OZP a jeho STI
Re: OZP a jeho STI
Hrozně se mi líbí ten decentní zadek s tím mini křidýlkem.
Moc nemusím to žehlicí prkno, co bylo v téhle generaci obvykle u STI.
Moc nemusím to žehlicí prkno, co bylo v téhle generaci obvykle u STI.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: OZP a jeho STI
Diky za reakce a pochvaly!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: OZP a jeho STI
Koukám, že se tady rodí jeden nový lásky plný vztah, plný chlapecké lásky.
Jo, jo, Subaru prostě spojuje
Jo, jo, Subaru prostě spojuje
Naposledy upravil(a) davidherda dne pon dub 08, 2019 9:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: OZP a jeho STI
Ondro,tak to je paráda
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19123
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: OZP a jeho STI
to je vzdycky radost cist ...
po tech stavech mezi tim ...
Odesláno pomocí Tapatalk
po tech stavech mezi tim ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: OZP a jeho STI
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: OZP a jeho STI
Jsem moc moc rád že jsi své myšlenky poslal do pryč..tesim se na další stovky ostrých společných
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: OZP a jeho STI
Mě teda přišlo tak nějak tu na dálku,že ten útlum opravdu máš,byl jsi takový neúčastný,možná i jiné starosti,měl jsi změny...tak jsem si to se zájmem a velice rád přečetl,ať tě se tě to drží a baví nadále!OZP píše:
Priznavam, ze posledni dobou jsem zil v nejakem utlumu, STIckem jezdil jen do prace a ani nemel poradne chut jit ho prohnat nekam na okresku. Po dnesku mam ale zase ten 100oktan v zilach, zvedam SUBARU vlajku vysoko nad hlavu a tesim se na vsechny ty zatacky a rovinky, co letosni sezona prinese.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: OZP a jeho STI
Ten cas pekne leti, moje auto je s nami uz patym rokem!
Kouka, ze jsem to tu teda od dubna pekne zanedbal v tom mem vlakne. Na rozdil od auta, na ktere byla nahazena zase spousta novych dilu.
Jen ve zkratce:
- Zamakal jsem na brzdach: uz uz jsem kupoval predni 6ti pistky AP Racing, ale nakonec to skoncilo jen vymenou desek vpredu i vzadu, vymenou stadardnich hadic za pancerove a taky jsem nechal dat novou brzdovou kapalinu (neco od Motulu). K tem deskam: vzadu byly Hawk HP+ co jsem daval na auto hned po koupi, vpredu HAWK DTC30 sjete po tech obligatnich cca 15tis km. Nyni osazeno Pagid RSL1. Po pocatecnim seznamovani jsem s nimi spokojen, ale priste asi zase zkusim neco jineho, CL Breaks RC6, co ted jezdi Dundee. Duvodem je zrejme ostrejsi nastup RC6tek a taky, priznavam, cena RSL1- uz se mi nechce davat za desky 12 tisic. Lakaly by me i nejake ty Endless, ale ty jsou myslim jeste drazsi, nez ty Pagidy.
Nejvetsi upravou na brzdach byla instalace hydraulicke rucky, o te jsem dlouho snil a ted na jare se mi ji povedlo sehnat za uplne neskutecnych podminek (Diky moc Augi jeste jednou!), takze nebyl duvod vahat a rucka je v aute. Krasna paka s logem STI, valecek AP racing, jak ma byt. V aute je to krasne ciste nainstalovane, spolupracuje to se Skacelem, je to proste parada. Pomalu, ale jiste, se s tim ucim, ale i kdybych to pouzil jen parkrat do roka, dela mi desnou radost jen to v tom aute mit k dispozici a vedet o tom. Velka Radost!
- Posilil jsem olejovy system: Vzhledem k vysokym teplotam oleje (nebyl problem se dostat na 135 stupnu a vys) jsem nechal nainstalovat olejovy chladic Mishimoto. Skvele funguje, a doplnuje dobre fungujici chlazeni vody po vyndani vymeniku na klimatizaci. Bohuzel, aby se vesel chladic, musel jit po vymeniku pryc i kompresor klimatizace, takze jizda v lete se stala ponekud mene komfortni. to mi ale tak nevadi, stejne nejradsi jezdim s otevrenym oknem a na auto bez A/C jsem tak nejak zvykly.
No a kdyz uz se hrabalo do olejoveho systemu, nechal jsem dodelat catchtank. Dostal jsem ho pouzity za dobrou cenu, tak jsem opet nevahal. jen me prekvapilo, kolik kvuli nemu pribylo hadic v olejovem prostoru. Na jare samozrejme meneny olej, po kratkem romanku s Millers CFS 10W50 tam leju zase 10W60, od motulu. Kdyz vidim, jake teploty a jak rychle olej dosahuje, tak nemam strach, ze by 10W60 byla prilis husta a pri jezdeni po meste se nedostala na provozni teplotu.
- Nechal jsem zrepasovat podvozek: Zacal mi mlatit muj Protlum podvozek, tak jsem necekal az zacne tect nebo se oddela jeste vic, a nechal ho zrepasovat u vyrobce. Nejak ted z hlavy nevim, kolik jsem na nem najel, ale min. 40tis km to bylo a na tech nasich tankodromech se nedivim, ze ta potreba repase prisla. Cena cca 17tisic, ale nevim, co vsechno se menilo. Taky jsem to nechal pritvrdit na 6atm (drive tovarne nastavenych 5atm), je to znat, nektere diry a zpomalovaci prahy citim o dost vic. S bolavyma zadama je to lahudka, obzvlast hrbolate kocici hlavy v nekterych Prazskych ulicich. Ale stale je ta tvrdost OK, nijak to na nerovnostech neodskakuje, drzi to dobre. Nelituju.
Nove kola: Sehnal jsem za imho dobrou cenu original OEM Subaru kola co patri na mou generaci STI. V super stavu, i s TPMS ventilkama (ktery teda nevyuziju). Byly na nich obute Potenzy RE70, tak si ted do zimy uzivam kola a obuti, co na auto puvodne patri. Ty Potenzy RE70 nejsou spatne gumy, ale prijde mi, ze drzi trosku hur, nez Yoka AD08r, kterych jsem ojezdil uz 2 sady. Na jare me ceka nakup novych letnaku, tak jeste uvidim, co koupim. Vstupuje do hry taky japonska znacka Zeknova, co dela gumy s extra tvrdou bocnici a stejnym vzorkem jako AD08r (ktere se mimochodem uz nevyrabi, je na trhu nova generace AD08RS, tak uvidime, jaka bude0) a sympatickou cenou.
Ocalouneny volant: Uz jsem mel svuj OMP volantek uplne ohmatanej, misto brousene kuze byl olysaly hnus, tak jsem to nechal precalounit. Jako ex-zamestnanec fabriky na posivani volantu jsem na pekny volanty vysazenej, moje renovace bohuzel nedopadla uplne tip top (v seriove vyrobe by takovy volant vystupni kontrolou neprosel), na levem raminku jsou vrasky, a zluty pasek oznacujici smer rovne je trosku sejdrem. Bohuzel nevim, kde to delali (vyrizoval servis), ale priste, az budu resit volant, tak ten stary prodam nekomu na autokros a koupim novy, bez vrasek a vad v pohledove casti volantu.
Cerstva technicka: No a jak jsem psal uz jinde, na aute je cerstva technicka. Tak je od ty pakarny zase na 2 roky pokoj.
No a pak samozrejme spousta kravinek a drobnosti, co si clovek ani nevzpomene, ale dohromady jsou to desetitisice (radosti, ne penez).
Uspesne jsme absolvovali Grand Tour po Italskych a Rakouskych Alpach, byla to opravdu uzasna dovolena! Ted bych chtel co nejdriv zase STIcko vyvezt na Korziku, uvidime jak se zadari pristi rok, ale termin 2021 vypada realneji. Pridam sem i video z akce, ktere uz to sice v jinem vlakne bylo, ale abych to tu mel kompletni.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=doii0DCS3J0[/youtube]
Auto ted dela velkou radost, nejen me, ale i moji Mariane, ktera, zda se, ho uplne miluje. Jizda Subarkem je pro ni vzdycky svatek, chodi me s maminkou vitat do garaze, abych ji svezl tech 30 metru od vrat k parkovacimu mistu, kdyz je Subaru v servisu, tak se pta kde je a kdy uz bude zpatky doma (posledne trvala na tom, ze ho semnou do servisu i poveze), kdyz jsme nekde se zenou dvema autama, tak domu jede zasadne semnou v Impreze... Zkratka, misto zavodni sedacky jsem do STI nainstaloval sedacku detskou a nakonec mam z toho vetsi radost, nez bych mel z te skorepiny.
