Subaru4ever + Outback4ever
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Jedno je jisté: když to bude vypnuté, bude Outback vypadat jako skryté auto VB, protože ti taky mají lampičky "skryté" v mřížce chladiče. Budu mít na silnici přirozený respekt :ironie:
Když to bude k ničemu, smutný nebudu. Beru to jako neškodný malý projekt, abych si mohl hrát :811: . Tomu odpovídá i cena materiálu, která je i po započtení vypínačů, drátů, pojistek, konektorů a atd. někde na 650 Kč.
... Ale abych napsal i něco k autu, tak mi nejspíš začíná křupat homokineťák a taky začíná něco divně mlátit od zadní nápravy. Mám strach, že ty kamionové pružiny extrémně namáhají zadní nápravu a ještě si s nimi užiju :655: . No a stále pokračuje o 1-2 litry zvýšená spotřeba oproti očekávání. Takže samé radosti :839: . Zatím to nebudu řešit (stejně teď skoro nejezdím) a budu pozorovat, ale očekávám někdy na jaře pěknou zakázku pro servis
Když to bude k ničemu, smutný nebudu. Beru to jako neškodný malý projekt, abych si mohl hrát :811: . Tomu odpovídá i cena materiálu, která je i po započtení vypínačů, drátů, pojistek, konektorů a atd. někde na 650 Kč.
... Ale abych napsal i něco k autu, tak mi nejspíš začíná křupat homokineťák a taky začíná něco divně mlátit od zadní nápravy. Mám strach, že ty kamionové pružiny extrémně namáhají zadní nápravu a ještě si s nimi užiju :655: . No a stále pokračuje o 1-2 litry zvýšená spotřeba oproti očekávání. Takže samé radosti :839: . Zatím to nebudu řešit (stejně teď skoro nejezdím) a budu pozorovat, ale očekávám někdy na jaře pěknou zakázku pro servis
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- nzg
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 521
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Bydliště: Praha 5 + Susice
Re: Subaru4ever + Outback4ever
To dvojdiodove svetlo pouzivam na kole, sviti na max velmi slusne. Ale do auta bych se bal to zamontovat, aby mi to neshorelo. Preci jenom je to cinska kopie Solarstormu.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Přestalo mi svítit couvací světýlko :6066: . Pojistka OK, světýlko OK, takže je problém někde v drátoví nebo možná v senzoru zařazení zpátečky. Oboje je na :zachod: a . To doma nespravím, na to sám nemám :839:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Včera jsem si byl vlastně poprvé v životě skutečně ostře zajezdit s Outbackem :drive: . Je to zvláštní, ale jak mám Leona, tak "zbytečné" a "neužitečné" okreskové řádění provádím jenom s ním, a Outback jenom pracuje a transportuje. Jenomže jsem v poslední době dvakrát nezvládl jednu zatáčku ve spěchavém tempu a zjistil jsem, že s ním mám málo natrénováno :655: . Bohužel sníh jsem letos ještě nepotkal (tedy loni taky ne), takže jsem vyrazil za sluníčka a tepla na suchý asfalt. Bylo z toho 70 ostrých km po Karlštejnsku, kdy jsem se pod 4000 ot. moc nepohyboval a drtil Otíka až na dřeň. Nikdy dřív jsem mu ani náznakem nedával takovou čočku. Stejně potřeboval profouknout pavouky a osvěžit válce pořádnou sprchou benzínu, když už skoro furt jezdí jen na LPG :850: . Krom toho, že jsem si pěkně zajezdil a bezpečně zjistil co auto umí, jsem měl jedinečnou možnost prozkoumat, jak je na tom Otík po 160.000 km a 10 letech technicky. Musím říct, že v tempu na typicky českých okreskách bylo znát, že celý podvozek už není nejmladší a to nejlepší má dávno za sebou :655: . Stejně tak spojka a převodovka vykazovaly chování a zvuky, které bych raději neslyšel. Brzdy jsou totálně chcíplé a osobně je považuji za největší slabinu. Jedině motor a řízení jsou dokonalé a perfektní :supeer: . Tedy vlastně ještě gumy, 7 let staré Dunlop Winter sport 3D, jsou v rozměru 215/60/R16 naprosto fantastické a sednou k autu jako zadnice na mísu :850: . Jednoznačně zachraňují podvozek a jízdní vlastnosti. Krom jiného jsem taky mohl pozorovat chování supertvrdých zadních pružin a jejich vliv na jízdu. Při ostrém tempu velmi výrazně navyšují funfactor, nejspíš i oni s přidanou LPG hmotou na zadku stojí za neutrálním/přetáčivým charakterem a navíc mám pocit, že většinu zatáček jezdím po 3 kolech ::-DD: (jako že fakt!). Vzato kolem a kolem jsem se fakt parádně vyblbnul a těším se moc na nějakou Sosnovou. Sice kdyby Outback vážil alespoň o 200 kg méně, bylo by to lepší, ale i tak si s ním lze krásně a dravě zajezdit. A rozhodně bych neřekl, že mu chybí výkon . Když člověk umí používat celé spektrum otáček, šaltrpáku a hlavu, jede drtivě :supeer: . Akorát se musím hlídat v prudkých zatáčkách jetých pod plynem na 1°. Outback je za takovou zatáčkou naprosto ulítle přetáčivý a driftuchtivý a včera jsem k původním dvěma "skoro-škarpám" přidal další :655: . A nakonec spotřeba: víc na dřeň už by jet asi nešlo (pouze bez mozku), ale dojel jsem domů za 12,4 l/100 N95+MO :670: . S turbem by to bylo odhadem za dvojnásobek :666: . Prostě v tomhle je atmosféra neporazitelná :826:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Subaru4ever> a jezdils na kratky nebo dlouhy kvalty?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Myslíš redukci? Tu používám prakticky jenom v hustém provozu po městě a na parkovištích. Občas když je vesnice, kde se jede fakt 50 km/h a normální čtyřka to nedává, tak řadím redukci.
Ale abych to rozvinul o zkušenosti s klasickými neredukovanými převody u této motorizace: jednička je taková akorát a dokonale odstupňovaná. Ani moc krátká ani moc dlouhá. Dvojka je trochu delší, což je v pomalejších zatáčkách (když chce člověk dynamiku) na obtíž, protože pod 3000 ot. to nejede jak by člověk chtěl. Ale zase je super, že dvojka vydrží až do stovky :850: . Trojka je taky perfektní a čtyřka a pětka přesně podle očekávání. U téhle převodovky někdo skutečně přemýšlel a 1°, 2° a 3°si neumím představit lépe odstupňovanou :supeer: (což se např. o 6°MT v novějším Outbacku vážně říct nedá :666: ).
Je pravda, že na sportovní jízdu na klikatých okreskách by byla na zvážení jízda na redukci, protože by to eliminovalo problémy s delší dvojkou :850: . Ale zase by se musela řadit čtyřka, protože na normálni 3° jde jezdit jen někam po cca 130 km/h :655:
Ale abych to rozvinul o zkušenosti s klasickými neredukovanými převody u této motorizace: jednička je taková akorát a dokonale odstupňovaná. Ani moc krátká ani moc dlouhá. Dvojka je trochu delší, což je v pomalejších zatáčkách (když chce člověk dynamiku) na obtíž, protože pod 3000 ot. to nejede jak by člověk chtěl. Ale zase je super, že dvojka vydrží až do stovky :850: . Trojka je taky perfektní a čtyřka a pětka přesně podle očekávání. U téhle převodovky někdo skutečně přemýšlel a 1°, 2° a 3°si neumím představit lépe odstupňovanou :supeer: (což se např. o 6°MT v novějším Outbacku vážně říct nedá :666: ).
Je pravda, že na sportovní jízdu na klikatých okreskách by byla na zvážení jízda na redukci, protože by to eliminovalo problémy s delší dvojkou :850: . Ale zase by se musela řadit čtyřka, protože na normálni 3° jde jezdit jen někam po cca 130 km/h :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Subaru4ever> tak to mas jeste rezervu, jinak bys to odjel cely na redukovanou 2-3-4 :845: Ikdyz v pripade Outbacku a jeho pseudoredukce mozna jen 2-3 :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Nejzajímavější je, že subjektivní vnímání přínosu redukce se převod od převodu liší ::-DDD: . U 1, 2 a 3 mi přijde zkrácení razantní, kdežto u 4 a 5 už najednou moc ne :845:
Každopádně jsi mi vnuknul myšlenku, že si půjdu zase někdy zajezdit a zkusím tu redukci :850: . Prostě dám převodovku do rally setupu :811:
Já se jízdě na redukci trochu bráním, protože převodovka s ní má takový zvláštní a mně ne moc příjemný bzučivě-vrnivý zvuk :655:
Každopádně jsi mi vnuknul myšlenku, že si půjdu zase někdy zajezdit a zkusím tu redukci :850: . Prostě dám převodovku do rally setupu :811:
Já se jízdě na redukci trochu bráním, protože převodovka s ní má takový zvláštní a mně ne moc příjemný bzučivě-vrnivý zvuk :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru4ever + Outback4ever
dvě kolečka navíc :845: trochu to vyje...
