Subaru4ever + Outback4ever
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Pánové, pro ty, co nikdy neviděli Outbacka, jsem před přezouváním na "malá" zimní kola vyfotil jak vypadá můj vozík z venčí na "velkých kolech". Auto je čerstvě z myčky (jezdím pravidelně 2x ročně před přezouváním :845: ). Zároveň jsem se dohodl z panem Pumpařem od Freye, abych mohl nafotit mého Otu vedle toho jeho. Na fotkách je zřetelně vidět, kolik přidávají 65% gumy a tuhé pružiny na zadku světlosti. Jeho Otík neměl spadlý zadek, byl na normálu (on má standardní 17'').
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Pan "Vrchní nadsubaří šéf" mě tak nadchnul pro LEDky, že jsem rozpoutal hotové LEDkové peklo ::-DD: . K 50cm LED pásku na víku zavazadelníku jsem ještě dodělal separátní vypínač. Ve středové stropní lampičce a v obou předních čtecích mám 12LED. Svítí tak o 20% lépe že origo sufitky. Do zavazadelníkové lampičky, na osvit SPZ a do červených dveřních lampiček přijdou LEDkové náhrady klasické žárovičky W5W. Ale na ty ještě čekám. A dneska jsem konečně dodělal můj (snad) majstrštyk. Osvětlení motorového prostoru. Jedná se o dva 25cm LED pásky, napojené přes stylový vypínač se šňůrkou přes pojistku přímo na baterku. Kapota má v přední části takový prolis, že na ní jsou právě dvě plošky, které jsou při otevřené kapotě horizontální. Takže LEDky svítí přímo svisle na motorový prostor. Jsem zvědav, jak si to všechno poradí s vlhkostí a s prudkými dešti :655: . Ale nemůže se stát nic horšího, než že mi skratuje auto ::-DDD: ... já si ale myslím, že vše bude v pohodě :811: .
Kontrola stavu oleje po tmě bude teď vyloženě brnkačka a budu se na ten úkon těšit :845: . Stejně tak se jistě osvětlení užije ještě mnohokrát při servisování :ironie:
Kontrola stavu oleje po tmě bude teď vyloženě brnkačka a budu se na ten úkon těšit :845: . Stejně tak se jistě osvětlení užije ještě mnohokrát při servisování :ironie:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Adame dobře ty :supeer: ...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Hezký !
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Tak to je pecka :supeer: Moc pekne a sikovne,to bych take potrebuval :850: Co delas po Vanocich ::-DDD:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Řešili jste někdo nové vzpěry víka zavazadelníku? Už asi tak 5 let jsou relativně slabé a hlavně absolutně netlumí při "dojezdu" nohoru. Takže při otevření kufru to vždycky vypadá, že víko vyskočí od karoserie a odpadne. Už mě to štve . Našel jsem akorát od firmy Kilen za 774 Kč za kus a od LESJÖFORS za dvojnásobek. Obojí mi přijde docela dost za takovou triviální hovadinu :655: . Díl má Subaru číslo 63269AG001, 63269AG000 nebo 63269AG010. Nejdou nějak repasovat? A nebo koupit něco jako vzpěru na Sharana a namontovat? Prostě koupit jen podobný píst od nějaké frekventované značky za pár korun a ten hodit na originální kotevní místa?
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Adame mám jich v rohu dílny minimálně 6 z Legacy. Nechceš je vyzkoušet ? Nějakou cenu bysme určitě vymysleli...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Díky moc Tome za nabídku! Zkusíme to :unami: ... Nějak to zahrneme do oleje :850: .
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Obavam se, ze vzpery mezi verzema urcite nejsou kompatibilni. Tedy ze nepujdou z Outbacku II na Outback III.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Já bych to tak úplně nezatracoval . Inženýři Subaru jsou mistři unifikace a recyklace, protože je k tomu odjakživa vedly finanční důvody a heslo "není třeba měnit něco, co funguje" :850: :supeer: . Vždy jsem mile překvapen a zasměju se, když na Outbacku najdu něco, co tam je v nezměněné podobě jako na Leonovi :845: . Např. gumové lišty dveřních oken nebo krytky pedálů jsou 100% stejné. A určitě by se našly i nějaké technické drobnosti pod kabátem :supeer:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Nechápu, co by na nich kromě délky, bylo nekompatibilního. Adame změř délku vzpěry prosím
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru4ever + Outback4ever
VDC> tak minimalne jsou jinak tezky dvere, takze budou mit jinou silu (je to na nich napsany). A druhak jsem si na 90% jistej, ze maji jiny uchyceni...