Koukam, ze jsem se pekne rozepsal a uz je po pulnoci, tak jeste pridam nejake fotky, a pujdu spat.
Mobilovky z tohoto vikendu:
Kouka, ze jsem to tu teda od dubna pekne zanedbal v tom mem vlakne. Na rozdil od auta, na ktere byla nahazena zase spousta novych dilu.
Jen ve zkratce:
- Zamakal jsem na brzdach: uz uz jsem kupoval predni 6ti pistky AP Racing, ale nakonec to skoncilo jen vymenou desek vpredu i vzadu, vymenou stadardnich hadic za pancerove a taky jsem nechal dat novou brzdovou kapalinu (neco od Motulu). K tem deskam: vzadu byly Hawk HP+ co jsem daval na auto hned po koupi, vpredu HAWK DTC30 sjete po tech obligatnich cca 15tis km. Nyni osazeno Pagid RSL1. Po pocatecnim seznamovani jsem s nimi spokojen, ale priste asi zase zkusim neco jineho, CL Breaks RC6, co ted jezdi Dundee. Duvodem je zrejme ostrejsi nastup RC6tek a taky, priznavam, cena RSL1- uz se mi nechce davat za desky 12 tisic. Lakaly by me i nejake ty Endless, ale ty jsou myslim jeste drazsi, nez ty Pagidy.
Nejvetsi upravou na brzdach byla instalace hydraulicke rucky, o te jsem dlouho snil a ted na jare se mi ji povedlo sehnat za uplne neskutecnych podminek (Diky moc Augi jeste jednou!), takze nebyl duvod vahat a rucka je v aute. Krasna paka s logem STI, valecek AP racing, jak ma byt. V aute je to krasne ciste nainstalovane, spolupracuje to se Skacelem, je to proste parada. Pomalu, ale jiste, se s tim ucim, ale i kdybych to pouzil jen parkrat do roka, dela mi desnou radost jen to v tom aute mit k dispozici a vedet o tom. Velka Radost!
- Posilil jsem olejovy system: Vzhledem k vysokym teplotam oleje (nebyl problem se dostat na 135 stupnu a vys) jsem nechal nainstalovat olejovy chladic Mishimoto. Skvele funguje, a doplnuje dobre fungujici chlazeni vody po vyndani vymeniku na klimatizaci. Bohuzel, aby se vesel chladic, musel jit po vymeniku pryc i kompresor klimatizace, takze jizda v lete se stala ponekud mene komfortni. to mi ale tak nevadi, stejne nejradsi jezdim s otevrenym oknem a na auto bez A/C jsem tak nejak zvykly.
No a kdyz uz se hrabalo do olejoveho systemu, nechal jsem dodelat catchtank. Dostal jsem ho pouzity za dobrou cenu, tak jsem opet nevahal. jen me prekvapilo, kolik kvuli nemu pribylo hadic v olejovem prostoru. Na jare samozrejme meneny olej, po kratkem romanku s Millers CFS 10W50 tam leju zase 10W60, od motulu. Kdyz vidim, jake teploty a jak rychle olej dosahuje, tak nemam strach, ze by 10W60 byla prilis husta a pri jezdeni po meste se nedostala na provozni teplotu.
