Andrejin Outback 2,5i CVT
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
AndreaM: Jen to tomu klukovi pořádně předveď. Je vidět, že vůbec neví o čem je řeč. ::-DD: Jsem si jistý, že to musí jezdit krásně. :850: Já mám sice jen dvoulitra, ale řekl bych, že mi jezdí hezky a rozdíl oproti kamínkům je minimální..., jak mohl nakonec Subaru70 při naší podzimní projížďce na Liberecku zjistit. Jen prostě nebyl čas, abych ho posadil vedle sebe a ukázal mu, že ten benzín má prostě něco do sebe..., i co se týká zvuku, i když s Sti se to samozřejmě rovna nedá. ::-DDD: No a ta tvoje dvaapůlka, to už je zase ještě o kousek dále. :850: :supeer:
Subaru70: To je sice pravda, že to bylo XV, ale pokud se nepletu, tak ty motory jsou úplně stejné. :655: ::-DD: Ale tím na tebe samozřejmě nechci přivolávat mraky a bouřky. :845: :pr: :unami:
Subaru70: To je sice pravda, že to bylo XV, ale pokud se nepletu, tak ty motory jsou úplně stejné. :655: ::-DD: Ale tím na tebe samozřejmě nechci přivolávat mraky a bouřky. :845: :pr: :unami:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
..Travellere,nezlob Ti řikám, nebo ti ukážu jak ta nafta skutečně jezdí Myslím, že na podzimní projížďce si měl co dělat,ale je pravda že cíl je otázkou nejen rychlosti ale i odvahy a já ji tam měl o něco větší, což na druhou stranu značí tvoje racionální a bezpečné uvažování, čehož si cením...koneckonců nemáme závoďáky že ??Ale s fofrklackem jsem ve Forejsovi v benzinu taky nejel, takže doufám, že mě svezeš stejně jako AndreaM.. :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
To víš že jo. Jen najít vhodnou příležitost. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Tomáš1002
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2649
- Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Raška
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Andreo, tak co hodnocení po 2 měsících? Jak jsi spokojená, klady, zápory, výhody, nevýhody, hlavně v porovnání s Foresterem. A co mě zajímá nejvíc je jak to jede. Je to ve srovnání s ropou rozdíl do plusu nebo mínusu?
Subaru Forester 2,5XT 2011
- AndreaM
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1906
- Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Tome, sepisu něco po víkendu z PC, na mobilu mě to tukani moc neba.
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Huh, tak to je velka novinka... gratulace k novemu priblizovadlu :657: jsem zvedavy na dojmy a taktez jestli uz sis zvykla na rozvlacnejsi charakter vozu. Jsem ho mel parkrat pujceny, alebrz jsem premyslel o necem praktickem, ale s tou 2.5 se mi nepodarilo se szit... a premysleni me pak docela rychle preslo ::-DD:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- AndreaM
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1906
- Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Ahoj Peťo, díky za gratulaci.
Už jsem to slíbila tuhle Tomášovi, že něco sepíšu, ale znáš to…. jak to nehoří, tak se nespěchá a vždycky najdeš něco jiného, co je třeba udělat.
Ale dobře, hurá do toho. Nečekejte ode mě nějaké technické popisy apod. :670: Jsem běžný uživatel a srovnávat to mohu pouze s Forestrem 2.0 D MY2010 Comfort. :bp:
Takže více dojmy a pocity.
Máme spolu od února najeto pouze 8 tis. km. Co sedím denně v kanclu, už tolik nejezdím, ale kancelářskou židli vždy ráda vyměním za sedačku v autě. Ty jsou oproti forestrovi úžasné, mají i bederní opěrku. Zase se mi lépe držel forestrův volant, ovšem to nemá cenu jednotlivě porovnávat. Auto se méně naklání a je mnohem, mnohem tvrdší, ale už jsem si zvykla a nevadí mi to.
Oťas je o 20 cm delší než forester, takže parkování se mi kapku ztížilo, ale díky parkovací kameře se to zase vyrovnalo.
A speciálně pro HonzuCZ: teď dokonce vidím, že koulí se nikoho ani nedotknu, natož aby do něj narazila!!
A jak je to delší, sem tam to beru zadním kolem přes obrubník. No hlavně když tam není taky zábradlí.
Všude je dost místa, hlavně v kufru. Já jsem teda malá, ale Honza si libuje a poslední dobou si mění místo se synem, že je to vzadu pohodlnější.
Máme doma jen jedno auto, a to musí odvézt všechno co je potřeba. Je to můj daily car, pracovní náklaďák i auto pro 4člennou rodinu. A v tomto ohledu je to rozhodně lepší volba. Potřebuji pouze „shodit“ opěradla zadních sedaček a hned nakládat.
Naloženo máme, pojďme jezdit - já jsem převážně městský a dálniční řidič a na tyhle účely – poskakovat od přechodu k semaforu…. je automat jednoduše bezva a nelituji ani náhodou. Ze začátku jsem měla pocit, že to přece vím líp, jak řadit a snažila jsem se mu do toho mluvit, ale brzy jsem to vzdala. Pádla používám místo brzd při příjezdu ke křižovatce, k semaforu… jinak vlastně ne. Pokud si někde do zatáčky „podřadím“ a pak pádlem přeřadím nahoru, tak to tak zahrká a chybí plynulost. Osvědčilo se mi ho nechat a on si za chvíli to Déčku šoupne sám.
Co se týká dálnice, tak jízda je v rozumné dálniční rychlosti pocitově mnohem komfortnější než u forýska. On těch 150-160 jel taky, o tom žádná, ale člověk už měl pocit, že to je tak akorát, aby to ještě bylo příjemné. Oťas se prostě více „nese“ a je znát, že dá víc, ale zatím jsme neměli možnost dát ani forýsovu maximálku, protože se nepohybujeme po těch správných silnicích. Jinak facku od kamionu to dostane taky pořádnou, ač je to menší auto.
V obou těchto režimech provozu to ovšem pěkně papá, ale věděla jsem do čeho jdu a nestěžuju si.
Trasa jako Praha – Kostelec n. Č. l., kdy se jede 50/90 rovně a bez kopců, to mám i za 7,2!! Pokud člověk potřebuje trochu zrychlit, tak narazí na to, co psal Petr - rozvláčný charakter vozu. Jojo, to je ono. Reaguje to pomaleji, než bych si představovala. Když se to ale vytočí k těm 4-5 tis., tak najednou zjistím, že tam nějaká ta síla je, auto je najednou pružnější a mám pocit, že konečně jede a zrychluje. Jenže, dejte si tam v Praze na Vinohradský 5 tis. otáček., když on běžně točí tak 1200. :713:
Okresky jako myslím zatáčky, kopce, kličky atd. to nám zatím moc svižně nejde. Nemám teda moc kde trénovat, ale CVT je prostě na pohodu a na řezání zatáček to auto není stavěné. Honza mi říká, že jsem s ním zfotrovatěla = zkloboučníkovatěla. Je to prostě auto pro dámu ve středních letech, no a to přesně splňuji. :845:
Potřebuji na nějaký sraz, abych to porovnala s ostatními v akci :drive:
Už jsem to slíbila tuhle Tomášovi, že něco sepíšu, ale znáš to…. jak to nehoří, tak se nespěchá a vždycky najdeš něco jiného, co je třeba udělat.
Ale dobře, hurá do toho. Nečekejte ode mě nějaké technické popisy apod. :670: Jsem běžný uživatel a srovnávat to mohu pouze s Forestrem 2.0 D MY2010 Comfort. :bp:
Takže více dojmy a pocity.
Máme spolu od února najeto pouze 8 tis. km. Co sedím denně v kanclu, už tolik nejezdím, ale kancelářskou židli vždy ráda vyměním za sedačku v autě. Ty jsou oproti forestrovi úžasné, mají i bederní opěrku. Zase se mi lépe držel forestrův volant, ovšem to nemá cenu jednotlivě porovnávat. Auto se méně naklání a je mnohem, mnohem tvrdší, ale už jsem si zvykla a nevadí mi to.
Oťas je o 20 cm delší než forester, takže parkování se mi kapku ztížilo, ale díky parkovací kameře se to zase vyrovnalo.
A speciálně pro HonzuCZ: teď dokonce vidím, že koulí se nikoho ani nedotknu, natož aby do něj narazila!!
A jak je to delší, sem tam to beru zadním kolem přes obrubník. No hlavně když tam není taky zábradlí.
Všude je dost místa, hlavně v kufru. Já jsem teda malá, ale Honza si libuje a poslední dobou si mění místo se synem, že je to vzadu pohodlnější.
Máme doma jen jedno auto, a to musí odvézt všechno co je potřeba. Je to můj daily car, pracovní náklaďák i auto pro 4člennou rodinu. A v tomto ohledu je to rozhodně lepší volba. Potřebuji pouze „shodit“ opěradla zadních sedaček a hned nakládat.
Naloženo máme, pojďme jezdit - já jsem převážně městský a dálniční řidič a na tyhle účely – poskakovat od přechodu k semaforu…. je automat jednoduše bezva a nelituji ani náhodou. Ze začátku jsem měla pocit, že to přece vím líp, jak řadit a snažila jsem se mu do toho mluvit, ale brzy jsem to vzdala. Pádla používám místo brzd při příjezdu ke křižovatce, k semaforu… jinak vlastně ne. Pokud si někde do zatáčky „podřadím“ a pak pádlem přeřadím nahoru, tak to tak zahrká a chybí plynulost. Osvědčilo se mi ho nechat a on si za chvíli to Déčku šoupne sám.
Co se týká dálnice, tak jízda je v rozumné dálniční rychlosti pocitově mnohem komfortnější než u forýska. On těch 150-160 jel taky, o tom žádná, ale člověk už měl pocit, že to je tak akorát, aby to ještě bylo příjemné. Oťas se prostě více „nese“ a je znát, že dá víc, ale zatím jsme neměli možnost dát ani forýsovu maximálku, protože se nepohybujeme po těch správných silnicích. Jinak facku od kamionu to dostane taky pořádnou, ač je to menší auto.
V obou těchto režimech provozu to ovšem pěkně papá, ale věděla jsem do čeho jdu a nestěžuju si.
Trasa jako Praha – Kostelec n. Č. l., kdy se jede 50/90 rovně a bez kopců, to mám i za 7,2!! Pokud člověk potřebuje trochu zrychlit, tak narazí na to, co psal Petr - rozvláčný charakter vozu. Jojo, to je ono. Reaguje to pomaleji, než bych si představovala. Když se to ale vytočí k těm 4-5 tis., tak najednou zjistím, že tam nějaká ta síla je, auto je najednou pružnější a mám pocit, že konečně jede a zrychluje. Jenže, dejte si tam v Praze na Vinohradský 5 tis. otáček., když on běžně točí tak 1200. :713:
Okresky jako myslím zatáčky, kopce, kličky atd. to nám zatím moc svižně nejde. Nemám teda moc kde trénovat, ale CVT je prostě na pohodu a na řezání zatáček to auto není stavěné. Honza mi říká, že jsem s ním zfotrovatěla = zkloboučníkovatěla. Je to prostě auto pro dámu ve středních letech, no a to přesně splňuji. :845:
Potřebuji na nějaký sraz, abych to porovnala s ostatními v akci :drive:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Hezky ty :826:
Tomu auto chybí jen H6 a je dokonalé.
Tomu auto chybí jen H6 a je dokonalé.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Od úterka, co jsem si zkurvil Otu, jezdím po městě kamarádovo Corollou 2.0 D 55kW a mám mnohem větší problém v tom autě dodržovat rychlostní limity, než s H6 a automatem.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 757
- Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
- Jméno a příjmení: Vít Pleskot
- Bydliště: Turnovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
To bude tím, ze musíš víc šlapat na plyn aby to jelo a pak se to špatně hlídá, v otoj jezdíš beztak po městě mimo rozjezdu téměř bez plynu
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Previí taky hůř dodržuju limity, protože 50 je buď lehce vytočená trojka, nebo podtočená čtyřka. A líp jede čtyřka, ale to už je nad limit. A tak je to u všech manuálů. U automatu nějaký otáčky neřeším, měnič si to tam nějak míchá.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Andrejin Outback 2,5i CVT
Diky za postrehy... hodne me zaujalo ze je Outback o tolik prostornejsi nez Forester. A po pravde prekvapila ta citlivost na bocni vitr. To me rozcilovalo uz u Imprezy, a ted po dvou letech s 86 jsem na to zapomnel Volani po prakticnosti se u nas zesiluje, pricemz jsem jako tajneho favorita mel mirne jeteho Forestera XT S-Edition (STI si ho vzalo do parady a dostal 5 stupnovy automat, 193 kW, apod.) jemuz cenove prave hodne konkuruje Outback 3.6 rady co mas ty :655:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011