Ja jsem to resil tady: http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... lit=vzpery
Ale pozoruju, ze jsem se na vymenu vyprdl a uz 3 a pul roku je to stejny ::-DD:
Ja jsem to resil tady: http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... lit=vzpery
Ale pozoruju, ze jsem se na vymenu vyprdl a uz 3 a pul roku je to stejny ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Zadní dveře můžou být jinak těžké ... ale na všech generacích Legacy jsou zhruba stejně velké a obsahují identické technologie. Takže změnu hmotnosti moc nečekám . Případné nabobtnání dílu z LegIV oproti dílu z LegI jistě řeší použití hliníku. Myslím, že síla pístu bude stejná. Jde o tu délku pístu :850: . Až se vykopu z baráku, změřím to.
Z jiného šálku: seděly by na mého OTB brzdiče a brzdy z WRX 2008? A navíc přes 16" ráfky? Buď se stávám náročnějším, nebo jen mizí ideály, ale fakt je, že originální brzdová soustava je dimenzovaná tak na auto o 500 kg lehčí :666: . Prostě to nebrzdí a já nejen, že tam necítím žádnou rezervu, ale spíš značný nedostatek :6066: . Sice jezdím tak, že brzdu prakticky nepoužívám, ale až jednou budu nucen opravdu intenzivně brzdit, nechci vidět, jak to dopadne :686:
EDIT: V debatě o WRX brzdách bych pokračoval v tomto vlákně.
Z jiného šálku: seděly by na mého OTB brzdiče a brzdy z WRX 2008? A navíc přes 16" ráfky? Buď se stávám náročnějším, nebo jen mizí ideály, ale fakt je, že originální brzdová soustava je dimenzovaná tak na auto o 500 kg lehčí :666: . Prostě to nebrzdí a já nejen, že tam necítím žádnou rezervu, ale spíš značný nedostatek :6066: . Sice jezdím tak, že brzdu prakticky nepoužívám, ale až jednou budu nucen opravdu intenzivně brzdit, nechci vidět, jak to dopadne :686:
EDIT: V debatě o WRX brzdách bych pokračoval v tomto vlákně.
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru4ever + Outback4ever
Včera jsem vyměnil olej. Po loňském "downgradu" z 10W60 na 5W40 NT jsem letos kvůli spotřebě oleje opět upgradoval na 10W60. Tentokrát na MO CFS 10W60 NT (musel jsem si tu 20% slevu z tomboly užít :supeer: ). Bilance je taková, že za asi 12000 km (z toho 11000 km na nově namontované LPG (resp. mix)) motor zbaštil 3,3 l oleje. Kdybych se teď s 10W60 vešel do 2 litrů na podobné vzdálenosti, bylo by to super :850:
PS: Mám pro vás tip na odmontovávání olejového filtru, který tam jak známo visí stupidně hlavou dolů pod motorem. Nejdřív ho klíčem nebo sikovkama povolte tak o 1/2 otáčky, a pak na něj nasaďte uřízlou 0,75l PETku (aby měla alespoň 0,4 deci). Pak filtr rukou odšroubovávat "přes PETku". Na zem nekápne ani kapka :811:
PS: Mám pro vás tip na odmontovávání olejového filtru, který tam jak známo visí stupidně hlavou dolů pod motorem. Nejdřív ho klíčem nebo sikovkama povolte tak o 1/2 otáčky, a pak na něj nasaďte uřízlou 0,75l PETku (aby měla alespoň 0,4 deci). Pak filtr rukou odšroubovávat "přes PETku". Na zem nekápne ani kapka :811:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<