Subaru Outback 2x - Kolben
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Subaru Outback 2x - Kolben
Tak Ho sem vystavim taky jo :845:
Naposledy upravil(a) Kolben dne pon lis 20, 2023 1:15 pm, celkem upraveno 7 x.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Forester XT - Kolben
Krásný :supeer: ...gratuluji.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49323
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Forester XT - Kolben
Honzo to Lego je to tvoje, co jsi měl ? Ta černá maska je moc pěkná.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT - Kolben
Jojo, to je puvodni legousek muj milovanej. Maska je dokupovana extra jako prislusenstvi. Tehdy stala 7.080,- kc... Sem to ted hledal. Se tahle z myho pohledu k ty tmavy optice ve svetlech (vysada verze sport - ostatni maji stribrnou) pekne hodila.
Ostatnim dekuju
Ostatnim dekuju
Naposledy upravil(a) Kolben dne úte srp 19, 2014 12:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT - Kolben
Jeste legous na origo kolech a s originalni maskou.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT - Kolben
A jeste vnitrek forestera
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT - Kolben
A Legacy naposledy. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Forester XT - Kolben
A jak se ti s jakým jezdí-jezdilo..co víc vyhovuje?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru Forester XT - Kolben
Také prosím o porovnání :850: . Taťka možná přejde z 2,5MT OTB do nového FXT, tak bych mu nastínil, co ho krom 100x lepší dynamiky čeká :811:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT, Legacy - Kolben
Tak klucí.... V prvni rade bych Vam chtel rict, ze z meho pohledu nejde srovnat Legacy v dýzlu s Forestem v benzinu.
Proto sem se rozhodl Vam to sem nahazet v bodech + a -
Zacnu s Legousem. Toho sem mel neco pres dva roky a nejl jsem s nim vic km. Neco pres 90.000km.
Legacy 90.000km
spotreba:
prumer za celou dobu 7,7
min 6,86
max 11,45
Plusy a minusy
+ vnitrni prostor, pro cestujici hnedle stejne mista jako v novem superbu, kufr je celkem maly - kocarek se tam vejde
+ podvozek - mel jsem verzi sport (bilstein podvozek a par kravin navic)
- na hrbolech peklo, zajet s tim po polnacce nevim kam, peklo
- vse ostatni parada, dalnice neskutecny pohodlny s perfektni ovladatelnosti, zatacky s kvalitnim asfaltem taky parada
- je tak tvrdej, ze s tim autem nejde hnout. Dycky sem s autem zechrastil, aby se mi tam veslo vic paliva. Chtel sem zachrastit s legacy tak sem si malem vykloubil ruku
+ pohon - vykrouzit najezd na dalnici pod plynem je proste nadhera u tohodle auta
+ spotreba, lital jsem s tim hodne dalnice. A protoze tomu autu nejvic svedcila jizda kolem 180ti, tak spotreba pri techto rychlostech super.
+ perfektni zpetna vazba, radost to auto ridit
+ motor (pokud zrovna nevypaloval) - dynamika mezi 160ti a 190ti primo neskutecna. Vetsina ostatnich 2litru typu TDi na to auto nemelo sanci
+ spotreba gum - vubec je to nezralo
- spotreba oleje 1 litr mezi vymenama. Zpusobeno rychlejma jizdama. do 160km to moc oleje nebere, ale nad tuhle hranici uz to mizi
- jednoznacne neodladeny software vypalovani DPF filtru. Kdyz vypaluje - nejede
- tvrdej podvozek=nekolikrate meneni silenbloku na stabailizatoru
- el. rucni brza
- obstarozni interier
- neschopna navigace
- plovouci trmeny na brzdach, ktery hlasite klepaly pri prejeti jakekoli nerovnosti
- slaba baterka
- velmi slaby vykon dalkoveho ovladace na centralni zamykani
- mozna je to zdani, ale velmi krehke celni sklo. Za tech par kilometru celkem 7 prasklin na celnim skle
- velmi tezke ovladani spojky
- o presnosti prevodovky (mysleno razeni rychlosti) by se dali psat romany, velka tragedie
- odhlucneni interieru
- zvukove projevy motoru
- sedacky, priserny. kratky jak pod stehnama, tak operadlo mi koncilo v pulce zad. Fakt hnus. Kuze ani nevim esi byla kuze.
- nema rezervu
- senzory na parkovani si pipaly jak se jim zachtelo , celkem zbytecnost je tam davat kdyz to melo super kameru
v zaruce meneno:
- komplet rizeni ( pri hejbani volantem na miste vule a klepani)
- svetla - rosily se zevnitr
- nekolikrat silenbloky na stabilizatoru
- horni ulozeni tlumicu
- EGR
- zhavici svicky
Jinak sem s tim autem byl celkem spokojeny. Nikdy me nenechalo ve stychu. Hrozne jsem se nim tesil na zimu a od tej doby co sem auto mel, tak zima prestala byt zimou.
Bohuzel jsem byl rozmlsany z BMW, tak mi u toho auta hrozne chybel automat. Coz byl i hlavni duvod prodeje. Ve svych 37letech uz sem linej prat se spojkou.
Jizdnima vlastnostma a tou zpetnou vazbou dalece prekonava zminovane BMW. Je to o dost lepsi.BMW je na dalnice a nikam jinam - bohuzel. To subaru me i po tech dvou letech desne bavilo,
vzdy sem se tesil, az nekam pojedu. Sem moc rad, ze cloveka co ho koupil znam velmi dobre a ze budu moci i na dale sledovat historii a vyvoj toho auta. Jsem rad, ze sem timto Legousem mohl proniknout do subaru rodiny.
Bylo to fakt i pres ty nedostatky vyborny auto, jedno z nejlepsich co jsem mel. a ze jich byla pekna radka. ALE jen do doby, nez sem poridil forestera
Forester 6500km
spotreba:
prumer za celou dobu 10,21
min 6,5
max 15,91
Plusy a minusy
+ motor, motor a motor
+ nezere olej
+ velice dobra spotreba, ALE hrozne zavisla na jizdnim stylu a tim padem i dost ovlivnitelna. Ja se snazim pri cestach do prace a z prace jet na pohodu, proto tak nizekej prumer. Uplne bezny jezdeni bude kolem 11,5, zrychleny presuny kolem 18ti
+ automat, i pres obcasne velmi zpomalene nekolika sekundove reakce velmi dobry. I = variator, S - 6kvalt, S# - 8 kvalt
+ pri podrazeni padlem v jakekm koli rezimu to auto neodradi nahoru dokud mirne nepridate plyn. Super vec z kopce treba, nebo pri vjezdu do dediny. Kokurencni automaty po nejake chvilce i bez plynu prepnou na D a odradi nahoru
+ X-Mode pro sjizdeni z kopcu. Perfektene drzi rychlost to se mi dost libi. Jedno zklamani bylo jak sem psal jinde, ze sem na zpatecku nevyjel do takovyho krpalu po trave a hrabalo je jedno kolo... divny
+ o trochu lepsi navigace nez v Legacy
+ Ma to rezervu, sice neplnohodnotnou, ale ma
+ Velice slusny brzdy
- malej kufr, min mista pro posadku
- sedacky jsou krapet lepsi nez v legacy, nicmene se velmi spatne hleda vhodna poloha, prava noha dost narazi na stredovou konzoli
- sem tam vahavej automat
- chybi pamet na sedacku
- ve vyssich rychlostech nelz jet s otevrenou strechou, proud vzduchu zaklapne tu protipruvanovou ochranu a vypada to, ze proud vzduchu vnikajici do kabiny, kazdou chvilku urve strechu.
- hlinikova kapota se ve vyssich rychlostech nad 180km/h klepe tak, ze by mohla klidne ulitnout
- prutova antena na strese
+- tvrdej podvozek oproti ostatnim verzim nez XT (me to vyhovuje, nejzdim v terenu) Ti co jezdi to neoceni, je to fakt o dost tvrdsi nez u ostatnich.
v zaruce:
- vypadnul z toho opet silenblok na stabilizatoru predni napravy pri najezdu cca 480km. V tomhle smeru by melo subaru zacit premyslet a makat na lepsim reseni!!!
Ta spotreba je opravdu desne zavisla na stylu jizdy. Tech 15,91 jsem mel, ze cca 1/2 nadrze sem vyjel v klidu (cca 300km) kde mohl byt prumer treba 9 litru. No a zbytek udelal zrachlenej presun po dalnici. Takze tam mohl byt spotreba klidne pres 20cet. Hlavne snaha jet za 6,5l/na 100km je podminena tim, jet nejlepe mezi 80ti a 90ti a moc nezrychlovat. Diky ne uplne optimalne nalezene pozici za volantem tenhle pokus o dobrou spotrebu odnesete bolestmi lytka. Protoze jen tak malinko solychat plynovy pedal, neni zadna sranda.
Jinak do 200km/h je to auto stabilni a nedela mu to problemy. Kolem 220ceti se zacina projevovat takova nejistota. Ta je pak prenasena i na ridice, takze trosku nuti spomalit. Auto se mirne chveje a vlni. Tento jev bych pricet gumam na aute. Gumy jsou celkove slabsi clanek. Jsou tam Bridgestone. Na suchu celkem dobry. Na suchu hur brzdi. Sem predjizdel kamiona a vzhledem k vahajicimu automatu bych to nestihnul. Brzdim, abych se vratil a toto hvizdalo Na vode je to jeste horsi. Auto ma snahu letet po tecne ven ze zatacky.
co me docela prekvapuje je to, ze mi púrijde auto nejzivejsi a nejlepe reagujici ne Inteligent. Rozhodne snaz s tim predjedu na inteligent, nez na sport sharp. Nevim proc to tak je, ale je to tak.
Urcite si jeste na neco vzpomenu. Tak to sem mozna doplnim , kdyby nekoho zajimalo neco konkretniho, tak se klidne ptejte. Kdyz to budu vedet, odpovim
Proto sem se rozhodl Vam to sem nahazet v bodech + a -
Zacnu s Legousem. Toho sem mel neco pres dva roky a nejl jsem s nim vic km. Neco pres 90.000km.
Legacy 90.000km
spotreba:
prumer za celou dobu 7,7
min 6,86
max 11,45
Plusy a minusy
+ vnitrni prostor, pro cestujici hnedle stejne mista jako v novem superbu, kufr je celkem maly - kocarek se tam vejde
+ podvozek - mel jsem verzi sport (bilstein podvozek a par kravin navic)
- na hrbolech peklo, zajet s tim po polnacce nevim kam, peklo
- vse ostatni parada, dalnice neskutecny pohodlny s perfektni ovladatelnosti, zatacky s kvalitnim asfaltem taky parada
- je tak tvrdej, ze s tim autem nejde hnout. Dycky sem s autem zechrastil, aby se mi tam veslo vic paliva. Chtel sem zachrastit s legacy tak sem si malem vykloubil ruku
+ pohon - vykrouzit najezd na dalnici pod plynem je proste nadhera u tohodle auta
+ spotreba, lital jsem s tim hodne dalnice. A protoze tomu autu nejvic svedcila jizda kolem 180ti, tak spotreba pri techto rychlostech super.
+ perfektni zpetna vazba, radost to auto ridit
+ motor (pokud zrovna nevypaloval) - dynamika mezi 160ti a 190ti primo neskutecna. Vetsina ostatnich 2litru typu TDi na to auto nemelo sanci
+ spotreba gum - vubec je to nezralo
- spotreba oleje 1 litr mezi vymenama. Zpusobeno rychlejma jizdama. do 160km to moc oleje nebere, ale nad tuhle hranici uz to mizi
- jednoznacne neodladeny software vypalovani DPF filtru. Kdyz vypaluje - nejede
- tvrdej podvozek=nekolikrate meneni silenbloku na stabailizatoru
- el. rucni brza
- obstarozni interier
- neschopna navigace
- plovouci trmeny na brzdach, ktery hlasite klepaly pri prejeti jakekoli nerovnosti
- slaba baterka
- velmi slaby vykon dalkoveho ovladace na centralni zamykani
- mozna je to zdani, ale velmi krehke celni sklo. Za tech par kilometru celkem 7 prasklin na celnim skle
- velmi tezke ovladani spojky
- o presnosti prevodovky (mysleno razeni rychlosti) by se dali psat romany, velka tragedie
- odhlucneni interieru
- zvukove projevy motoru
- sedacky, priserny. kratky jak pod stehnama, tak operadlo mi koncilo v pulce zad. Fakt hnus. Kuze ani nevim esi byla kuze.
