J3rryho GC8 STi
Re: J3rryho GC8 STi
Bude nějaký update příběhu o STi ? Zachytil jsem, že se chystá 5. GO motoru během 7 tis. km. :670:
To bylo v plánu, protože už byly sehnané díly, nebo zase motor selhal ?
To bylo v plánu, protože už byly sehnané díly, nebo zase motor selhal ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Jo. Polomotor byl z WRX RA MY1994. Tedy sice pevný "closed-deck" blok, ovšem nejsem si jist, jestlo to mělo od výroby kovaný písty. Byl to čerstvě poskládaný motor, momentálně je podezření na propálený píst, či totální selhání pístních kruhů, resp. to je můj tajnej tip. Můj tajnej tip mi skoro dělá radost, protože jsem měl na to myslet a dát tam alespoň své původní písty. Jinými slovy, konečně jsem si to zkurvil sám. Ovšem těch 160k, které jsem kvůli Embertovi musel do toho nasypat navíc chybí tajakotak, takže pokračování nejspíše v září, říjnu, uvidím podle peněz a nálady...
P.S.: Těsnění pod hlavou cajk. Dával jsem tomu fakt kurevskou, kurevskou kudlu. J.S. Racing odvedli, na rozdíl od čuráka Emberta, kvalitní práci, přesněji řečeno, zvládl mj. i na to ty hlavy nasadit dobře, aniž by to muselo fouknout a režim, ve kterém jsem auto používal byl asi tak desetkrát ostřejší, než co jsem si dovolil onehdá - MATERIÁL POUŽITÝ BYL ÚPLNĚ STEJNÝ, JAKO KDYŽ MI TO FRYČOVICE PODRUHÉ ZKURVILY, jen tak BTW. Odešel prostě v polsku postavenej polomotor. Teď jim dám šanci postavit to komplet včetně spodku...
P.S.: Těsnění pod hlavou cajk. Dával jsem tomu fakt kurevskou, kurevskou kudlu. J.S. Racing odvedli, na rozdíl od čuráka Emberta, kvalitní práci, přesněji řečeno, zvládl mj. i na to ty hlavy nasadit dobře, aniž by to muselo fouknout a režim, ve kterém jsem auto používal byl asi tak desetkrát ostřejší, než co jsem si dovolil onehdá - MATERIÁL POUŽITÝ BYL ÚPLNĚ STEJNÝ, JAKO KDYŽ MI TO FRYČOVICE PODRUHÉ ZKURVILY, jen tak BTW. Odešel prostě v polsku postavenej polomotor. Teď jim dám šanci postavit to komplet včetně spodku...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: J3rryho GC8 STi
Uff... koukam, ze tvoje auto bude asi kralovat na top listu nejvic utracenych penez za padle motory.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: J3rryho GC8 STi
Zacinam mit pocit, ze kdybys koupil me "predrazene" kupe, nemel bys to moc drazsi ... a mohls jezdit, jezdit a jezdit :670:
Je to teda na palici, drzim palce, at uz se to konecne dobre uzavre! :drive:
Je to teda na palici, drzim palce, at uz se to konecne dobre uzavre! :drive:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: J3rryho GC8 STi
Nejaky update? Jezdis?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2913
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: J3rryho GC8 STi
Jezdí, a na sněhu jako drak. Na FTN jsem v zrcátku viděl vždy jen jeho boky jak to hezky vodilcatana píše:Nejaky update? Jezdis?
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: J3rryho GC8 STi
no doprdele,ty mas ale smulu To se vazne nevidi Tak snad uz naposledy,at ti to kazdopadne dobre dopadne a nezrujnujej3rry píše:Jo. Polomotor byl z WRX RA MY1994. Tedy sice pevný "closed-deck" blok, ovšem nejsem si jist, jestlo to mělo od výroby kovaný písty. Byl to čerstvě poskládaný motor, momentálně je podezření na propálený píst, či totální selhání pístních kruhů, resp. to je můj tajnej tip. Můj tajnej tip mi skoro dělá radost, protože jsem měl na to myslet a dát tam alespoň své původní písty. Jinými slovy, konečně jsem si to zkurvil sám. Ovšem těch 160k, které jsem kvůli Embertovi musel do toho nasypat navíc chybí tajakotak, takže pokračování nejspíše v září, říjnu, uvidím podle peněz a nálady...
P.S.…
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Já už jsem si zvykl, takže tak nějak stručně: Výborná, famózní, fantastická zima...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
...jak vidno, auto dostalo co proto, nějaké ty důlky, nějaké ty prasklé plasty, ale to už tak na těch amatérských rally bývá
Takže před letní sezónou jsem se rozhodl udělat menší renovaci auta včetně celolaku a všeho... Zamiloval jsem si tu bestii
Auto mě celou zimu bavilo, dostávalo co proto a konečně nikdy žádnej problém... teda až do momentu, kdy jsem to dal přezout do pneuservisu a vrátili mi to s fouklým těsněním, kokoti... No poučení do budoucna: Zásadně na počkání, jinak nasrat Takže před letní sezónou jsem se rozhodl udělat menší renovaci auta včetně celolaku a všeho... Zamiloval jsem si tu bestii
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: J3rryho GC8 STi
Ja se zeptam jako idiot, ale jak dokazou v pneuservisu fouknout tesneni? To se jeli projet a pretocili to?
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: J3rryho GC8 STi
Těsnění??? Už zase?
Chjo :D Takže zase nejezdíš :D
Chjo :D Takže zase nejezdíš :D
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: J3rryho GC8 STi
Jerry: hele .. s prominutim ... když ses blbej ...
jak muzes nechat auto v neproverenem servise (bez dlouhodobe zkusenosti nebo známých?) ?????
ja byl na tohle extra haklivy .. a to jsem nemel zdaleka nic tak super jako ty ...
jak muzes nechat auto v neproverenem servise (bez dlouhodobe zkusenosti nebo známých?) ?????
ja byl na tohle extra haklivy .. a to jsem nemel zdaleka nic tak super jako ty ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: J3rryho GC8 STi
Ne, jeli se projet a dali tomu zastudena, takže zahřátí proběhlo skokově/šokově, v důsledku čehož došlo k příliš rychlému a nadměrnému zkroucení hlavy a k selhání těsnění pod hlavou...George píše:Ja se zeptam jako idiot, ale jak dokazou v pneuservisu fouknout tesneni? To se jeli projet a pretocili to?
Myslel jsem si, že přezout auto, aniž by ho zkurvili, zvládnou všudehamoun píše:Jerry: hele .. s prominutim ... když ses blbej ...
jak muzes nechat auto v neproverenem servise (bez dlouhodobe zkusenosti nebo známých?) ?????
ja byl na tohle extra haklivy .. a to jsem nemel zdaleka nic tak super jako ty ...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: J3rryho GC8 STi
j3rry: takze pneuservis bez vztahu k autum... uzasny
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: J3rryho GC8 STi
V Brně si dal borec do servisu Camaro. Kucí si to hned jeli projet, rozbili ho pouhých 1,7 km od servisu. Si moc neužili.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem