OZP a jeho STI

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
matty
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 474
Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
Jméno a příjmení: Martin Kopecky
Bydliště: Jičín

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od matty »

VDC píše:No hůř, jak se to vezme. Mattyho kára má svůj věk, tak se tam ty investice dají ospravedlnit. Ty trable kolem motorů jsou na prd víc.
Tome věk má a nemá. Jinak jak to mám spočítané tak je to za dva motory
Pravda jsou v tom nova letní kola a tlumiče atd ale když už tak už. Až toto dodělám tak mi muže odejít ten motor :-)
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

davidherda píše: Proti tomuto rozhodně není

Jsem zvědavej kdo další půjde pod kudlu
Dajve : nevim jake mas ty info,ale ja jsem se presvedcil ze je .A ta tiskovka nebyla zrovna prijemna :-/ Nechci to tu rozvadet ;-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

OZP píše:Na naladeni/premapovani/prifouknuti na 300-320 koni neni u meho auta potreba sahat na HW. Ani nebude muset ven katalyzator, ani neni potreba kupovat silnejsi pumpu, vstriky, nic. Natoz kovany motor.

Jasne, ze by se mi libilo, kdyby to auto melo 500koni/700nm, ale na to, priznejme si, tezko kdy vydelam. Natoz abych na to vydelal do 2-3 let.
Navic je tolik veci, co bych s tim autem chtel udelat predtim, nez bych mu zvysil vykon na 500/700, je tolik, ze proste nema cenu si na ten kovany motor ted pomyslet.

To mi rika muj mozek, ne servisak/nepritel kovaren

Musim proste zustat nohama …
OZP : ja te plne chapu s tema kakacema.Ja jsem na tom podobne a myslim,ze ne jenom ja :-) Nikdo nemame marmeladove doly :-D
Ja jen bych se kovani nebranil,to jsem chtel rict.
A 500 PS bych urcite na mem STIcku rozhodne nechtel!!!!To uz by se nedalo ridit a v tom aute by jsi nevydrzel :-) To bych si koupil uplne jine auto na tenhle vykon =)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
marzi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1372
Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Jméno a příjmení: martin zich
Bydliště: plzen

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od marzi »

....jak to tak ctu, tak se potim az na zadku a jdu hledat naky penize....

...jinak vsem, i me, co nejmensi naklady na opravy a co nejvic km bez kolapsu motoru apod...
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od geraltos »

Kluci je to věc názoru.
Já vykoval a jsem spokojen.dulezite je, kdo to dělá a taky má jaký je to účel. Já mám auto jen na pravidelné topení peněz a 5tis. km zábavy ročně.
Když jsem to zvažoval,rozdíl v dílech nebyl tak závratný jako finální cifra. Za praci dáš 30 a 50 kované díly, dejme tomu 35 série. Aspoň na me auto a já dával

Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od geraltos »

Kované i ojnice.
Co jsem se bavil s Kalistou,tak on to má tak že sériové písty jsou dost poddimenzovane. Proto doporučuje spíš kovat. A práci odvedl výbornou, motor seveli jako série i za studena.
Po 5 tis km po zajetí sežral asi půl litru oleje.
Za mě spokojenost a neměnil bych
Na ladění přijde čas později,teď taky nemám prachy :(

Ondro přeju včasné uzdravení a rozumnou cenovku

Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od ladis77 »

jasne, pokud to mas jen na kraveni, tak vykovat, pokud s tim jezdis i civilne - marty, ondra, treba i ja a obcas to prozenem, je dle myho nazoru vykovani spis ke skode nez k uzitku. nekdo popisuje ze to necha brucet treba 20 min.....s tema vejfukama co tam lidi maj musej mit sousedi na sidlisti radost ;-D zvlast kdyz jedes treba rano v 5 na projizdku s podobnejma pacientama ;-D
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od geraltos »

Nevím jaký je důvod,nechat to brblat 20 minut. Naprosto stačí několik minut a pak ohřát pomalou jízdou bez zátěže.

Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od ladis77 »

nekdo to popisoval na fb, co ma kovanej na 2006 + k tomu olej 20w60....jen predavam dal. taky mi to prislo jako nesmysl
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

marzi píše:....jak to tak ctu, tak se potim az na zadku a jdu hledat naky penize....

...jinak vsem, i me, co nejmensi naklady na opravy a co nejvic km bez kolapsu motoru apod...
marzi : to uz jsi mel ty kakace stradat ale uz davno :-DDD :-DDD Co si myslis,ja mam taky Konto Misa a tam mam taky nasisleno nejake kakace na tyhle taskarice :-D

zadne kolapsy si prejeme vsichni,ale jak to vidis asi to jen tak nejde. :-/ Bohuzel nestesti nechodi po horach,ale po lidech co maji SUBARU :-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

geraltos píše:Kluci je to věc názoru.
Já vykoval a jsem spokojen.dulezite je, kdo to dělá a taky má jaký je to účel. Já mám auto jen na pravidelné topení peněz a 5tis. km zábavy ročně.
Když jsem to zvažoval,rozdíl v dílech nebyl tak závratný jako finální cifra. Za praci dáš 30 a 50 kované díly, dejme tomu 35 série. Aspoň na me auto a já dával

Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
geraltos : naprosto s tebou souhlasim =)Za prve Na jaky ucel a za druhe ten financni rozdil neni takovy rozdil.Jestli me to potka,tak ja budu asi taky kovat,jako ty ;-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

geraltos píše:Nevím jaký je důvod,nechat to brblat 20 minut. Naprosto stačí několik minut a pak ohřát pomalou jízdou bez zátěže.

Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
geraltos : presne jak to pises,neslysel jsem aby nekdo s vykovanym motorem 20 minut to nechal vrcet?!Kravina nejvetsiho kalibru!!!Presne jak pises navrcet a pomalou jizdou vse rozhybat a zahrat =) S Arazimem jsem to taky resil a taky rikal naprosta kravina.Kamos v Moste ma to cele vykovane - od Cosfortu a stavel mu to prave Mechanik od Arazima a vubec takove kraviny nerikal.A on s tim jezdi uplne normalne a vubec s tim zadne problemy nema.A jezdim s tim i do tesca 3 km :-) Ale s tim autem se neda temer normalne jezdit.On to ma jak WRC - keramika spojka,antilifti-nekutecne tvrde a hlucne,ted nove tlumice,400 PS,kratke rizeni,vetsi interkoler,obrovske turbo atd.,atd.,atd.,atd.Ale kdyz se to rozjede,tak to je nekutecna pila!!!!!!!!!!Ale tech penez co do nej nacpal radeji nerikat :-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19151
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od hamoun »

houby o tom vim, jen, ze nez vyjel Stajf na okruh, taky to min 15 min stalo nastartovane na miste ...
něco mi k tomu i rikal, ze je to potřeba prohrat ... ale uz je to davno, nic si nepamatuju ...
(mi taky prijde normlalni zahrat normlani auto klidnou jizdou :) )
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od ladis77 »

vono to je stejne zajimavy. jednou v sosne sundaval mladej semerad evo, tata mu rika prohrej to....a v druhy zatacce uz tahal rukav ..... ;-D ;-D ;-D
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martas »

ladis77 píše:vono to je stejne zajimavy. jednou v sosne sundaval mladej semerad evo, tata mu rika prohrej to....a v druhy zatacce uz tahal rukav .....
ladis77 : to mas pravdu je to zajimavy.Ten Mechanik od Arazima postavy uplne novy motor a jestli s nim najezdi maximalne 500 km a jde auto na start a jede erzetu :-/ Taky mi to hlava nebere :-)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“