J3rryho GC8 STi

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18809
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od hamoun »

hamoun píše:a pak se muzem divit, ze vsichni prodavaji WRX, GT apod ... :D
to bylo na ten vysmaty ksicht na miste spolujezdce ::-DD:
vypada fakt skvele .. at to klapne a zas jezdi ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Takže tentokrát jsem jezdil od čtvrtku do neděle... V neděli večer kousek od Campusu při návratu domů bílý dým zpod kapoty, teplota chladicí kapaliny přesně uprostřed, tak jsem zastavil u Campusu, chvíli počkal a otevřel víko od chladící kapaliny - šlem, olej v tom. Zkontroluju za chvíli i olej, je ho sice dost, asi v půlce mezi minimem a maximem, ale je ho méně, než když jsem ho kontroloval kdykoliv během těch pár dní. A samozřejmě je šedý a divně smrdí - emulze. Takže mi zase fouklo těsnění pod hlavou, i když tentokrát, protože už je kovové, tak se to naštěstí nestihlo přehřát, jako posledně...

Hlavy byly srovnány a tlakouvé zkoušky proběhly úspěšně, srovnán byl i blok. A vlastně se dělaly i šály na klice, protože minule se to díky tomu, jak fatálně selhaly obě těsnění zaráz, nejen přehřálo, ale i přidřelo na klice, páč emulze...

Takže teď už fakt nevím co... Těsnění je kovové, hlavy i blok srovnané, tlaková zkouška ok. Kde je zakopaný pes? Co všecko to může ještě způsobovat? Napadá mě přicpaná hadice, nebo chladicí kanálek, nebo detonační spalování (?) ale tankoval jsem jen prémiová paliva (natankoval jsem jednu nádrž Vervy 100 a asi dvě nádrže OMV MaxxMotion 100)... Nemáte někdo ještě nějaké nápady? To už je třetí havárie těsnění pod hlavou (s fouklým těsněním jsem ho koupil, pak to duplo podruhé a teď zas), to přece není normální, aby těsnění pod hlavou nevydrželo ani 1000km... :686:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od M a r c e l »

mas s tim pekelnou smulu, drzim palce,at to konecne nejak zdarne vyresis...

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Díky! Snad se podaří přijít, na to, co to je...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od catana »

:670: Uff, no to je nevesely. Snad se aspon servis pochlapi a bude to resit v ramci zaruky sve prace.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od Slavek_xxx »

To je teda srani se starou vranou. Ja to mam podobny s motorkou, ale tam jsem si ho menil sam a cena i se srovnanim hlavy byla radove jina nez u tebe - 2200Kc.
Podle toho co pises musi byt praskla hlava nebo blok.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od romull »

j3rry: tlakovali i samotné hlavy před montáží, jestli není někde prasklá? Takovouhle pakárnu mi onehdá připravil turbodehet, rovnalo se kde co, měnilo se těsnění pod hlavou a nakonec z toho vylezla prasklá hlava :839:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Slavek_xxx píše: praskla hlava nebo blok.
Spíš asi hlava, i když ty tlakovou zkouškou prošly, blok je nakonec fakt closed deck, ten by teoreticky prasknout neměl...
romull píše:j3rry: tlakovali i samotné hlavy před montáží, jestli není někde prasklá? Takovouhle pakárnu mi onehdá připravil turbodehet, rovnalo se kde co, měnilo se těsnění pod hlavou a nakonec z toho vylezla prasklá hlava
No, teoreticky může ta hlava být prasklá, ale když jsem se na to ptal, tak mi kluci řekli, že by prasklá být neměla, páč byla zarovnaná a tlaková zkouška v pořádku... fakt nevím... :655:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od romull »

No, teoreticky může ta hlava být prasklá, ale když jsem se na to ptal, tak mi kluci řekli, že by prasklá být neměla, páč byla zarovnaná a tlaková zkouška v pořádku... fakt nevím... :655:[/quote]

