J3rryho GC8 STi
Napsal: sob úno 21, 2015 10:38 pm
Auto jsem přivezl minulý týden ve středu, oproti původně plánovanému úterku, protože pánové z Pneu Řevničov se na mě vykašlali a neposlali mi pár gum, které jsem potřeboval, abych mohl aspoň jakž takž legálně dojet s tím, že jsem aspoň pár pneu potřeboval kvůli stejnému rozměru a typu pneu na obou nápravách. Takže minulý týden v úterý proběhla koupě a přehlášení, byla to bleskurychlá akce, pán prodávající byl velmi dobře připraven. Palec hore.
Cestou pro pneumatiky asi 20km od Olomouce v úterý večer jsem zjistil, že mi zřejmě prokluzuje spojka, ve středu v 0700 přezutí, cestou z Olomouce do Fryčovic za panem Embertem se ukázalo, že spojka prokluzuje v podstatě od trojky a od nafouknutí turba výše.
Servis byl hotový minulý týden v pátek (rozvody, náplně, svíčky, gufero na klice, spojka a další kravinky), s tím, že mi kluci řekli, že na to, aby vyřešili občasné cuknutí při sepnutí turba by bylo třeba více času, tak jsem jel pro Richieho do JS Racing ukázat autí a hodit ho domů, jenže tam se zjistilo, že mi auto někudy uchcává nemrzku ve velkém, takže se na to briskně hned mrknuli a zjistilo se, že původní chladič (který mi stejně pan Embert tak jako tak doporučil při příští návštěvě vyměnit) měl prasklinu, takže se to zavařilo/zalepilo, a pak to bouchlo znova. Richie mi brilantně do úterka pořešil chladič nový, další palec hore. Jenže mezitím se zjistilo, že občas vynechává i jeden válec a že jedna ze svíček (těch nových, samozřejmě) nejde vyndat, tak jsem to na tři válce zavezl zpátky do Fryčovic k panu Embertovi... Snad to nebude nic vážného, no... Všecko ostatní už je pořešené, i když do budoucna mě čekají ještě přinejmenším nějaké ty silentbloky a taky si budu muset sehnat EUDM zrcátka, páč přestavba od předchozího majitele nechala ty původní JDM, které sice fungoujou dobře, ale nejdou mi nastavit tak, jak jsem ideálně zvyklý...
Jinak je to druhá verze jedničkového STi a z toho kousku co to fungovalo skoro ideálně z Fryčovic do Ovy jsem byl nadšený, bohužel to i s chlubící návštěvou u našich a následnou cílenou zajížďkou za účelem se konečně taky trochu projet dělalo jen asi 60km, celkově jsem najel asi 200km. S nákupní cenou + servisem to tedy zatím dělá náklady na 1km ve výši á 1000kč, což není až zas tak vzdálené echtovnímu závoďáku ::-DDD:
Jediné foto po koupi mi pořídil kámoš, co mě minulý týden v pátek do servisu hodil.
Jak budu vědět další info, ihned se podělím, i přesto, že nakonec pokračuju v nákupu pleček a postupným dáváním jich do kupy mám však velkou radost, že je to konečně doma a že ten nejzákladnější nutný servis už mám za sebou a samozřejmě se hrozně moc těším, až budu konečně plně funkční!
Cestou pro pneumatiky asi 20km od Olomouce v úterý večer jsem zjistil, že mi zřejmě prokluzuje spojka, ve středu v 0700 přezutí, cestou z Olomouce do Fryčovic za panem Embertem se ukázalo, že spojka prokluzuje v podstatě od trojky a od nafouknutí turba výše.
Servis byl hotový minulý týden v pátek (rozvody, náplně, svíčky, gufero na klice, spojka a další kravinky), s tím, že mi kluci řekli, že na to, aby vyřešili občasné cuknutí při sepnutí turba by bylo třeba více času, tak jsem jel pro Richieho do JS Racing ukázat autí a hodit ho domů, jenže tam se zjistilo, že mi auto někudy uchcává nemrzku ve velkém, takže se na to briskně hned mrknuli a zjistilo se, že původní chladič (který mi stejně pan Embert tak jako tak doporučil při příští návštěvě vyměnit) měl prasklinu, takže se to zavařilo/zalepilo, a pak to bouchlo znova. Richie mi brilantně do úterka pořešil chladič nový, další palec hore. Jenže mezitím se zjistilo, že občas vynechává i jeden válec a že jedna ze svíček (těch nových, samozřejmě) nejde vyndat, tak jsem to na tři válce zavezl zpátky do Fryčovic k panu Embertovi... Snad to nebude nic vážného, no... Všecko ostatní už je pořešené, i když do budoucna mě čekají ještě přinejmenším nějaké ty silentbloky a taky si budu muset sehnat EUDM zrcátka, páč přestavba od předchozího majitele nechala ty původní JDM, které sice fungoujou dobře, ale nejdou mi nastavit tak, jak jsem ideálně zvyklý...
Jinak je to druhá verze jedničkového STi a z toho kousku co to fungovalo skoro ideálně z Fryčovic do Ovy jsem byl nadšený, bohužel to i s chlubící návštěvou u našich a následnou cílenou zajížďkou za účelem se konečně taky trochu projet dělalo jen asi 60km, celkově jsem najel asi 200km. S nákupní cenou + servisem to tedy zatím dělá náklady na 1km ve výši á 1000kč, což není až zas tak vzdálené echtovnímu závoďáku ::-DDD:
Jediné foto po koupi mi pořídil kámoš, co mě minulý týden v pátek do servisu hodil.
Jak budu vědět další info, ihned se podělím, i přesto, že nakonec pokračuju v nákupu pleček a postupným dáváním jich do kupy mám však velkou radost, že je to konečně doma a že ten nejzákladnější nutný servis už mám za sebou a samozřejmě se hrozně moc těším, až budu konečně plně funkční!