- Nechal jsem zrepasovat podvozek: Zacal mi mlatit muj Protlum podvozek, tak jsem necekal az zacne tect nebo se oddela jeste vic, a nechal ho zrepasovat u vyrobce. Nejak ted z hlavy nevim, kolik jsem na nem najel, ale min. 40tis km to bylo a na tech nasich tankodromech se nedivim, ze ta potreba repase prisla. Cena cca 17tisic, ale nevim, co vsechno se menilo. Taky jsem to nechal pritvrdit na 6atm (drive tovarne nastavenych 5atm), je to znat, nektere diry a zpomalovaci prahy citim o dost vic. S bolavyma zadama je to lahudka, obzvlast hrbolate kocici hlavy v nekterych Prazskych ulicich. Ale stale je ta tvrdost OK, nijak to na nerovnostech neodskakuje, drzi to dobre. Nelituju.
Nove kola: Sehnal jsem za imho dobrou cenu original OEM Subaru kola co patri na mou generaci STI. V super stavu, i s TPMS ventilkama (ktery teda nevyuziju). Byly na nich obute Potenzy RE70, tak si ted do zimy uzivam kola a obuti, co na auto puvodne patri. Ty Potenzy RE70 nejsou spatne gumy, ale prijde mi, ze drzi trosku hur, nez Yoka AD08r, kterych jsem ojezdil uz 2 sady. Na jare me ceka nakup novych letnaku, tak jeste uvidim, co koupim. Vstupuje do hry taky japonska znacka Zeknova, co dela gumy s extra tvrdou bocnici a stejnym vzorkem jako AD08r (ktere se mimochodem uz nevyrabi, je na trhu nova generace AD08RS, tak uvidime, jaka bude0) a sympatickou cenou.
Ocalouneny volant: Uz jsem mel svuj OMP volantek uplne ohmatanej, misto brousene kuze byl olysaly hnus, tak jsem to nechal precalounit. Jako ex-zamestnanec fabriky na posivani volantu jsem na pekny volanty vysazenej, moje renovace bohuzel nedopadla uplne tip top (v seriove vyrobe by takovy volant vystupni kontrolou neprosel), na levem raminku jsou vrasky, a zluty pasek oznacujici smer rovne je trosku sejdrem. Bohuzel nevim, kde to delali (vyrizoval servis), ale priste, az budu resit volant, tak ten stary prodam nekomu na autokros a koupim novy, bez vrasek a vad v pohledove casti volantu.
Cerstva technicka: No a jak jsem psal uz jinde, na aute je cerstva technicka. Tak je od ty pakarny zase na 2 roky pokoj.
No a pak samozrejme spousta kravinek a drobnosti, co si clovek ani nevzpomene, ale dohromady jsou to desetitisice (radosti, ne penez).
Uspesne jsme absolvovali Grand Tour po Italskych a Rakouskych Alpach, byla to opravdu uzasna dovolena! Ted bych chtel co nejdriv zase STIcko vyvezt na Korziku, uvidime jak se zadari pristi rok, ale termin 2021 vypada realneji. Pridam sem i video z akce, ktere uz to sice v jinem vlakne bylo, ale abych to tu mel kompletni.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=doii0DCS3J0[/youtube]
Auto ted dela velkou radost, nejen me, ale i moji Mariane, ktera, zda se, ho uplne miluje. Jizda Subarkem je pro ni vzdycky svatek, chodi me s maminkou vitat do garaze, abych ji svezl tech 30 metru od vrat k parkovacimu mistu, kdyz je Subaru v servisu, tak se pta kde je a kdy uz bude zpatky doma (posledne trvala na tom, ze ho semnou do servisu i poveze), kdyz jsme nekde se zenou dvema autama, tak domu jede zasadne semnou v Impreze... Zkratka, misto zavodni sedacky jsem do STI nainstaloval sedacku detskou a nakonec mam z toho vetsi radost, nez bych mel z te skorepiny.
Koukam, ze jsem se pekne rozepsal a uz je po pulnoci, tak jeste pridam nejake fotky, a pujdu spat.
Mobilovky z tohoto vikendu:
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: OZP a jeho STI
No a jeste neco z te Italie a z Rakouska
- Přílohy
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: OZP a jeho STI
A jeste teda nejake fotky- spis technicke.
- Přílohy
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OZP a jeho STI
Ondro pecka !! Víc ti to pochválit snad ani nejde.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14845
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: OZP a jeho STI
Hezké čtení i fotky. Pěkně si to mazlíš
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12