Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
to ji nepotrebuje a kdyby jo, uz ji tam umim dat ))
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
S tou spojkou se podivej, jestli nemas malo kapaliny (moje auta hydrospojku nemaji, takze neporadim vic). Taky muze byt spatny tesneni spojkovyho valce.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
krásný GT :supeer:
- pěkně trénuj na okreskách, hlavně se nebát a příští rok se koukej ukázat v písku na okruhu :drive:
marcel: redukce tomu nechybí, ale s DCCD by to bylo zajímavější :845:
- pěkně trénuj na okreskách, hlavně se nebát a příští rok se koukej ukázat v písku na okruhu :drive:
marcel: redukce tomu nechybí, ale s DCCD by to bylo zajímavější :845:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
to nevim co je ))
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Mata
ale piše že mu vazne plynový pedál!!!!!!!!!!
a plyn je bovdenem nebo neeeee????????
ale piše že mu vazne plynový pedál!!!!!!!!!!
a plyn je bovdenem nebo neeeee????????
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
jo, taky jsem to tak pochopil, a ano, plyn je lanko vedene bovdenem...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Tak nevim, ja bych rekl, ze Mata pise o spojkovem pedalu...a hlavně spojka. Při sešlápnutí plynového pedálu na max a tím pádem vytočení k hranici 6tis, mi zůstane viset pedál v půlce chodu. Lépe řečeno, vrátí se pouze do půlky. Divný je, že spojka neklouže
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Je vidět že si to mužem vysvětlit dvěma způsoby tak uvidíme co Mata zjisti. Určitě to bude prkotina.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Takže chlapi díky za slova uznání a chvály :690:
Tak jsem se vrátil od servismena. Spodek ošetřen čímsi černým, diferáky a spojka voskem a dutiny čímsi řídkým. Kapaliny na zimu na dostatečné záporné hodnoty. Čepy a ty všechny hejbací věci na podvozku OK. Baterie dostatčně nabitá a v dobré kondici (je letošní )
Tak s tím pedálem, asi jsem to špatně vysvětlil. Při vytočeném motoru k těm 6-ti tis. a následném přeřazení na vyšší rychlostní stupeň, se mi spojkový pedál nevrátí do max. úvratě, ale zůstane viset jakoby napůl cesty. Kapaliny je v nádobce dost. Zítra dojde na odvzdušnění. Dneska neměl servismen už čas, protože mu přijeli pokrývat střechu na nové dílně. Takže uvidím zítra. Tak doufám, že to budou bublinky, abych nemusel kupovat celou spojkovou sadu.
Tak jsem se vrátil od servismena. Spodek ošetřen čímsi černým, diferáky a spojka voskem a dutiny čímsi řídkým. Kapaliny na zimu na dostatečné záporné hodnoty. Čepy a ty všechny hejbací věci na podvozku OK. Baterie dostatčně nabitá a v dobré kondici (je letošní )
Tak s tím pedálem, asi jsem to špatně vysvětlil. Při vytočeném motoru k těm 6-ti tis. a následném přeřazení na vyšší rychlostní stupeň, se mi spojkový pedál nevrátí do max. úvratě, ale zůstane viset jakoby napůl cesty. Kapaliny je v nádobce dost. Zítra dojde na odvzdušnění. Dneska neměl servismen už čas, protože mu přijeli pokrývat střechu na nové dílně. Takže uvidím zítra. Tak doufám, že to budou bublinky, abych nemusel kupovat celou spojkovou sadu.
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
A šroubováků je Marceli dost, že? ::-DDD:M a r c e l píše:to ji nepotrebuje a kdyby jo, uz ji tam umim dat ))
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
trénovat to já budu, ale do žádnejch krajností se pouštět nebudu. Chtěl bych si auto hýčkat dost dlouho. Hodně mě baví :3gears:Ladaf píše:krásný GT
- pěkně trénuj na okreskách, hlavně se nebát a příští rok se koukej ukázat v písku na okruhu
marcel: redukce tomu nechybí, ale s DCCD by to bylo zajímavější
DCCD měli v těchto ročnících jen Type R (RA)? Nebo se mýlím?
:sick:
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Oni to nejsou jen v oktávkách, ale protože oktávek se mi zdá že tady jezdí asi 50% z celkového počtu motorizací, tak si jich člověk nejvíc všímá.Jehla23 píše:Krásná barva, krásný kola, pod kapotou hodně nasranejch koníčků a chlápci v oktávkách neví s čím mají tu čest
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
sroubovak uz nepotrebuju narval jsem tam zavlacku z brzdove hadice
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
A když závlačka zklame, nastoupí izolačka. A když něco nefunguje spravené izolačkou, znamená to, že je izolačky málo. ::-DDD
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: Nový člen Mata, staré Subaru Impreza GT
Takže nový poznatek k té spojce. Odvzdušnění nepomohlo, takže pedál zůstává viset nadále na půl cesty. :655: Takže to vyřeším celou spojkovou sadou, nechce se mi experimentovat a vyměňovat postupně všechny komponenty.
Jinak Jára servisman je úžasný. Za nástřik spodku a dutin, kontrola všeho možného, peklování se spojkou apod. si řekl 1.000 Kč jen za materiál. Když jsem mu řekl, že mu dám ještě 1.000 Kč za práci, řekl mi ať to ani nezkouším jinak že se na mě příště vyprdne. :783: No nic, koupím aspoň nějaké dobré víno
:diky: Járo.
Jinak Jára servisman je úžasný. Za nástřik spodku a dutin, kontrola všeho možného, peklování se spojkou apod. si řekl 1.000 Kč jen za materiál. Když jsem mu řekl, že mu dám ještě 1.000 Kč za práci, řekl mi ať to ani nezkouším jinak že se na mě příště vyprdne. :783: No nic, koupím aspoň nějaké dobré víno
:diky: Járo.
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex