Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
tak dneska peceny kure - P0519 Idle Control System Malfunction (Fail-safe) ... pri sjizdeni kopce na redukovanou 1ku. coz by ale zaroven mozna vysvetlovalo ty obcas zvyseny otacky za jizdy. uvidime.

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


stř lis 26, 2014 11:57 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4895
Bydliště: České Budějovice
Mareka píše:
Jo to je standardní chování - po nastartování vyšší otáčky, které klesnou ihned po prvém vyřazení na neutrál (stačí ujet pár metrů).

Myslím si, že to tak bude, protože se to chová vždycky stejně a má to i celkem logiku. Ale neklesnou po rozjetí a vyřazení. Klesnou hned po vyšlápnutí spojky a zařazení rychlosti, rozjíždět ani vyřadit netřeba... 8)

Jinak U-geene gratulace a ať jezdí! Tahle generace je prostě nejhezčí. Mně by tam asi chyběla kaplička na kapotě, ale jinak krasavec... 8)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


stř lis 26, 2014 3:33 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3569
Bydliště: Holýšov
To je treba vec, kterou ja u novyho auta vubec neocenuju a dost me vytaci. Rano prijdu, ledovej motor, nadlabnu to a ono to toci na volnobeh 1800otacek..... To je fakt hnus velebnosti. Este kdyz sem mel skodu 100, tak nez sem zamacknul sytic, tak to vrcelo uplne stejne. A ta skodovka stovka byla posledni moje auto, ktery nedokazalo po nastartovani udrzet volnobeh pod 1000otacek. Ted u forestera je to zpet a absolutne mi hlava nebere, k cemu je to dobry! Jen ty situace po ranu, nadlabnu to, řev, dam zpátečku otácky klesnou, chci dat dopredu, otacky zase vylitnou, rev, nez se to prezadi tak to rve, pak to zase klesne. Fakt mazec. Nehlede na to, ze to trva fakt dlouho, nez se to ohreje a otacky klesnou.

_________________
Forester XT Sport 2017 (MY18) - Obrázek - Na Prodej
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km


stř lis 26, 2014 4:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7498
Bydliště: Nové Hrady
Kolben> na druhou stranu, u Skodovky je to druhej extrem, tam se otacky na studenym motoru vali tak nizko, ze treba u retezovyho TSI slysis, jak ten motor kasle a vynechava a jak chrasti retez... :713:

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


stř lis 26, 2014 4:50 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 18, 2012 6:12 pm
Příspěvky: 3351
Bydliště: Brno-venkov
Jo tak toto mne u subárka taky překvapilo. Tak to řesim jinak. Nastartuji usadim děti jdu otevřít bránu vyjedu a už je to zahřáte natolik že klesne volnoběh a pak zhasíná Modrá. A v létě zhasne ještě než vyjedem z brány.

Myslím že chvilka na volnoběh tomu nemůže ublížit.

_________________
Forester 2,5 XT 2010 manuál


stř lis 26, 2014 4:57 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3569
Bydliště: Holýšov
nastartuju, prendam destky sedacky za auta do auta, poshanim deti, nalozim je, pripasam je, pockam na manzelku, otocim se a dojedu k vratum, otevru vrata, vyjedu, zavru vrata a porad to rve. Jeste na prd je, ze pri razeni musim dost stat na brzde, protoze jinak diky tem otackam auto okamzite jede vpred. V dnesni dobe modernich motoru je pro me takhle vec nepochopitelna.

Jinak modra mi zhasina kdyz je olej ohratej na 38stupnu. Vim, ze to zhasina podle teploty vody. To jen pro info.

_________________
Forester XT Sport 2017 (MY18) - Obrázek - Na Prodej
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km


stř lis 26, 2014 5:03 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
draconis: no kaplicka by byla fajna, ale zena jezdi 5km a hned cca 200m od baraku do pomerne prudkyho kopce... to se dle me s turbem moc neslucuje. Navic mame prudkej najezd k baraku a obcas k nemu tahame vozejk, takze se hodi redukce (mimochodem mi na foresteru prijde vic do pomala nez u Lega).

Jo, vzal jsem dneska Forestera do jeho prirozenyho prostredi... ale dost to klouze, holt 5mm zimaky :)


Přílohy:
PB250173.640.JPG
PB250173.640.JPG [ 139.96 KiB | Zobrazeno 1824 krát ]

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99
stř lis 26, 2014 5:39 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7498
Bydliště: Nové Hrady
u-geen píše:
takze se hodi redukce (mimochodem mi na foresteru prijde vic do pomala nez u Lega).

To ti prijde spravne, to tak totiz opravdu je. U Forestera je to 1.447 a u Legacy 1.196, pokud me pamet nesali.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


stř lis 26, 2014 5:57 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 18, 2012 6:12 pm
Příspěvky: 3351
Bydliště: Brno-venkov
Tak na té fotce vypadá docela zvedly, moc hezký.

_________________
Forester 2,5 XT 2010 manuál


stř lis 26, 2014 6:15 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
Slavek_xxx: aha... to je fajn, redukci vyuzivame pravidelne a cim vic tim lip.
kiti: dik... je asi tak vysoky jak ma byt, z. tlumice byly meneny na 177tkm, ted ma 231 :)

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


stř lis 26, 2014 9:05 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm
Příspěvky: 330
u-geen píše:
tak dneska peceny kure - P0519 Idle Control System Malfunction (Fail-safe) ... pri sjizdeni kopce na redukovanou 1ku. coz by ale zaroven mozna vysvetlovalo ty obcas zvyseny otacky za jizdy. uvidime.


Hmmm, tak to se mi taky stavá. Výměna ISC ventilu nepomohla... Jo a ještě jestli to bylo u mírně zahřátýho motoru po pár kilimetrech, pak tedy ... :pr:

_________________
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
GSX400SH 88 & XJR1300 00


stř lis 26, 2014 9:54 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
jj, cca 6km - takze ne zcela prohraty... podle me je to relativne specificka situace, uvidime jestli se to bude opakovat i jindy, moc najeto s tim jeste nemame (150km). Ale spinavej uz je :) http://u-geen.rajce.idnes.cz/Subaru_Forester_2.0X/

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


stř lis 26, 2014 10:11 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22171
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Slavek_xxx píše:
To ti prijde spravne, to tak totiz opravdu je. U Forestera je to 1.447 a u Legacy 1.196, pokud me pamet nesali.


A kromě toho stálej převod je u Forestra 1:4,111 a u Lega 1:3,9 . Takže je to u Lega opravdu o dost delší. Tam je to taková hra na redukci. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 27, 2014 8:07 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
Tak vcera jsem cvicne vymenil volnob. ventil za jinej a vyresetoval jednotku, a opet se to zhorsilo. To same s puvodnim ventilem. Mam se stavit v AutoPAS a mrknem na to pry.

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


pát lis 28, 2014 12:27 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kyje, okres Jičín
A story s volnobehem pokracuje, vsera to vyhodilo chybu... a prestaly litat otacky :) Chyba ted po 5 nastartovanich zmizla.

Jinak premyslim o kolech na leto a nevim, hodej se, nehodej se?

http://u-geen.rajce.idnes.cz/Subaru_Forester_-_ATS


Přílohy:
P1010180.640.JPG
P1010180.640.JPG [ 135.4 KiB | Zobrazeno 1711 krát ]

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99
sob lis 29, 2014 3:09 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: