Andrejin Outback 2,5i CVT

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od Traveller »

AndreaM: Jen to tomu klukovi pořádně předveď. Je vidět, že vůbec neví o čem je řeč. ::-DD: Jsem si jistý, že to musí jezdit krásně. :850: Já mám sice jen dvoulitra, ale řekl bych, že mi jezdí hezky a rozdíl oproti kamínkům je minimální..., jak mohl nakonec Subaru70 při naší podzimní projížďce na Liberecku zjistit. Jen prostě nebyl čas, abych ho posadil vedle sebe a ukázal mu, že ten benzín má prostě něco do sebe..., i co se týká zvuku, i když s Sti se to samozřejmě rovna nedá. ::-DDD: No a ta tvoje dvaapůlka, to už je zase ještě o kousek dále. :850: :supeer:
Subaru70: To je sice pravda, že to bylo XV, ale pokud se nepletu, tak ty motory jsou úplně stejné. :655: ::-DD: Ale tím na tebe samozřejmě nechci přivolávat mraky a bouřky. :1774: :845: :pr: :unami:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..Travellere,nezlob Ti řikám, nebo ti ukážu jak ta nafta skutečně jezdí :baseball: Myslím, že na podzimní projížďce si měl co dělat,ale je pravda že cíl je otázkou nejen rychlosti ale i odvahy a já ji tam měl o něco větší, což na druhou stranu značí tvoje racionální a bezpečné uvažování, čehož si cením...koneckonců nemáme závoďáky že ??Ale s fofrklackem jsem ve Forejsovi v benzinu taky nejel, takže doufám, že mě svezeš stejně jako AndreaM.. :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od Traveller »

To víš že jo. Jen najít vhodnou příležitost. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Tomáš1002
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2649
Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Raška
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od Tomáš1002 »

Andreo, tak co hodnocení po 2 měsících? Jak jsi spokojená, klady, zápory, výhody, nevýhody, hlavně v porovnání s Foresterem. A co mě zajímá nejvíc je jak to jede. Je to ve srovnání s ropou rozdíl do plusu nebo mínusu?
Subaru Forester 2,5XT 2011
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od AndreaM »

Tome, sepisu něco po víkendu z PC, na mobilu mě to tukani moc neba.
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od catana »

Huh, tak to je velka novinka... gratulace k novemu priblizovadlu :657: jsem zvedavy na dojmy a taktez jestli uz sis zvykla na rozvlacnejsi charakter vozu. Jsem ho mel parkrat pujceny, alebrz jsem premyslel o necem praktickem, ale s tou 2.5 se mi nepodarilo se szit... a premysleni me pak docela rychle preslo ::-DD:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od AndreaM »

Ahoj Peťo, díky za gratulaci.
Už jsem to slíbila tuhle Tomášovi, že něco sepíšu, ale znáš to…. jak to nehoří, tak se nespěchá a vždycky najdeš něco jiného, co je třeba udělat.

Ale dobře, hurá do toho. Nečekejte ode mě nějaké technické popisy apod. :670: Jsem běžný uživatel a srovnávat to mohu pouze s Forestrem 2.0 D MY2010 Comfort. :bp:

Takže více dojmy a pocity.
Máme spolu od února najeto pouze 8 tis. km. Co sedím denně v kanclu, už tolik nejezdím, ale kancelářskou židli vždy ráda vyměním za sedačku v autě. Ty jsou oproti forestrovi úžasné, mají i bederní opěrku. Zase se mi lépe držel forestrův volant, ovšem to nemá cenu jednotlivě porovnávat. Auto se méně naklání a je mnohem, mnohem tvrdší, ale už jsem si zvykla a nevadí mi to.
Oťas je o 20 cm delší než forester, takže parkování se mi kapku ztížilo, ale díky parkovací kameře se to zase vyrovnalo.
A speciálně pro HonzuCZ: teď dokonce vidím, že koulí se nikoho ani nedotknu, natož aby do něj narazila!! :baseball:
A jak je to delší, sem tam to beru zadním kolem přes obrubník. No hlavně když tam není taky zábradlí.

Všude je dost místa, hlavně v kufru. Já jsem teda malá, ale Honza si libuje a poslední dobou si mění místo se synem, že je to vzadu pohodlnější.
Máme doma jen jedno auto, a to musí odvézt všechno co je potřeba. Je to můj daily car, pracovní náklaďák i auto pro 4člennou rodinu. A v tomto ohledu je to rozhodně lepší volba. Potřebuji pouze „shodit“ opěradla zadních sedaček a hned nakládat.

Naloženo máme, pojďme jezdit - já jsem převážně městský a dálniční řidič a na tyhle účely – poskakovat od přechodu k semaforu…. je automat jednoduše bezva a nelituji ani náhodou. Ze začátku jsem měla pocit, že to přece vím líp, jak řadit a snažila jsem se mu do toho mluvit, ale brzy jsem to vzdala. Pádla používám místo brzd při příjezdu ke křižovatce, k semaforu… jinak vlastně ne. Pokud si někde do zatáčky „podřadím“ a pak pádlem přeřadím nahoru, tak to tak zahrká a chybí plynulost. Osvědčilo se mi ho nechat a on si za chvíli to Déčku šoupne sám.

Co se týká dálnice, tak jízda je v rozumné dálniční rychlosti pocitově mnohem komfortnější než u forýska. On těch 150-160 jel taky, o tom žádná, ale člověk už měl pocit, že to je tak akorát, aby to ještě bylo příjemné. Oťas se prostě více „nese“ a je znát, že dá víc, ale zatím jsme neměli možnost dát ani forýsovu maximálku, protože se nepohybujeme po těch správných silnicích. Jinak facku od kamionu to dostane taky pořádnou, ač je to menší auto.
V obou těchto režimech provozu to ovšem pěkně papá, ale věděla jsem do čeho jdu a nestěžuju si.
Trasa jako Praha – Kostelec n. Č. l., kdy se jede 50/90 rovně a bez kopců, to mám i za 7,2!! Pokud člověk potřebuje trochu zrychlit, tak narazí na to, co psal Petr - rozvláčný charakter vozu. Jojo, to je ono. Reaguje to pomaleji, než bych si představovala. Když se to ale vytočí k těm 4-5 tis., tak najednou zjistím, že tam nějaká ta síla je, auto je najednou pružnější a mám pocit, že konečně jede a zrychluje. Jenže, dejte si tam v Praze na Vinohradský 5 tis. otáček., když on běžně točí tak 1200. :713:
Okresky jako myslím zatáčky, kopce, kličky atd. to nám zatím moc svižně nejde. Nemám teda moc kde trénovat, ale CVT je prostě na pohodu a na řezání zatáček to auto není stavěné. Honza mi říká, že jsem s ním zfotrovatěla = zkloboučníkovatěla. Je to prostě auto pro dámu ve středních letech, no a to přesně splňuji. :845:
Potřebuji na nějaký sraz, abych to porovnala s ostatními v akci :drive:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od Marty73 »

Hezky ty :826:
Tomu auto chybí jen H6 a je dokonalé.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od VDC »

Od úterka, co jsem si zkurvil Otu, jezdím po městě kamarádovo Corollou 2.0 D 55kW a mám mnohem větší problém v tom autě dodržovat rychlostní limity, než s H6 a automatem.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
pleswi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 757
Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
Jméno a příjmení: Vít Pleskot
Bydliště: Turnovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od pleswi »

To bude tím, ze musíš víc šlapat na plyn aby to jelo a pak se to špatně hlídá, v otoj jezdíš beztak po městě mimo rozjezdu téměř bez plynu ;-)

Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od VDC »

Previí taky hůř dodržuju limity, protože 50 je buď lehce vytočená trojka, nebo podtočená čtyřka. A líp jede čtyřka, ale to už je nad limit. A tak je to u všech manuálů. U automatu nějaký otáčky neřeším, měnič si to tam nějak míchá. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Andrejin Outback 2,5i CVT

Příspěvek od catana »

Diky za postrehy... hodne me zaujalo ze je Outback o tolik prostornejsi nez Forester. A po pravde prekvapila ta citlivost na bocni vitr. To me rozcilovalo uz u Imprezy, a ted po dvou letech s 86 jsem na to zapomnel :-) Volani po prakticnosti se u nas zesiluje, pricemz jsem jako tajneho favorita mel mirne jeteho Forestera XT S-Edition (STI si ho vzalo do parady a dostal 5 stupnovy automat, 193 kW, apod.) jemuz cenove prave hodne konkuruje Outback 3.6 rady co mas ty :655:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“