To si jenom myslíš. :845:Subaru70 píše:..já jezdim všude možně, díry, nedíry..takže to nijak nešetřim. Občas v plným rejdu přes nějakej hrbol slyšim nějaký nepatrný zvuky,ale zatím nic zásadního, ikdyž je pravda, že by ty brzy mohli bejt trochu lepší..nedají se srovnat např. s BMW kde to brzdilo neskutečně, tady mi příjde že občas trochu vadnou..
Přichází to strašně rychle. Já o tom do cca 50.000km prakticky nevěděl a pak najednou se to strašně rychle zlomilo. A ano, ve velkém rejdu to dělalo nejvíce. Drobné nerovnosti typu dlažba, záplatovaná okreska apod. - rejd doprava a ozýval se levý třmen a opačně. Jen ten pravý člověk z místa řidiče tolik neslyší. :845:
Držáky vyměněny na záruku před pár tisícema a už to zase lehce slyším. Ale proti stavu před výměnou neporovnatelné, takže to zatím řešit nebudu. Ale až na to dojde, tak to chce vyměnit jak držák tak třmen, jinak to je na nic!!! Neptej se mě, jak je možné že je nutno měnit i třmen, když k němu jsou vodící čepy natvrdo přišroubované, ale je to prostě tak!!! Fakt nechápu, jak je možný, že je to s těmi klepajícími třmeny furt dokola po desetiletí bez ohledu na typ Subárka?!? Nikdy jsem to na žádném jiném autě neřešil. Jedině snad, že by se počítalo s vyšším namáháním brzd s ohledem na značku auta - prostě že čekají, že se s tím nebude člověk mazat a bude to všude střílet brzda plyn hlava nehlava..., jenže Forejs není STI. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: :713: :713: :713: