Jak na tom je v reálu 3,6 posoudit nedokážu, ale 350 Nm taky není žádná výhra. 3,0 se taky musela držet na těch 4 000 ot. to potom pádilo celkem čiperně, ale i tak to bylo mnohdy málo . Automat jsem v takových chvílích odstavil a řadil pádlama. Škoda že ten Boxer diesel tak brzy zvadl, třeba by ho pořádně vychytali a byl by časem i H6 v dechtu .catana píše: U H6 podle me neni problem kroutak, aspon u 3.6tky, ale sracka automat. Ale kdyz se pripravis dopredu, mas tam spravnou rychlost a spravne otacky a konecne se zamkne menic, tak nekde od tech 4000 uz to zrychluje pekne. Ovsem to mluvime o sekundach
Ne nadarmo se BMW rika Beamer ))
Konci nafty v autech moc nevěřím, když koukám jak cpou automobilky prachy do nových tegnologií. Zrovna včera večer tu byli kluci co mají na týden novou Audi A6 a tak jak Audiny nemusím, tak musím přiznat že tohle je mazec. Interiér neskutečný, ticho jak v hrobě, super muzika i pohodlí a ten motor 3,0 bi TDi 240 kW, ne koní, ale opravdu kilowatt a 650 Nm o kterém za jízdy ani nevíš tě nacpe do sedačky náramným fofrem, 0 - 100 prý za 4,9 s, což jsem neměřil, ale pružné zrychlení z jakékoliv rychlosti je děsně . No jo, ale 1,6 mega bez daně .
Na druhou stranu je to auto takové sterilní a odfiltruje nejenom silnici a zvuky, ale úplně všechno, takže je to skoro jako videohra a ta radost z jízdy se tak trochu maže ........ Kdepak, Subaru a BMW jsou lepší