J3rryho GC8 STi

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od Mareka »

Bylo by možné získat od Emberta oficiální vyjádření/reakci a zveřejnit to?
Vždy říkám, že chybu může udělat každý, ale je třeba dát mu zpětnou vazbu o mé nespokojenosti (prostě komunikovat, aby obě strany měly nějaké poučení do budoucna).
Myslím že by taková reakce byla důležitá pro všechny (a zejména pro místní členy co k Embertovi jezdí)

Pozn: já servisuju jinde, ale i můj mechanik dělá chyby (a taky vím, že Embert si do něj kvůli tomu občas "rýpne").
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od yeti »

No, pánové, já teda nevím. Samozřejmě nevím o tom nic, potažmo jen to, co jsem si tu rychle pročetl, ale nelíbí se, když tu najednou všichni ti, co Emberta vychvalovali, na něj plivou, potažmo se ho nezastanou.
Nevíme o tom nic, jen to co napsal J3rry. Já jsem do Fryčovic začal jezdit teprve loni a jsem spokojenej, zanedlouho tam pojedu zase.
Je třeba si uvědomit, že šlo o starý auto a navíc atraktivní typ pro různý tunery. Víme všichni prd o tom, co se s tím autem dělo a co mělo za sebou před tím, než ho koupil J3rry.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od M a r c e l »

tak si to přečti ještě jednou a pomalu a pořádně... řeší se tu co mělo být, bylo špatně, nebo vůbec, provedeno nejmenovaným někým, to jen tak na okraj...

osobně firmu pana Emberta neznám, znám lidi co ho chválí, nejeden, i lidi co na něj nadávají, taky nejeden, ale tak to bude vždycky... tudíž já soudy vynášet nebudu...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
vrtasp
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1193
Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
Bydliště: Kyšice okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od vrtasp »

Všude je něco bohužel :-( ale Emberta znám jen v dobrém tak nevím. Jen chci říct, že nikdo není z nás neomylnej.
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od M a r c e l »

přesně tak Petře, například tebe odsoudím ájncváj B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
vrtasp
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1193
Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
Bydliště: Kyšice okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od vrtasp »

J.j to víš darebaka poznáš hned B-)
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od draconis »

Samozřejmě, nikdo není neomylný. Chyby děláme všichni, rozdíl je ale v tom, jak se k tomu pak člověk postaví.

Já taky nesoudím, když o tom nic nevím nevím. Ani se mě to netýká, protože FM mám fakt z ruky, tak pokud mě zase Forejs nenechá někde napůl cesty, servisovat tam nebudu... :-)
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Mareka píše:Bylo by možné získat od Emberta oficiální vyjádření/reakci a zveřejnit to?
Už jsem ho tu zveřejnil dvakrát. Oficiální stanovisko je, že to není jeho chyba. Oficiálně mi to řekl poté, co mi to domrdali podruhé - tváří v tvář opalu, který zůstal na hlavě i poté, co mi to dorbali poprvé (hlavu se mnou z JS vezl MegaSchiza, byl u toho, myslím že rád potvrdí) mi tvrdil, že hlavy byly srovnány. Tak nevím, jestli je kokot, nebo co, ale asi když dojebu motor jednou, tak aspoň podruhé dám srovnat hlavy. Neexistuje, aby Ti po srovnání hlav zůstal opal na hlavě od těsnění, které tam dali, když to dojebali poprvé. Samozřejmě jsme hlavy zavezli zpátky do JS, tam mi Jára nasraně dal kus nějakého superjemného šmirglu a bez aplikace jakéhokoliv tlaku udělal jeden tah. Guess what? Hliník. Tak mi kurva řekněte někdo jak mohly ty hlavy být do píče srovnány asi ne? Doprdele, když dojebu někomu motor jednou, a zůstane na hlavě po fatálním selhání těsnění pod hlavou na té hlavě opal, tak když to záručně opravuji, tak dám alespoň tu hlavu srovnat - těžko mohla být ta hlava srovnaná, když tam i po druhé "opravě" byl stále ještě opal po prvním selhaném těsnění. Které bylo klingeritové, což nemá v STi co dělat. To samé bláto místo kovaných ložisek, které to auto má mít sériově. Zajeď se zeptat do JS racing, co všecko tam bylo špatně, nebo si přečti POZORNĚ celé vlákno znovu.

Embert u mě skončil. Buď je to zmrd, a nebo mu moje pravidelná návštěvnost nevoněla. Nevím, nezajímá mě to, neřeším, prostě tak jak jsem mu dělal tři roky zadara dobrou reklamu, tak mu teď budu dělat zadara i reklamu blbou, každému dle zásluh :4690:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

yeti píše:Nevíme o tom nic, jen to co napsal J3rry. Já jsem do Fryčovic začal jezdit teprve loni a jsem spokojenej, zanedlouho tam pojedu zase.
Je třeba si uvědomit, že šlo o starý auto a navíc atraktivní typ pro různý tunery. Víme všichni prd o tom, co se s tím autem dělo a co mělo za sebou před tím, než ho koupil J3rry.
Auto mělo KO motor (tedy přesněji ne KO jako KO, ale byla údajně koroze vložek válců - auto bylo dotaženo z JPN do ČR, přestavěno na LHD a čtyři roky stálo, tolik k tomu, co s autem bylo předtím). ALE s tím jsem dřív nebo později počítal, protože jsem ho koupil levně. S čím jsem nepočítal, bylo to, že nejenže Embert nebyl schopný správně diagnostikovat všechno, co bylo špatně (zásadně řešil jen následky, nikoliv příčinu a to ještě k tomu blbě), ale ještě k tomu ten motor dvakrát dojebal. On, nebo některý z jeho nohsledů, nezajímá mě to. Prostě ten přístup - škoda, že jsem tehdy o dané problematice nevěděl, co vím dneska - protože bych mu asi na jeho "není moje chyba" zřejmě vzhledem k tomu opalu ještě po první dodrbané opravě asi jednu vrazil...
Naposledy upravil(a) j3rry dne sob bře 12, 2016 1:40 pm, celkem upraveno 1 x.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

Jinak celá historie je tu. Tak, jak to probíhalo od začátku... Včetně toho, že sotva jsem to koupil, tak jsem řešil motor. BOTTOM LINE: Kdyby Embert nebyl kokot, jezdil jsem už před rokem. Tečka.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 60#p191272

Toto byl stav věcí po druhé zmrdané opravě, konkrétně poté, co se to v JS Racing rozebralo:

První obrázek nahoře:

Těsnění v horní řadě uprostřed. Všimněte si jak to vyfouklo do tvaru vejce. Tak to je těsnění, které tam dali, když to "opravovali" poprvé.

Dvojice těsnění dole je to, co tam dali, když to opravovali podruhé. Podruhé těsnění nefoukla, nicméně na fotkách je ukazováno na to, že si nesedlo. Protože nebyly správně srovnány hlavy. Podruhé nedošlo k selhání těsnění pod hlavou, ale někde to netěsnilo, protože vznikla emulze, která to přidřela na spodku. Uvolněná hadice s chladicí kapalinou, která potřísnila na provozní teplotu zahřátý blok zvenčí, což způsobilo páru a mou paniku, nakonec situaci zachránila před dříve či později nevyhnutelným. Proto jsem ve vlákně narážel a né jednou na laxnost Emberta při kontrole těsnosti těchhle věcí. A nezlobte se na mě, ale mechanik, který vám (resp. Járovi z JS Racing do telefonu, byli jsme s MegaSchizou u toho, když jsem mu ho dal k telefonu přímo nad důkazem v podobě té hlavy po sundání) u dvacet let starého auta řekne, že "přece nebude kontrolovat všecky hadice", tak to je kokot a né mechanik.

Jedeme dál, fotka šestá od vrchu. Vidíte ten opal? Pokud jste trochu schopní ve Photoshopu, tak si vyřežte to těsnění, co zmiňuju v úvodu příspěvku, adekvátně zvětšete, otočte, "narovnejte" (vozil jsem to v kufru a všem ukazoval, jak to bylo propálené, tak se to trochu zkrabatilo) a přiložte k hlavě. Bude nimlich sedět. Na tohle mi Embert odpovídal krčením ramen, neuměl to vysvětlit. Má cenu dál psát?
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

A co mě onehdá při odchodu nasralo na ultimum bylo, že hned od Campusu z Brna jsem volal, že je ten a ten problém, že je tam emulze, že jsem to ihned vypnul a že to nechám po výplatě odtáhnout z Brna do Fryčovic. No díky bohu za to, že jsem se nechal zlomit a dal to do jiného servisu. - když jsme tam byli s MegaSchizou dovézt ukázat důkaz v podobě té hlavy s opalem stále z první zkurvené opravy, tak mi do očí lhal a tvrdil, že mi nabízel možnost, že auto odtáhne na vlastní náklady, přitom jsem s ním vůbec po telefonu o odtahu nemluvil, zásadně jsem komunikoval s Pepou od něj!!! :4690:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od j3rry »

pafka píše:Pokud mas dokumentaci a stary dily, neni sance ho zazalovat o nahradu skody? Je to sice oser, ale i kdybys prohral, ty strapace pro nej budou tva satisfakce.


Sent from my iPhone using Tapatalk
1. to spíš poslat na něj FÚ, protože k opravě motoru od rézy mám fakturu na 13k (total á 40k, nepočítám do toho další náklady, které mi v souvislosti s tím vznikly, to už je daleko přesahující dvojnásobek), ke Spec.B 40k (total 76k+), takže o nějakých třináct tisíc se mi nevyplatí soudit... Teď na to nemám čas, páč jsem se z čiré nudy vrhnul na echtovní zmrdobijectví a figuruju jako zmocněnec v pěti dopravněfašistických kauzách, ale až to doklepu do konce, možná využiju své čerstvě nabyté schopnosti šikanovat úřední parazity a prostě Embertovi zařídím nepřetržité peklo kombo FÚ/ČOI/Inspekce práce/jakýkoliv další úřední parazit, který má co dočinění s jeho businessem. Přeci jen mě zkurvil rok života, tak nějaká reciprocita by dost možná byla na místě. A nejsladší pomsta je ta dokonalá, byť s odstupem.

2. Mojí satisfakcí by bylo, kdyby onehdá uznal chybu. Nechtěl bych po něm celou částku, stačilo by mi, kdyby sehnal třeba materiál, ale on chybu neudělal, rozuměj...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od M.Z. »

Já k němu chtěl jezdit na mezivýměny oleje BMW a MINI, ale asi zůstanu u výletů do Kroměříže k osvědčenému mechanikovi.
Docela mě děsí, že se není schopen férově dohodnou se zákazníkem. Chyba servisu je tuším neoddiskutovatelná, ale asi má kšeftů dost, když je mu to fuk.

Vůbec v okolí FM bude asi problém něco sehnat, chtěl jsem to po Ladisovi, (jezdím kolem jeho dílny denně) ale absolutně mě ignoroval. (přitom stačí říct, že nemá na tohle čas, nebo zájem). Po cca 5 nezvednutých hovorech v průběhu cca 3 týdnů a 0 reakce na sms jsem to vzdal. Zřejmě mu už po těch všech zakázkách nestojím ani za hovor.
Někteří lidé mají asi od přírody problém komunikovat.

Jen pro pořádek, řešil jsem to v létě, ale když je tady taková pěkná diskuze, tak jsem si taky přihodil polínko.

Jinak Jerry, v čem spočívá tvoje zastupování v dopravních kauzách? Klidně do SZ, dík.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: J3rryho GC8 STi

Příspěvek od yeti »

J3rry: ještě jednou jsem pročetl tu anabázi s autem a je to fakt nějak podezřelý.
1) koupil jsi přestavěnou nepojízdnou raritní imprezu
2) už když jsi ji koupil, tak měla fouklé těsnění, zrezlý válce a díru v chladiči
3) fouklo ti to 2x rychle po sobě, ještě před prvním servisem to škubalo a jelo na 3 válce...
4) v euforii z novýho žihadla jsi tomu evidentně občas i šlápnul na krk...

Sorry, ale podle mně se tomu autu stalo něco dost nehezkýho ještě před tím, než jsi ho koupil a tvoje problémy jsou toho důsledkem. Navíc obrácená ojnice... to snad ani nejde, ne? A že si "sedla" ve špatné poloze? :670:
Kontroloval někdo ŘJ? Nemůže to být zkurveně přečipovaný?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“