- nema rezervu
- senzory na parkovani si pipaly jak se jim zachtelo , celkem zbytecnost je tam davat kdyz to melo super kameru
v zaruce meneno:
- komplet rizeni ( pri hejbani volantem na miste vule a klepani)
- svetla - rosily se zevnitr
- nekolikrat silenbloky na stabilizatoru
- horni ulozeni tlumicu
- EGR
- zhavici svicky
Jinak sem s tim autem byl celkem spokojeny. Nikdy me nenechalo ve stychu. Hrozne jsem se nim tesil na zimu a od tej doby co sem auto mel, tak zima prestala byt zimou.
Bohuzel jsem byl rozmlsany z BMW, tak mi u toho auta hrozne chybel automat. Coz byl i hlavni duvod prodeje. Ve svych 37letech uz sem linej prat se spojkou.
Jizdnima vlastnostma a tou zpetnou vazbou dalece prekonava zminovane BMW. Je to o dost lepsi.BMW je na dalnice a nikam jinam - bohuzel. To subaru me i po tech dvou letech desne bavilo,
vzdy sem se tesil, az nekam pojedu. Sem moc rad, ze cloveka co ho koupil znam velmi dobre a ze budu moci i na dale sledovat historii a vyvoj toho auta. Jsem rad, ze sem timto Legousem mohl proniknout do subaru rodiny.
Bylo to fakt i pres ty nedostatky vyborny auto, jedno z nejlepsich co jsem mel. a ze jich byla pekna radka. ALE jen do doby, nez sem poridil forestera
Forester 6500km
spotreba:
prumer za celou dobu 10,21
min 6,5
max 15,91
Plusy a minusy
+ motor, motor a motor
+ nezere olej
+ velice dobra spotreba, ALE hrozne zavisla na jizdnim stylu a tim padem i dost ovlivnitelna. Ja se snazim pri cestach do prace a z prace jet na pohodu, proto tak nizekej prumer. Uplne bezny jezdeni bude kolem 11,5, zrychleny presuny kolem 18ti
+ automat, i pres obcasne velmi zpomalene nekolika sekundove reakce velmi dobry. I = variator, S - 6kvalt, S# - 8 kvalt
+ pri podrazeni padlem v jakekm koli rezimu to auto neodradi nahoru dokud mirne nepridate plyn. Super vec z kopce treba, nebo pri vjezdu do dediny. Kokurencni automaty po nejake chvilce i bez plynu prepnou na D a odradi nahoru
+ X-Mode pro sjizdeni z kopcu. Perfektene drzi rychlost to se mi dost libi. Jedno zklamani bylo jak sem psal jinde, ze sem na zpatecku nevyjel do takovyho krpalu po trave a hrabalo je jedno kolo... divny
+ o trochu lepsi navigace nez v Legacy
+ Ma to rezervu, sice neplnohodnotnou, ale ma
+ Velice slusny brzdy
- malej kufr, min mista pro posadku
- sedacky jsou krapet lepsi nez v legacy, nicmene se velmi spatne hleda vhodna poloha, prava noha dost narazi na stredovou konzoli
- sem tam vahavej automat
- chybi pamet na sedacku
- ve vyssich rychlostech nelz jet s otevrenou strechou, proud vzduchu zaklapne tu protipruvanovou ochranu a vypada to, ze proud vzduchu vnikajici do kabiny, kazdou chvilku urve strechu.
- hlinikova kapota se ve vyssich rychlostech nad 180km/h klepe tak, ze by mohla klidne ulitnout
- prutova antena na strese
+- tvrdej podvozek oproti ostatnim verzim nez XT (me to vyhovuje, nejzdim v terenu) Ti co jezdi to neoceni, je to fakt o dost tvrdsi nez u ostatnich.
v zaruce:
- vypadnul z toho opet silenblok na stabilizatoru predni napravy pri najezdu cca 480km. V tomhle smeru by melo subaru zacit premyslet a makat na lepsim reseni!!!
Ta spotreba je opravdu desne zavisla na stylu jizdy. Tech 15,91 jsem mel, ze cca 1/2 nadrze sem vyjel v klidu (cca 300km) kde mohl byt prumer treba 9 litru. No a zbytek udelal zrachlenej presun po dalnici. Takze tam mohl byt spotreba klidne pres 20cet. Hlavne snaha jet za 6,5l/na 100km je podminena tim, jet nejlepe mezi 80ti a 90ti a moc nezrychlovat. Diky ne uplne optimalne nalezene pozici za volantem tenhle pokus o dobrou spotrebu odnesete bolestmi lytka. Protoze jen tak malinko solychat plynovy pedal, neni zadna sranda.
Jinak do 200km/h je to auto stabilni a nedela mu to problemy. Kolem 220ceti se zacina projevovat takova nejistota. Ta je pak prenasena i na ridice, takze trosku nuti spomalit. Auto se mirne chveje a vlni. Tento jev bych pricet gumam na aute. Gumy jsou celkove slabsi clanek. Jsou tam Bridgestone. Na suchu celkem dobry. Na suchu hur brzdi. Sem predjizdel kamiona a vzhledem k vahajicimu automatu bych to nestihnul. Brzdim, abych se vratil a toto hvizdalo Na vode je to jeste horsi. Auto ma snahu letet po tecne ven ze zatacky.
co me docela prekvapuje je to, ze mi púrijde auto nejzivejsi a nejlepe reagujici ne Inteligent. Rozhodne snaz s tim predjedu na inteligent, nez na sport sharp. Nevim proc to tak je, ale je to tak.
Urcite si jeste na neco vzpomenu. Tak to sem mozna doplnim , kdyby nekoho zajimalo neco konkretniho, tak se klidne ptejte. Kdyz to budu vedet, odpovim
Naposledy upravil(a) Kolben dne stř srp 20, 2014 1:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Forester XT, Legacy - Kolben
Super,krasna recenze
Teda lego mi prekvapilo dost,dat za nej takovej balik a dostat tohle vsechno :686: Nedivim se prodeji ,tohle bych asi neprekousl :845:
U forestra mi prekvapilo,ze davaji porad hliníkovou kapotu.Tak zase se tolik nesetri Zadni dveře jsou pocitam ale plech.
U mého forestra 2006-2008 psali ze hlinik,ale prdlajs,taky plech :655:
Jinak mame stejny vek koukam :826: Jakepak stari,v nejlepších letech jsme :pr:
Teda lego mi prekvapilo dost,dat za nej takovej balik a dostat tohle vsechno :686: Nedivim se prodeji ,tohle bych asi neprekousl :845:
U forestra mi prekvapilo,ze davaji porad hliníkovou kapotu.Tak zase se tolik nesetri Zadni dveře jsou pocitam ale plech.
U mého forestra 2006-2008 psali ze hlinik,ale prdlajs,taky plech :655:
Jinak mame stejny vek koukam :826: Jakepak stari,v nejlepších letech jsme :pr:
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Forester XT, Legacy - Kolben
Dik, zbouchnul jsem to tak narychlo, ani sem si to po sobe neprecet. Sand to ma hlavu i patu
PS: nejlepsi leta to jsou, to je pravda O tom zadna. Jen nevyhoda toho veku je, ze kdyz se jeden den wozeru, tak mi je druhej den desne spatne To sem driv nemel
PS: nejlepsi leta to jsou, to je pravda O tom zadna. Jen nevyhoda toho veku je, ze kdyz se jeden den wozeru, tak mi je druhej den desne spatne To sem driv nemel
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru Forester XT, Legacy - Kolben
seatik, Kolben> vidim, ze 76 nebo 77 je tady dost silnej rocnik :845: Mne je taky 37 :657:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49323
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Forester XT, Legacy - Kolben
Samej mlaďas koukám...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97