Radimbo - Subaru Legacy IV sedan, MY2008, 2.0D
- Radimbo
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned lis 23, 2014 9:52 pm
- Jméno a příjmení: Radim Bo
- Bydliště: Hrusice
- Kontaktovat uživatele:
Radimbo - Subaru Legacy IV sedan, MY2008, 2.0D
Ahoj, zdravím všechny nadšence z tohoto fóra,
minulý týden jsem se stal dalším z postižených virem Subaru. Nastal čas po delší době upgradovat rodinný vozový park a jelikož bydlíme v místě, kde nelze v zimě bez čtyřkolky fungovat, do širšího pole kandidátu se dostalo i Subo. Netrvalo dlouho a bylo jediným kandidátem Jelikož na "tvrdou" zimní práci máme již několik let Pajero Pinin 2.0GDI, nechal jsem designový výběr na manželce. Zpět jsem dostal zadání: Lego sedan v tmavé barvě se žraločím ksichtem Chvíli mi trvalo, než jsem pochopil, že se dělají pouze v dehtu. A zde nastala moje, ta složitější část, zjistit si potřebné informace a zkusit v rámci možností najít a koupit dobrý kus. Strávil jsem hodiny a hodiny na netu, nasál mraky informací a musím říct, že nakonec jsem se rozhodoval hlavně srdcem. Děkuji všem, co se se tady rozsáhle vyjadřovali ať už pozitivně nebo negativně k diesel boxerům, byly to podnětné a důležité informace. Kdybych byl úzkostný typ, tak bych do BD určitě nešel, ale mám už s auty něco za sebou, tak jsem si to dovolil risknout .... jak to dopadne, zjistím/me časem.
Byl jsem se dívat na několik aut a nakonec jsem se rozhodl pro kus, kterým jezdil jako služebním šéf Subaru servisu v Olomouci. Auto má najeto 113tis., poměrně jasnou servisní historii a dle mého je v poměrně dobrém stavu. Je po výměně polomotoru v 85tis. a před prodejem prošlo prohlídkou na 120.000km. Takže by mě nemělo přes zimu čekat nic zásadního ........ale ....uvidíme. Třeba některému z vás auto prošlo rukama, případně jste na něj někde narazili a rychle mě zmrazíte .... jen do toho ))
Co se týče mých pocitů z auta a jízdy jako takové, dokážete si sami představit nejlépe, jednoduše úsměv na rtech a těšení se na první sníh. Za 20let za volantem a hodně přes milión najetých kiláků jsem se podobně fajn svezl pouze s BMW M3 a AR 33, taky s boxerem. Ale to už je dobrých 15 let zpátky. Od té doby jsem si podobné pocity vychutnával jen na dvou kolech.
Ze získaných informací vím co mně v péči o Lego čeká a věřím, že když jí dostane, něco vydrží. Určitě si od Vás vyslechnu jakoukoliv radu a pokud to bude možné, rád bych se osobně potkal s někým, kdo má s BD delší osobní zkušenost dokáže posoudit, jestli je na obzoru nějaký průšvih nebo je vše OK. Android diagnostiku budu mít za pár dní doma.
Jediný dotaz, který mně teď napadá je: hodně se tady řeší DPF a já si nejsem jistý, který z typů mám já. Z origo manuálu mám pocit, jako by v tomto ročníku žádný filtr nebyl. Za jízdy jsem nepostřehl chování motoru o kterém se tady píše v souvislosti s vypalováním. Takže fakt nevím
Jestli jste to dočetli až sem, tak už nebudu dále zdržovat a držte mi palce!
Radimbo
minulý týden jsem se stal dalším z postižených virem Subaru. Nastal čas po delší době upgradovat rodinný vozový park a jelikož bydlíme v místě, kde nelze v zimě bez čtyřkolky fungovat, do širšího pole kandidátu se dostalo i Subo. Netrvalo dlouho a bylo jediným kandidátem Jelikož na "tvrdou" zimní práci máme již několik let Pajero Pinin 2.0GDI, nechal jsem designový výběr na manželce. Zpět jsem dostal zadání: Lego sedan v tmavé barvě se žraločím ksichtem Chvíli mi trvalo, než jsem pochopil, že se dělají pouze v dehtu. A zde nastala moje, ta složitější část, zjistit si potřebné informace a zkusit v rámci možností najít a koupit dobrý kus. Strávil jsem hodiny a hodiny na netu, nasál mraky informací a musím říct, že nakonec jsem se rozhodoval hlavně srdcem. Děkuji všem, co se se tady rozsáhle vyjadřovali ať už pozitivně nebo negativně k diesel boxerům, byly to podnětné a důležité informace. Kdybych byl úzkostný typ, tak bych do BD určitě nešel, ale mám už s auty něco za sebou, tak jsem si to dovolil risknout .... jak to dopadne, zjistím/me časem.
Byl jsem se dívat na několik aut a nakonec jsem se rozhodl pro kus, kterým jezdil jako služebním šéf Subaru servisu v Olomouci. Auto má najeto 113tis., poměrně jasnou servisní historii a dle mého je v poměrně dobrém stavu. Je po výměně polomotoru v 85tis. a před prodejem prošlo prohlídkou na 120.000km. Takže by mě nemělo přes zimu čekat nic zásadního ........ale ....uvidíme. Třeba některému z vás auto prošlo rukama, případně jste na něj někde narazili a rychle mě zmrazíte .... jen do toho ))
Co se týče mých pocitů z auta a jízdy jako takové, dokážete si sami představit nejlépe, jednoduše úsměv na rtech a těšení se na první sníh. Za 20let za volantem a hodně přes milión najetých kiláků jsem se podobně fajn svezl pouze s BMW M3 a AR 33, taky s boxerem. Ale to už je dobrých 15 let zpátky. Od té doby jsem si podobné pocity vychutnával jen na dvou kolech.
Ze získaných informací vím co mně v péči o Lego čeká a věřím, že když jí dostane, něco vydrží. Určitě si od Vás vyslechnu jakoukoliv radu a pokud to bude možné, rád bych se osobně potkal s někým, kdo má s BD delší osobní zkušenost dokáže posoudit, jestli je na obzoru nějaký průšvih nebo je vše OK. Android diagnostiku budu mít za pár dní doma.
Jediný dotaz, který mně teď napadá je: hodně se tady řeší DPF a já si nejsem jistý, který z typů mám já. Z origo manuálu mám pocit, jako by v tomto ročníku žádný filtr nebyl. Za jízdy jsem nepostřehl chování motoru o kterém se tady píše v souvislosti s vypalováním. Takže fakt nevím
Jestli jste to dočetli až sem, tak už nebudu dále zdržovat a držte mi palce!
Radimbo
Subaru Legacy IV, 2.0D, MY2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Ahoj Radime, vítej a ať ti Lego slouží výhradně k tvé radosti. Máš-li výměnu polomotoru za sebou, tak by ti to chvíli fungovat mohlo... Tak ať tu čteme samá pozitiva...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Legacy IV ma pouze otevreny filtr pevnych castic, tj. nedochazi k zadnemu rizenemu vypalovani a ani se nemuze "ucpat".
Tak at slouzi
Tak at slouzi
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
..přesně tak,máš určitě jeden z prvních tedy otevřených DPF, takže by tě neměly čekat žádné zásadní potíže. Já už mám uzavařenej, takže čas od času musim vypalovat... :839: Nicméně pokud máš polomotor po výměně a jasnou servisní historii a budeš se k autu chovat slušně, pak ti bude sloužit. Osobně doporučuju aditivovat naftu a nebo brát skutečně čistou jako EuroOil,Vervu nebo Maxxmotion....Nafta (její kvalita) bohužel dělá v této zemi hodně. Jinak přeji mnoho šťastných km :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Prestoze ropaky z techto let povazuji za rizikovou volbu, tohle vypada, ze by mohlo byt OK (slusny predchozi majitel a vymeneny polomotor).
Tak at slouzi k plne spokojenosti!
Ja mam ted Lego jen obcas, protoze s nim jezdi hlavne zena a tak pri jizde zazivam opakovane ty pocity noveho majitele. A je to super :supeer:
Tak at slouzi k plne spokojenosti!
Ja mam ted Lego jen obcas, protoze s nim jezdi hlavne zena a tak pri jizde zazivam opakovane ty pocity noveho majitele. A je to super :supeer:
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Radimbo: vítej u nás na klubu, konstalace vyměněný polomotor a přiměřená starostlivost od předchozího majetele je ideální. Já jsem s dehtovým forestíkem najel 218 tkm a bez problémů. Před forestíkem jsem měl najeto 400 tkm a u prvního sněhu jsem pospíchal do HK k Tesku, abych vyzkoušel smyky, protože :subaru: se chová ve smyku úplně jinak, než jsem byl zvyklý.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Radimbo : já mám taky ropáka MY 2010 najeto cca.60 000km a zatím vůbec žádné problémy neřeším.Naftu kupuji v Německu a dávám aditiva a občas vypaluji,ale jinak vážně pohoda.Vyměněný polomotor nemám a zatím vše ok :supeer: Vůbec bych se toho nebál :811:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- Radimbo
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned lis 23, 2014 9:52 pm
- Jméno a příjmení: Radim Bo
- Bydliště: Hrusice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Díky všem za přivítání a pozitivní odpovědi. S tím otevřeným DPF je to ideální stav, aspoň za jízdy nemusím řešit vaší nejoblíbenější činnost
Včera jsem si připojil OBDII adaptér a zkoušel jsem neplacený Torque. Po první delší jízdě a následné přestávce jsem nastartoval a zůstaly mi svítit na palubce nějaké kontrolky a navíc přestal fungovat posilovač. Funkce se obnovila po opětovném nastartování. Následně jsem si vyjel chybu P0600, tu jsem vymazal a kontrolky zhasly.