jinak pěkná story s outbackem na hraně. já mám stejné pocity a pozorování z dvoulitru. redukce vyřeší dlouhé kvalty, ale nechce se mě jí dávat takvou čočku... navíc sečtě další vůli v řetězci.
jinak pěkná story s outbackem na hraně. já mám stejné pocity a pozorování z dvoulitru. redukce vyřeší dlouhé kvalty, ale nechce se mě jí dávat takvou čočku... navíc sečtě další vůli v řetězci.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Mám malý (elektro)technický problém. Nedávno mi měnili sklo, a jelikož vyhřívané bylo levnější ( :670: ), se kterým jsem se ještě vešel do pojistky, tak jsem si ho nechal namontovat. Na mojí prosbu mi sklo zapojili do konektoru u pravého předního sloupku, tedy do obvodu pro vyhřívání. Následně jsem si pořídil z jedné rozložené H6 ovládací tlačítka (vlevo dole pod volantem) a taky chybějící relátka. Vše jsem nainstaloval, pozapojoval a nefunguje to :839: ... Takže kromě dobrého pocitu, že mám pravděpodobně jediného Outbacka na světě s MT a "VDC" (předsedu si tedy už můžu vypnout ::-DDD: ), mě to štve.
Prolézal jsem servisní manuál, a našel víceméně jenom schéma obvodu vyhřívání stěračů (wiper deicer). Je to strana 4491 v onom PDF. Bohužel nejsem moc zkušený elektrikář a nemám tucha, jestli ještě nemám někde zapojit nějakou kostru nebo tak podobně. Tím, že i social výbava má elektroinstalaci identickou s H6, akorát je spousta konektorů a zásuvek neobsazených, tak nevím, co bych kam měl ještě zapojit. Těch drátů v prostoru mezi pedály a volantem je ňeurekom :6066:
Přikládám pohled do pojistkové skříňky. Všechny pojistky tam jsou zandané a vložil jsem relátko označené červenou fixou. A nakonec unikátní fotka onoho vypínacího předsedy :unami:
Prolézal jsem servisní manuál, a našel víceméně jenom schéma obvodu vyhřívání stěračů (wiper deicer). Je to strana 4491 v onom PDF. Bohužel nejsem moc zkušený elektrikář a nemám tucha, jestli ještě nemám někde zapojit nějakou kostru nebo tak podobně. Tím, že i social výbava má elektroinstalaci identickou s H6, akorát je spousta konektorů a zásuvek neobsazených, tak nevím, co bych kam měl ještě zapojit. Těch drátů v prostoru mezi pedály a volantem je ňeurekom :6066:
Přikládám pohled do pojistkové skříňky. Všechny pojistky tam jsou zandané a vložil jsem relátko označené červenou fixou. A nakonec unikátní fotka onoho vypínacího předsedy :unami:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru4ever + Outback4ever
No asi si budeš muset vzít voltmetr a začít měřit...
Tipuju, že ti tam chybí ten zpožďovací obvod - ten, co dělá, že to běží jenom 15 minut.
Tipuju, že ti tam chybí ten zpožďovací obvod - ten, co dělá, že to běží jenom 15 minut.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- dulas
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 533
- Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
- Bydliště: Alšovice
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Propini si ten kabel od okna. Budeš chvili hledat ale urco najdes kde je pod palubkou schovanej. Trebas se objevi nejaky nezapojeny stekr. V praci to taky tak lovim.
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
- dulas
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 533
- Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
- Bydliště: Alšovice
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Koukám ze Honza to napsal lip a rychleji nez ja☺
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Přiznávám, že jsem se té pakárně s voltmetrem chtěl z čisté lidské lenosti vyhnout :811: . Navíc většina svazků a konektorů je prakticky nepřístupná bez demontáže různých plastových částí palubky :839: . Nerad sahám do sestavy, kde ani po 11 letech nic nevrže ...
Ale tak já se časem pokusím :bp: .
A to jsem se tak moc těšil, že teď na horách budu moct odmrazovat, a on to ten mrzák Japonec neudělal plug and play :686:
Ale tak já se časem pokusím :bp: .
A to jsem se tak moc těšil, že teď na horách budu moct odmrazovat, a on to ten mrzák Japonec neudělal plug and play :686:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru4ever + Outback4ever
U OTB tam bylo zapojený nad nohama řidiče takový placatý cosi, co nějak souviselo s tím časovačem. Podle mě tam přesně tohle bude chybět.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno