Máš recht. Škoda Plus "Měníme mínusy ojetých vozů na plusy"Japandriver píše:Felicií.
SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
To jsou mi novinky. A i kdyby, je to jedno. Důležitý je co má člověk v srdci.
ex Subaru Impreza WRX 2001
ex Subaru Impreza 2,0R combi 2005
ex Honda Accord Tourer Executive 2,4 AT 2007
ex Mitsubishi Outlander 2,2 AT 2010
Subaru Forester 2,0 XT AT 2015
ex Subaru Impreza 2,0R combi 2005
ex Honda Accord Tourer Executive 2,4 AT 2007
ex Mitsubishi Outlander 2,2 AT 2010
Subaru Forester 2,0 XT AT 2015
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Jako myslis tu felicii ?Hermik píše:To jsou mi novinky. A i kdyby, je to jedno. Důležitý je co má člověk v srdci.
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
jjcerv píše: Jako myslis tu felicii ?
ex Subaru Impreza WRX 2001
ex Subaru Impreza 2,0R combi 2005
ex Honda Accord Tourer Executive 2,4 AT 2007
ex Mitsubishi Outlander 2,2 AT 2010
Subaru Forester 2,0 XT AT 2015
ex Subaru Impreza 2,0R combi 2005
ex Honda Accord Tourer Executive 2,4 AT 2007
ex Mitsubishi Outlander 2,2 AT 2010
Subaru Forester 2,0 XT AT 2015
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Tak sem dám jeden off topic. jen pro doplnění at tady Karlovi nedělám bordel. Koupil jsem Škoda octavia 1,9 TDI ,4x4. Rok 2000 s rotackou pod kapotou a haldexem pod prdeli. Subaru v srdci zůstává, v garáži ale ne...
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
No a je to...ať jezdí a dělá radost!. Subaru máte ještě jedno doma tak co...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Taky Jožkovi přeju ať to jezdí bez problémů
A trochu update k topicu Fozzy dostal hned po dovezení nový mot. olej (Mobil 5W/50) a díky dovolenkovému courání s rodinou okolo Kostelce n. O. už přelezl 250 tis. km. Svítící kuře vyřešil klon ELM , zatím občas vyskočí jen p0171, ale jen cca jednou za 50 - 100 km. Spotřeba zatím cca 12 litrů LPG/100 + 1 litr benzínu/100 (je pravda, že se snažím šetřit za studena i nejezdit dlouhodobě přes 3 tis. na LPG), takže spokojenost .
A taky se povedlo dát dohromady všechna rodinná subaru, takže jsem hned musel zorganizovat foto
A trochu update k topicu Fozzy dostal hned po dovezení nový mot. olej (Mobil 5W/50) a díky dovolenkovému courání s rodinou okolo Kostelce n. O. už přelezl 250 tis. km. Svítící kuře vyřešil klon ELM , zatím občas vyskočí jen p0171, ale jen cca jednou za 50 - 100 km. Spotřeba zatím cca 12 litrů LPG/100 + 1 litr benzínu/100 (je pravda, že se snažím šetřit za studena i nejezdit dlouhodobě přes 3 tis. na LPG), takže spokojenost .
A taky se povedlo dát dohromady všechna rodinná subaru, takže jsem hned musel zorganizovat foto
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Karle máš to hezky pohromadě...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Díky . Když už to takhle vyšlo, tak jsem prostě nemohl odolat, to si asi dovedeš představit. Tu chybu uvidím ... už jsem se dočetl že to někde dělala i podtlaková hadice mezi BOV a sáním, tak je taky raději zkusím prohlédnout (na první pohled tam nic vypadlé nebylo, ale ve forestru je všechno hodně natěsno, na tohle je tedy zlatá atmosféra 85 kW , tam je všude místa na ruce dost). Ale jinak to bude chtít zkouknout plyn, jestli třeba v nějaké chvíli nestíhá (filtr, vstřik ?). A taky samozřejmě vysát+dofouknout klimu, byť chladí (hlavně doplnit čistý olej a případně plyn), svíčky atd. atd. .
A když už takhle píšu, nevíš jestli tady u plynu není nastavený přívstřik benzínu / přepnutí na benzín při určitých otáčkách? Nevím jestli to zrovna ta verze Lovata v autě umí, ale podle prvotních informací z webu by to u Lovata Easy Fast mohlo jít ...
A když už takhle píšu, nevíš jestli tady u plynu není nastavený přívstřik benzínu / přepnutí na benzín při určitých otáčkách? Nevím jestli to zrovna ta verze Lovata v autě umí, ale podle prvotních informací z webu by to u Lovata Easy Fast mohlo jít ...
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Karle krásnej sraz !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
pekne stadecko a konecne turbinka
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Přivstřikování benzínu by mělo být někde kolem 4000-5000ot.pokud si to dobře vybavuji...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Tak tím líp, sice jezdím spíš klobouk , ale motor se občas přes 4 tisíce podívat musí, aby se všechno rozhýbalo a vyvětralo a pak se přívstřik hodí.
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Tak proběhla další údržba - vysáta a doplněna klima (plyn byl na 1/2 a olej se doplňoval komplet) a místo pro kabinový filtr už bylo nalezeno
Pomohlo tohle video https://www.youtube.com/watch?v=oNe1jhs6BXk.
Protože teď filtr v přihrádce nebyl žádný, tak jako filtr sloužil výparník klimy (který je hned vedle), naštěstí je výparník dírou pro filtr celkem dobře přístupný, bordel z něj šel vybrat rukou a pak jakž takž vypláchnout vodou. Filtr mají v granexu (originální kód je G3210FC200) a do přihrádky pasoval, takže to snad nějaký bordel pochytá.
Pomohlo tohle video https://www.youtube.com/watch?v=oNe1jhs6BXk.
Protože teď filtr v přihrádce nebyl žádný, tak jako filtr sloužil výparník klimy (který je hned vedle), naštěstí je výparník dírou pro filtr celkem dobře přístupný, bordel z něj šel vybrat rukou a pak jakž takž vypláchnout vodou. Filtr mají v granexu (originální kód je G3210FC200) a do přihrádky pasoval, takže to snad nějaký bordel pochytá.
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001