Máte někdo nějakou obecnou radu, co všechno je fajn občas sledovat přes Torque u Lega IV?
Nemáte kontakt na někoho, kdo dělá kryty pod motor z pevnějšího materiálu?
Někde jsem viděl, že se dá koupit přívěšek na klíč, který se používá místo zapínání bezp. pásu. Při popojíždění okolo baráku mě to hlasité upozorňování otravuje Nemůžu to znovu najít, nevíte kde?
R.
Včera jsem si připojil OBDII adaptér a zkoušel jsem neplacený Torque. Po první delší jízdě a následné přestávce jsem nastartoval a zůstaly mi svítit na palubce nějaké kontrolky a navíc přestal fungovat posilovač. Funkce se obnovila po opětovném nastartování. Následně jsem si vyjel chybu P0600, tu jsem vymazal a kontrolky zhasly.
Máte někdo nějakou obecnou radu, co všechno je fajn občas sledovat přes Torque u Lega IV?
Nemáte kontakt na někoho, kdo dělá kryty pod motor z pevnějšího materiálu?
Někde jsem viděl, že se dá koupit přívěšek na klíč, který se používá místo zapínání bezp. pásu. Při popojíždění okolo baráku mě to hlasité upozorňování otravuje Nemůžu to znovu najít, nevíte kde?
R.
Subaru Legacy IV, 2.0D, MY2008
- Radimbo
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned lis 23, 2014 9:52 pm
- Jméno a příjmení: Radim Bo
- Bydliště: Hrusice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
...a ještě pro úplnost nějaké foto
Subaru Legacy IV, 2.0D, MY2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Nějak jsem na začátku přehlédl, že je to sedan. Sedanů v naftě tu asi moc nejezdí. Je krásnej !
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
je to tím, že jsi před vypnutím motoru neodpojil Torque. Po dojetí je potřeba nejdřív vypnout Torque, potom motor.Radimbo píše:Včera jsem si připojil OBDII adaptér a zkoušel jsem neplacený Torque. Po první delší jízdě a následné přestávce jsem nastartoval a zůstaly mi svítit na palubce nějaké kontrolky a navíc přestal fungovat posilovač. Funkce se obnovila po opětovném nastartování. Následně jsem si vyjel chybu P0600, tu jsem vymazal a kontrolky …
podívej se semRadimbo píše: Máte někdo nějakou obecnou radu, co všechno je fajn občas sledovat přes Torque u Lega IV?
Dělá je kofilka, napiš mu interkuRadimbo píše:Nemáte kontakt na někoho, kdo dělá kryty pod motor z pevnějšího materiálu?
Já řeším něco podobného, když vozím obecní tříděný odpad - 40x zastavím a rozjedu se o 10-15 metrů. Dělám to tak, že když po vesnici, tak si zapnu pás a sednu si.Radimbo píše:Někde jsem viděl, že se dá koupit přívěšek na klíč, který se používá místo zapínání bezp. pásu. Při popojíždění okolo baráku mě to hlasité upozorňování otravuje Nemůžu to znovu najít, nevíte kde?
R.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV, MY2008, 2.0D
Upravil jsem nadpisVDC píše:Nějak jsem na začátku přehlédl, že je to sedan.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV sedan, MY2008, 2.0D
Ty falešný spony najdeš tady:http://www.dx.com/s/Seat+Belt+Buckles
Subaru Legacy GT 2010
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV sedan, MY2008, 2.0D
Vítej mezi lidmi postiženými :subaru: Máš moc hezký kousek, sedany se mi vždycky moc líbily. :3gears:
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Re: Radimbo - Subaru Legacy IV sedan, MY2008, 2.0D
Sedan v naftě jsem snad ještě neviděl. Moc pěkný auto.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk