Přečti si pořádně to, co jsem ti napsal.dvahrnce píše:Stejně mě tedy stále zajímá jaký je rozdíl mezi vyhříváním na panelu klimy a vyhříváním vlevo u volantu.
Jinak ty máš xenony, že si pochvaluješ, jak to svítí?
Přečti si pořádně to, co jsem ti napsal.dvahrnce píše:Stejně mě tedy stále zajímá jaký je rozdíl mezi vyhříváním na panelu klimy a vyhříváním vlevo u volantu.
bushman1 píše:dvahrnce: nenapadlo mě, že řešíš tlačítko maximálního ofuku předního skla. Odepisoval jsem ti jen na to vyhřívání.
Marlin už to ale vysvětlil dostatečně.
xenony poznáš jednoduše: pokud máš pod volantem vlevo kolečko, kterým nastavuješ výšku světel (podobně jako ve staré feldě), tak xenony nemáš. Xenony mají automatické nastavování výšky svícení …
jedno cvaknutí na zpomalení nebo zrychlení by mělo odpovídat změně o 1 km/hod, čili pokud jedeš podle gps 57 a chceš jet 53, 4x ťukneš rychle po sobě dolu a jedeš +- 53.dvahrnce píše: To zrychlování / zpomalování pomocí páčky mi nějak moc nesedí, jako korekce rychlosti dobrý,
to jsem samo také zkoušel, jak říkám, nahoru to jde, ale dolu je to takový zabržděný, nebo mi to aspon tak pripadalo, ale ještě to zkusím zítra znovu..Slavek_xxx píše:Do ovladani tempomatu nemusis tukat, muzes ho i drzet. Pak tam je docela rychla progrese.