Tak s tím filtrem jsi mne dostal...a já to hledal,rozebral jsem "polovinu" palubky a nenašel...tak jsem to nakonec vzdal.
Takový kaslík jsem asi ani neviděl...nebo si to už nepamatuju.
Karle tak ho mazli dál a vesele.
SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Odkaz je asi rok ve vlakně u Forestra sf.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SCOOTERovo FORESTER-S Turbo
Po filtru jsem pátral, protože na mé Impreze ´95 jsem kabinový filtr opravdu nenašel a ani tam není zaslepený vstup.
Jsem zvědavý jak moc to bude filtrovat (to poznám na jaře), vždycky jsem totiž kabinové filtry do aut dával natěsno, ale tady mi filtr přišel trochu "na volno" a kolem něj asi nějaký pyl apod. projde. Každopádně by to ale mělo pochytat alespoň tu nejhorší část bordelu, který by se jinak lepil na výparník klimy. Teď už bylo dole blátíčko s trochou jehličí a výparník už barvu hliníku neměl .
Současně jsem vyzkoušel odtok kondenzátu, při výplachu (operativně jsem ho řešil natlakovaným ručním postřikovačem na stromky s čistou vodou) jsem skrz výparník protlačil skoro dva litry vody a všechny v pořádku skončily pod autem.
Tahle konstrukce má ale hlavně výhodu pro případnou desinfekci klimy, protože na výparník (což je z hlediska desinfekce nejdůležitější) se dá po vyndání filtru krásně dostat.
Jinak proběhlo mj. ještě owapkování spodku a podběhů, namazání všech gum dveří a střešního okna; dnes jsem ještě profoukal chladiče a I/C, kompresor se alespoň prohřál a z chladičů taky nějaký bordel vylítal ...
Jsem zvědavý jak moc to bude filtrovat (to poznám na jaře), vždycky jsem totiž kabinové filtry do aut dával natěsno, ale tady mi filtr přišel trochu "na volno" a kolem něj asi nějaký pyl apod. projde. Každopádně by to ale mělo pochytat alespoň tu nejhorší část bordelu, který by se jinak lepil na výparník klimy. Teď už bylo dole blátíčko s trochou jehličí a výparník už barvu hliníku neměl .
Současně jsem vyzkoušel odtok kondenzátu, při výplachu (operativně jsem ho řešil natlakovaným ručním postřikovačem na stromky s čistou vodou) jsem skrz výparník protlačil skoro dva litry vody a všechny v pořádku skončily pod autem.
Tahle konstrukce má ale hlavně výhodu pro případnou desinfekci klimy, protože na výparník (což je z hlediska desinfekce nejdůležitější) se dá po vyndání filtru krásně dostat.
Jinak proběhlo mj. ještě owapkování spodku a podběhů, namazání všech gum dveří a střešního okna; dnes jsem ještě profoukal chladiče a I/C, kompresor se alespoň prohřál a z chladičů taky nějaký bordel vylítal ...
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001