pozitiva - podobnou kravinu už nikdy neudělámcatana píše:Jinak obecne mi prijde spatne rozdil ceny na fakture a v realite. Jednak se odrbe stat, coz se tak nejak bere jako ok, ale hlavne z duvodu jako se ti stalo je pak fakticka vymahatelnost dost slozita. Ono to jde blbe i kdyz ma clovek skutecnou fakturu.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: J3rryho GC8 STi
j3rry: já už jsem sem nechtěl psát, ale jsi si opravdu jistý, že to není čipnutý? Sám jsi došel k závěru, že to těsnění, který bylo podle tebe původcem problémů a nemělo tam být, bylo originál a mají ho tam ty motory z výroby. Ptal bych se asi proč se propálily rychle po sobě dvě originální těsnění. A upřímně, bez urážky, nevěřím že by Waltr nasadil obráceně ojnici nebo vačku. A kdyby, tak se to pozná hned po nastartování.
Co se týče faktury, tak to tu už zaznělo.
Co se týče faktury, tak to tu už zaznělo.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: J3rryho GC8 STi
To, co píše Catana, je úplně normální přístup, prostě jsem nějak odborně vybavenej, ať už vybavením nebo znalostma a vše ostatní outsourcuju někomu, kdo se na to specializuje. To je, mi přijde, taková česká specialita, že se dost často "řemeslník" snaží vyřešit všechno sám. Outsourcovat přeci není žádná ostuda. Ale holt zisk pak není tak velký, protože musím zaplatit i zisk někoho dalšího...možná proto se to děje.
A to nemyslím teď na žádný konkrétní autoservis ani nikoho jinýho. Prostě obecně, vyplývá to z mých zkušeností.
A to nemyslím teď na žádný konkrétní autoservis ani nikoho jinýho. Prostě obecně, vyplývá to z mých zkušeností.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Ne, nebylo to načipovaný. Staré GC8 můžeš tak maximálně reflashnout. A to ještě riskuješ, že Ti zamrzne jednotka. Tvoje argumentace mi připomíná svou věcnou kvalitou dopravněsprávní úředníky...yeti píše:j3rry: já už jsem sem nechtěl psát, ale jsi si opravdu jistý, že to není čipnutý? Sám jsi došel k závěru, že to těsnění, který bylo podle tebe původcem problémů a nemělo tam být, bylo originál a mají ho tam ty motory z výroby. Ptal bych se asi proč se propálily rychle po sobě dvě originální těsnění. A upřímně, bez urážky, nevěřím že by Waltr nasadil obráceně ojnici nebo vačku. A kdyby, tak se to pozná hned po nastartování.
Co se týče faktury, tak to tu už zaznělo.
Jinak - cukání DEFINITIVNĚ vyřešeno. Walter neuměl přijít na to, že byla blbě zapojená mj. i regulace tlaku paliva, turbotimer (který fungoval i jako boost control, na což jsem Waltra výslovně upozorňoval, že to je jedna z možností. Přesto to neuměl vyřešit), podrobnosti a technikalitky dodám po podrobnějším brífinku od motoráře. Tedy pardon, MOTORÁŘE
Auto jezdí, motor běží krásně hladce, tak snad mi to nějakou dobu vydrží. Do té doby nasbírám zbytek kovaných vniřností, ať se to tam pak kdyžtak naskládá a pak co se týče výkonu - closed deck = "sky's the limit" :811:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: J3rryho GC8 STi
Nemáš tak úplně pravdu, ano dají se reflešnout, tam hrozí zamrznutí a trvalé poškození bez možnosti opravy. Ale jde to i jinak, bez poškození. Já GC8 MY92 až MY96 upravuju, načipoval jsem už pár RAček, STi, GT i WRX. Umím i dvě mapy do jednotky.j3rry píše:Staré GC8 můžeš tak maximálně reflashnout. A to ještě riskuješ, že Ti zamrzne jednotka.
EDIT: a jsem rád, že auto už funguje :826: BTW: při jakým tlaku auto cukalo a kolik tlačí teď?
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: J3rryho GC8 STi
1,4 před a potom fuelcut, potom 0,9-1,1.PetrC píše:
Nemáš tak úplně pravdu, ano dají se reflešnout, tam hrozí zamrznutí a trvalé poškození bez možnosti opravy. Ale jde to i jinak, bez poškození. Já GC8 MY92 až MY96 upravuju, načipoval jsem už pár RAček, STi, GT i WRX. Umím i dvě mapy do jednotky.
EDIT: a jsem rád, že auto už funguje BTW: při jakým tlaku auto cukalo a kolik tlačí teď?
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Re: J3rryho GC8 STi
Stará 4slotová jednotka co se dávala do imprez 92-96 nejde nijak flashovat, páč tam není žádná paměť, která by se dala přehrávat (rom).
Nicméně čipovat to jde, ale musí se tam přidat paměť (eprom).
Nicméně čipovat to jde, ale musí se tam přidat paměť (eprom).
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: J3rryho GC8 STi
Díky Richie,
hmm 1.4 Bar už je moc, nevím jak přesně funguje boost controler, jestli oblbuje jednotku a se zvýšeným tlakem je posunutý i fuelcut? Jestli jo tak chápu, že to 6K ECU pustila i přesto, že má nastavený fuelcut 1.10 Bar (15.96psi). Jinak bezpečný tlak pro motor je do 1.3 Bar, já mám v jednotce nastavený fuelcut 1.25 Bar a funguju tak už 3 roky.
hmm 1.4 Bar už je moc, nevím jak přesně funguje boost controler, jestli oblbuje jednotku a se zvýšeným tlakem je posunutý i fuelcut? Jestli jo tak chápu, že to 6K ECU pustila i přesto, že má nastavený fuelcut 1.10 Bar (15.96psi). Jinak bezpečný tlak pro motor je do 1.3 Bar, já mám v jednotce nastavený fuelcut 1.25 Bar a funguju tak už 3 roky.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]