Well - Impreza WRX wagon 2004

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

Zdravím,

Jsem tu nový, nedávno jsem řešil v tématu koupě nákup subaru. Mý ex bylo BMW 330D 135kw sedan :drive:

viz. http://well125.rajce.idnes.cz/E46_330D_135kW/

Pořád jsem řešil co po BMW koupit, nevedel jsem jestli neco rodinného a užitečného na převoz věcí (kombi) nebo rychlého na zábavu. Nakonec jsem zvolil rodinné combi :-)

Auto je z Liberce od Michala super kluk s perfektním přístupem na čem jsem se dohodli to se také uskutečnilo. Auto bylo prohlédnuto v ILOSu.

Auto má nějaké nedostatky na laku jako asi každé subaru, nalítáno 120tkm, důležité veci jako oleje, rozvody atd. dělány. Má to střešní okno a zatmavené okna s atestem. Koupeno na nových zimních pneu. Jinak asi vše v serii.

Plánované úpravy/opravy:
- letní kola 17"/18"
- stavitelný podvozek
- přeleštění světlometů
- gumová vana do kufru
- výměna radia za 2din/tablet
- blow off/oil catcher ?!
- úprava vyfukového systému - Ecu
- dodatečné budíky

V nejbližší době koupím asi koncák a rouru místo střed tlumiče abych nemusel ladit ECU. A na léto zbytek. Díval jsem se na neco z http://www.highperformanceparts.cz napadá vás co vzít za set koncák + trubka (střed tlumič) ?

Problémy:
Při akceleraci hlavně na 3,4,5 se auto v zátahu cuká. Jakoby padal tlak turba nebo něco takového. Za 10 dní jsem objednanej do servisu tak doufám že to nebude nic vážného. Kdyby váš něco napadlo co vyzkoušet ještě před servisem ? Moc mi to nedává spát :(

Už se těším na nějakej meet :)
Přílohy
DSC_0389.jpg
nabizim-k-prodeji-vuz-subaru-impreza-wrx-125019.jpg
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od cerv »

Pekna E46!Kdyby se nasla takova 328 v automatu,tak bych ji asi chtel:-)WRX at jezdi,mouchy jiste vychytas a budes spokojen!
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

cerv píše:Pekna E46!Kdyby se nasla takova 328 v automatu,tak bych ji asi chtel:-)WRX at jezdi,mouchy jiste vychytas a budes spokojen!
Chvilí před subarem kdy bylo rozhodnuto pro nějakej ten "sportáček" jsem právě koukal po 330i, ale začiná to být stejne ohroženej druh jako e36tky a hlavně jsem nechtěl to samé co jsem měl.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od j3rry »

Gratuluju ke krásnému WRXu :657: :657: , do místní rapidně se rozrůstající foukané wagon mafie Tě jistě s radostí přivítají podobně vybavení členové! ::-DD:
Well píše:Už se těším na nějakej meet :)
Příští víkend bude sraz v Krkonoších, mrkni se na srazy a jestli budeš mít čas a chuť a jestli je tam ještě volná ubytovací kapacita, tak doraž! :)
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49202
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od VDC »

Vyřešil jsi nákup překvapivě rychle. To je dobře,že ses s tím zbytečně nemazal. :-) Tak tedy oficiálně vítej mezi Subaristy. :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od ladis77 »

spravnej motor, spravna kastle a nejkrasnejsi cumak co kdy impreza mela :supeer: takze gratulace a nekdy se nekde uvidime
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

Dekuji za gratulace panove je to me prvni subaru tak snad bude delat jen radost :-)
j3rry píše:Příští víkend bude sraz v Krkonoších, mrkni se na srazy a jestli budeš mít čas a chuť a jestli je tam ještě volná ubytovací kapacita, tak doraž! :)
Jsem v práci, a taktéž musím vyřešit ten problémek s kolísáním :/ až pak začnu jezdit s klidem v duši :-)
VDC píše:Vyřešil jsi nákup překvapivě rychle. To je dobře,že ses s tím zbytečně nemazal. Tak tedy oficiálně vítej mezi Subaristy.
Bylo třeba E46 šla pryč někdy v léte a od té doby jsem dennodenně projíždel bazos a nemohl nic vybrat. Tohle vypadalo za dobrou cenu s dobrým přístupem prodejce jen se špatnýma fotkama. Tak jsem risknul a myslím že se vyplatilo :) Je to strašnej virus to subaru
ladis77 píše:spravnej motor, spravna kastle a nejkrasnejsi cumak co kdy impreza mela takze gratulace a nekdy se nekde uvidime
Určite budu se těšit :-)
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od zhor »

