Stránka 2 z 6

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: sob lis 22, 2014 9:06 pm
od Mira
mnov píše:Mira> dával jsem tam LEDku od alarmu, ale už si nepamatuji jak se to rozebírá, nebyl to však žádný problém.
Jinak ten název vlákna je super. Hledal bych tu všechny U-Geenovo ženy.
Problém to nebude. Je to tam jen nějak zacvaknuté, tak jen potřebuju vědět kde zabrat, ať nezaberu blbě, ty plasty se fest blbě lepí. :850:

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: ned lis 23, 2014 3:37 pm
od u-geen
Taakze k tomu stoupani otacek, na klapku jsem koukal, cista - resp musela byt cistena nedavno. Volnobezny ventil taky nekdo cistil, komora byla lehce zanesena, takze vycisteno, ale nepomohlo. Trochu me prekvapilo ze konec ventiluje plastovy, iu Legacy byla guma :) Takz zbyvaji ty ventily a pak uz nevim. Prijde mi, ze to dela az po ohrati motoru - to by mozna odpovidalo tomu motoru, nebo treba i cidlu teploty (asi blbost)?

Jinak zarovicky temer ve vsem vymeneny, asi jsem ale zapomel na jednu v pristrojovce kolem otackomeru/tacho, asi teda tu prostredni, opticky to zespod vypadalo ze sviti, ale mozna to jen ovlivnily okolni zarovky. A musim sehnat original suplik pod 1 DIN radio.


A aspon dve fotky mobilem, kdyz jsem jel zjistovat zda vycisteni nahodou nepomohlo.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: ned lis 23, 2014 5:04 pm
od garmont
Mě kdysi říkal mechanik, že to kolísání může být tím, že to někde přisává falešný vzduch...

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: ned lis 23, 2014 5:17 pm
od u-geen
Ono to neni ani tak kolisani, jako ze to postupne vystoupa +/- na ty 2000rpm a tam to drzi. A jenom pokud je auto v pohybu, jakmile zastavim, tak to jde dolu. Zkusime okolni subaru servisy, na to se proste musi prijit :)

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: ned lis 23, 2014 6:40 pm
od M a r c e l
Peknej!

Sony Xperia L / Tapatalk

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: ned lis 23, 2014 6:44 pm
od Slavek_xxx
Jojo, to presne odpovida, kdyz se stoji, tak to prakticky nedela a za studena nikdy. Ale stavalo se mi, ze jsem musel startovat na 2x, zvlast kdyz byla zima. Po startu otacky vylitly a pak to zdechlo. Tyhle 2 problemy spolu asi souvisi.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 9:07 am
od u-geen
Hm tak za poslednich 60km to udelalo jednou a to jenom asi ... mozna se po X startech adaptovala jednotka nebo nevim. Furt ale po vyslapnuti na neutral otacky slitnou na 750, zvysej se na 1100 a zase padnou a uz drzej. Dneska je auto v servisu na vymenu rozvodu tak maj za ukol to nejak omrknout co a jak tak uvidime co mi reknou :)

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 1:57 pm
od Levap
Není to nějaká fíčura? Když jedu na neutrál mám otáčky kolem 1200. Když auto stoji tak pěkných 730.

Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 2:08 pm
od Slavek_xxx
Levap> jojo, to samozrejme muze byt, ECU obohacuje smes (nebo i hybe s klapkou, pokud je elektronicky rizena) kdyz ocekava, ze muze poklesnout tlak v sani a zhasnout motor = prestanou fungovat posilovace. Takze otacky pri jizde na neutral byvaji u aut s Euro3 (starsi Impreza s Euro2 na to zvysoka kasle :-)) vyssi nez volnobezny pri stani. Ale tohle je fakt az moc, u nasi Imprezy stoupaly az pres 2000 a to bylo divny.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 2:20 pm
od draconis
Mira píše:jak rozebrat to vrchní přihrádku na palubce. Nad hodinama.
Po zkušenosti z jiných aut, kde to bývá většinou ještě někde přišroubované jsem hledal, ale zbytečně - žádné šrouby tam nejsou. Je to úplně jednoduché. Jsou tam jen plastové příchytky (tuším že jich je šest). Pokud si to pamatuju dobře, nejlepší je začít přední částí - otevři přihrádku, palce si opři o přední část s hodiama a ostatními prsty chyť "rantl" zevnitř přihrádky. Pak stačí jen zabrat nahoru, dokud dvě přední příchytky nevyskočí z děr. Pak už jen uvolnit ostatní příchytky a vysunout směrem k sobě. Vyndá se to celé, hodiny jsou součástí té přihrádky. Já si ještě vždy trochu pomáhám sadou plastových nástrojů pro šetrné rozebírání palubních desek, ale každý je nemá. Šroubovák nedoporučuju, páč to plasty orýpe. Ale tenhle kastlík jde docela dobře i bez toho, stačí fakt jenom ruce.

Zničit se na tom nic nedá, stačí mít trochu cit... :wink:

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 2:24 pm
od draconis
Jo a ještě k těm otáčkám - já s nimi problém nemám, jen mě překvapilo, že po nastartování si to drží asi 2000 ot./min. dokud nezařadím. Stačí šlápnout spojku, zařadit jedničku nebo zpátečku a klesne to na 1000. Ale dělá to tak od začátku a vždy stejně, tak to beru že to tak má asi být. V zimě se to bude hodit, aspoň to bude víc dobíjet než se ofouká okno atd. :-)

Jinak když vyřadím za jízdy, ručička se na chvíli zastaví na 1000 ot. a až po cca 2-3 vteřinách klesne na nějakých těch 700 ot.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 6:43 pm
od u-geen
tak jestli mi to nekdy pujci a dorazim na nejakej sraz, tak si ty otacky muzem porovnat :) zatim to vypada na uklidneni, tak tomu necham volnej prubeh

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 8:03 pm
od Mareka
draconis píše:Jo a ještě k těm otáčkám - já s nimi problém nemám, jen mě překvapilo, že po nastartování si to drží asi 2000 ot./min. dokud nezařadím. Stačí šlápnout spojku, zařadit jedničku nebo zpátečku a klesne to na 1000. Ale dělá to tak od začátku a vždy stejně, tak to …
Jo to je standardní chování - po nastartování vyšší otáčky, které klesnou ihned po prvém vyřazení na neutrál (stačí ujet pár metrů).

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 9:06 pm
od Bekr
u-geen píše: - pri jizde na neutral kolisaji otacky... padnou dolu, stoupaji na 2500 a tak furt dokolecka... pri stojicim aute to nedela... vlastnost neno chyba?
Podle krátkýho popisu výše se toho moc soudit nedá, ale zmínka o vazbě tohoto jevu na pohyb auta mě nabádá k doměnce, že by se mohlo jednat o stejný problém, jaký jsem řešil pár let i já a je tu někde poměrně detailně pitván. Nebudu to hledat, protože v mém případě se řešení nenašlo a přitom se vyzkoušelo úplně všechno. Od falešného vzduchu, přes všechny čidla až po řídicí jednotku a celou elektriku. Řešil jsem to pro kontrolu i v dalším servisu. Bez výsledku... :6066:

S odstupem času radím - neřešit! Časem možná zjistíš jako já, že si to žije svým životem. Jsou období, kdy se to chová téměř normálně a kdy to blbne víc. Časem jsem rovněž vypozoroval, že se to ustálí na normálu, pokud se člověk prvních cca 5 až 8 km důsledně vyvaruje brzdění motorem. Pak se to po pár dnech urovná do doby, než se tahleta "zásada" poruší. K tomu samozřejmě s ohledem na podmínky provozu dochází poměrně často. Takže stále do kolečka... :655:

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: úte lis 25, 2014 9:28 pm
od u-geen
Bekr: takze typicke subaru se svou vlastni hlavou, jo, takovy uz jedno doma mame... tak ted druhy :)