Doro píše:
To jako fakt? Sem dej odkaz, ať se můžem kouknout, woco gou, a za kolik, dík :657: :657: :718:
Odkaz nemám, mám to koupený v německu, krabice origo Subaru a v ní tlumič Tokico. Katalogový číslo je 20360FC232. Stál 348 éček (ten co mi ho kupoval tam má nějakou slevu). Před rokem mi kupoval pravej (20360FC222), taky byl Tokico a chtěl po mě 8500,- (tady v subaru zhruba 12000).
Je na něm nálepka SUBARU a hned pod tím je na ní i TOKICO JAPAN a číslo 20360FC232 a na těle je vyražený číslo 2A15903-B (zřejmě tokico katalogový číslo)
Forester 2.5 XT '06 AT
ex Forester S-turbo '99 MT ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Po kratsi pauze ahoj vsem.
Mam takovej problemek:
-tyka se to zvuku
-pri akceleraci nad 2,5 tisic slysim zvuk, ktery se mi zda do normalniho chodu nepatri. Auto se stane jakoby hlucnejsi a ve zvuku motoru /vyfuku, diferaku, fakt nevim, jsem laik/ se objevi takovy podton s dikci. Jakoby to odfrkovalo. Ten zvuk je hlubsi nez zvuk zvysujicich se otacek motoru
-na volnobeh motor hraje pekne, bez tohohle zvuku, pri zvysovani otacek na volnobeh to same
-kdyz podradim a vyleti to treba na 3,5 tisic, ten zvuk tam neni, a otacky klesaji, vse je dle meho v poradku
-od spodu to tahne vyborne, bez tohodle zvuku, v momente, kdy jdu nad +-2,5 tisic, tak to zacina
-neni rozdil mezi plnym plynem a lechteni plynu
-nejvic znat je to na dvojce a trojce, kdyz jedu na ctyrku, tak to hrave prehlusi aerodynamicky hluk, takze zas tak vyrazne to neni
Tak, je docela mozny, ze sem jenom zblblej vsema tema prispevkama o klepani motoru a ze to je /takovej jadrnejsi/ prirozeny projev boxeru.
Nejake tipy? Budu vdecny za jakykoliv postreh.
-jinak rozvody delany pred 5tis, olej pred tisicem
A není to jenom aerodynamický hluk rychle proudícího vzduchu sacím potrubím? Něco takovýho jsem taky pozoroval - pak jsem si na to zvyk...
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
me to do toho projevu boxera proste nesedi. Od spodu to tahne krasne s tichych, tahlym zvukem. Od 2,5 tisic se tam prida dalsi zvuk a z toho plynuleho boxeru to prejde na diesel, kdyz to hodne prezenu. tatatatata. Jezdil sem rok v otasovi a tam zadna takova zmena v projevu proste nebyla,ten motor sevelil furt stejne,akorat zvysoval tempo.
Pajka, mám něco podobného....je to jakoby zvuk turbíny ::-DD: ::-DD: ::-DD: , ale já fakt turbo nemám . Prý je to výfukem, ale jde mi to zepředu od motoru. Začíná to kolem cca 3 tis. ot a jen dyž du do záběru, tj. zvyšuje se tlak plynů ve výfuku. Možná nějaké těsnění mezi přírubama. Slyšel jsem to u více subárek, takže nic zásadního to nebude.
jeste abych to priblizil,dneska poprve sem slysel po nastartovani klapani motoru,asi dve minuty,auto dva dny stalo. Tady to je podle me podobny. Proste se do zvuku motoru prida neco, co ma dikci. Odpoledne,kdyz sem to poslouchal,tak sem zacal prave na ten vyfuk myslet.
zasadni to podle me nebude, protoze ten motor jede pekne na volnobeh aji na podrazovani. Ale jsem laik. Mozna precitlivelej, pac mam auto mesic a podvedome porad cekam,co se vysype
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<