Re: OZP a jeho STI
Napsal: čtv lis 08, 2018 9:55 pm
Následovalo maskování tlumičů a brzd a kompletní očištění a odmaštění celého podvozku, odstranění odlupujícího se bitumenu především v zadních podbězích.
Pak okartáčování těch pár míst, kde byl rez, hlavně těch předních blatníků.
Spodky blatníků jsem si odšrouboval, jako jsme to dělali u Levapa, aby bylo možné ošetřit i spáru mezi prahem a blatníkem.
Těch pár rezavých míst jsem ošetřil Dinitrol Rust konvertorem.
Rozhodl jsem se ho vyzkoušet. Funguje to hezky. Pochopitelně jedna vlaštovka jaro nedělá, ale já Dinitrolu věřím.
A tím jsem včera skončil.
Dneska ráno jsem STI zahalil do závoje...
A pustil jsem se do dutin a do první vrstvy nástřiku Dinitrolem ML.
Zvolil jsem dvouvrstvý systém, abych řekněme napenetroval všechen podklad, aby to všechno fungovalo dokonale.
No a po obědě jsem začal nanášet zlato.
A zítra to zbývá nastrojit a dostříkat vnitřky dveří a vnitřky blatníků v kufru...
Pak okartáčování těch pár míst, kde byl rez, hlavně těch předních blatníků.
Spodky blatníků jsem si odšrouboval, jako jsme to dělali u Levapa, aby bylo možné ošetřit i spáru mezi prahem a blatníkem.
Těch pár rezavých míst jsem ošetřil Dinitrol Rust konvertorem.
Rozhodl jsem se ho vyzkoušet. Funguje to hezky. Pochopitelně jedna vlaštovka jaro nedělá, ale já Dinitrolu věřím.
A tím jsem včera skončil.
Dneska ráno jsem STI zahalil do závoje...
A pustil jsem se do dutin a do první vrstvy nástřiku Dinitrolem ML.
Zvolil jsem dvouvrstvý systém, abych řekněme napenetroval všechen podklad, aby to všechno fungovalo dokonale.
No a po obědě jsem začal nanášet zlato.
A zítra to zbývá nastrojit a dostříkat vnitřky dveří a vnitřky blatníků v kufru...