......zkus se jich zeptat, jak ji tlakovali. My jsme toho na manometru moc neviděli, ale stačilo dát ji do vody, fouknout do ní 6 atm a bublinky už ve vodě tancovali, a to celkem slušně :839: . Co to udělá potom až se to všechno zahřeje si ani nedovedu představit. Zkroucená moc nebyla, ale byla prasklá na dvou místech.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Oukej, díky!
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
alesgsxr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od alesgsxr »

je dobré při tlakování hlavy ji ohřát nejlépe na provozní pokud to je možné , hodněkrát se stalo že zastudena držela zatepla se prasklina projevila :839:

jinak co turbo chlazené vodou a mazané olejem nejaká prasklinka a jeto jak kdiž těsnění nabo hlava olej ve vodě nebo voda v oleji a tlakování už jsem to zažil proto o tom píši :6066:
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Tak jsem si konečně našel chvíli a přidávám pár fotek z prvního dne ježdění s Imprezou a dvě fotečky z víkendu před měsícem, když se mi to podělalo naposledy... Minulý víkend jsem auto konečně odtáhl do servisu, tak se zatím pokochejte, první várka fotek:
Přílohy
11053855_10204885720204584_3655121230495475295_o.jpg
11119678_10204885717364513_9209075929303125764_o.jpg
Cestou k záchraně Rapida ve stráni jsme potkali i tuhle krásnou Tatrovku :)
Cestou k záchraně Rapida ve stráni jsme potkali i tuhle krásnou Tatrovku :)
11224499_10204885715404464_1219645215207031740_o.jpg
Vyprošťovací práce in progress :D
Vyprošťovací práce in progress :D
Zátiší s koncernem ve stráni :D
Zátiší s koncernem ve stráni :D
11698896_10204885717564518_1240705213794329530_o.jpg
Už je skoro venku! :D
Už je skoro venku! :D
11709781_10204885714564443_2334077042296453892_o.jpg
11713896_10204885714164433_1588994625740724156_o.jpg
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

druhá várka fotek:
Přílohy
11728861_10204885720364588_4600068103110707558_o.jpg
Náměstí republiky v Olomouci a dočasně šťastný řidič s hrdým &quot;Subaru or Nothing&quot; trikem na hrudi :D
Náměstí republiky v Olomouci a dočasně šťastný řidič s hrdým "Subaru or Nothing" trikem na hrudi :D
Praktičnost křídla jsem objevil již po několika hodinách :D
Praktičnost křídla jsem objevil již po několika hodinách :D
11741216_10204885720924602_9174736962635802805_o.jpg
Praskli jsme několik tažných lan...
Praskli jsme několik tažných lan...
Momentka z pod Vírské přehrady...
Momentka z pod Vírské přehrady...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11863
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od Traveller »

Hezký to máš, Tomáši. :supeer: :supeer: :supeer: Už to jen rozpohybovat a jezdit. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Hlava ani blok nesrovnané, válce nepřehonované, staré šrouby, atd. (asi milión dalších věcí, které jsem právě zjistil, po telefonu se servisem - JS Racing tentokrát). 7 měsíců času a 40k peněz v PÍČI! Sorry, že jsem sprostej, ale jsem fu-PYČO-ri-KURVA-ous. Jsem víceméně rozhodnutý pro kompet generálku, do konce týdne podám podrobné info, přeju dobrou noc :)
Přílohy
Těsnění pod hlavy - plech se na rozdíl od klingeritu neohnul, ale také nepřiléhal...
Těsnění pod hlavy - plech se na rozdíl od klingeritu neohnul, ale také nepřiléhal...
11883867_1484283805215285_86033596891179351_o.jpg
...tady jde vidět, jak.
...tady jde vidět, jak.
11885780_1484283685215297_1400100681097585279_o.jpg
Zlatá barva na površích válců naznačuje přehřátí - toto se stalo v červnu, když mi to bouchlo poprvé - ergo to nebylo přehonováno, jak mi bylo tvrzeno... Nadto jak chcete vyndat píst z válce, když jsou na kraji zbytky karbonových usazenin? Něco tady KURVADOPÍČEFIX nesedí!!!
Zlatá barva na površích válců naznačuje přehřátí - toto se stalo v červnu, když mi to bouchlo poprvé - ergo to nebylo přehonováno, jak mi bylo tvrzeno... Nadto jak chcete vyndat píst z válce, když jsou na kraji zbytky karbonových usazenin? Něco tady KURVADOPÍČEFIX nesedí!!!
druhá strana...
druhá strana...
11895084_1484283778548621_3060295818610047551_o.jpg
11950446_1484283795215286_3778854268961359866_o.jpg
Naposledy upravil(a) j3rry dne pát bře 11, 2016 8:22 am, celkem upraveno 1 x.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“