Well píše: Při akceleraci hlavně na 3,4,5 se auto v zátahu cuká. Jakoby padal tlak turba nebo něco takového.
Mě to taky dělá, ale spíš bych řekl že to souvisí asi s teplotou vzduchu nebo velkým tlakem v turbu. Když jedu delší dobu bez použití turba, takže vzduch v sání je poměrně studenej a není moc stalčenej, tak to jede plynule bez cukaní až do omezovače na jakýkoliv stupeň. Ale jakmile použivám víc turbo, tak to při druhým(někdy při třetím) a dalším vytočení turba (v rychlým sledu za sebou) to začně pocukávat. Pokud jedu třeba nějaké serpentiny, tak nahoře to dělá častěji, než když přijíždím do první. Ale stačí třeba minutu nepoužít turbo a zase to jede plynule.

Takže si myslím, že to bude nějaká taková ochrana buď proti přílišné teplotě stlačeného vzduchu, nebo omezení tlaku turba. Musím pořídit budík na tlak turba, abych věděl co to přesně dělá. Ale já jsem v turbu zatím nováček, takže to jsou jenom moje doměnky.

Tak ať ti to jezdí :3gears:
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

zhor píše:
Mě to taky dělá, ale spíš bych řekl že to souvisí asi s teplotou vzduchu nebo velkým tlakem v turbu. Když jedu delší dobu bez použití turba, takže vzduch v sání je poměrně studenej a není moc stalčenej, tak to jede plynule bez cukaní až do omezovače na jakýkoliv …
Jo to celkem sedí, každopádně normální to není. Dělá mi to jak v zátahu (plyn na podlaze) tak i při sešlápnutí plynu a držení v jedné poloze. Každopádně u mě je to celkem dost znát, auto vyložené cuká.
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od zhor »

Tak mě to dělá jenom při zrychlování, při držení rychlosti to nekolísá (nebo jsem si toho zatím nevšiml :655: ). Jo a ještě jedna poznámka, dělá to až tak od 4tisíc otáček.

No snad to nebude nic vážného, kdyžtak dej vědět co zjistili v servisu. Já to zatím nehodlám nijak řešit, a snažím se jezdit tak aby to tahle situace nastvála co nejméně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

zhor píše:Tak mě to dělá jenom při zrychlování, při držení rychlosti to nekolísá (nebo jsem si toho zatím nevšiml ). Jo a ještě jedna poznámka, dělá to až tak od 4tisíc otáček.

No snad to nebude nic vážného, kdyžtak dej vědět co zjistili v servisu. Já to zatím nehodlám nijak řešit, …
Jo od 4tis. kdy cca zabirá turbo. To mam stejný. Když je turbo v zápřahu tak to prostě dělá, nezaleží na plynu. Az budu vedet víc dám vedet.
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

Nekde na foru tu nekdo psal ze delphi ds 150e funguje na subarech celkem obstojne. Tak jsem ji zkusil napichnout a co mi vyjelo ISS me docela vyděsilo.


cinnost VVT prvni rada valcu
meze polohy skrtici klapky
motor rizeni skrtici klapky
cidlo teploty oleje
ridici obvod saciho ventilu prvni rada valcu
ridici ventil vireni SCV
signal atmosférického tlaku

Tak nevim byl jsem to pak jeste projizdet a cuka to na vsechny stuone zarazene rychlosti.

Zacinam se s tim bat jezdit po tom co vyhodila delphi.
Naposledy upravil(a) Well dne ned pro 14, 2014 9:12 pm, celkem upraveno 1 x.
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od pufko »

Nainštaluj si RomRaider, kúp KKL kábel a môžeš sledovať "live" hodnoty a súčasne ich zapisovať. Všeličo sa dá z toho vyčítať, ale človek tomu musí aj trochu rozumieť. Ja do toho nevidím, ale niekto sa možno nájde
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
Well
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: ned lis 16, 2014 7:21 pm

Re: Well - Impreza WRX wagon 2004

Příspěvek od Well »

Menší aktualizace

Auto bylo na diag u p. Nowáka opravdu kapacity, bylo zjištěno že tlak na turbu osciluje mezi 1.2B a 0.8B. Nejpravděpodobnější závada se jevila tudíž v regulaci (solenoid/actuator) a nebo v netěsnosti na sání. Celou cestu sání jsem tedy rozdělal očistil a řádně dotáhnul, vyčistil filtr a taktéž přes 9V baterku vyčistil solenoid z kterého vytryskalo nepěkné množství oleje. Světe div se výkon už vůbec neosciluje. Mám ještě v plánu zajet za panem Nowákem potvrdit vše přes diag. ale myslím že tyhle kroky pomohly.

Taktéž jsem na autě odstranil zbytky lepidla z lišt a nahodil catback výfuk od Japspeedu :657: mam z toho trochu hrůzu :655:
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“