Subaru Outback 2x - Kolben

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
LovecK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: úte čer 07, 2016 7:07 am
Jméno a příjmení: Karel Lovec

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od LovecK »

Mas to zas rozbity, takhle to ma vypadat... ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Bony8
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1091
Registrován: sob dub 16, 2016 3:00 pm
Bydliště: Praha

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od Bony8 »

Kolben píše:Tak motor je nejakej divné. Po ujetí 210km taková divná spotřeba. IMG_1781.JPG
Tak ta je zatraceně divná..buď jsi jel 210 km pořád z kopce na šestku bez plynu..nebo ti tam foukli tdicko


Sent from my iPhone using Tapatalk
KarlosOB
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
Jméno a příjmení: Karel
Bydliště: Bílovice n. Sv.

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od KarlosOB »

Honzíku, ty seš eště větší kloboučník než před výměnou. :)
Anebo ti tam dali jenom japonskej dvoulitr.


Sent from my iPad using Tapatalk
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19044
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od hamoun »

ke spotrebe ti nic psat nebudu .. radsi ... :-D

a benzinky ... ty shellky .. neblbnete ... mají uplne normalni benzin ...
(i naftu) .. kdyby to dělalo problem, uz davno neexistujou ...
a ja jezdim jen na shellky (euroshell karta) a uz hromadu let vsecko jezdi ...
taky bych se normálních benzinek nebal ... a Kolben urcite netankuje na nejakych pochybných stanicich ...

to auto musí prezit jak tu normalni vymenu oleje, tak normlani benzin .. bez cisticu a aditiv ...
škoda superb
ex WRX 2008
KarlosOB
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
Jméno a příjmení: Karel
Bydliště: Bílovice n. Sv.

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od KarlosOB »

Určitě nechci říci je shell plebs, určitě patří k těm u nás nejlepším. Ale možná je v té benzínové směsi nějaké koření, které autům úplně nechutná, nebo i chutná, ale neprospívá.
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od Traveller »

Tak ať ti to pěkně frčí, Jeníčku. ,,,,| (*_^) |,,,,
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od cubrd »

Hehe, já měním olej po 5000 km právě kvůli karbonizaci. Bylo mi to silně doporučeno. Na 120tis ten motor umřel a ted se tomu snažím předcházet co to jde. Jinak spotřeba hezká ale to jezdíš jen na volnoběžné otáčky ne? :D
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od Kolben »

Nejsem tedy specialista na karbonizaci, ale jakym zpusobem tomu ty castejsi vymeny oleje pomuzou, aby se v tom karbon neusazoval???

volnobezny ne, ale max do 3000 nez se to zajede... a pekne pomalinku a polehounku :-)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
KarlosOB
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
Jméno a příjmení: Karel
Bydliště: Bílovice n. Sv.

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od KarlosOB »

Honzíku, turbo prej spíná až něco přes 2000 tis. otáček ..., takže ty vlastně jezdíš bez turba :)
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od seatik »

Honzo, subaru by Ti mělo dát metál za věrnost. Těch subarek si měl už několik a pořád se to se.e. Naproti tomu třeba kdysi bramborák vydržel dost.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
aquilasti
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pon zář 12, 2016 6:03 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Svatý

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od aquilasti »

Kolben píše:Nejsem tedy specialista na karbonizaci, ale jakym zpusobem tomu ty castejsi vymeny oleje pomuzou, aby se v tom karbon neusazoval???

volnobezny ne, ale max do 3000 nez se to zajede... a pekne pomalinku a polehounku
Ahoj, nejsem taky specialista, ale pokud by jsi měl zájem, mohu zakarbonování a věci okolo vysvětlit. Třeba by jsi si mohl v rámci zajížďení udělat výlet do Městečka u Křivoklátu a můžem o tom pokecat.
KarlosOB
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
Jméno a příjmení: Karel
Bydliště: Bílovice n. Sv.

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od KarlosOB »

a nešlo by to vysvětlit nám všem? abysme věděli jak to dělat správně .... =)
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1625
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od Harous »

Proč tuhle obrazovku se spotřebou neznám? Já snad ten manuál jednou otevřu a přečtu. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od Kolben »

Dnes sem konecne jel trasu, kterou si velmi dobre pamatuju a jezdim ji denne a musim rict, ze ten motor predtim stal za vyliz prdel. Kopecek, kterej sem v ramci ohrivani motoru drive kuli nizzsim otackam musel vyjizdet na petku a bylo to utrpeni a vypadalo to ze to na tu petku nevyjedu a musel sem s otackama jit vysse nez bych chtel, tak s novym motorem to vyjedu v pohode na sestku a auto reaguje i v tom kopci na pridani plynu tak ze bych to vyjel jako nic a jeste na tu sestku z 2000 otacek zrychlovat. :-) To je husty... To musi jet jako drak az se to zajede...

aquilasti: koukej nam to vysvetlit tady :-) Hlavne me zajima jak velky a zasadni vliv na zakarbonovani je pokud budu menit olej po 5000km nebo 10000km nabo 15000km..... Protoze to me fakt zajima.... Vliv oleje...
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
aquilasti
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pon zář 12, 2016 6:03 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Svatý

Re: Subaru WRX STI, Outback - Kolben

Příspěvek od aquilasti »

Kolben píše:Dnes sem konecne jel trasu, kterou si velmi dobre pamatuju a jezdim ji denne a musim rict, ze ten motor predtim stal za vyliz prdel. Kopecek, kterej sem v ramci ohrivani motoru drive kuli nizzsim otackam musel vyjizdet na petku a bylo to utrpeni a vypadalo to ze to na tu petku nevyjedu a musel sem s otackama jit vysse nez bych chtel, tak s novym motorem to vyjedu v pohode na sestku a auto reaguje i v tom kopci na pridani plynu tak ze bych to vyjel jako nic a jeste na tu sestku z 2000 otacek zrychlovat. To …
No, tak otázka zakarbonování je poměrně rozvětvená záležitost na vysvětlování s mnoha aspekty, kde každý potřebuje další vysvětlení. Nejsem vědecký pracovník, abych byl tady schopen vytvořit hodinové pojednání, které by bylo všem na první dobrou srozumitelné. Je to záležitost vysvětlení, otázek a odpovědí.
Jako například loni pan Skácel zájemcům o řídící jednotku k DCCD netvořil písemný elaborát její funkce, ale přijel na sraz, kde vše potřebné vysvětlil a zodpověděl potřebné dotazy.
Mám 40 let zkušeností s auty, z toho posledních 23 let pouze s vozy Subaru. Takže mohu předat nějaké poznatky z praxe.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“